Sain miesystäväni Suomi24.fi Treffit -palstalta kiinni rysän päältä...
Etsi "jännitystä ja kokemuksia elämäänsä" profiilissaan.
Ollaan oltu yhdessä 1,5 v. Tämä ei tullut yllätyksenä, sillä olen jo kerran aiemmin saanut miehen kiinni (tapasimme myös verkossa).
Ollut todella muutaman naisen kanssa elämänsä aikana. Naimisissa saman kanssa n. 16 v. ennen minua...Ilmeisesti tekee mieli nyt sitten hakea kokemuksia eri naisten kanssa.
Mutta hyvä, että tuli ilmi.miehen pettämistaipumukset näinkin aikaisessa vaiheessa..
Just lähetellyt mulle tekstareita, kuinka rakastaa mua aina ja haluaa aina olla mun kanssa. Voi itku noita miehiä!
Sen tää kyllä aiheuttaa, etten ihan heti pysty luottamaan kehenkään...
Kommentit (152)
Miten joku alkaa edes seurustella jonkun suoli24-tyypin kanssa? Ja vielä akateemisesti koulutettu? Lähdekritiikki?
Jättäisin kyllä heti. Tuo 16 paha myös :( Jaksamista kovasti <3
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:57"]
En ole mennyt "testaamaan menekkiäni", en ole sieltä seuraa ollut hakemassa!
Miehen käyttäytyminen muuttui myös...Yhtäkkiä ei ottanutkaan tietokonettaan luokseni, ja tuli töistä tavallista myöhemmin. On ollut myös ärtyneempi ja välinpitämättömämpi minua kohtaan.
Uskon, että mies haluaa yksinkertaisesti kokeilla eri naisia. Olen myös itse ollut epävarma suhteen jatkamisesta, ja olemme siitä keskustelleet vaihtelevalla menestyksellä...Minä tätä suhdetta enemmän olen ollut lopettamassa kuin mies. En tiedä sitten, halusiko mies jo hankkia uuden naisen ennen suhteemme loppumista, ettei tulisi sängyssä kylmä...Seksiä meillä on ollut paljon. Mutta ehkä haluaa tosiaan kokeilla erilaisia naisia?
Mikä oli mun mielestä törkeintä, oli, että mies oli laittanut hakevansa naisia 16-vuotiaista alkaen!!! Ja aika vanhoihin asti oli ikähaarukka toisellakin puolella :). Kokemuksia, kokemuksia.
Itselläni on kaksi tytärtä, ja tuli sellainen olo, että varmasti paras, että tuli loppu, jos noin nuoret tytöt kiinnostaa...
Mies on vähän alle 40 v.
Ap
[/quote]
Mun mies ei ole kumpaakaan ja on tasan yksiavioinen... ehkä välillä myös -aivoinen ;) Älykäs ja menestyvä kuitenkin.
Kannattaa käyttää vähän ihmissilmää. Etenkin entiset nörtit ovat kilttiä porukkaa!
jösses näitä pikkunaisii,,,suvaitsemattomii tiukkapipoja..
ei ihme että epäonnistuvat koko ajan..
kannattais funtsii omaa asennetta ja käyttäytymistä....
akateemisuus ei taatusti tuo sitä avaraa näkökantaa....
Toi ap onkyllä melko skitso. Ei mies valehtele pituuttaan alakanttiin. Nyt pitäis kyllä tutkituttaa oma pää... ja mitä vittua teki itse saitilla.
No miksei vois vähentää pituuttaan 10 sentillä, jos on vaikka 194cm? Mieluummin joku 184cm:nen solahtaa joukkoon paremmin, ja on vielä ihan mukavan pitkä.
Ei väliä naisia aivan samanlaisia ovat joka seuran haku palstalla nluota nytsitten niihin.
Et itsekkään ihan terveeltä vaikuta, tosin kerran siellä suoli24 treffipalstalla käyneenä voin todeta ettei kukaan tervejärkinen siellä vietä aikaansa. Kyllä ne miehet/naiset löydetään ihan reaalielämästä eikä sieltä. Miehen vikahan se on kun laittaa profiilin sinne ja sinä stalkkaat perässä ja löydät jopa saman kaverin sieltä, molemmat kuvattomina? Elä nyt puhu sontaa, vai oletteko te jostain 200 ihmisen kylästä?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 17:13"]
Toi ap onkyllä melko skitso. Ei mies valehtele pituuttaan alakanttiin. Nyt pitäis kyllä tutkituttaa oma pää... ja mitä vittua teki itse saitilla.
[/quote]
ap asuu palstoilla ja sillä on valeprofiileja miljoonoa.
ap asuu palstoilla ja sillä on valeprofiileja miljoonoa.
miljoonia.
Ei kun juttua Iltasanomiin ja Iltalehteen.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:26"]
Ei kun juttua Iltasanomiin ja Iltalehteen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:25"]
ap asuu palstoilla ja sillä on valeprofiileja miljoonia.
miljoonia.[/quote]
Älä välitä, miehet on kuin raitiovaunuja, menee ja tulee!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:50"]Nyt vaan sitä murehdin, ettei olisi tullut mitään sukupuolitauteja, jos ympäri maakuntaa on pyörinyt...Aion ihan oikeasti mennä testeihin. Mies nimittäin ei pysty käyttämään kondomia, ei seiso jos on kondomi...Siis seksistä ei tule oikein mitään. Hienoa jos on ollut ilman kondomia.
Tulipa sekin todistettua, ettei akateemisen ja duunarin liitto taida oikein toimia. Ehkä seksi jonkin aikaa, mutta sitten alkaa tökkiä se keskustelun taso, molemmat ovat hieman eri asioista kiinnostuneet.
Yritin olla avoin ja kokeilla duunariakin...mutta nyt täytyy ilmeisesti pysyä akateemisissa tämän kokemuksen perusteella.
Ap
[/quote] Ehkä vähän off topic, mutta osaavat ne akateemisetkin pettää. Mutta provohan sä olet, ja tämä paljasti sen :-)