Miksi Kärkkäisiä on niin vähän?
Prismoja riittää melkein joka kaupungissa, Kärkkäisiä vaan muutama.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla ostajia, että kauppaa kannattaa pitää.
Kyllä täällä Ylivieskan Kärkkäisellä ostajia riittää, parkkipaikka aina melkein täynnä.
No kun köyhät ajaa niihin vähiinkin pitkistä matkoista kuluista piittaamatta. Kunhan tavarat on vaan halpoja.
Tuurin he ajavat vielä pidemmistä matkoista, vaikka osa tavaroista on kalliimpia kuin lähi marketissa. Se on hienoa käydä Tuurissa ostoksilla. Kesän kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
No kun köyhät ajaa niihin vähiinkin pitkistä matkoista kuluista piittaamatta. Kunhan tavarat on vaan halpoja.
Tuurin he ajavat vielä pidemmistä matkoista, vaikka osa tavaroista on kalliimpia kuin lähi marketissa. Se on hienoa käydä Tuurissa ostoksilla. Kesän kohokohta.
Vielä hienompaa on tehdä viikon karavaanari matka Tuurin parkkipaikalla. Ihan mahtava kesäloman viettopaikka.
Haluaisin Kärkkäisen meidänkin kaupunkiin ihan vain vihervassun kiusaksi.
Muualla en kävisikään...
Hyiiii!! Kuka nyt nadzilta ostaisi. En minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri meinasin kirjoittaa samoin. Ei kukaan vastuullinen sinne mene, saatikka osta sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri meinasin kirjoittaa samoin. Ei kukaan vastuullinen sinne mene, saatikka osta sieltä.
Ketä kiinnostaa? hinta määrää. Täällä Oulussa ainakin parkkipaikat on aina täynnä ja porukkaa lappaa sisään, myös paljon ulkomaalaisia käy. Kun katsoo liikevaihtoa ja tulosta niin kyllä voi kioskin laittaa helposti muuallekkin pystöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa? hinta määrää. Täällä Oulussa ainakin parkkipaikat on aina täynnä ja porukkaa lappaa sisään, myös paljon ulkomaalaisia käy. Kun katsoo liikevaihtoa ja tulosta niin kyllä voi kioskin laittaa helposti muuallekkin pystöön.
Pohjoisessa asenneilmapiiri on vähän erilainen kuin etelässä. Kyllähän ne varmasti pk-seudulla jo olisivat, mutta ei taida kantti riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoisessa asenneilmapiiri on vähän erilainen kuin etelässä. Kyllähän ne varmasti pk-seudulla jo olisivat, mutta ei taida kantti riittää.
Taitaa jo neliövuokrat syödä kannattavuuden, ison kaupan pystyttäminen on muutakin kuin kanttia, riippuu paljo mitä exelin laskelmat näyttää. Verkkokauppa kuitenkin kannattaa ja moni tilaa myös varmasti sieltä pääkaupuniseudulta tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä Ylivieskan Kärkkäisellä ostajia riittää, parkkipaikka aina melkein täynnä.
Ensi Sunnuntaina nähdään sitten siellä. Tauko jo siinä paikallaan.
Eihän Keskisiäkään ole kun kaksi lähekkäin.
Eikös se itse kärkkäinen luopunut ja johtajana on nyt joku toinen, että sitten kotimaiset merkit antaisivat enemmän tuotteitaan myyntiin.
Saisi tuo käkkäräinen tulla tännekkin :) Voisin siitä ilosta jättää kaikki Fazun ja Makian tuotteet ostamatta :)
Rovaniemelle on ollut tulossa jo 10v mutta lestadiolaiset kaupungin päättäjät eivät anna tonttia.
Onneksi ei ole. Omistajien arvomaailma ei miellytä kaikkia.
Siksi koska nats eja on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä hienompaa on tehdä viikon karavaanari matka Tuurin parkkipaikalla. Ihan mahtava kesäloman viettopaikka.
Kymmenen vuotta sitten tuli käytyä yö viettämässä ja viime kesänä oltiin taas. Siitä purosta sain 1,4kg kirjolohen iltapalaksi grilliin.