Kotisi kertoo sen oletko henkisesti aikuinen. 10 kriteeriä
Oletko sinä aikuinen ko. listan mukaan?
Kommentit (28)
Itsekin ihmettelin tuota kylpypyyhe-juttua. Kankaiset liinat on, ei vaan käytetä. Sälekaihdin löytyy vaan yhdestä huoneesta, samoin verhot vaan makkareista. Muuten kai meni oppikirjan mukaan. T:44 v
Muuten kyllä, mutta viherkasvit päästin systemaattisesti kuolemaan sen jälkeen kun anoppi niitä alkoi nyppiä ja suihkutella ja kantaa omiaan meille. Pienen miniän pieni kosto. Ei minusta oikeasti tule aikuista ikinä.
9/10. Kankaisia liinoja ei ole, paitsi keittiön pöydällä jokin kaitaliina, lasketaanko se? Siinä tapauksessa 10/10. Olen 21v ja asunut kaksi vuotta omillani...
Mulla on sekä Espresso- että cappuccino-lasit, joita en koskaan ole niiden varsinaisessa tarkoituksessa käyttänyt. Tavallisia juomalaseja löytyy, kahvikuppeja sekä mukeja, joista arkisin juon kahvini mieluiten. Lisäksi löytyy snapsilasit, mutta ei niitä kirotun viinilaseja. Eli ilmeisesti kohdasta 9 tulee nolla pistettä. :)
Mulla on
-mielestäni kauniita postikortteja teipillä työpöydän yläpuolella
-ei kankaista pöytäliinaa (haluan että pöydän kaunis puupinta näkyy)
-kaikissa ikkunoissa ei ole verhoja tai sälekaihtimia
-nojatuoleja pari mutta kyllä ne on minusta jollain tasolla välttämättömiä, kuka nyt pelkillä ruokapöydän tuoleilla haluaisi istua eikä sohva sovi joka paikkaan
-mitään ei ole ostettu sillä silmällä että kertoisivat käytettävisäs olevista varoista, on sekaisin kallista ja halpaa ja kumpiakin itse ostettuina ja saatuina että yritä siitä nyt sitten päätellä meidän varallisuutta ;)
Kankaisia lautasliinoja ei ole, muuten kyllä kaikki löytyy. Mulla on niin vaihteleva maku, että en edes haluaisi kankaisia lautasliinoja, kertakäyttöisiä taas on vaikka millä mitalla ja joka juhlaan sopivat. :)
o_O olen boheemein ja lapsellisin 32-vuotias, jonka tunnen, mutta täytin jumankauta kaikki muut kriteerit, paitsi tuon "kuvat kehyksissä". Omat duunit on seinillä mm. rautalankavirityksillä, enkä ole niitä kehystänyt, kun ne on niin h..levetin isoja (ja isompia löytyis vielä mutsin ja faijan varastosta XD ... postikorttejakin on seinillä, tosin sinitarralla, kuka nyt niitä liimalla tai teipillä laittaisi, niistähän jää jäljet.
Ja huonekasvit on niitä harvimmin kasteltavia sortteja ;) etteivät kuole.
Siis mulla on jopa kankaisia lautasliinoja ja pöytäliinoja, tosin sattumalta, kun olen niitä lahjaksi saanut. Astioiden yhteensopivuuskin on vähän makuasia, mutta minusta ne sopii silleen hienolla tavalla, eli ei ole kaikki samaa, mutta värit täsmää, niistä sais kirjavan kattauksen (mitään kattauksia ei kyllä juurikaan tule tehtyä. Sattumoisin suurin osa on Arabiaa ja Iittalaa, saakohan tästäkin aikuisuuspisteen?!)
Joo tämä testaa enemmänkin tavanomaisuutta kuin aikuisuutta. Osa löytyy, osa ei. Tunnen ylpeyttä siitä, etten ole hankkinut "tavan vuoksi" -tavaraa. Laseja on pari vajaata settiä "mehulasi" -kokoa, yhteensä ehkä 20:lle yhtä aikaa. Ei yhtäkään viinilasia, kuusi liköörilasia joita en raaski antaa pois vaikkei niitä koskaan tarvita. No, ei meillä viinejä tarjotakaan, mutta vaikka tarjottaisiin, en hankkisi viinilaseja.
Ikää on viitisenkymmentä. Provarillisesta perheestä olen, mutta sekttyömiehen pojan kanssa naimisissa, luokastani pudonnut, ja helpottunut.