Miksi kukaan haluaisi mennä Dubaihin, vaikka ei edes olisi sotaa siellä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että ketään kiinnostaa syn mielipiteet yhtään mistään?
Oot joku kallu? Tiedätkö millanen paikka se on?
En lähtisi mihinkään muslimimaahan, ihan liikaa näkee sitä porukkaa Suomessakin, ja en missään tapauksessa haluaisi nähdä niitä lomalla.
Jos on täysin pinnallinen ja wt ihminen, joka ei ymmärrä historiasta, luonnollisuudesta, tai mistään syvällisestä yhtään mitään, niin kai sinne Dubaihin voi sitten mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua se meille kuuluu mites siellä eletään?
Vierailija kirjoitti:
Jos on täysin pinnallinen ja wt ihminen, joka ei ymmärrä historiasta, luonnollisuudesta, tai mistään syvällisestä yhtään mitään, niin kai sinne Dubaihin voi sitten mennä.
= instabeibet
En ole käynyt, enkä ikinä halua käydä.
Yli 60 maassa olen käynyt, mutta muslimaat eivät kiinnosta pennin vertaa. En lähtisi niihin.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi mihinkään muslimimaahan, ihan liikaa näkee sitä porukkaa Suomessakin, ja en missään tapauksessa haluaisi nähdä niitä lomalla.
Juuri näin. Dubaihin hakeutuvat pinnalliset ja rahan perässä juoksevat ihmiset. Itse en menisi sinne missään tapauksessa. Ihmisoikeudet täysin poljettu siellä. Vain menestystä palvotaan.
Vierailija kirjoitti:
Moi! Mä olen ihminen, jota kiinnostaa muiden mielipiteet. Sunkin, sitten kun opit käyttäytymään.
N28
Luxus ja öky. Siinä niitä syitä piisaa!
Aivoton tyrkky nauttii kun ei ole ihmisarvoa.
Elää ovimaton alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuako muista mäiskytät. Ei kuulu sulle, Pidä huoli vaan itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Nnikö??? Tärkeä tiedote tuntematon siellä jossain 🤭
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Dubaissa, olen käynyt myös Amazonin sademetsässä ja Machu Picchulla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulta pos???? Miten vaikuttaa sinun elämääsi???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulta pos???? Miten vaikuttaa sinun elämääsi???
Haluan hyvesignaloida
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt, enkä ikinä halua käydä.
Yli 60 maassa olen käynyt, mutta muslimaat eivät kiinnosta pennin vertaa. En lähtisi niihin.
Helevetin hyvhyvä kun kerroit mitä juuri sinä teet ja mitä et tee. Me muut tehdään ihan niinkuin päätämme. 🙄