Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehen instassa seuraamat täydelliset naiset aiheuttaa ulkonäköpaineita

Vierailija
04.08.2020 |

Minä pienitissinen ja huonoihoinen.. Instamallit isotissisiä ja hyväihoisia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on vaan monta filtteriä kuvissa.

Vierailija
2/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seuraa mitä se seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aitoja ole... Feikattuja kuvia.

Vierailija
4/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttökaveri on itse ns instabeibe joten minun ei tarvi seurailla muita instabeibejä :) Saksalainen sinisilmäinen hoikka blondi.

Hoitakaa itsenne kuntoon, laihduttakaa ja pitäkää huolta ulkonäöstänne niin voitte itsekin olla instabeibejä.

Vierailija
5/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies32v_ kirjoitti:

Oma tyttökaveri on itse ns instabeibe joten minun ei tarvi seurailla muita instabeibejä :) Saksalainen sinisilmäinen hoikka blondi.

Hoitakaa itsenne kuntoon, laihduttakaa ja pitäkää huolta ulkonäöstänne niin voitte itsekin olla instabeibejä.

Ja lisäyksenä että instan kuvat on muuten aitoja, helppo verrata kun asuu instabeiben kanssa. Eihän se aina kulje meikit päällä ja joskus tukka sekaisin jne, mutta voi helposti laittautua niin että oikeasti näyttää samalta kuin instassa.

Vierailija
6/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Siinä vaiheessa kun on tuollainen helmi tapailuasteella, juostaan ja kovaa. Minulla on isot tissit ja hyvä iho, mies fanitti lapsinaisvartaloita aikuisnännein.

Vierailija
7/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies32v_ kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Ja lisäyksenä että instan kuvat on muuten aitoja, helppo verrata kun asuu instabeiben kanssa. Eihän se aina kulje meikit päällä ja joskus tukka sekaisin jne, mutta voi helposti laittautua niin että oikeasti näyttää samalta kuin instassa.

Ihanaa että tyttis tarjoaa meille peräkylän perteille inspiraatiota. Lääh.

Vierailija
8/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies32v_ kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Aidon instabeiben ei tarvitse laittautua näyttääkseen samalta kuin instassa; hänet voi kuvata instaan milloin vain. Hän näyttää instabeibeltä myös tukka sekaisin - ja varsinkin silloin. Tyttökaverisi on selvästikin ns. feikkibeibe, josta kyllä saa meikillä ja laittautumisella kuvauskelpoisen, mutta aito ig-beibe hän ei valitettavasti ole.

Vierailija
9/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko taas.

Vierailija
10/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Aidon instabeiben ei tarvitse laittautua näyttääkseen samalta kuin instassa; hänet voi kuvata instaan milloin vain. Hän näyttää instabeibeltä myös tukka sekaisin - ja varsinkin silloin. Tyttökaverisi on selvästikin ns. feikkibeibe, josta kyllä saa meikillä ja laittautumisella kuvauskelpoisen, mutta aito ig-beibe hän ei valitettavasti ole.

Nytkö yhtäkkiä "unohtui" kaikki väitteet filttereistä ja kuvanmuokkauksista kun todistin vääräksi? :) Meikki on ihan normaalia ja lähes kaikki naiset meikkaa.

Vierailija
11/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä seuraa mitä se seuraa.

Kai se on hyvä tietää mitä miehen päässä liikkuu.

Vierailija
12/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaali turn off olisi.

Vierailija
13/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaisen sinisilmäisen hoikan blondin poikaystävän ei muuten kannata lähettää rahaa, vaikka mikä katastrofi olisi tulossa.

Vierailija
14/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää kauniista naisista. Eri asia haluaisiko hän samaa puolisolta, vai ymmärtääkö, että suhteessa muut asiat on tärkeitä, ja kauneutta monenlaista. Jos mies ei sua hyväksy niin heipat vaan sille!

Vierailija
15/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies32v_ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Nytkö yhtäkkiä "unohtui" kaikki väitteet filttereistä ja kuvanmuokkauksista kun todistin vääräksi? :) Meikki on ihan normaalia ja lähes kaikki naiset meikkaa.

Missä sun huumorintajusi on? 

Vierailija
16/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä, ketä sinkkuna vielä oleva mies kattelee? Ei se niitä instababyjä tapaile vaan sua. On mullakin vitsinä saatu palomieskalenteri, mutta ei mun miehen niiltä tarvi näyttää.

Vierailija
17/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alentuisi tapailemaan tollaista. Sinkkuaikoina erottelin jyvät akanoista pelkän kirjoittelun aikana jo enkä ikinä tuollaisen kanssa joutunut treffeille edes. Mietinkin minkälaiset miehet teitä oikein kiinnostaa.. siis teitä, jotka kirjoitatte, että miesystävänne seuraa bimboja. Kannattais miettiä minkälaisen miehen haluaa ja miksi, ja voisiko sille olla jotain tehtävissä, jos aina joutuu jollain tapaa kärsimään.

Vierailija
18/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
19/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alentuisi tapailemaan tollaista. Sinkkuaikoina erottelin jyvät akanoista pelkän kirjoittelun aikana jo enkä ikinä tuollaisen kanssa joutunut treffeille edes. Mietinkin minkälaiset miehet teitä oikein kiinnostaa.. siis teitä, jotka kirjoitatte, että miesystävänne seuraa bimboja. Kannattais miettiä minkälaisen miehen haluaa ja miksi, ja voisiko sille olla jotain tehtävissä, jos aina joutuu jollain tapaa kärsimään.

Tämä 101%.

Oikeasti, tuntekaa arvonne!

Vierailija
20/20 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä 101%.

Oikeasti, tuntekaa arvonne!

Naiset ovat ihan hukassa miesten arvioinneissa yleensäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi