Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Kommentit (18026)
Mikä tuon muistilappumiehen meininki on, kun asunnossa ei ole edes sänkyä?! Outoa kämppäilyä.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainoa nainen joka ei voisi sietää noin pehmo miestä joka sanois kokoajan epäsopivissakin tilamteissa " mä tykkään susta" , " oot ihana" jne...tappais mulla kaiken seksikkyyden meidän väliltä, tulis joku vauvalapsi tunne miehestä joka on noin pehmo...?
Mun mies on just tuommoinen. On muhun ihan kuumana, edelleen. Ja on ihan peto sängyssä - en valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä ainoa nainen joka ei voisi sietää noin pehmo miestä joka sanois kokoajan epäsopivissakin tilamteissa " mä tykkään susta" , " oot ihana" jne...tappais mulla kaiken seksikkyyden meidän väliltä, tulis joku vauvalapsi tunne miehestä joka on noin pehmo...?
No alussa se on tollasta. Ei haittais mua eikä tappais mitään.
Ei vaan jotenkin istu suomen kieleenkään tommoset siirappiset imartelut ja kehut.
En kestäis ite.
Pohjoisesta löytyy varmasti joku jurrukka. Eikä varmasti kehu, hyvä jos pussaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi Tuomas kokee tarvetta nostaa jalustalle tuota heidän "avointa kommunikaatiota" ja "hyvää keskustelua".
Tuomas pyrkii olemaan korrekti ja kertoo edes jotakin hyvää, vaikka ilmiselvästi kaikkea huonoa on enemmän. Ellei Tuomas kertoisi edes jotakin hyvää suhteestaan, katsojille jäisi mielikuva Tuomaksesta negatiivisena henkilönä.
Just toi valheellinen hymistely, ettei näyttäisi niin tylyltä töksäyttelijältä, kuin ilmeisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuon muistilappumiehen meininki on, kun asunnossa ei ole edes sänkyä?! Outoa kämppäilyä.
Musitilappumies :DDD
No outohan se on koko tyyppi, vastasit oikeastaan itse kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas tuntuu v#ttumaiselta tyypiltä.
Minusta myös alkaa vähän vaikuttaa tältä, kun kameroillekin vihdoin on tallentunut joitain hänen erikoisia toteamuksiaan. Selvästi ainakin kameroiden läsnäollessa on kova pyrkimys antaa hyvää kuvaa itsestään, mutta teot ja sanat on aika ristiriidassa sen perusteella, mitä meille näytetään. Molemmat töksäyttelevät liian suoraan ja pitävät tätä hienona kommunikaationa...
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, ettei Tommilla ole kipinää Juuditia kohtaan - tuo Tommin kaverihan on tosi samannäköinen!
Samaa näköä on, mutta vaikuttaa paljon Juuditia räväkämmältä.
Aina ällöttänyt miehet, jotka tykkäävät käyttää sanaa vaimo, vaikka todellisuudessa heillä ei ole munaa eikä kiinnostusta mennä oikeasti naimisiin. Matille tälläinen tapa saattaa olla se ainoa tapa päästä naimisiin, sillä hänellä itsellään ei milloinkaan olisi pokkaa astua niin korkean kynnyksen yli kenenkään kanssa, että uskaltaisi itse päättää astuvansa avioon.
Mitä tulee keskusteluun ja kommunikaatioon niin kyllä, mielestäni kun olet mennyt jonkun kanssa parisuhteeseen niin sinulla on velvollisuus keskustella toisen kanssa, myös niistä kaikkeIn vaikeimmista asioista. Jos et osaa, harjoittele, jos se on hankalaa niin voivoi. Et voi piiloutua sen taakse, että pelkäät toisen reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musitilappumies :DDD
No outohan se on koko tyyppi, vastasit oikeastaan itse kysymykseesi.
Olihan tuolla kauniita astioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommin persoonan vallitsevia piirteitä ovat vahva kontrolli, tietoon (ei tunteisiin) nojaaminen, analyyttisyys, askeettisuus, ehdottomuus.
Haasteellista kipinän leiskahtamisen kannalta.
Ihan kenen tahansa kanssa.
Ei hän ole spontaani tunteiden ja himon vietäväksi heittäytyjä.
Tätä itsekin ihmettelin joitakin sivuja taaksepäin. Tommi vaikuttaa ihmiseltä, jolle on erittäin tärkeää rationaalisuus ja toimivat prosessit. Siihen sopisi täydellisesti vahvaan kommunikaatioon perustuva kumppanuus, joka syntyy ajan myötä ja lämpenee todella syväksi rakkaudeksi. Miksi hän siis kaipaa perhosia ja lemmen liekkiä?
Miksi Tommia pidetään rationaalisena insinöörityyppinä? Hänhän esitti häissä sen erikoisen tanssin, on tehnyt omia biisejä, ja on osakkaana markkinointitoimistossa.
No ihan siksi kun se on sitä, miten hän käyttäytyy, toimii ja puhuu. Ja mistä hän puhuu ja mitä tuntuu arvostavan. Joku tanssi tai biisi on vähän kuorrutusta hänen persoonan ytimen ympärillä.
Mikä hän sitten on, ellei hyvin rationaalinen tyyppi - tunteellinen romantikkoko? Kaikkea muuta! Tai sitten peittää sen todella hyvin!
Moni esim. matemaattisesti lahjakas on myös musikaalinen. Musikaalisuus pelkästään ei kerro mitään vielä siitä että onko tunneihminen vai rationaalinen "insinöörityyppi".
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, ettei Tommilla ole kipinää Juuditia kohtaan - tuo Tommin kaverihan on tosi samannäköinen!
Vähän tulee sellainen olo, että kun Tommi on kertonut hakuprosessin aikana millainen nainen on hänen ihannetyyppinsä, niin hän on painottanut tosi vahvasti noita samoja arvoja yms (mikä tietenkin ymmärrettävää), mutta ei ole jotenkin tiedostanut itse omalla kohdallaan sitä että ulkonäölläkin on merkitystä. Ajatteli siis saavansa jonkun tietyn ihanteensa mukaisen ”kaunottaren” (kirjoitti kirjeeseen ennen alttarille menoa) joka on lisäksi todella edistyksellinen ja tasa-arvoinen ja feministinen yms. arvoiltaan.
Mirasta on ohjelmassa annettu melko passiivinen kuva. Mira ei kuitenkaan ihan sohvaperuna ole. Mira on harrastanut nuorena aktiivisesti erästä kilpaurheilulajia, nyt aikuisena hän ainakin lenkkeilee, ulkoilee ja käy kuntosalilla ohjatuilla liikuntatunneilla, viettää paljon aikaa ystävien ja perheen kanssa. Mira on työyhteisössä, perheen ja ystävien parissa varsin pidetty ihminen, mutta ehdottomasti hitaastilämpiävää sorttia. Miran luottamus pitää ensin voittaa, jotta hän antaisi enemmän itsestään. Hän ei päästä ihan ketä tahansa muuriensa läpi, eikä ainakaan heti mutta sitten kun joku Miran luottamuksen voittaa puolelleen, Mira on erittäin sydämellinen ja lojaali, ihminen joka välittää läheisistään. Puutarha ja kodin sisustus taitaa olla sellaista omaa rauhallista aikaa esimerkiksi työpäivästä palautumiseen tai rankan työviikon jälkeen. Palkitsevaa kun kyseessä on esteetikko, jolle visuaalinen aisti on tärkeä, hän pyrkii ympäröimään itsensä kauniilla asioilla ja on siinä erittäin taitava.
Janne hyppäisi vaikka kaivoon, jos Kati käskisi niin. Ja tämä juuri Katia häiritsee, vaikka hän yrittää sitä peitellä.
Vierailija kirjoitti:
Katin suhtautuminen Janneen on kummallista. Aivan kuin Janne olisi joku söpö lemmikki, jota pitää kouluttaa.
Kati kaipaa sairasta huomiota, jokaisella eleellään. Janne on nyt sen koira. Lemmikki on kiva, niin kauan kuin tuo hörhö saa vain huomiota. Ihan iljettää, Kati on kuin pieni tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Emman instassa lukee Kuopiosta. Et hyvinkin mahdollista että näit jos on sieltä kotoisin.
Älä höpötä! Opiskeli Kuopiossa ja tieto on varmaan siltä ajalta.
Tietääkö kukaan, et onko noista pareista enää kukaan yhdessä? Uusimman cmore jakson perusteella vaikuttaa silti, että kenenkään suhde tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jengi tietäis et Bachia on sanottu viidenneksi evankelistaksi, niin eiköhän samat ihmiset karsastais, jotka karsastaa kaikkea vähänkään Raamattuun viittaavaa. Kato ettei alettais tuputtamaan, kauheinta mitä suomalainen tietää.
Bach oli säveltäjänero, ja vaikka sävelsi Jumalalle, ei voi samana päivänä puhua hänestä ja jostain somepalstalla uskonasioita tuputtajasta. Jälkimmäistä voi karsastaa, mutta Bachia rakastaa.
Voisko myös sitä tuputtaja-lähimmäistä (koittaa) rakastaa <3 ?
Vierailija kirjoitti:
Mirasta on ohjelmassa annettu melko passiivinen kuva. Mira ei kuitenkaan ihan sohvaperuna ole. Mira on harrastanut nuorena aktiivisesti erästä kilpaurheilulajia, nyt aikuisena hän ainakin lenkkeilee, ulkoilee ja käy kuntosalilla ohjatuilla liikuntatunneilla, viettää paljon aikaa ystävien ja perheen kanssa. Mira on työyhteisössä, perheen ja ystävien parissa varsin pidetty ihminen, mutta ehdottomasti hitaastilämpiävää sorttia. Miran luottamus pitää ensin voittaa, jotta hän antaisi enemmän itsestään. Hän ei päästä ihan ketä tahansa muuriensa läpi, eikä ainakaan heti mutta sitten kun joku Miran luottamuksen voittaa puolelleen, Mira on erittäin sydämellinen ja lojaali, ihminen joka välittää läheisistään. Puutarha ja kodin sisustus taitaa olla sellaista omaa rauhallista aikaa esimerkiksi työpäivästä palautumiseen tai rankan työviikon jälkeen. Palkitsevaa kun kyseessä on esteetikko, jolle visuaalinen aisti on tärkeä, hän pyrkii ympäröimään itsensä kauniilla asioilla ja on siinä erittäin taitava.
No jopas oli kehupuhe. Ihan tavalliselta nirppanokaltahan tuo vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tulee sellainen olo, että kun Tommi on kertonut hakuprosessin aikana millainen nainen on hänen ihannetyyppinsä, niin hän on painottanut tosi vahvasti noita samoja arvoja yms (mikä tietenkin ymmärrettävää), mutta ei ole jotenkin tiedostanut itse omalla kohdallaan sitä että ulkonäölläkin on merkitystä. Ajatteli siis saavansa jonkun tietyn ihanteensa mukaisen ”kaunottaren” (kirjoitti kirjeeseen ennen alttarille menoa) joka on lisäksi todella edistyksellinen ja tasa-arvoinen ja feministinen yms. arvoiltaan.
Kyllä on jätkällä kovat luulot itestään. Niin että superälykäs, hänen tiukat arvot omaava malli sen olisi pitänyt olla.
Kun ei ole mitään muuta hyvää sanottavaa, ja haluaa edes jotain positiivista keksiä suhteesta?
Käsitys hyvästä kommunikoinnista outo kieltämättä.