Talo täynnä sokerimuurahaisia! :(
Miten noista pääsee eroon?!
Mistä ne on tulleet, olen jotenkin aina pitänyt niitä maalaistalojen ja epäsiistien asumusten ongelmana..
Kommentit (6)
Ihan oikeaan paikkaan sitten tulivat.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 16:31"]
olen jotenkin aina pitänyt niitä maalaistalojen ja epäsiistien asumusten ongelmana..
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 16:33"]
Ihan oikeaan paikkaan sitten tulivat.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 16:31"]
olen jotenkin aina pitänyt niitä maalaistalojen ja epäsiistien asumusten ongelmana..
[/quote]
[/quote]
asumme siistissä kerrostaloasunnossa keskellä kaupunkia... En ees kehtaa kysyä naapureilta onko heillä tälläistä ongelmaa... Kyllä, täällä on erittäin siistiä!
Meille tuli kanssa joskus kun oltiin poissa ja keittiön tasolle jäi jotain syömistä. Niillä oli kaksikaistainen moottoritie matemaattisen tarkasti suorassa ja lyhintä reittiä pitkin kynnykseltä kaapille ja siitä seinää ylös pöydälle. :D
Kanelia kynnykselle, lattian pyyhintä (ne jättää jotain hormonihajua ruokareitille) ja syöminen pois pöydältä.
Katosivat.
Osta kaupasta muurahaispuffetti.
Esim. tämä:
http://www.esbau.fi/muurahaispuffetti.html
Omasta kokemuksesta sanon, että tuo tuollainen itse nesteellä täytettävä toimii tehokkaammin kuin ne valmiit myrkyt tai jauheet.
Kannattaa myrkyttää, baygon rasiat toimivat meillä. Ja jotkut laittavat suolaa talon perustusten viereen jos majailevat siellä. En tosin tiedä mitä suola tekee perustuksille:)
Ne tulee sinne mihin ne pääsee. :D
Meilläkin rivarissa tulee sisään, mutta laittelin kanelia nurkkiin johan jätti tulematta. Sitten ne meni naapuriin ja sen jälkeen päätettiin yksissä tuumin myrkyttää lähipesä. Eipä ole enää näkynyt.