Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä parisuhdeterapeutti Oulun alueelta!

Vierailija
17.07.2013 |

Hei, nyt kaivataan kipeästi tietoja, missä olisi asiansa osaava ja hyvä parisuhdeterapeutti Oulun alueella? Kertokaa kokemuksistanne. Parisuhteeni kaipaa nyt ulkopuolisen ammattiauttajan näkökulmaa jatkuakseen tai päättyäkseen..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole tietoa/kokemusta? :/

Vierailija
2/11 |
17.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä kirkon perheasiain neuvottelukeskukseen. Siellä on hyvä, koulutetut terapeutit. Ei ole kyse mistään moralismista tai uskon tuputtamisesta, vaan asiallisesta parisuhdetarapiasta.

http://www.oulunseurakunnat.fi/parisuhdeongelmat

Tuolta sivulta löytyy yhteystiedot. Siellä on useampia terapeutteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle linkistä! Oletko itse hakenut keskusteluapua tuota kautta? Jonot voivat olla pitkät, luulen..?

Vierailija
4/11 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin käynyt tuolla perheasiain neuvottelukeskuksessa. Yleisesti sinne taitaa olla jonoa, mutta mieheni oli puhunut meidät sinne asiakkuuteen ja pääsimme aloittamaan viikon kuluessa. Meillä tosin oli jo väkivalta kuvioissa.. Erittäin hyviksi koimme terapian, suosittelen lämpimästi :)

Vierailija
5/11 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluatko puhelinnumeron noidalle?

Vierailija
6/11 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOITA auttajiahan on...

Vierailija
7/11 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PELLE!

Vierailija
8/11 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 00:12"]

Kiitos sinulle linkistä! Oletko itse hakenut keskusteluapua tuota kautta? Jonot voivat olla pitkät, luulen..?

[/quote]

Olemme mieheni kanssa olleet eräässä toisessa kaupungissa kirkon perhetyön asiakkaita ja saimme apua. Jonoista en osaa nyt sanoa. Toivottavasti saatte apua pian.

Vierailija
9/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa. Eikö kellään ole muita suosituksia? Emme kuulu kirkkoon emmekä käytä kirkon palveluja.

Vierailija
10/11 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousiskohan tämä vanha keskustelu pintaan jos kommentoisi. Eli meillä olisi tällä hetkellä hakusessa Oulusta hyvä pariterapeutti ja suosituksia kaipaisi. Mielellään sellainen jämäkkä, jo hieman elämää nähnyt ihminen. Kokeilemallahan se vain selviää onko ko. terapeutti parille sopiva. 

Vierailija
11/11 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös akuutisti kaivataan hyvää parisuhdeterapeuttia Oulusta.