Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
12101/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ollut arkunnaula Matin ikisinkkuudelle. Nyt on ihan taltioituna Matin tavat hoitaa asioita ja taustalla 2 perseelle mennyttä tv-pariutumista.

Mä taas ajattelen, että Matti saa vyöryn yhteydenottoja kaupungissa viihtyviltä sporttisilta naisilta.

Kyllä! Täällä yksi Helsingistä. Voidaan tapailla kevyesti, ei tartte Matin muuttaa mihinkään Pirkkalasta.

Valmistaudu silti matkustamaan Pirkkalaan.

Vierailija
12102/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Matti halaa Miraa, Matti tekee joka kerta kummallisia kaverillisia taputuksia. Läps läps.

Ihan tavallisia, ei mitään kummallisia läpsytyksiä :) Eikö teillä koskaan läpsytellä? Meillä joka päivä <3

Rouva kohta 24v

Onko muuten Mira kertaakaan halannut oma-aloitteisesti Mattia, tai yleensäkään halannut. Itse kun jotenkin en ole sellaista havainnut, odottaa vaan tumput suorina et josko Matti halais. Ja sitten samaan syssyyn jälleen ilmaisee sen järjettömän palavan raskautumishalunsa. Hei haloo, ovat vasta kohdanneet toisensa. Ihme ettei jo raahannut Mattia väkisin vauvatarvikeostoksille. Ei siis hitto tuolla tyylillä kyllä mikään ihastus pääse syntymään ja kehittymään. En yhtään ihmettele Matin käytöstä. Ja olen siis yli kuuskymppinen nainen, äiti ja mummi, nykyään uudessa suhteessa ja avoliitossa ollut yli kymmenen vuotta vähän päälle viiskymppisen miehen kanssa.

Mut jos Miran tapaisesti olisin vaan passiivisena osapuolena ootellut vain sitä toisen osoittamaa kiinnostusta niin

eipähän tuo toinenkaan olisi jaksanut yksin ylläpitää sitä herkkää, hieman epävarmaa ja hapuilevasti palavaa liekkiä.

Jos olen naisena epävarma miehen tunteista niin odotan mieheltä aloitteita. Ihan sen takia että jos omatoimisesti heittäydyt syliin siinä vaiheessa kun en ole saanut selkeitä signaaleita kiinnostuksesta hetki saattaa viedä mukanaan tms, mutta ei edellenkään selviä onko miehellä mitään todellisia intressejä itseäni kohtaan. Ja tuo on toiminut, silloin kun on jäänyt odottelemaan eikä aloitteita ole tullut on seuraava viesti yleensä että olet ihan kiva, mutta.. Ja oikeassahan Mirakin on ollut, ei Mattia kiinnostanut ja piti vielä Miraa pimennossa. Kyllä tuollaiset jutut aistii ja ne alkaa vaikuttaa omaankin käytökseen mikä muiden mielestä näyttää siltä tai tältä mutta taustalla on silti oikea syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12103/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkunokka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattihan suorastaan innostuneesti eritteli Porvoossa suhdetta Miran kaverin läsnäollessa. Se oli kyllä kaiken ameebamaisuutensa jälkeen häneltä tarkoituksellinen teko: harkitusti ja syvästi Miraa loukkaava teko! Hymyili ja tiesi loukkaavansa. Vastenmielistä.

Olisiko Matti hivenen viehättynyt tästä Miran ystävästä ja siksi vähätteli suhdettaan Miraan?

Tietysti! Ystävä oli hoikempi ja kauniimpi.

Ja Matti pitää tummista naisista. Aikoinaan, olikohan Roni, oli naitettu tummalle tytölle, vaikka oli kertonut viehättyvänsä vaaleista.

Vierailija
12104/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati on niin lapsellinen "kato, kato, kato!!!"

Mä tykkään tuollaisesta huumorista. Hieman lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiseltä piristää päivää!

M37

Voi kun ihanasti sanottu 😊 Olen samaa mieltä! Olen itse ihan perus fiksu aikuinen nainen, mutta tosi leikkisä ja hassutteleva myös. Ja kävi mielessä , että mun olis hirveen helppo saada noista miehistä myös Tommi ja Matti ihan eri ”vireeseen” , minusta ne kaipaisi heittäytyvää naista, sellaista joka on juurikin vähän lapsenomaisesti läsnä, ilman turhaa vakavuutta ja/tai henkisyyttä joka tilanteessa. (Ja joo, mussa on myös hyvin katimainen ärsyttävän ylianalysoiva ja kaikki-pitää-puhua-puhki -puoli, jos mieheltäni kysytään...).

Minä, minä, minä.. Taidat olla joku Katin kaksoissisko vai jopa Kati itse???

Vierailija
12105/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi luultavasti olettaa tasonsa oikeuttavan "kuumempaan" naiseen juurikin kuten täällä sanottu... Ja pelkäänpä pahoin, että ohjelman tuoma julkisuus voi tuoda hänelle sellaisen.

Tommi luultavasti ei ajattele mitään minkään tasoteorioiden mukaan.

Saati että olisi naisten suhteen mihinkään oikeutettu.

Ihan vain toivoo että löytäisi naisen, josta voisi olla kiinnostunut muutenkin kuin kaverina.

Vierailija
12106/18026 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Juudit olisi raskaana, keskustelu menisi näin:

Juudit: Tommi, olen raskaana sinulle. Miten meidän pitäisi edetä?

Tommi: Edetä on mielenkiintoinen sanavalinta. Jos teemme abortin, sehän on tavallaan taaksepäin menemistä, eli on hassua puhua etenemisestä tässä yhteydessä.

Juudit: Aivan, onpa ihanaa miettiä näitä asioita kanssasi näin syvällisesti. Toisaalta elämän nousukiitoa sanotaan ylämäeksi, vaikka ylämäki on tyypillisesti raskaampi kulkea.

Tommi: Kyllä, itsekin olen tätä miettinyt. 

Keskustelu täysin aiheen vierestä jatkuisi synnytykseen asti.

Nauroin! Hieman ilkeää tekstiä, mutta osuva ehdottomasti! oletko käsikirjoittaja?

En, vielä :D

Vierailija
12107/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sekä Tommilla että Matilla vääränlainen kuva ja käsitys itsestään, siksi ei vain kumppania löydy.

Kumpikin haaveilee kai jostain ti mistä, kuumasta brenettinaisesta, mutta, mutta...

Vierailija
12108/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Matti todella luokiteltavissa pelimieheksi? En ole nähnyt cmoren tuoreinta jaksoa, vaan lukenut vain siitä täältä. Tällä hetkellä Matin käytös ei ole mun silmissä mitään pelimiehen käytöstä, vaikkakin olisi voinut olla avoimempi tunteiden puutteesta Miralle ja puhua hänen kanssa kahden kesken. Mutta ei se kait aivan täysin yllätyksenä voinut tulla Mirallekaan, kun heiltä on puuttunut kaikki romanttinen fyysisyys kameran edessä? Ihmeellistä kiertelyä ja avautumattomuutta kummaltakin.

Pelimieheksi kutsuisin aika paljon pahempaa käytöstä harrastavaa miestä, joka oikeasti leikkii toisen tunteilla ja olisi muita naisia kierrossa yms.

(Olen valmis vaihtamaan mielipidettäni, kun nään seuraavan jakson.)

Vierailija
12109/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miran, Elina Tanskasen eikä kenenkään muunkaan henkilön painosta ole todellakaan fiksua julkisesti kirjoitella.

Vierailija
12110/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisessä jaksossa ei Mirakaan kertonut omista fiiliksistään, tivasi vaan Matilta asiaa. Matti kysyi Miran mielipidettä, vastaus oli, että "en tiedä". Mikä tässä nyt sitten on pelkästään Matin vikaa? Se tietysti oli syvältä, että alkoi Miran kaverille selittämään fiiliksiä, joo. Mutta ei Mirakaan mikään unelmien puoliso ollut, päin vastoin. Aina nyrpeä ja naljaileva, huh! Ei jatkoon mullakaan.

Vierailija
12111/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Matti todella luokiteltavissa pelimieheksi? En ole nähnyt cmoren tuoreinta jaksoa, vaan lukenut vain siitä täältä. Tällä hetkellä Matin käytös ei ole mun silmissä mitään pelimiehen käytöstä, vaikkakin olisi voinut olla avoimempi tunteiden puutteesta Miralle ja puhua hänen kanssa kahden kesken. Mutta ei se kait aivan täysin yllätyksenä voinut tulla Mirallekaan, kun heiltä on puuttunut kaikki romanttinen fyysisyys kameran edessä? Ihmeellistä kiertelyä ja avautumattomuutta kummaltakin.

Pelimieheksi kutsuisin aika paljon pahempaa käytöstä harrastavaa miestä, joka oikeasti leikkii toisen tunteilla ja olisi muita naisia kierrossa yms.

Kyllä mimustakin sana mammanpoika kuvaa paremmin kuin pelimies. Ajelehtija, joka vain myhäilee sisäänpäin eikä sano juuta tai jaata mihinkään.

Vierailija
12112/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, onko se väärä, vanhentunut ja stereotyyppisesti vääristelevä ajatus, että miehet keskimäärin eivät halua tai osaa puhua tunteistaan ja ajatuksistaan yhtä paljon kuin naiset eikä tämä asia tule muuttumaan?

Jos on näin, niin naisten pitäisi joko varautua siihen, että eivät koskaan tule löytämään elämäänsä puheliasta tunteiden tulkkia tai vaihtoehtoisesti heidän pitäsi ajatella, että elämässä on muitakin arvoja kuin saada mies puhumaan ja avautumaan itsestään ns. koko ajan. Ja että lajia voi etsiä vaikka ystäväpiiristä ja keskittyä miehen kanssa muihin elämän osa-alueisiin. 

Ei pidä paikkansa! Pitäisi kaivaa tähän se parisuhdeterapeutin kommentti, jossa kertoi että usein kun pariskunta tulee puhumaan ongelmistaan hänen vastaanotolle niin mies on se joka on kosketuksissa tunteisiinsa, kun taas naisasiakkaat saattavat hänen mukaansa kyllä puhua ja puhua, mutta eivät oikeasti rehellisistä fiiliksistään eivätkä ole välttämättä kosketuksissa itseensä! On jäänyt mieleen vain, että aina se puhu ei ole välttämättä ole aitoa tai merkityksellistä.

Vierailija
12113/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kati on niin lapsellinen "kato, kato, kato!!!"

Mä tykkään tuollaisesta huumorista. Hieman lapsellista käytöstä aikuiselta ihmiseltä piristää päivää!

M37

Voi kun ihanasti sanottu 😊 Olen samaa mieltä! Olen itse ihan perus fiksu aikuinen nainen, mutta tosi leikkisä ja hassutteleva myös. Ja kävi mielessä , että mun olis hirveen helppo saada noista miehistä myös Tommi ja Matti ihan eri ”vireeseen” , minusta ne kaipaisi heittäytyvää naista, sellaista joka on juurikin vähän lapsenomaisesti läsnä, ilman turhaa vakavuutta ja/tai henkisyyttä joka tilanteessa. (Ja joo, mussa on myös hyvin katimainen ärsyttävän ylianalysoiva ja kaikki-pitää-puhua-puhki -puoli, jos mieheltäni kysytään...).

Minä, minä, minä.. Taidat olla joku Katin kaksoissisko vai jopa Kati itse???

Katikatikatikikati, taas jakso joka saa tukan nousemaan pystyyn. Katille avaudutaan, sitä hän toiselta vaatii, ja inttäen arvioi. Vaan kuinkas toimii itse?Syvällisyys on pelkkää höpinää omalla kohdallaan, miksei avaudu itse. Mitä sanottavaa hänellä itsellään, hermostunut tekohymy, ja hihitys, Jannen arviointi. Kaikki luonnollisuus puuttuu, ja tuo tekohymy on kuin muovia. Onko itsestään kertonut mitään, helpompi vaatia sitä kameroiden edessä Jannelta. Kaikesta paistaa läpi oma epävarmuus ja huono käytös. Minkähänlaista hymyä on kasvatuksessa käytetty? On tainnut ne oikeat asiat jäädä puhumatta ja kehittänyt päälleen kuningattaren , ja arvioitsijan kaavun, jopa muita alentamalla. On tainneet unohtua se todellisuus, kunhan lienee hymistelty ja tehty tilaa neidille. Ei vaan toimi parisuhteessa, ja saa ehkä enemmänkin luoltaantyöntävän käsityksen muita kohtaan. Nyt vaaditaan vain Jannea, ’avautumaan’ , puheen lahjoilla ja omat taidot kuulla ja nähdä asioita on täysin hukassa. Jyrä mikä jyrä, kamalaa katseltavaa !!!!

Vierailija
12114/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matissa on "pelimiestä" se keskenkasvuisuus kohdata hankalia asioita. On sellaista pakenevaa sorttia. Tietynlainen halu pysyä "osa poikia" ja haave siitä "täydellisestä puolisosta" kertoo, ettei ole vielä kypsynyt ikäisensä tasolle näissä asioissa.

Haaveissahan ei ole mitään pahaa eikä kipinä syty kaikkien kanssa, joillakin leimahtaa vielä harvemmin. Mutta fakta on se että Matti toimi harhaanjohtavasti. Antoi ymmärtää lahjoilla, romanttisilla eleillään sun muilla, että uskoi liittoon. Ihastunut nainen kutrn Mira on, niin tulkitsi helposti meidän ulkopuolisten mielestä päälleliimatut tunteilut toisin, koska hän haluaa tietenkin uskoa. Eli minä kyllä ymmärrän 100% Miran pettymyksen, julkinen kusetus teeveessä.

Vierailija
12115/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti on mammanpoika, ei pelimies. Kyllä kävi niin ärsyttämään sen naama cmore jaksossa, eikä ees tajua, miksi toinen loukkaantunut.

Vierailija
12116/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ei tee oikein tuossa että pitää suhteen mahdollisen jatkon tai jatkottomuuden omana tietonaan, ja hilloaa sitä viimeiseen asti, läväyttääkseen sitten lopputuloksen yllätyksenä viimeisessä tapaamisesa. Ei tämä ole mikään kisa missä edetään yksin, ja lopussa katsotaan jännityksellä kuka voitti. Ei mikään Ihme että Mira jännittää ja on epävarma siitä Mitä Matti ajattelee.

Emmaa ja Tuomasta en ihmettele yhtään, en minäkään olisi pärjännyt Emman kanssa, Ehkä itsetunnon nostatus kannattaisi tehdä ennen kuin ajautuu seuraavaan suhteeseen. Tommi vaikuttaa ikävältä ihmiseltä, ja toivottavasti Juuditille ei jää mitään traumoja tästä. Kati yrittää koko ajan kääntää hänen omaa uskaltamattomuutta Jannen syyksi, vaikka Jannesta paistaa kilometrin päähän että on aivan ihastunut, ja varmasti luotettava tyyppi. "Ei ole turvallista" avautua hänen, mutta Jannen pitäisi avautua kaikesta KAtin mielestä hänelle. Tuo on kaksisuuntainen tie, ei niin että Kati odottaa että Janne tekee oikeat maneerit, kuten päättää, käskee, puhuu kaiken, ja sitten Kati katsoo missä vaiheessa Janne on tehnyt tarpeeksi hänen haluamallaan tavalla, ja vasta sitten hän itse avautuu. Uskaltaminen on ihmisessä itsessään, eikä Kati häviä mitään siinä että itsekin heittäytyy mukaan. Ei omaa uskallusta voi laittaa toisen syyksi.

Vierailija
12117/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä ollut arkunnaula Matin ikisinkkuudelle. Nyt on ihan taltioituna Matin tavat hoitaa asioita ja taustalla 2 perseelle mennyttä tv-pariutumista.

Lainaus Aamulehdestä syyskuulta:

"Hakemus Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan oli tullut lähetettyä, mutta riski siihen, että hakuprosessi etenisi alttarille asti, tuntui olemattomalta. Pari vuotta sitten kaveri oli hakenut samaan ohjelmaan ja edennyt haastattelukierroksilla pitkälle, mutta leikki oli loppunut turvallisesti ennen häitä."

Kovasti on mies yrittänyt """parisuhdetta"" siis löytää. Vai lieneekö Tosi-TV-ohjelman muutaman minuutin kuuluisuus tärkeämpää... mietin vaan...

Vierailija
12118/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä jaksossa ei Mirakaan kertonut omista fiiliksistään, tivasi vaan Matilta asiaa. Matti kysyi Miran mielipidettä, vastaus oli, että "en tiedä". Mikä tässä nyt sitten on pelkästään Matin vikaa? Se tietysti oli syvältä, että alkoi Miran kaverille selittämään fiiliksiä, joo. Mutta ei Mirakaan mikään unelmien puoliso ollut, päin vastoin. Aina nyrpeä ja naljaileva, huh! Ei jatkoon mullakaan.

Ei Miran ole mitään järkeä pelailevalle Matille kertoa mitään, kun Matti valehtelee ettei ole mitään ongelmaa ja ymmärtää Miraa täydellisesti. Lähtöasetelma on Matin puolelta jo se että Miralla ei pitäisi olla mitään valitettavaa, ja Matin mielestä kaikki on hyvin. Mitä Mira voi siihen sanoa? Tai mikä järki siinä ainakaan olisi, koska ainoa lopputulos olisi se että Mira repisi itsensä rikki aivan turhaan.

Vierailija
12119/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Juuditin kämppä missä juhlivat synttäreitä? Kivannäköinen asunto. Aivan ihanat nuo ikkunalaudat :)

Karsea purkukuntoinen rötiskö. Ei kannata odottaa edullisia asumiskustannuksia ja mukavuus on silti 50-luvun tasolla.

Vierailija
12120/18026 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Katin jatkuva puhuminen tapa vältellä aitoja tunteita ja intiimiyttä? Tuntuu, että Kati hakemalla hakee ongelmaa, ettei tarvitsisi koskea Janneen. Helpompi yrittää työstää "ongelmaa", jonka voisi ratkaista puhumalla, kuin kohdata sitä tosiasiaa, ettei tunne mitään Jannea kohtaan. Varsinkaan fyysistä vetovoimaa. 

Ketju on lukittu.