Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuon muistilappumiehen meininki on, kun asunnossa ei ole edes sänkyä?! Outoa kämppäilyä.
Musitilappumies :DDD
No outohan se on koko tyyppi, vastasit oikeastaan itse kysymykseesi.
Olihan tuolla kauniita astioita.
Ne on varmaan sen kämppiksen.
Tommilla ei vaikuta olevan lainkaan esteettistä silmää.
Kati ei varmasti ikinä saa niin hyvää miestä, kuin Janne.
Miksi Tuomas on teistä vittumainen? Siis millä tavalla?
Kiinnostaa koska näen hänessä itseäni vahvasti, vähän kuin oltaisiin sisaruksia :D
Minäkin olen surkea peittelemään tunteitani enkä jaksa esittää mitään. Silloin kun kaikki on rentoa ja mukavaa, niin minun kanssani tulee hyvin toimeen. Ja jos vaikka ystäväni on surullinen, niin lohdutan ja olen tukena. Mutta en jaksa turhaa kitinää ja riidan haastamista yhtään. Olen huono silittelemään kenenkään päätä, jos koen, että tämä kiukuttelee turhaan. Turhaudun vaan ja hakeudun pois tilanteesta. Lapsilta kiukkuamisen vielä ymmärtää, mutta aikuisilta..? Ei vaan jaksa.
Ja jos joutuisin telkkariin, niin itsekin varmaan esittäisin kameroille samalla tavalla kuin Tuomas nyt tekee. Siis yrittäisin väkisin keksiä edes jotain hyvää sanottavaa etten vaikuttaisi kaikkien mielestä umpimulkulta, vaikka oikeasti tekisi mieli haukkua kaikki asiantuntijat, vaimo ja koko ohjelmaformaatti. Samaistuin vahvasti.
Ei varmaan maailman pidetyin ihmistyyppi, mutta itse en tuomitse koska olen samanlainen.
Harmittaa tosi paljon Juuditin puolesta jos ei tästä tulekaan mitään, se ettei ole ”kemiaa” on ehkä helpompi hyväksyä kun taas jos ajattelen itseni tuohon tilanteeseen niin saattaisi jonkinlaiset jäljet jättää se ettei toinen näe yhtään haluttavana
Tuomas on ihan helvetin kuuma! Kelpais!
Mua vähän ahdistaa Tommin ja Juuditin vuorovaikutus. Nämä olivat ne tiedostavimmat ja fiksuimmat, miksi eivät näytä mitään kunnon keskustelua. Kaikki on ollut tuollaista sisarellista pikkunäppärää jutustelua. Juuditina en jäisi liian pitkään odottamaan mahdollista seksuaalista lähentymistä. Luulen, ettei tule tapahtumaan.
Mua on alkanu ärsyttää nää biisit tässä ohjelmassa. Aivan turhia, en jaksaisi kuunnella. Koko ajan pitää säätää volyymiä edestakas, kun puhe pitää laittaa kovalle, että saa kunnolla selvää, ja sitten joka välissä joku kiusallinen kotimainen biisi raikaa täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati näytti huikean kauniilta Stolbowin luona punaisessa puserossaan! En ole aikaisemmin ajatellut häntä tällä tavalla.
M
Huikean kaunis, anna mun kaikki kestää. Ei edes kaunis.
?? Täysin katsojan silmässä. Koita nyt vaan kestää että erilaisia ollaan ja erilailla nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa koska näen hänessä itseäni vahvasti, vähän kuin oltaisiin sisaruksia :D
Minäkin olen surkea peittelemään tunteitani enkä jaksa esittää mitään. Silloin kun kaikki on rentoa ja mukavaa, niin minun kanssani tulee hyvin toimeen. Ja jos vaikka ystäväni on surullinen, niin lohdutan ja olen tukena. Mutta en jaksa turhaa kitinää ja riidan haastamista yhtään. Olen huono silittelemään kenenkään päätä, jos koen, että tämä kiukuttelee turhaan. Turhaudun vaan ja hakeudun pois tilanteesta. Lapsilta kiukkuamisen vielä ymmärtää, mutta aikuisilta..? Ei vaan jaksa.
Ja jos joutuisin telkkariin, niin itsekin varmaan esittäisin kameroille samalla tavalla kuin Tuomas nyt tekee. Siis yrittäisin väkisin keksiä edes jotain hyvää sanottavaa etten vaikuttaisi kaikkien mielestä umpimulkulta, vaikka oikeasti tekisi mieli haukkua kaikki asiantuntijat, vaimo ja koko ohjelmaformaatti. Samaistuin vahvasti.
Ei varmaan maailman pidetyin ihmistyyppi, mutta itse en tuomitse koska olen samanlainen.
Tuomas vaikuttaa siltä, että on miellyttävä, kun itselle sopii, tai haluaa jotain. Sitten kun on huono päivä, antaa tulla mitä sattuu mieleen juolahtamaan, ihan miettimättä, miten loukkaa, tai miten hänet ymmärretään. Sitten se on jostain syystä sen toisen vika. Ei vastuuta siitä omasta ilkeästä käytöksestä, koska sehän lähti siitä miten joku muu käyttäytyi. Niinhän Tuomas tuossa sanoi.
Tilanteesta voi ihan vain poistuakin, tai sanoa että ei suostu kuuntelemaan kiukuttelua, ei silti tarvitse haukkua toista ihmisenä lyttyyn. Ei semmoisesta ole mitään paluuta, sillat on poltettu.
En uskaltaisi yhtään olla aito enkä kertoa itsestäni mitään noin ilkeän ihmisen seurassa. Ikinä ei tietäisi, koska tulee henkisesti puukosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tekee minäminä-Tommi, kun Juudit innostuu uruista? Tunkee itse soittamaan itse tekemäänsä musiikkia sinne.... itseriittoisuudellakin rajansa!
Minusta Tommi on ihan ok.
Matti on ehkä ihanin 😍 kasvissyöjä😍 tykkään myös Tuomaksesta ja Emmasta. Tommi oli ihan häissä mutta sen jälkeen on ollut tylsä.
Olen kyllä nähnyt Emman monta kertaa täällä joensuussa, miksi ravaisi täällä jos muuttanut takaisin kuopioon..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, ettei Tommilla ole kipinää Juuditia kohtaan - tuo Tommin kaverihan on tosi samannäköinen!
Vähän tulee sellainen olo, että kun Tommi on kertonut hakuprosessin aikana millainen nainen on hänen ihannetyyppinsä, niin hän on painottanut tosi vahvasti noita samoja arvoja yms (mikä tietenkin ymmärrettävää), mutta ei ole jotenkin tiedostanut itse omalla kohdallaan sitä että ulkonäölläkin on merkitystä. Ajatteli siis saavansa jonkun tietyn ihanteensa mukaisen ”kaunottaren” (kirjoitti kirjeeseen ennen alttarille menoa) joka on lisäksi todella edistyksellinen ja tasa-arvoinen ja feministinen yms. arvoiltaan.
Kyllä on jätkällä kovat luulot itestään. Niin että superälykäs, hänen tiukat arvot omaava malli sen olisi pitänyt olla.
Mistä tuotantoyhtiö olisi voinut sellaisen taikoa? Tulee olo jostain postimyyntivaimon hakijasta..
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on ihan helvetin kuuma! Kelpais!
Mitä häh, ovatko ihmiset tosissaan näiden kommenttiensa kanssa? Koen myötähäpeää, kun joku kirjoittaa, että "Tuomas on hotttt". Aivan kuin joku miehenkipeä ikineitsyt, joka on mennyt jostain syystä sekaisin tuikitavallisesta juntista.
Onko Emma Kuopiosta kotosin ja antaa olla ihmisten siinä luulossa että olisi muuttanut
Emma on aito, mutta käyhän häntä sääliksi. Oli vähän järkky se hysteerinen käytös häissä, ja melko levotonta sen jälkeenkin. Hänen kunniaksi täytyy sanoa, että tajusi sen kyllä jälkeen päin itsekin. Silti, mistä kumpuaa tuommoinen, on varmasti kumppanillekin pelottavaa.
Ja silti, hän ei vaikuta pätkääkään ilkeältä ihmiseltä. Vähän epäkypsältä ja tasapainottomalta vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas vaikuttaa siltä, että on miellyttävä, kun itselle sopii, tai haluaa jotain. Sitten kun on huono päivä, antaa tulla mitä sattuu mieleen juolahtamaan, ihan miettimättä, miten loukkaa, tai miten hänet ymmärretään. Sitten se on jostain syystä sen toisen vika. Ei vastuuta siitä omasta ilkeästä käytöksestä, koska sehän lähti siitä miten joku muu käyttäytyi. Niinhän Tuomas tuossa sanoi.
Tilanteesta voi ihan vain poistuakin, tai sanoa että ei suostu kuuntelemaan kiukuttelua, ei silti tarvitse haukkua toista ihmisenä lyttyyn. Ei semmoisesta ole mitään paluuta, sillat on poltettu.
En uskaltaisi yhtään olla aito enkä kertoa itsestäni mitään noin ilkeän ihmisen seurassa. Ikinä ei tietäisi, koska tulee henkisesti puukosta.
Älä viitsi. Tuomas oli kuunnellut vittuilua jo pitkään ennen avautumistaan (molemmat sen myönsivät). Kukahan se ilkeä on?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se toinenkaan silloin ole hyvä peittelemään (epävarmuuden) tunteitaan. Em konflikti on ehkä myös ratkaistavissa sillä, että kuuntelee, eikä pakene suuttumuksen tai ärtymyksen kautta toisen tarpeita. Tietenkin kiukuttelu on ihan yhtä huono tapa. Tuomaksen ja Emman suhteessa tosin uskon että turbulenssi johtui eniten siitä, että ainoastaan Emma rakastui.
Vierailija kirjoitti:
Mirasta on ohjelmassa annettu melko passiivinen kuva. Mira ei kuitenkaan ihan sohvaperuna ole. Mira on harrastanut nuorena aktiivisesti erästä kilpaurheilulajia, nyt aikuisena hän ainakin lenkkeilee, ulkoilee ja käy kuntosalilla ohjatuilla liikuntatunneilla, viettää paljon aikaa ystävien ja perheen kanssa. Mira on työyhteisössä, perheen ja ystävien parissa varsin pidetty ihminen, mutta ehdottomasti hitaastilämpiävää sorttia. Miran luottamus pitää ensin voittaa, jotta hän antaisi enemmän itsestään. Hän ei päästä ihan ketä tahansa muuriensa läpi, eikä ainakaan heti mutta sitten kun joku Miran luottamuksen voittaa puolelleen, Mira on erittäin sydämellinen ja lojaali, ihminen joka välittää läheisistään. Puutarha ja kodin sisustus taitaa olla sellaista omaa rauhallista aikaa esimerkiksi työpäivästä palautumiseen tai rankan työviikon jälkeen. Palkitsevaa kun kyseessä on esteetikko, jolle visuaalinen aisti on tärkeä, hän pyrkii ympäröimään itsensä kauniilla asioilla ja on siinä erittäin taitava.
Tuo ”Mira ei ole tarpeeksi menevä” vaikuttaa olevan kiertoilmaus ylipainoiselle. Minullekin miehet ovat toitottaneet tuota, etten muka olisi liikunnallinen tai menevä, vain koska en näytä siltä. Laiska ja tyhmä. Nuo on ylipainoisiin naisiin liitetyt adjektiivit.
Odottakaas kun puudeli kusasee väärään paikkaan, ei tule pusuja, käy varmaan päälle.