Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotisi kertoo sen oletko henkisesti aikuinen. 10 kriteeriä

Vierailija
16.07.2013 |

Oletko sinä aikuinen ko. listan mukaan?

http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288582712106.html

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Myös todellisen ikäni puolesta olen aikuinen.

Vierailija
2/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai, aika perusjuttuja kaikki. Mutta olen kyllä jo nelikymppinen, niin että aika säälittävää kai olisi, jos en olisi vielä aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut joo, mutta kankaisia lautasliinoja ei ole.

Vierailija
4/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! En todellakaan! olen 45v ja sisimmässäni 15 vee enkä aijjo koskaan aikustua!

t. opettajatar

Vierailija
5/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoja ja pöytäliinoja ei ole sisutuksellisista syistä, enkä ymmärrä, miksi kukaan haluaisi kotiinsa muita kuin välttämättömiä huonekaluja. En voi sietää turhaa roinaa, ostan mieluummn vähän ja laadukasta.

Vierailija
6/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut nuo kaikki 21-vuotiaasta lähtien. Paitsi ne kankaiset lautasliinat (tai niitäkin itseasiassa olisi, mutta eivät ole koskaan olleet käytössä).

Vierailija
7/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla. Kodissani ei ole turhia kalusteita, koska en halua tyhjänpäiväisiä tuoleja tilaa viemään.

Ja kankaiset Pentikin ruokaliinatkin haluan myydä, ei niitä oo ikinä käytetty. Äärimmäisen epäkäytännölliset, toki kauniit mutta turhakkeet.

Vierailija
8/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun astiat on sieltä täältä,mutta se kuuluu yleisilmeeseen.Juon maitoni viinilasista,koska se maistuu paremmalle.Huonekasveja on kuihtumassa,yritän pitää ne hengissä tai sitten ostan uusia,en ole viherpeukalo.Ja olen ikäni puolesta aikuinen.

Vierailija
9/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jotain 25 kun ostin ensimmäiset kankaiset lautasliinani. Eihän niitä meillä arkisin käytetä, vain juhlissa, jolloin on myös lautasliinarenkaat käytössä, mutta onhan ne ihan juhlavat silloin. Mutta ei se minusta ole mikään välttämätön aikuisuuden merkki. Keskiluokkaisuuden ehkä enemmänkin.

t.3

Vierailija
10/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun huone näyttää varastolta. en ole aikuinen.

Vierailija
11/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko viherkasviksi anopin antama kaktus jonka olemassaolon unohdin lähes vuodeksi kun se jäi piiloon erään laatikon taakse? Ei se vaan millään kuole, siis se kaktus.

Vierailija
12/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kankaiset lautasliinat ja pöytäliina on merkkejä pitkälle kehittyneestä aikuisuudesta? Tän jutun psykologinen arvo on kyllä aika korkeella...

Vierailija
13/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kankaisia lautasliinoja ja astiasto on hieman sekalainen, muuten kyllä.

t. 22-vee

Vierailija
14/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaisia pöytäliinoja on, mutta ei ruokapöydällä. Kankaisia lautasliinoja ei. Viinilaseja ei ole kun ei juoda viiniäkään. Sälekaihtimia ei ole eikä tule, en halua katsella maisemia vaakasuorina viipaleina.

Vierailija
15/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noi kaikki... ikä 24v.

Vierailija
16/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin epäkypsä, etten tajua, mitä tällä tarkoitetaan: "3. Oikeat käsipyyhkeet kylpyhuoneessa, ei kylpypyyhkeitä."

Siis ei kylpypyyhkeitä? Ai ollenkaan, vai ei kylpypyyhkeitä käsipyyhkeinä?

Minä sain noista 4/10, eli ei kai toivoakaan, että olisin vielä aikuinen. :D Ne viinilasit kyllä haluan hankkia ja onkin ollut suunnitelmissa jo pidempään!

Vierailija
17/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon listan perusteella olin aikuinen jo 30 vuotta sitten - 17-vuotiaana.

Tosin säleaihtimista olen sittemmin luopunut.

Vierailija
18/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on, paitsi sälekaihtimet. Niitä ei myöskään tule koska ovat susirumia.

Vierailija
19/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mulla on seinille ja oviin teipattuja julisteita.
2. Mitä ovat aivan välttämättömät huonekalut? Mulla on sohva, tv-taso, ruokapöytä, lapsen sänky ja lapsella kirjoituspöytä, ovatko ne kaikki välttämättömiä huonekaluja?
3. Kylpyhuoneessani on myös käsipyyhkeet kylpypyyhkeiden lisäksi.
4. Minulla on myös eläviä kasveja.
5. Minulla ei ole kokonaista astiastoa. Minulla on muutamia samanlaisia ruokalautasia, kahvimukit ja leipä-/kakkulautaset ovat kaikki erilaisia.
6. Nukun sohvalla, minulla ei ole sänkyä.
7. Minulla on kankaisia pöytäliinoja, mutta ei kankaisia lautasliinoja.
8. Oikeita laseja minulla on kyllä, mutta ei kylläkään oikeita viinilaseja, saati konjakki- tai snapsilaseja. Jalallisista juomalaseista voi mielestäni juoda ihan mitä vaan.
9. Kodissani on sekä verhot että sälekaihtimet. Olen kohta muuttamassa uuteen asuntoon, jossa ei ole sälekaihtimia enkä aikonut niitä sinne hankkia.
10. Mikä on päivällispöytä? Jos sillä tarkoitetaan tavallista ruokapöytää, niin se minulla kyllä on.

Olenko aikuinen? Ehdottomasti kyllä, vaikka kotini ei siitä kaikille kertoisikaan.

Vierailija
20/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla ei ole mitään noista, vaikka olen kohta 4-kymppinen ja henkinen ikäni on lukuisten (toki leikkimielisten) nettitestien perusteella ollut aina siellä 60-80 vuoden haarukassa. Mitä tästä pitäisi päätellä? Onko aikuisuus yhtä kuin keskiluokkaisuus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän