Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko muuten, miten siisti asunto Matilla on? Wau!
Tai siis sen vanhempien asunto?
Ei siinä mitään jos asuu mamman ja pappan kämpässä, mutta en toisaalta mainostaisikaan sitä noin paljon.
Onkohan Matti pilalle hemmoteltu ja siten kuvittelee itsestään liikoja naismarkkinoilla?
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ajan varmempi, että Matti täällä trollaa ja tekee itsestään puheenaihetta.
Olen pistänyt merkille saman asian. Samaten Janne.
Jos Mira katkerana täällä tilittää Matin asioita?
Vierailija kirjoitti:
Oli siisti. Toivottavasti itse siivonnut eikä äiti tai siivooja 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään jos asuu mamman ja pappan kämpässä, mutta en toisaalta mainostaisikaan sitä noin paljon.Onkohan Matti pilalle hemmoteltu ja siten kuvittelee itsestään liikoja naismarkkinoilla?
Käyköhän Matin äiti siivoamassa tuon asunnon?
Viime jaksosta jäi mieleen, että Tuomas harmitteli ihan tosissaan kaverilleen sitä, miten paljon turhauttaa, kun yhteistä aikaa Emman kanssa ei juuri ole järjestynyt. On sitten kuitenkin koettanut olla edes aamulla paikalla ja hoitanut Emman koiraa.
Tuntuisi siltä, että jos hän olisi ihan hälläväliä-asenteella mukana, niin ei olisi noin harmissaan yhteisen ajan vähyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattihan puunasi siellä tottuneesti paikkoja ennen Miran tuloa, nähtiin viime jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään jos asuu mamman ja pappan kämpässä, mutta en toisaalta mainostaisikaan sitä noin paljon.Onkohan Matti pilalle hemmoteltu ja siten kuvittelee itsestään liikoja naismarkkinoilla?
Kuulema Matin isoisä käy siivoamassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mattihan puunasi siellä tottuneesti paikkoja ennen Miran tuloa, nähtiin viime jaksossa.
Mattia kiinnostaa siivouskin enemmän kuin astumista odottava naaras ja pjaneminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulema Matin isoisä käy siivoamassa!
Vai Kati?!?? Tehokkaasti.
Matti on neuroottisen tarkka siisteydestä. Eikä pidä käsiensä sotkemisesta.
Katinka nuori ja kiihkeä on kirjoitti:
Kappas
kun Matti kävi komppaamassa Jannen tukea Katille IG:ssa,
niin jopa alkoi Matin roustaaminen palstalla ;)
.
Ae että, ihan kutkuttaa miten Katin "ihailijatarta" kiukuttaa;D
.
vai mitä?
Tuntuu käyvän nyt täysillä Matin kimppuun, pitäähän se pettymys ja kateus johonkin purkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa nyt on jo siivouspalvelujenkin käytössä? Suosittelen lämpimästi kaikille ruuhkavuosissa rämpiville. Ei jää hurjaa hintaa vähennysten jälkeen.
Miksi täällä ihmetellään jotain Matin kämpän siisteyttä?
Sinne tultiin kuvaamaan, joten ihan ymmärrettävästi oli viimeisen päälle siistinä.
Ja missä homekellarissa te elätte, jotka heitätte jotain ”käyköhän Matin äiti tuolla siivoamassa”-läppää?
Itse en tunne ketään miestä kenen luona äiti kävisi siivoamassa, en tiedä edes teinipoikia kenen huoneen siivoaisi kukaan muu kuin he itse.
Alle 5-vuotiaiden sotkuja siivotaan, sitä isommat siivoaa itse.
Ihme piireissä jotkut elää, ellei sitten ole ihan tahallista miesvihaa/surkeaa läppää. Outoa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa nyt on jo siivouspalvelujenkin käytössä? Suosittelen lämpimästi kaikille ruuhkavuosissa rämpiville. Ei jää hurjaa hintaa vähennysten jälkeen.
Kyllä mäkin ruuhkavuosina käytin (mies, 2 pientä lasta, lemmikkejä, väitöskirjaprojekti) mutta en yksin asuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JEP. Varmaan 70% mun 30-40-vuotiaista naispuolisista kavereista käyttää siivoojan palveluita.
Myös lapsettomat sinkut.
Miksi kuluttaa aikaa siivoamiseen, kun voi maksaa siitä että joku muu tekee sen paremmin? Itse voi käyttää sen ajan johonkin fiksumpaan eli vaikka lepäämiseen.
Katsoin vasta tänään tuon uusimman TV-jakson. Kauheasti täällä oli taas paisuteltu asioita. En kuullut ivaa Tommin äänessä, kun kommentoi asioita Juuditilla. Se kohta lopun ennakkoklipissä jossa Tommi sanoi, että Juudit etenee nopeammin oli samassa paidassa kuin missä tuli Turkuun, eli olisiko kuvattu kuitenkin jo silloin?
Ja se Katin kauppareissu, ihan hyvässä hengessään molemmat sitä veti. Kauppalistassa luki torstai, eli olivat tosiaan juhannuksen aatonaaton kiireissä liikkeellä. Ja samat vaatteet vielä mökille tullessa, eli hyvälle organisoinnille oli perusteet.
Katinka nuori ja kiihkeä on kirjoitti:
Kappas
kun Matti kävi komppaamassa Jannen tukea Katille IG:ssa,
niin jopa alkoi Matin roustaaminen palstalla ;)
.
Ae että, ihan kutkuttaa miten Katin "ihailijatarta" kiukuttaa;D
.
vai mitä?
Menestys on myrkkyä kateuden kalvamalle, silloin saavat tukijoukotkin kyytiä.
Ja kateellisella leukaniveletkin narisee.
Matilla ja Miralla on ihan samantyyliset asunnot. Ei tule riitaa sisustamisesta, jos yhteen muuttavat.
Pohdin jo heti hääjakson aikana, että Emma epävarmuuttaan tavallaan sabotoi itseään ja enneltaehkäisevästi torjuu toisen, kun ei usko kuitenkaan kelpaavansa. Tosi harmi.
Pidän itse paljon sekä Emmasta että Tuomaksesta, mutta voi olla että kaksi kivaakaan ihmistä eivät tässä tapauksessa yhdessä olekaan hyvä pari.