Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Matti ei paljasta itseään. Puhuu vaimosta, ja on hyvin muodollinen ja kohtelias. Mutta mitkä on sen tunteet? Toisaalta en usko loppukeskusteluissa uskaltavan repäistä, vaikkei ehkä olisi niin halukas jatkamaan. Matin tyyliin: No mikä ettei. Hämää kyllä se haastattelu, mikä oli jossain paikallislehdessä kesken ohjelman. Siitä sai kuvan, että sinkkuna olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tuomas on teistä vittumainen? Siis millä tavalla?
Kiinnostaa koska näen hänessä itseäni vahvasti, vähän kuin oltaisiin sisaruksia :D
Minäkin olen surkea peittelemään tunteitani enkä jaksa esittää mitään. Silloin kun kaikki on rentoa ja mukavaa, niin minun kanssani tulee hyvin toimeen. Ja jos vaikka ystäväni on surullinen, niin lohdutan ja olen tukena. Mutta en jaksa turhaa kitinää ja riidan haastamista yhtään. Olen huono silittelemään kenenkään päätä, jos koen, että tämä kiukuttelee turhaan. Turhaudun vaan ja hakeudun pois tilanteesta. Lapsilta kiukkuamisen vielä ymmärtää, mutta aikuisilta..? Ei vaan jaksa.
Ja jos joutuisin telkkariin, niin itsekin varmaan esittäisin kameroille samalla tavalla kuin Tuomas nyt tekee. Siis yrittäisin väkisin keksiä edes jotain hyvää sanottavaa etten vaikuttaisi kaikkien mielestä umpimulkulta, vaikka oikeasti tekisi mieli haukkua kaikki asiantuntijat, vaimo ja koko ohjelmaformaatti. Samaistuin vahvasti.
Ei varmaan maailman pidetyin ihmistyyppi, mutta itse en tuomitse koska olen samanlainen.
Tuomas vaikuttaa siltä, että on miellyttävä, kun itselle sopii, tai haluaa jotain. Sitten kun on huono päivä, antaa tulla mitä sattuu mieleen juolahtamaan, ihan miettimättä, miten loukkaa, tai miten hänet ymmärretään. Sitten se on jostain syystä sen toisen vika. Ei vastuuta siitä omasta ilkeästä käytöksestä, koska sehän lähti siitä miten joku muu käyttäytyi. Niinhän Tuomas tuossa sanoi.
Tilanteesta voi ihan vain poistuakin, tai sanoa että ei suostu kuuntelemaan kiukuttelua, ei silti tarvitse haukkua toista ihmisenä lyttyyn. Ei semmoisesta ole mitään paluuta, sillat on poltettu.
En uskaltaisi yhtään olla aito enkä kertoa itsestäni mitään noin ilkeän ihmisen seurassa. Ikinä ei tietäisi, koska tulee henkisesti puukosta.Älä viitsi. Tuomas oli kuunnellut vittuilua jo pitkään ennen avautumistaan (molemmat sen myönsivät). Kukahan se ilkeä on?
Miten niin myönsivät? :D Vittuilleet molempiin suuntiin.
Hahhah! ”Urheilulliset” pallomahaiset miehet ajelevat golfkärryllä, vähän lätkivät paikallaan palloa, menevät syömään salaattia ja juomaan kaljaa. Ja näillä on varaa toivoa urheilullista naista?😂
Tänä vuonna ei mistään parista tule hyvälle tuulelle. Alan uskoa, että tuotantoyhtiö vaikuttaa enemmän parinmuodostukseen kuin asiantuntijat. Asiantuntijat varmasti tietävät, että fyysistä vetovoimaakin tarvitaan. He puhuvat parien ongelmista, mutta ei niillä ole mitään tekemistä ohjelman ihmisten kanssa, joilla ei ole mitään tunnesidettä puolisoon. Ainoat parit ketkä pysyvät yhdessä, pysyvät vain koska tietävät ettei parempaa ole saatavilla. Janne palvoo Katia, joten ainoa ihminen joka ainakin vaikuttaa onnelliselta. En vaan tiedä kuinka pitkään.
Nämä ihmiset ovat hakeneet tähän ohjelmaan koska parisuhteet eivät ole toimineet. He selkeästi pitävät omaa rimaa liian korkealla ja lisäksi jotain luonnevikoja kun ei kukaan heitä jaksa naimisiin asti katsoa. Kaikki tuo ihme puhe kipinöistä ja vaaleanpunaisista laseista, harhaista touhua. Kaikilla on nyt ihminen siinä jonka kanssa kumppanuus toimii. Miten siitä ei voi rakentaa toimivaa, eikö juuri loppupeleissä se kumppanuus ole tärkeintä? Voiko onnekkaammin käydä kuin että saa parhaan ystävänsä puolisoksi, kuten he ovat toisiaan kuvailleet jo. Seksi voi kuitenkin hiipua vanhetessa viimeistään eikä ulkonäkö ole ikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirasta on ohjelmassa annettu melko passiivinen kuva. Mira ei kuitenkaan ihan sohvaperuna ole. Mira on harrastanut nuorena aktiivisesti erästä kilpaurheilulajia, nyt aikuisena hän ainakin lenkkeilee, ulkoilee ja käy kuntosalilla ohjatuilla liikuntatunneilla, viettää paljon aikaa ystävien ja perheen kanssa. Mira on työyhteisössä, perheen ja ystävien parissa varsin pidetty ihminen, mutta ehdottomasti hitaastilämpiävää sorttia. Miran luottamus pitää ensin voittaa, jotta hän antaisi enemmän itsestään. Hän ei päästä ihan ketä tahansa muuriensa läpi, eikä ainakaan heti mutta sitten kun joku Miran luottamuksen voittaa puolelleen, Mira on erittäin sydämellinen ja lojaali, ihminen joka välittää läheisistään. Puutarha ja kodin sisustus taitaa olla sellaista omaa rauhallista aikaa esimerkiksi työpäivästä palautumiseen tai rankan työviikon jälkeen. Palkitsevaa kun kyseessä on esteetikko, jolle visuaalinen aisti on tärkeä, hän pyrkii ympäröimään itsensä kauniilla asioilla ja on siinä erittäin taitava.
😂😂😂 näkeehän sen vartalosta, että Mira viettää aikaa sohvalla herkutellen eikä siellä kuntosalilla tai lenkillä. Ei ohjelmassa ole muuta tehnyt kuin väsyneitä koiranulkoilutuslenkkejä. Olisi aktiivisesti liikkuva vähän eri näköinen eikä tuollainen löllömahainen. Ei tuo Mattikaan miltään urheilullisimmalta näytä. Siinä mielessä ihan sopiva pari.
Ihan saman tasoinen pari tämä on ulkoisesti, kuten kaikki muutkin parit. Täysin tavallisia prisma-pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah! ”Urheilulliset” pallomahaiset miehet ajelevat golfkärryllä, vähän lätkivät paikallaan palloa, menevät syömään salaattia ja juomaan kaljaa. Ja näillä on varaa toivoa urheilullista naista?😂
Niinpä. Ajattelin aikaisemmin, että Matilla olisi mahdollisuuksia saada joku golfaava nainen, mutta hän on selvästi tosi epävarma omasta miehisyydestään. Minulle ei olisi turn-off mies joka ei osaa rakentaa tai metsästää. Mutta olisi turn-off jos mies itse kokisi kiltteytensä epämiehekkääksi ja huonoksi piirteeksi jota pitää häpeillä. Matti ei selvästikään ole tyytyväinen Miraan uusimman jakson perusteella ja toivon, ettei jäänyt liittoon vaan siksi ettei ole muitakaan tarjolla. Ville hyväksyy itsensä ja Anniinan, on taatusti menevämpi kuin Anniina mutta ei tehnyt siitä ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ihmiset ovat hakeneet tähän ohjelmaan koska parisuhteet eivät ole toimineet. He selkeästi pitävät omaa rimaa liian korkealla ja lisäksi jotain luonnevikoja kun ei kukaan heitä jaksa naimisiin asti katsoa. Kaikki tuo ihme puhe kipinöistä ja vaaleanpunaisista laseista, harhaista touhua. Kaikilla on nyt ihminen siinä jonka kanssa kumppanuus toimii. Miten siitä ei voi rakentaa toimivaa, eikö juuri loppupeleissä se kumppanuus ole tärkeintä? Voiko onnekkaammin käydä kuin että saa parhaan ystävänsä puolisoksi, kuten he ovat toisiaan kuvailleet jo. Seksi voi kuitenkin hiipua vanhetessa viimeistään eikä ulkonäkö ole ikuinen.
Hyvin sanottu. Rima aivan liian korkealla ja ne jotka ei sitä suostu laskemaan, eroavat. Vain yksi eli Kati tyytyy pariinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ajattelin aikaisemmin, että Matilla olisi mahdollisuuksia saada joku golfaava nainen, mutta hän on selvästi tosi epävarma omasta miehisyydestään. Minulle ei olisi turn-off mies joka ei osaa rakentaa tai metsästää. Mutta olisi turn-off jos mies itse kokisi kiltteytensä epämiehekkääksi ja huonoksi piirteeksi jota pitää häpeillä. Matti ei selvästikään ole tyytyväinen Miraan uusimman jakson perusteella ja toivon, ettei jäänyt liittoon vaan siksi ettei ole muitakaan tarjolla. Ville hyväksyy itsensä ja Anniinan, on taatusti menevämpi kuin Anniina mutta ei tehnyt siitä ongelmaa.
Ville on realisti ja ymmärsi että sai tasoisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin myös uusimman Cmore-jakson...
.
Kati sanoi, että on epäreilua häntä kohtaan, jos toinen ei kerro olevansa asiasta eri mieltä, vaan on vaan hiljaa tai kommentoimatta. Itse olen tuosta jyrkästi eri mieltä. Minusta se on kohteliaisuutta ja hienotunteisuutta, että osaa olla eriäviä mielipiteitään myös tuputtamatta. Jos niitä ei siis erikseen kysytä, kunhan joku kertoilee omia mielipiteitään. En itse ainakaan joka hetki koe edes varsinaisesti keskustelevani, jos joku jostain asiasta tarinoi. Vaikka vastaisin "niin, aivan, hmmmh" tai jotain muuta, se ei vielä tarkoita, että olen tästä asiasta täsmälleen samaa mieltä. Valehtelu on tietysti asia erikseen.
Tai se, ettei osaa vastata edes kysyttäessä. Mitä Jannellakin myös varmasti on, kuten se, että onko sulla joku vakiopaikka tässä pöydässä? "Mmmmh, nooooh.... istutaan nyt ihan miten päin vain..." (Tjsp, en muista tarkkaan miten keskustelu meni.) Itsekin olisin Katina kysynyt uudestaan, että niin siis onko vai ei, jos vähän näyttää siltä että olisi, mutta sitä ei oikein kehtaa sanoa. Edes toteamalla reippaasti, että "yleensä istun tässä, mutta ei sillä mitään merkitystä ole".
Moni tuntuu kritisoivan Matin kiemurtelua siellä Karin juttusilla, mutta itseäni ärsytti enemmän Miran käytös. Oli jotenkin ikävä tyyli jäädä tuijottamaan sellaisella "no niin, vastaapa sinä nyt ensin, niin minä sitten kerron mielipiteeni sinun vastauksestasi" -ilmeellä. Minusta siinä on vähän sellaista alistamismeininkiä, jossa me-henki unohtuu. Sitä tosin kommunikointi tuntuu vähän olevankin heillä, yhteistyön sijasta jonkin sortin kilpailua. Ja kuten joku jo totesikin, sääli ettei Mira ollut ottanut onkeensa, vaikka niin upeasti huomasi oman käytöksensä ristiriitaisuuden aiemmin.
Nyt minä puolestani olen kanssasi eri mieltä Jannesta. Olin naimisissa 10 vuotta samanlaisen miehen kanssa, joka näytti suhtautuvan kaikkeen rennosti eikä pyydettäessäkään sanonut oikein juuta eikä jaata mihinkään. Yleensä antoi minun päättää ja oli samaa mieltä ja myötäili. KUNNES 10 vuoden jälkeen ryöpytti niskaani kaiken p*skan mitä oli takiani joutunut kestämään. Mikään ei ollut mennyt hyvin. Hän olisi halunnut tehdä toisin silloin ja silloin, mutta aina oli menty minun pääni mukaan. Olin ällikällä lyöty. Ei itsekään osannut kertoa miksei ollut puhunut, kertonut mielipiteitään tai ollut eriä mieltä. Näin vain oli käynyt.
Samanlainen kokemus täälläkin, tosin onneksi suhteemme kesti huomattavasti lyhyemmän aikaa. Miesystäväni siis oli juurikin tuollainen, joka sanoi kaikkeen joojoo ja oli samaa mieltä kaikesta. Sitten asiat menivätkin myötäillessä liian pitkälle ja häntä alkoi ahdistaa, jolloin hän alkoi syyttää minua. Minä oli pakottanut hänet yhteiselle lomamatkalle (ihan yhdessä tehtiin järjestelyt). Minä olin pakottanut hänet muuttamaan yhteen (ihan yhteistuumin katseltiin asuntoja ja käytiin näytöissä). Minä olin vaativa, manipuloiva ja määräilevä ja hän vain viaton uhri, joka oli pakotettu kaikkeen.
En siis väitä, että Jannen kanssa kävisi näin; joillakin ihmisillä ei tietenkään ole oikein mitään vahvaa kantaa mihinkään. Viime jaksossa tosin jo tuli esiin tapauksia, jossa Jannella oli ollut mielipide asiaan, ei sanonut sitä ja vasta myöhemmin totesi todellisen kantansa. Mistä siis Katin pitäisi vastaisuudessa tietää, että milloin Jannelle asivat ovat oikeasti yhdentekeviä ja milloin hän ei vain uskalla/jaksa/osaa sanoa mielipidettään?
Olen täysin samaa mieltä ja Katin kanssa samanhenkinen ihminen tämän suhteen. En jaksaisi yhtään ihmistä, joka ei sano suoraan, jos on eri mieltä asioista. Siis ei tietenkään tarvitse joka pikkuasiaan kommentoida väkisin, mutta kun kyse on yhteisistä asioista joilla on molemmille merkitystä, niin kyllä viimeistään silloin pitäisi saada suunsa auki.
Nämä joojoo-tyypit tosiaan vielä helposti syyttävät muita siitä, että eivät itse uskalla avata suutaan. Selitys on esim. "ei voi sanoa eriävää mielipidettä kun toinen suuttuu siitä ja tulee riita". Tämä siltikin, vaikka toinen ei ole yhtään aggressiivinen vaan ihan tavallinen ei-vihanhallintaongelmainen ihminen. Ja riidan sijaan tuloksena olisi normaali väittely / keskustelu, jossa osapuolet argumentoivat oman näkemyksensä puolesta asiallisesti. Mutta kun pelätään pienintäkin konfliktia, vaikka tilanteeseen ei liittyisi mitään väkivaltaisuutta tai sellaista, mitä nyt oikeasti kannattaakin jo pelätä. Ja sitten tietysti jos toinen on väkivaltainen tai uhkaava näissä tilanteissa, niin kannattaisi ehkä vakavasti harkita joko terapiaa tai eroa.
Ehkä näiden ihmisten vanhemmat ovat vetäneet raivarit jos heille on sanottu vastaan ja kotona on lennellyt astiat tms, ja tämän takia tällaisten ihmisten jälkeläisistä tulee niin tajuttoman pelokkaita ja sulkeutuneita? Tai taustalla on väkivaltainen parisuhde? En tiedä, tuo mielipiteiden hautominen on turhauttavaa joka tapauksessa normaalille kumppanille, joka haluaisi vaan kuulla toiselta rehellisen mielipiteen asioihin, jos hänellä kerta sellainen on.
Mun miehen menneisyydestä löytyy tuollainen raivopäinen exä, joka on tehnyt hallaa hänen keskustelutaidoilleen. On niin konfliktipelkoinen, että sulkeutuu täysin, jos on jotain keskusteltavaa. En siis itse keskustele huutamalla tai tavaroita paiskomalla, riittää pelkkä pieni negatiivinen väre tai normaali näkemyserosta aiheutuva tarve keskustelulle, niin on vaikea nyhtää mitään mielipidettä. Tavallisista asioista tai syvällisemmistäkin asioista puhuminen luonnistuu ihan normaalisti, jos ei ole tosiaan kyseessä mikään tilanne, että "nyt keskustellaan" :D Onneksi tuosta on pikkuhiljaa päästy eteenpäin, koska asiat saa huomattavasti helpommin ja nopeammin selvitettyä, kun molemmat sanovat mielipiteensä :)
Se niksi onkin siinä, että kuka uskaltaa tuollaiselle persoonalle mitään sanoa. Jos sanoisiko niin saisi kuulla kunniansa . Katin tavasta ja persoonasta, huomaa tyhmempikin että kannataa olla hiljaa. Pulma on myös tuon vellihousun joka joutuu nöyristelemään, ihastuksissaan . Näin siinä käy kun on säilynyt😄sinkkuna tuon ikäiseksi. Kortteja ei ole kovinkaan montaa kädessä. Säälittävä yhtälö, mutta näyteltävä on loppuun asti.
Seuraava veto Katilta, vauva. Sehän on hänen ainoa tavoite. Ei tarvitse/saa miestä muutoin, eikä ole aiemminkaan saanut. Puudeli menee miinaan. Kati saavuttaa tavoitteensa, ja käkättää itsekseen. Puudeli saa jäädä koirapuistoon.
Minäkin pidän mahdollisena teoriaa, että Tuomas ja Emma menivät nopeasti "sänkyyn". Tuomas on nuori mies jonka luo tuskin on naisia jonossa, eli eiköhän Tuomas tartu tilaisuuteen harrastaa seksiä, kun sellainen tilaisuus näin kätevästi tuodaan suoraan nenän eteen. Emma on romantiikannälässään ja huonossa itsetunnossaan lähes epätoivoinen, joten on voinut lämmetä Tuomakselle, jos Tuomas on vähänkään vaivautunut lirkuttelemaan. Sitten kun Tuomas on panon jälkeen ollut etäinen ja ei-vakavissaan Emman suhteen, on Emma voinut kokea itsensä hyväksikäytetyksi ja tilanteen ahdistavaksi. Silkkaa mutuilua tietty, en henkilöitä mitenkään tunne.
.
En ole ohjelmassa nähnyt tuolta parilta lainkaan sitä paljon puhuttua "helvetin hyvää kommunikaatiota". Telkkarin perusteella heidän konfliktinsa kulkevat seuraavasti: ensin Emma kertoo mikä häntä surettaa. Tämän jälkeen Tuomas kiroillen ilmoittaa miten asiat ovat, että hän ei aio muuttua eikä jaksa enää Emmaa. Lopuksi Emma alkaa hermostuneesti nauramaan ja pari sopii että nyt on kaikki ok. Mutta oikeasti konflikti jäi selvittämättä.
.
Tuntuu että Tuomas ei ole ollut missään vaiheessa tosissaan Emman suhteen ja nyt on luovuttanut lopullisesti. Hän välittää enää siitä, miltä näyttää tv-ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 näkeehän sen vartalosta, että Mira viettää aikaa sohvalla herkutellen eikä siellä kuntosalilla tai lenkillä. Ei ohjelmassa ole muuta tehnyt kuin väsyneitä koiranulkoilutuslenkkejä. Olisi aktiivisesti liikkuva vähän eri näköinen eikä tuollainen löllömahainen. Ei tuo Mattikaan miltään urheilullisimmalta näytä. Siinä mielessä ihan sopiva pari.
CMORE
Mattihan varmasti jo tuntee Miraa jonkun verran kun sanoi, ettei Miralla vaikuta olevan mitään tärkeää harrastusta tms. Ei se varmasti ole muuten ongelma, mutta en itsekään haluaisi, että mies aina kököttäisi kotona kun olen jossain harrastuksissa. ja muutenkin kivaa jos ihmisillä on jotain muitakin kiinnostuksen aiheita elämässä kuin sohva ja pieni takapiha. Ymmärrän jos luontaisesti uteliasta ihmistä Miran tyyliset ahdistaa. Enkä tarkoita että harrastuksen on pakko olla urheilua tai liikuntaa. Lisäksi Miran puhetyyli ei kieli mitenkään positiivisesta ihmisestä. Ja täällä puolustellaan näitä kiukuttelijoita, mutta kun lähtee tähän kokeiluun niin siinähän pitäisi jo lähtökohtana olla, että ottaa riskin ja hyppää avioliittoon tuntemattoman kanssa. Ja jos nyt ei heti huvita hypätä sänkyyn, niin voihan sitä suhdetta kuitenkin yrittää synnyttää ystävyyden kautta. Mira ja Matti yrittävät olla vanha aviopari ilman, että edes tuntevat kunnolla toisiaan.
Edelleenkin suurin ongelma on se, ettei yhteen laiteta aktiivisesti samaa asiaa harrastavia.
On täysin mahdotonta ruveta rakentamaan suhdetta tyhjästä ilman käytännön aktiviteetteja. Yhteinen tekeminen yhdistää, luo mahdollisuuksia aitoon ja todelliseen keskusteluun, suuntaa pariskuntaa yhdessä jotakin kohti ja sillä tavalla lähentää.
Minä voisin miehenä osallistua ohjelmaan, jos tekijät takaisivat sen, että pariksi tulee nainen, joka harrastaa aktiivisesti samoja lajeja (esimerkiksi aktiivinen kirjallisuuden lukeminen, aktiivinen kirjoittaminen, laskuvarjohyppy, purjelento ja pitkät (talvi)vaellukset ja (vaellus)kalastaminen) kuin minä.
Kun olisi tekemistä, ei tarvitsisi pelätä hiljaisuutta tai käydä teennäisiä keskusteluja, vaan voisi tehdä.
Miksi nuo "asiantuntijat" poseeraa tuossa tunnarissa? Eihän ohjelma pyöri heidän ympärillään ollenkaan ja heitä nähdäänkin aika vähän. Luontevampaa olisi näyttää pariskunnat tunnarissa.
Ärsyttää muutenkin noiden linssilude-asiantuntijoiden mielipuolinen virnuilu alkutunnarissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo "asiantuntijat" poseeraa tuossa tunnarissa? Eihän ohjelma pyöri heidän ympärillään ollenkaan ja heitä nähdäänkin aika vähän. Luontevampaa olisi näyttää pariskunnat tunnarissa.
Ärsyttää muutenkin noiden linssilude-asiantuntijoiden mielipuolinen virnuilu alkutunnarissa.
Ihmissuhdeasiantuntijat eivät ole oikeita asiantuntijoita. Kunhan löpisevät niitä näitä ja rahastavat.
Naistenlehtisoopaa kaikki asiantuntevuus.
Kun päästää toisen lähelleen, voi oppia jotain uutta.
Vuorotyön ei tarvitse olla ongelma.
Tommi käsittääkseni ohjelmaan hakiessaan halusi naisen, jolla on mielipiteitä, aatteita ja ajatuksia. Asiantuntijat katsoivat että äijä on ihan lapamato ja parittivat hänelle harmittoman Juuditin, jolla on Tommin kanssa samanlaisia arvoja ja kiltti luonne.
Vaan eivätpä asiantuntijat hoksanneet, mitä Tommi oikeasti tarkoitti "vahvamielisellä naisella". Tommi halusi pirttihirmun joka kertoo kuinka asiat ovat ja suoristaa Tommin selkärangan vaikka väkisin. Jotkut miehet kaipaavat vahvaa kumppania.
Tommi käsittääkseni ohjelmaan hakiessaan halusi naisen, jolla on mielipiteitä, aatteita ja ajatuksia. Asiantuntijat katsoivat että äijähän on ihan lapamato ja parittivat hänelle harmittoman Juuditin, jolla on Tommin kanssa samanlaisia arvoja ja kiltti luonne.
Vaan eivätpä asiantuntijat hoksanneet, mitä Tommi oikeasti tarkoitti "vahvamielisellä naisella". Tommi halusi tossuttajan joka kertoo kuinka asiat ovat ja suoristaa Tommin selkärangan vaikka väkisin. Jotkut miehet kaipaavat vahvaa kumppania eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää.
Juudit on sievä, luonnollinen ja normaalipainoinen nainen. Ominaisuuksia, joita useat miehet tuntuvat ensisijaisesti toivovan kumppaniltaan (ainakin mitä miehet nettifoorumeilla kirjoittelevat). Myös Juuditin luonne on mukava ja arvot kohtaavat Tommin kanssa. Miksei Tommilla ota eteen?
Odottiko Tommi jotain glamourmeikattua fitnesskissaa? Vai toivoisiko Tommi "totaalisen vasemmistolaista" naista, kuten se ystävänsä jolla oli sateenkaarenvärinen lyhyt tukka?
Telkkarista tulleessa uusimmassa jaksossa Tuomas kyllä mun mielestä vähän esitti Stolbow'n puheilla, mutta ei sillä, voin kyllä ymmärtää että jossain pariterapiassa tai toisten ihmisten edessä ollaan vähän erilaisia ku kahdestaan jonkun rasittavan kiukkupussin kanssa. Tuomas kaiken lisäksi on koko ajan etsinyt kaunista sanottavaa Emmasta. Sitä ihmettelen sitä Emman estotonta kiukuttelua ja käytöstä kameroiden edessä, varmaan niiden sammuttua vielä sietämättömämpi tyyppi.
Miksi puolustelet toisen jatkuvaa ikäväää käytöstä, mutta toisen pitäisi selvitä kaikella arvokkuudella.