Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Katson itse ohjelmaa ihan "perustahdissa" ja olihan tuo Matin eilinen "kaverizone"-heitto aika kammottava. Ei siksi, etteikö se voisi olla totta ja ihan oikeutettua, vaan siksi, että heittää sen ravintolapöydässä kaverin edessä ja selkeästi Mira on yrittänyt keskustella näistä asioista kahdestaan eikä ole saanut mitään irti. Hyi olkoon, olisin itse varmaan siinä kohdassa lähtenyt menemään tai vähintäänkin sanonut todella rumasti takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti fb: Matti Koskentausta
Matti on ollut tosi vetävän näköinen viisi vuotta sitten. Ei ole ehkä mieli pysynyt mukana, että nyt on oikeasti lihonut ja ei enää "ykkösluokkaa".
Täysin tavis on ollut silloinkin, mutta ehkä sitten toisten tavisten silmissä vetävä?
Matti on sen näköinen, että kun käytös on tuota luokkaa, niin jos vaimon haluaa saada, se täytyy hakea Thaimaasta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jäädä Juuditista Tommille yksi "naiskaveri" lisää ;)
En pysty mitenkään kuvittelemaan Tommia ja "villiä seksiä" samaan lauseeseen.
Oman kokemuksen mukaan jäykät ja mielipiteissään kanttiset ihmiset eivät ole kovin villejä, vaan sängyssä se oma luonne toistuu, tämä käy, tuo ei, en tykkää, vaikka oikeasti ei ole edes kokeiltu.
Jep. Mä panisin Juuditia ennemmin kuin Tommia, vaikka olen 112% hetsku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ollut arkunnaula Matin ikisinkkuudelle. Nyt on ihan taltioituna Matin tavat hoitaa asioita ja taustalla 2 perseelle mennyttä tv-pariutumista.
Matti hakee vaimon Thaimaasta. Sitten voi käydä katsomassa jääkiekkoa ja harrastelemassa kaikkea muutakin kavereiden kanssa. Silloin kun jaksaa kotiin tulla, niin lämmin ruoka odottaa. Jos lapsia siunaantuu, niin vaimo hoitaa. Sitä paitsi thaimaalainen vaimo muuttaa varmasti mielellään Pirkkalaan.
Ja kielimuurin takia ei tarvitse keskustella. Riittää kun hymyilee.
Pääpiru kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ketkään näistä neljästä eivät ole hyvä match. Asiantuntijat ovat aivan pihalla, kiinnostaisi kovasti tietää että onko heillä itsellään kellään kumppania :D En usko että on.
Ainakin kahdella on. Kanala taitaa olla kolmatta kertaa naimisissa. Tanskanen ekassa liitossa. Stolbow on eronnut kahdesti.
Tämähän kertoo vain siitä, ettei heidän tosiaankaan pitäisi olla asiantuntijoina tässä ohjelmassa.
Niin no, kyllähän tuo Kanalan anti tälle ohjelmalle aika vaatimatonta on. Itsestäänselviä latteuksia ja kliseitä.
Aku Hirviniemen parodia kanalasta on täysi kymppi:
Varmaan miehillä on kaikilla samasuuntainen ajatus että miksi naiset eivät voi olla yksioikoisempia. Miksi Emma ei hyväksy kuin mies sitä että Tuomas heittää hanskat tiskiin jo häämatkalla. Mitä sitä turhia kiukuttelemaan? Kaverilinjalla voisi eräillä loppuajan. Emma on nuori ja herkkä ja olisi halunnut parisuhteen. Itsekin olin ihan palasina nuorena jos mies näytti kuumaa/ kylmää.
Miksi Mira puhuu lapsista ja valinnan tekemisestä? Matista on paljon mukavampaa syödä jäätelöä ja puhua lätkästä sekä tietenkin huristaa golfkärryllä. Vaikuttaa pinnalliselta mieheltä joka viihtyy parhaiten rennossa mieskaverien seurassa nuoruusvuosien puuhissa.
Miksi Kati vaatii niin paljon Jannelta, pitää puhua ja avautua ja säännöstellä läheisyyttä? Tätä katsojakin miettii vaikka itsekin pidän Katia viehättävänä naisena, eloisa, iloinen ja fiksu.
Juudit ei uskalla näyttää omia vaatimuksiaan tai hankalampia puoliaan lainkaan. Hän tarvitsee miehen jonka moraalinen kompassi toimii. Sopisi papin vaimoksi?Omille tyttärilleni ainakin toivoisin suhdetta missä voi ilmaista tarpeensa, vaikka ne olisivatkin monimutkaisia ja leimaisivat hankalaksi naiseksi. Noita nöyriä uskovaisia vaimoja on lähipiirissä nähty, viimeiseen hengenvetoon hyppivät muiden tarpeet edellä.
Tämä. Osu ja uppos. Menty liian kaverilinjalle:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/74d8d278-aa2f-4332-9268-018cd91…
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden Oskari olisi ollut Miralle hyvä mies
No niin kuule olisikin, vielä vaaka ja vesimies -yhdistelmä kaiken lisäksi!
Ymmärrän kyllä Mattia siinä, että hän toivoi aktiivista naista, jonka kanssa voi tehdä yhdessä asioita kodin ulkopuolellakin.
Miksei voisi lähteä mukaan vaikka sinne golfaamaan? Eihän se sitä tarkoita, että siitä pitäisi innostua tai ruveta itse pelaamaan, mutta kävisi edes katsomassa ja antaisi arvoa toisen harrastuksille.
Voihan se olla turn off jos heti aluksi tekee selväksi ettei halua osallistua, vaan kotoilu ja pihan laitto riittää.
Matti hoiti asian huonosti ja olen aina ihmetellyt tässä ohjelmassa niitä pareja, jotka ei puhu rehellisesti fiiliksistään.
Epäilen, että luultavasti heillä on ollut myös tiiviimpää läheisyyttä, koska Miralla oli suhteen tilasta erilainen käsitys. Naisille usein esimerkiksi seksi merkitsee enemmän kuin miehille.
Joo, tämä UP
Kun läheisyydestä, romantiikasta ja seksistä puhutaan, puhutaan ja vielä vähän puhutaan, käytännön toteutus unohtuu. Miten parit edes jaksavat puhua noin paljon? Heitähän on tentattu kaiken maailman testein uuvuksiin asti jo ennen ohjelmaan valitsemista.
Pitäisikö vaan antaa mennä? Ihan heti, kunhan hääpuvuista on kuoriuduttu? Homma olisi hoidettu alta pois eikä sitä tarvitsisi jännitellä ja analysoida etukäteen pelottavaksi peikoksi.
Ilahdutti kovasti, kun viime kaudella Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa avioituneet Ville ja Anniina ilmoittivat Tuttu juttu show´ssa harrastaneensa seksiä hääyönä.
Tämä pari on edelleen onnellisesti yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati on niin lapsellinen "kato, kato, kato!!!"
Mutta Kati näyttää hyvältä kireissä trikoissa. Se on tärkeämpää.
Mielipiteeni on subjektiivinen ja voin ihan suoraan myöntää näyttäväni itse paljon pahemmalta, mutta oikeasti Katin kroppa ei minusta ole edes erityisen super. Hyvä se toki on kolmekymppiselle naiselle, mutta ei päätä kääntävän super.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati on niin lapsellinen "kato, kato, kato!!!"
Mä tykkään tuollaisesta huumorista. Hieman lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiseltä piristää päivää!
M37
Voi kun ihanasti sanottu 😊 Olen samaa mieltä! Olen itse ihan perus fiksu aikuinen nainen, mutta tosi leikkisä ja hassutteleva myös. Ja kävi mielessä , että mun olis hirveen helppo saada noista miehistä myös Tommi ja Matti ihan eri ”vireeseen” , minusta ne kaipaisi heittäytyvää naista, sellaista joka on juurikin vähän lapsenomaisesti läsnä, ilman turhaa vakavuutta ja/tai henkisyyttä joka tilanteessa. (Ja joo, mussa on myös hyvin katimainen ärsyttävän ylianalysoiva ja kaikki-pitää-puhua-puhki -puoli, jos mieheltäni kysytään...).
Minä, minä, minä.. Taidat olla joku Katin kaksoissisko vai jopa Kati itse???
Katikatikatikikati, taas jakso joka saa tukan nousemaan pystyyn. Katille avaudutaan, sitä hän toiselta vaatii, ja inttäen arvioi. Vaan kuinkas toimii itse?Syvällisyys on pelkkää höpinää omalla kohdallaan, miksei avaudu itse. Mitä sanottavaa hänellä itsellään, hermostunut tekohymy, ja hihitys, Jannen arviointi. Kaikki luonnollisuus puuttuu, ja tuo tekohymy on kuin muovia. Onko itsestään kertonut mitään, helpompi vaatia sitä kameroiden edessä Jannelta. Kaikesta paistaa läpi oma epävarmuus ja huono käytös. Minkähänlaista hymyä on kasvatuksessa käytetty? On tainnut ne oikeat asiat jäädä puhumatta ja kehittänyt päälleen kuningattaren , ja arvioitsijan kaavun, jopa muita alentamalla. On tainneet unohtua se todellisuus, kunhan lienee hymistelty ja tehty tilaa neidille. Ei vaan toimi parisuhteessa, ja saa ehkä enemmänkin luoltaantyöntävän käsityksen muita kohtaan. Nyt vaaditaan vain Jannea, ’avautumaan’ , puheen lahjoilla ja omat taidot kuulla ja nähdä asioita on täysin hukassa. Jyrä mikä jyrä, kamalaa katseltavaa !!!!
Ei kenenkään, ei edes Katin, tarvitse kameroiden edessä yksityisasioistaan avautua eikä Kati vaadi sellaista Janneltakaan. Heillä on elämää myös kuvausten ulkopuolella, keskustelut tapahtuvat silloin tai eivät tapahdu.
Katsojana minua kiinnostaisi tietää, millainen tarinointi saisi Katin tuntemaan olonsa turvalliseksi. Ehkä hän ajattelee, että jos hänellä on vaikka kolme salaisuutta tai vaikeaa asiaa, jotka hän haluaisi jakaa, myös Jannen pitäisi tehdä niin.
Allekirjoitan tämän täysin:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/74d8d278-aa2f-4332-9268-018cd91…
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä Mattia siinä, että hän toivoi aktiivista naista, jonka kanssa voi tehdä yhdessä asioita kodin ulkopuolellakin.
Miksei voisi lähteä mukaan vaikka sinne golfaamaan? Eihän se sitä tarkoita, että siitä pitäisi innostua tai ruveta itse pelaamaan, mutta kävisi edes katsomassa ja antaisi arvoa toisen harrastuksille.
Voihan se olla turn off jos heti aluksi tekee selväksi ettei halua osallistua, vaan kotoilu ja pihan laitto riittää.Matti hoiti asian huonosti ja olen aina ihmetellyt tässä ohjelmassa niitä pareja, jotka ei puhu rehellisesti fiiliksistään.
Epäilen, että luultavasti heillä on ollut myös tiiviimpää läheisyyttä, koska Miralla oli suhteen tilasta erilainen käsitys. Naisille usein esimerkiksi seksi merkitsee enemmän kuin miehille.
Mulla on kyllä mennyt ihan ohi, että Mira olisi jyrkästi kieltäytynyt osallistumasta mihinkään kodin ulkopuoliseen aktiviteettiin? Come on, aivan erikoinen väite. Mattihan se ei antanut vaimonsa harrastuksille yhtään mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Juudit olisi raskaana, keskustelu menisi näin:
Juudit: Tommi, olen raskaana sinulle. Miten meidän pitäisi edetä?Tommi: Edetä on mielenkiintoinen sanavalinta. Jos teemme abortin, sehän on tavallaan taaksepäin menemistä, eli on hassua puhua etenemisestä tässä yhteydessä.
Juudit: Aivan, onpa ihanaa miettiä näitä asioita kanssasi näin syvällisesti. Toisaalta elämän nousukiitoa sanotaan ylämäeksi, vaikka ylämäki on tyypillisesti raskaampi kulkea.
Tommi: Kyllä, itsekin olen tätä miettinyt.
Keskustelu täysin aiheen vierestä jatkuisi synnytykseen asti.
Nauroin! Hieman ilkeää tekstiä, mutta osuva ehdottomasti! oletko käsikirjoittaja?
Ei ollut millään mittarilla ilkeää, vaan hyväntahtoisen hauskaa. Varmasti olisi naurattanut myös osapuolia.
Abortti ei ole kaikkien mielestä hauska asia.
Debatti oli sinänsä osuva, mutta enpä usko et abortilla vitsailu naurattaisi Juuditiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Matti on mammanpoika, ei pelimies. Kyllä kävi niin ärsyttämään sen naama cmore jaksossa, eikä ees tajua, miksi toinen loukkaantunut.
"Mää en valitettavasti voi pyytää anteeksi sitä, että me ei olla sopivia toisillemme." Voi pyhä yksinkertaisuus. Ei tosiaan liialla älyllä pilattu tämä herra.
Vierailija kirjoitti:
Uusin C-More-jakso katsottu ja äimistytty, tässä fiilikset:
Mira ja Matti:
Näköjään palstalla oltiin alusta saakka oikeassa; Matti on pelimies.
Itse en sitä nähnyt, vaan huomioin Matin mukavat puheet ja kehut sekä äärimmäisen tavallisen, keskivartalopyöreän, keski-ikäistyvän ulkonäkönsä ja kuvittelin, ettei sen näköinen ihminen muka voisi olla pelimies.
Enkä nähnyt mitään merkkejä pelimieheydestä, vaikka alusta saakka yritin sellaisia jaksoista etsiä.
Minun tutkani ei siis selvästikään toimi.Liekö Matti sarjan historian ainoa käytökseltään klassinen eli vastuuton pelimies, vai onko ollut muita vastaavia?
Todella törkeän tempun kyllä teki, esitti aivan muuta kuin oli - eli tunsi ja ajatteli.
Miralle tsempit, hän oli yllättävän jämynä tässä jaksossa ja selvästi kyllästynyt epämääräisiin pelimiehiin.Hyvä opetus kyllä tämä nyt itsellekin, ettei pelimies ole välttämättä mikään ulkonäköönsä panostava, tyylikäs komistus! Voi olla ihan vaan tuollainen tavallinen, vähän pyöreä Matti.
Juudit ja Tommi:
Yllätyin, että he suunnittelevat jatkavansa, koska olin saanut sen kuvan ettei Tommi haluaisi jatkaa.
Näissä nyt ei tullut sinänsä mitään ihmeellistä tässä jaksossa.Kati ja Janne:
Alkaa rakoilla, ei ehkä kestä?
Ymmärrän sinänsä molempia, itse en jaksaisi päsmäriä enkä toisaalta puhumatonta saippuapalastakaan (puhumattomuus tekee ihmisestä helposti saippuan, eli ei saa otetta koska toinen ei anna itsestään oikein mitään).Ovatkohan nämä kuitenkin eronneet, kun Matti ja Janne julkaisivat yhdessä kuvan jossa ovat baarissa?
Toki toi ei merkkaa mitään, mutta sopisi paremmin kuvioon tuollainen miesten baarireissu, jos molemmat olisivat eronneet eikä vain toinen heistä.Emma ja Tuomas:
Ei mitään uutta, harmi homma heille.
Itse en taas nähnyt, että Matti olisi pelannut mitään. Halusi tutustua ja olla ystävällinen. Miran ollessa yllättynyt Matin ei-ehkä ei -akselista Matti kysyi Miralta, että miten niin et tiennyt. Siis, ei Matti ollut näyttänyt olemattomia suuria tunteita Miralle koko aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Matti todella luokiteltavissa pelimieheksi? En ole nähnyt cmoren tuoreinta jaksoa, vaan lukenut vain siitä täältä. Tällä hetkellä Matin käytös ei ole mun silmissä mitään pelimiehen käytöstä, vaikkakin olisi voinut olla avoimempi tunteiden puutteesta Miralle ja puhua hänen kanssa kahden kesken. Mutta ei se kait aivan täysin yllätyksenä voinut tulla Mirallekaan, kun heiltä on puuttunut kaikki romanttinen fyysisyys kameran edessä? Ihmeellistä kiertelyä ja avautumattomuutta kummaltakin.
Pelimieheksi kutsuisin aika paljon pahempaa käytöstä harrastavaa miestä, joka oikeasti leikkii toisen tunteilla ja olisi muita naisia kierrossa yms.
(Olen valmis vaihtamaan mielipidettäni, kun nään seuraavan jakson.)
Matissa on "pelimiestä" se keskenkasvuisuus kohdata hankalia asioita. On sellaista pakenevaa sorttia. Tietynlainen halu pysyä "osa poikia" ja haave siitä "täydellisestä puolisosta" kertoo, ettei ole vielä kypsynyt ikäisensä tasolle näissä asioissa.
Haaveissahan ei ole mitään pahaa eikä kipinä syty kaikkien kanssa, joillakin leimahtaa vielä harvemmin. Mutta fakta on se että Matti toimi harhaanjohtavasti. Antoi ymmärtää lahjoilla, romanttisilla eleillään sun muilla, että uskoi liittoon. Ihastunut nainen kutrn Mira on, niin tulkitsi helposti meidän ulkopuolisten mielestä päälleliimatut tunteilut toisin, koska hän haluaa tietenkin uskoa. Eli minä kyllä ymmärrän 100% Miran pettymyksen, julkinen kusetus teeveessä.
Tämä on yksi niistä kommenteista, jotka voi liittää Rakkauden oppikirjaan. Ihastuneena käytös on helppo tulkita väärin varsinkin jos toisen viestintä on ristiriitaista. Myöhästyneen huomenlahjan antaminen oli Matilta aika ikävä veto. Olisi vaan tilannut kanteen oman nimensä, niin olisi voinut antaa albuminsa seuraavalle vaimolle eikä Miralle, joka kuvitteli, että kyse oli jostain rakkaudenosoituksesta.
Toinen loistava neuvo oli täällä jo aiemmin eli ennen kuin kuvittelet miehen tunteista mitään, odota että hän kertoo ihastumisestaan ääneen. Ennen sitä kaikki on vain kuvitelmaa.
Taitaa jäädä Juuditista Tommille yksi "naiskaveri" lisää ;)
En pysty mitenkään kuvittelemaan Tommia ja "villiä seksiä" samaan lauseeseen.
Oman kokemuksen mukaan jäykät ja mielipiteissään kanttiset ihmiset eivät ole kovin villejä, vaan sängyssä se oma luonne toistuu, tämä käy, tuo ei, en tykkää, vaikka oikeasti ei ole edes kokeiltu.