Vierailija

Etsi "jännitystä ja kokemuksia elämäänsä"  profiilissaan.

Ollaan oltu yhdessä 1,5 v. Tämä ei tullut yllätyksenä, sillä olen jo kerran aiemmin saanut miehen kiinni (tapasimme myös verkossa).

Ollut todella muutaman naisen kanssa elämänsä aikana. Naimisissa saman kanssa n. 16 v. ennen minua...Ilmeisesti tekee mieli nyt sitten hakea kokemuksia eri naisten kanssa.

Mutta hyvä, että tuli ilmi.miehen pettämistaipumukset näinkin aikaisessa vaiheessa..

Just lähetellyt mulle tekstareita, kuinka rakastaa mua aina ja haluaa aina olla mun kanssa. Voi itku noita miehiä!

Sen tää kyllä aiheuttaa, etten ihan heti pysty luottamaan kehenkään...

Sivut

Kommentit (152)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laitoin jo treffiprofiilin ja vastasi omilla tiedoillaan...ei voi erehtyä! Ihmettelin, että kuinka niin paljastikaan itsestään paljon heti! Olis tietty voinu vielä sopia tapaamisenkin :)!

Mulle vastas, että etsii lähinnä yhden yön juttua eikä etsi mitään vakituista :), mutta jos homma mielyttää molempia, miksei jatkettaisi.

Ei kai täälläkin ole jo joku, jolle se on kirjoitellut? Oli vähän yli viikon aikana kirjoitellut yli 40 käyttäjälle. Olin tuolloin juuri lasteni kanssa lomalla, ja mies oli tosi väsynyt, kun tulin kotiin...Taitanut olla rankkoja treffejä, tai ainakin verkossa ahkeraan pitäny kalastaa...

Kyllä se täytyy sanoa, että miehet voi tasan touhailla tuolla suomi24.fi:ssä ihan mitä lystää. ja moni voi vaan ajatella, ettei se mun mies..Mut sitä ei kyllä koskaan tiedä. Tosin kyllä ne kai yleensä jossain vaiheessa jää kiinni.

Uskomatonta, et kaikkien niiden profiilien joukosta koko maakunnassa onnistuin löytämään miehen profiilin. Kirjoittelin omalla profiilillani ihan vaan ehkä kolmelle. Sitä vaan tuntee miehensä tyylin kirjoittaa...Oli ilmeisesti yrittänyt harhauttaa laittamalla pituudekseen kymmenen senttiä liian vähän :D. Mut eihän se meitä naisia hämää...

Ap

Mitä sä ap itse, onnellisessa parisuhteessa elävä nainen, teet jossain suolitreffipalstalla? Hengailet huviksesi ja kenties katsastelet samalla parempia vaihtoehtoja? Vai oliko luotto omaan miesystävääsi alunperinkin niin vähäinen, että hänen profiiliaan menit sinne etsimään?

Vierailija

Mitä sä ap itse, onnellisessa parisuhteessa elävä nainen, teet jossain suolitreffipalstalla? Hengailet huviksesi ja kenties katsastelet samalla parempia vaihtoehtoja? Vai oliko luotto omaan miesystävääsi alunperinkin niin vähäinen, että hänen profiiliaan menit sinne etsimään?

No joo, provoltahan tää just tän vuoksi vaikuttaa.

Se kuule naisenvaisto kertoo aika paljon...Olen siihen aina voinut luottaa. Siksi tein sinne profiilin. Minusta on vain hyvä tietää, missä mennään. Nyt siis tämä suhde on loppu. Viime syksynä tapahtui samankaltainen episodi, ja annoin miehelle anteeksi. Nyt en enää anna. Luotto mennyt täysin. Kerroin jo miehellekin, että jäi niinsanotusti kiinni.

Ap

Saapa ap vittuilua osakseen..

Miten teillä muuten menee, meneekö niin hyvin että et odottanut tätä? Oletko puhunut miehen kanssa, mitä hän on vailla?

Toisaalta - en minäkään luottaisi jos on jo kerran tuo aiempi tapaus ollut. Mieshän vain toistaisi saman heti kun pöly on laskeutunut.

Vierailija

Kyllä se täytyy sanoa, että miehet voi tasan touhailla tuolla suomi24.fi:ssä ihan mitä lystää. ja moni voi vaan ajatella, ettei se mun mies..Mut sitä ei kyllä koskaan tiedä. Tosin kyllä ne kai yleensä jossain vaiheessa jää kiinni.

Uskomatonta, et kaikkien niiden profiilien joukosta koko maakunnassa onnistuin löytämään miehen profiilin. Kirjoittelin omalla profiilillani ihan vaan ehkä kolmelle. Sitä vaan tuntee miehensä tyylin kirjoittaa...Oli ilmeisesti yrittänyt harhauttaa laittamalla pituudekseen kymmenen senttiä liian vähän :D. Mut eihän se meitä naisia hämää...

Ap

Kerro nyt, että miten tää sun seuranhakusi eroaa miesystäväsi vastaavasta? Koetko tosiaan itse olevasi "luotettava kumppani", kun hakeudut treffipalstalle tekemään profiilin (testaamaan menekkiäsi?) ja "ihan vain kirjoittelemaan" useampien miesten kanssa? Mieheltäsi et kuitenkaan samaa hyväksy?

Nyt vaan sitä murehdin, ettei olisi tullut mitään sukupuolitauteja, jos ympäri maakuntaa on pyörinyt...Aion ihan oikeasti mennä testeihin. Mies nimittäin ei pysty käyttämään kondomia, ei seiso jos on kondomi...Siis seksistä ei tule oikein mitään. Hienoa jos on ollut ilman kondomia.

Tulipa sekin todistettua, ettei akateemisen ja duunarin liitto taida oikein toimia. Ehkä seksi jonkin aikaa, mutta sitten alkaa tökkiä se keskustelun taso, molemmat ovat hieman eri asioista kiinnostuneet.

Yritin olla avoin ja kokeilla duunariakin...mutta nyt täytyy ilmeisesti pysyä akateemisissa tämän kokemuksen perusteella.

Ap

Itellä käyny ihan samalla tavalla. 2v parisuhdetta, asuttiin yhdessä ja itse luulin et se puhuu totta kun sano et rakastaa ym. Eikä tosiaan jääny ainooks kerraks... Monta kertaa jäi kii tälläsistä, ku etti: "TOSITARKOTUKSELLA seuraa" Huoh..

Ap miten kokisit sen, jos miehesi kertoisi roikkuvansa samaisella palstalla, koska etsii sieltä sinun mahdollista profiiliasi ja siinä sivussa "ihan vaan juttelee" muiden naisten kanssa?

Vierailija

Ei ole provo. En ymmärrä miksi edes kuulostaisi provolta? Tapahtuuhan tällaista varmaan koko ajan!

Ap

Oletko muslimi?

En ole mennyt "testaamaan menekkiäni", en ole sieltä seuraa ollut hakemassa!

Miehen käyttäytyminen muuttui myös...Yhtäkkiä ei ottanutkaan tietokonettaan luokseni, ja tuli töistä tavallista myöhemmin. On ollut myös ärtyneempi ja välinpitämättömämpi minua kohtaan.

Uskon, että mies haluaa yksinkertaisesti kokeilla eri naisia. Olen myös itse ollut epävarma suhteen jatkamisesta, ja olemme siitä keskustelleet vaihtelevalla menestyksellä...Minä tätä suhdetta enemmän olen ollut lopettamassa kuin mies. En tiedä sitten, halusiko mies jo hankkia uuden naisen ennen suhteemme loppumista, ettei tulisi sängyssä kylmä...Seksiä meillä on ollut paljon. Mutta ehkä haluaa tosiaan kokeilla erilaisia naisia?

Mikä oli mun mielestä törkeintä, oli, että mies oli laittanut hakevansa naisia 16-vuotiaista alkaen!!! Ja aika vanhoihin asti oli ikähaarukka toisellakin puolella :). Kokemuksia, kokemuksia.

Itselläni on kaksi tytärtä, ja tuli sellainen olo, että varmasti paras, että tuli loppu, jos noin nuoret tytöt kiinnostaa...

Mies on vähän alle 40 v.

Ap

En ole ollut tyytyväinen suhteeseen -> mies ei ole ottanut kuuleviin korviinsa -> olen turhautunut  ja sanonut toistuvasti, että pitäisikö erota, kuitenkin yrittäen uskoa suhteeseemme -> mies kokee, että haluan lähteä ja laittaa ilmoituksen palstalle siinä pelossa että jää yksin JA ajattelee, että jes, nyt on aikani kokeilla eri naisia, enpäs haluakaan mitää vakavaa nyt heti perään.

Näin se on mennyt.

Mutta tämä on minulle helpotus tässä kohdin. Ainoastaan tietenkin luottamusta miehiin horjuttaa kyllä. Olisi voinut kokeilla niitä naisia heti avoimesti sen pitkän suhteensa jälkeen.

Ap

Vierailija

En ole mennyt "testaamaan menekkiäni", en ole sieltä seuraa ollut hakemassa!

Miehen käyttäytyminen muuttui myös...Yhtäkkiä ei ottanutkaan tietokonettaan luokseni, ja tuli töistä tavallista myöhemmin. On ollut myös ärtyneempi ja välinpitämättömämpi minua kohtaan.

Uskon, että mies haluaa yksinkertaisesti kokeilla eri naisia. Olen myös itse ollut epävarma suhteen jatkamisesta, ja olemme siitä keskustelleet vaihtelevalla menestyksellä...Minä tätä suhdetta enemmän olen ollut lopettamassa kuin mies. En tiedä sitten, halusiko mies jo hankkia uuden naisen ennen suhteemme loppumista, ettei tulisi sängyssä kylmä...Seksiä meillä on ollut paljon. Mutta ehkä haluaa tosiaan kokeilla erilaisia naisia?

Mikä oli mun mielestä törkeintä, oli, että mies oli laittanut hakevansa naisia 16-vuotiaista alkaen!!! Ja aika vanhoihin asti oli ikähaarukka toisellakin puolella :). Kokemuksia, kokemuksia.

Itselläni on kaksi tytärtä, ja tuli sellainen olo, että varmasti paras, että tuli loppu, jos noin nuoret tytöt kiinnostaa...

Mies on vähän alle 40 v.

Ap

Oletko muslimi?

Silti ottaa päähän, kun pitää olla niin TYHMÄ itsekin. Miksen lopettanut suhdetta silloin vuosi sitten, kun ekan kerran vastaavaa tapahtui...

Mihin se mies karvoistaan pääsisi.

Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat