Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
6181/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pusi, pusi Matti! Milloin tavataan?

Aika naisellinen olen kyllä Matiksi, sori vaan:Dd Mutta jos n35/164/58 kelpaa Matiksi niin voin kokeilla!

Ei kun mä haluun OIKEEN Matin! Mitä enemmän Mattia täällä haukutaan, sitä kuumemmaksi hän muuttuu.

Vierailija
6182/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

Miten nämä urpot eivät saa sovittua lomia häiden jälkeen? Joka ikinen kausi jollain on töitä hela tiden. Kyllä nyt pari viikkoa saa vuosilomaa käytettyä jos yhtään jaksaa järjestää. 😩 😩

No ihan justiinsa samaa oon tässä ihmetellyt. Miksei ne siellä tuotannossa voi sanoa osallistujille, että kannattais ottaa vähän lomapäiviä siihen häämatkan jälkeen, jos eivät kerran ite sellaista tajua. Vai eikö sitten vaan yksinkertaisesti kiinnosta? Oma napa on vaan se ykkösprioriteetti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6183/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä huonoin kausi ikinä.. noh ei aina voi onnistua castingis ... Laittakaa joku ne Instatilit vielä tänne.. meni ohi .

Vierailija
6184/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaa vaan se, miten nämä henkilöt käyttäytyvät sarjassa, enkä anna mitään painoarvoa näille "tunnen henkilön", koska voivat olla aivan huttua. Alan epäillä, että se Matin "Tinder-profiilikin" on ollut jonkun kiusaajan tekemä, helppoahan tuollainen on...

Vierailija
6185/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Juudit ja Tommi noudattivat koronaohjeita turvaväleistä ym., ja viettivät siksikin juhannusta kahdestaan. Aika moni oli kesälläkin tavallista vähemmän tekemisissä ihmisten kanssa.

Vierailija
6186/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matin seurustelemattomuus on tulkintakysymys. Ja siitä on saatu hyvät lööpit. Vuosia sitten Matti tapaili tiiviisti erästä M-kirjaimella alkavaa ikäistään naista. Esitteli perheelleen jne. Päälle vuoden tiivis tapailu olisi monelle seurustelua, mutta Matti odotti koko ajan jotain "enemmän klikkaavaa". Lopulta Matti vihelsi pelin pois, koska ei enää kokenut naista viehättävänä, oli itse silloin vielä hoikahko. Vanhemmat ja lähipiiri olisi kovasti halunnut, että olisivat jatkaneet. Mutta Matti halusi muuta. Sen jälkeen oli muutaman kuukauden tiiviissä tapailussa nainen, mutta tämä halusi lapsia. Kaatui siihen. Sitten tapailtiin naista, jolla oli lapsia. Matti ei halunnut nähdä lapsiviikoilla. Kaatui siihen. Siviilissä (baarissa) Matti lähestyi aina itseään pidempiä ja kauniita naisia. Marttyyri jos nainen ei lämmennyt. Matti ei itse kauheasti käytä alkoholia, koska kauheat krapulat. Painoa alkoi kertyä erään aineenvaihduntahäiriön myötä.

Pointti: Matti on ollut hyvinkin paljon naisten kanssa tekemisissä, mutta ei tulkinnut seurusteluksi mitään. Mutta nämä naiset ovat.

- se Matin tuttava

Lopeta Matin elämän avaaminen täällä. Todella outoa kirjoittelua. Mikä motiivi sinulla on.

Hyvä vain että Matti itse tai Matin kaveri vähän inhimillistää Matin hahmoa joka jää telkkarin perusteella aika vaivaannuttavaksi. Mukava kuulla muutenkin taustoja enemmän.

No ei todellakaan kuulu kenenkään osallistujan "taustat" meille!

Vierailija
6187/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko EA:ssa ollut ikinä paria, jotka olisivat olleet keskenään samanikäisiä tai nainen miestä vanhempi?

Jotenkin todella tylsiä, stereotyyppisia tilastokeskimääräisyyksiä nämä parit - paitsi ikäerot on yleensä vielä tuplasti isommat kuin tilastollisesti.

Ja tosiaan mies aina vanhempi.

Tavattoman tylsiä ihmisiä, vaikka toisaalta ei kai tuollaiseen ohjelmaan hae kuin sellaiset.

Saman ikäisiä, saman näköisiä, samoja koulutuksia ja elämäntilanteita.

Mutta mielestäsi se on väärin?

Eikö noilla EA pareilla ole yleensä mies vuosia vanhempi?

Siltä vaikuttaa.

Ei vaikuta.

Eri.

No sanopa sitten joku pari jolla ei ole näin?

Tälläkään kaudella ei ole YHTÄKÄÄN paria jotka olisivat saman ikäisiä keskenään, eikä yhtäkään paria jonka vanhempi osapuoli olisi nainen eikä mies.

Eli se ei vain vaikuta siltä, vaan ON niin..;)

Kerro toki osallistujien iät kun niin tärkeänä asiaa pidät, että seuraat asiaa?

Tottakai tarkkailen toppahousujunttien tapoja, tai ei niitä tarvitse edes erityisemmin tarkkailla kun samat kaavat toistuu jatkuvasti kaikkialla.

Googleta vaikka ne iät, jos et kiinnittänyt ohjelman alussa niihin huomiota.

Ei minua asia kiinnosta. Pidän ihan tavallisena että ihmiset eivät ole yhdessä siksi että ovat syntyneet samana päivänä, viikolla, kuussa tai samana vuotena. Miksi se sinua kiinnostaa niin paljon?

Mutta ei ihmetytä yhtään, että kaikki paritetaan 2000-luvulla samojen patavanhoillisten periaatteiden mukaan. Pelkäät varmaan aloitteellisia naisia, pehmoja isiä ja kaikkea muutakin, mikä ei mene saman, vanhan kaavan mukaan.

Kun ei ole paritettu patavanhoillisten periaatteiden mukaan. Joku jo aiemmin tsekkas osallistujien iät ja siellä oli useampi samanikäinen ja myös niitä miehiään vanhempia naisia löyty. Mut sä vaan jatkat samaa jankutusta omasta teoriastasi jonka olet kehittänyt tarkistamatta osallistujien ikiä. Pieleen meni, joten voisitko lopettaa.

Vierailija
6188/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän kauden naisia vaivaa? Mikään ei tunnu kelpaavan. Miehet tällä kaudella ok. Aika perusjamppoja. Judit naisista ainoa järkevä, mutta intohimo puuttuu suhteesta.

Vierailija
6189/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei Matti itse kertoile noita juttujaan täällä? Maksimoi huomionsa ja, että jää mieleen kaudelta?

Vierailija
6190/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

.

.

.

Huomasitteko uusimmassa CMore -jaksossa lopussa, kun Mira kertoi, että on kiitollinen Matille kun Matti on tässä täysillä mukana, miten Matin rento ilme muuttui. Silmät laajenivat ja tuli ahdistunut ilme. Tuli mielikuva katsojana, että Matti tietää itsekin ettei ole enää täysillä mukana ja ahdistuu, kun Mira ihan eri linjoilla. Selkeästi huomasi tällaiset "mikroilmeet" ja ilmeen täydellisen muutoksen, kun osasi katsoa. Vaikea peitellä täysin.

Tuli mieleen vielä se kirjoittaja, joka puhui niistä Juuditin kaulan liikkeistä yhtäkkiä edes ja taakse, itsekin kiinnitin niihin huomiota. Kehonkieli kertoo usein paljon enemmän kuin sanat. Mutta usein tällaiset pienet ilmeen muutokset ja liikkeet ovat niin nopeita ja huomaamattomia kun henkilö yrittää peitellä niitä, että niitä ei havaitse ellei katso tarkasti.

Vierailija
6191/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri uudelleen hakijoiden esittelyjä. Matin esittelyssä sanotaan: "Hän ei ole koskaan ollut pitkässä seurustelusuhteessa, mutta ihastuu yleensä tummiin ja urheilullisiin naisiin. "

Tästä jäi nyt kyllä mietityttämään, että miksi ihmeessä on paritettu Miran kanssa.

Vierailija
6192/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei Matti itse kertoile noita juttujaan täällä? Maksimoi huomionsa ja, että jää mieleen kaudelta?

Mie en oo Matti, mutta Matti on ihana!

Vierailija
6193/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä huonoin kausi ikinä.. noh ei aina voi onnistua castingis ... Laittakaa joku ne Instatilit vielä tänne.. meni ohi .

Jannekeka ja hänen seuraajistaan kun haet etunimellä, niin löytyy Kati, Tuomas, Emma, Juudit ja Matti

Vierailija
6194/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla kuin Jannella ja Tuomaksella on yksityinen profiili.

Aloin myös miettiä onko Matin paljastuksia kertova Matti itse, surullista jos näin.

Tosin luulen, että Matin elämän sepittäjiä on kaksi 1.Matti itse (se joka mm kertoi perheen olevan rikas) 2. Joku vihamielinen tuttu, joka jo diagnosoikin Matin ja levy jäi päälle.

Tsemppiä Matille! Eipä hänestä tosin mitään superpäräyttävää ole paljastunut.

Vierailija
6195/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

.

.

Matti sanoi, että puolisossa ei riitä, että tulee juttuun perheen kanssa, että itselle sitä ollaan hakemassa.

Mua ahdistaa tuo Miran kehittämä valmis paketti pikkunätissä pikkukodissa. Juurikin, että mies grillaa, chillataan omalla pihalla ja tehdään lapsia. Entisöidään pari huonekalua ja tehdään ruokaa yhdessä. Ei kai kukaan halua tuollaista 2020? Missä intohimo, tutustuminen, keskustelut, yhteiset kokemukset, henkisten kivien kääntely?

En ihmettele, että Mattia ahdistaa. Miksi tekevälle on naitettu kotikissa?

No varmaan aika moni haluaa, tuo on ihan perusmeininkiä. Vai onko nykyajan meininki koko ajan intohimoista extremekokemusten hakua ja päivittäistä tuntikausien tantraamista ja henkisen kasvun pyrkimystä joogaretriittien välissä? 

Jokainen suhde on omanlaisensa mistä tahansa ääripäästä tai siltä väliltä. Liian tiukkoja ennakkoraameja ei tietenkään kannattaisi olla Mirallakaan.

Joillekin se on sitä. Tämä kuuluu siihen parikymppisen jännittävään aikaan, jossa kerätään kokemuksia. Unohtuu sitten kolmenkympin tietämillä, kun sitä perhe-elämää ihan oikeasti aletaan rakentamaan mahdolliseksi.

Ehkä se olennaisin juttu Matilla tuntuu olevan, miksei niitä suhteita ole aiemmin ollut? Eihän ihminen voi tietää mitä haluaa, jos ei koskaan ole hankkinut kokemuksia asiasta?

Ei koko ajan, mutta kyllä yhä useampi kolmenkympin paremmalle puolelle ehtinyt arvostaa enemmän aktiivisuutta kuin kotona neljän seinän sisällä homehtumista 24/7 ihan lapsista riippumatta. Miran elämänrytmi olisi ominaisempi eläkeikäiselle.

Vierailija
6196/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

.

.

.

Huomasitteko uusimmassa CMore -jaksossa lopussa, kun Mira kertoi, että on kiitollinen Matille kun Matti on tässä täysillä mukana, miten Matin rento ilme muuttui. Silmät laajenivat ja tuli ahdistunut ilme. Tuli mielikuva katsojana, että Matti tietää itsekin ettei ole enää täysillä mukana ja ahdistuu, kun Mira ihan eri linjoilla. Selkeästi huomasi tällaiset "mikroilmeet" ja ilmeen täydellisen muutoksen, kun osasi katsoa. Vaikea peitellä täysin.

Tuli mieleen vielä se kirjoittaja, joka puhui niistä Juuditin kaulan liikkeistä yhtäkkiä edes ja taakse, itsekin kiinnitin niihin huomiota. Kehonkieli kertoo usein paljon enemmän kuin sanat. Mutta usein tällaiset pienet ilmeen muutokset ja liikkeet ovat niin nopeita ja huomaamattomia kun henkilö yrittää peitellä niitä, että niitä ei havaitse ellei katso tarkasti.

Entäs sit kun Miran vasen alaluomi nytkähti, kun katsoi Mattia laiturilla.

Ja Jannen viiksikarva värähti Katin nauraessa, yritti kylläkin peitellä, mutta ehdin silti huomata.

Tuomaksella usein katse kääntyy vasemmalle, ja sit taas katsoo suoraan ja het seuraavaks oikeelle.

Uskomattoman ahdistuneita ihmisiä, puoli.sonsa seurassa pitäis rentoutuu.

Vierailija
6197/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommilla ei olisi kyllä mitään varaa toivoa itselleen jotain huippuseksikästä kaunotarta. Eipä mies itsekään mikään ilo silmälle ole. Aneeminen, iloton töksäyttelijä.

Kati on aivan jäätävän raskas tyyppi. Nasaaliäänellä kikattelee ja naamalla koko ajan kestoirvistys. Piilovittuilee Jannelle jatkuvasti, luulee ettei kukaan huomaa sitä kun rouva kerran kikattelee ja hymyilee tyhmännäköisesti koko ajan.

Vierailija
6198/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan (59v) naimisissa (30v)  olevan naisen (kolme lasta 26-29v) ajatuksia pareista:

Janne on ihan loistotyyppi, avarakatseinen  ja älykäs- eli todella jotain muutakin kuin perinteiset macho-äijät. Mun suosikki. JA on myös osannut reagoida Katin toimintamalleihin ja ehdottanut parannuksia, jotka toimineet.

Kati haluaa, että asiat hoituvat tehokkaasti (kuten esim. kaupassakäynti) eikä liian imelästi (siksi on varuillaan kameran edessä). On myös aktiivinen ja urheilullinen. En ymmärrä hänen mollaustaan esim. nasaaliäänen takia.

Matti on yllättänyt minut mm. avarakatseisuudellaan, ml kasvisruokailu, eli ei ole perinteistä macho-kamaa vaikka penkkiurheilua seuraakin. On myös tosi paljon tilaa-antava Miralle. Mun kakkossuosikki.

Mira on perinteinen nainen, mutta mielestäni oikein mukava ja toisen huomioiva. 

Tommista en tiedä, onko lintu vai kala. Mutta älykäs hän ainakin on. Mutta jäänyt ehkä jollekin teini-asteelle kimppa-asumisineen tuon ikäisenä. Ehkä turhankin itse-keskeinen.

Juudit on symppis mutta ehkä liiankin positiivinen ja rakentava. Voisi laittaa välillä Tommille kunnon vasta-argumentteja.

Tuomas ja etenkin Emma ovat aivan liian nuoria tähän ohjelmaan. VAikea sanoa onko Tuomaksen käyttäytyminen kypsää vai laskelmoitua. Puhumattakaan Emmasta, jonka toimintalogiikka tai ylenpalttinen avoimuus (>minä saan oksentaa toisen niskaan mitä tahansa) on minulle mysteeri.

Vierailija
6199/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matin seurustelemattomuus on tulkintakysymys. Ja siitä on saatu hyvät lööpit. Vuosia sitten Matti tapaili tiiviisti erästä M-kirjaimella alkavaa ikäistään naista. Esitteli perheelleen jne. Päälle vuoden tiivis tapailu olisi monelle seurustelua, mutta Matti odotti koko ajan jotain "enemmän klikkaavaa". Lopulta Matti vihelsi pelin pois, koska ei enää kokenut naista viehättävänä, oli itse silloin vielä hoikahko. Vanhemmat ja lähipiiri olisi kovasti halunnut, että olisivat jatkaneet. Mutta Matti halusi muuta. Sen jälkeen oli muutaman kuukauden tiiviissä tapailussa nainen, mutta tämä halusi lapsia. Kaatui siihen. Sitten tapailtiin naista, jolla oli lapsia. Matti ei halunnut nähdä lapsiviikoilla. Kaatui siihen. Siviilissä (baarissa) Matti lähestyi aina itseään pidempiä ja kauniita naisia. Marttyyri jos nainen ei lämmennyt. Matti ei itse kauheasti käytä alkoholia, koska kauheat krapulat. Painoa alkoi kertyä erään aineenvaihduntahäiriön myötä.

Pointti: Matti on ollut hyvinkin paljon naisten kanssa tekemisissä, mutta ei tulkinnut seurusteluksi mitään. Mutta nämä naiset ovat.

- se Matin tuttava

Aivan sairasta vainoamista! Mulla nämä sinun "paljastukset" ei ainakaan mitenkään vaikuta kuvaan Matista itsestään, vaan lähinnä sinä säälität, kun olet selkeästi pakkomielteinen. Mitä väliä, jos asuu vanhempien omistusasunnossa? Tiedän monia menestyneitä henkilöitä, jotka asuvat vanhempiensa sijoitusasunnoissa nuorella iällä. Ja mitä väliä, jos lopettanut suhteet syystä x? Ei se kerro mitään siitä, miten menee Miran kanssa. Anna jo olla!

Tämä on se kuuluisa "tuttava", joka luulee tietävänsä jotain, mutta ei tiedä mistään mitään. Hyvin pintapuolisesti saattaa etäisesti tietää koko osallistujan. Todennäköisesti katkera ex, tai kateellinen mies. Ei muuten voi olla noi paha olla kirjoittajalla, että jaksaisi näitä "totuuksia" jauhaa.  Katkeruus tai kateus ei ole kovin kaunista ...

Vierailija
6200/18026 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommilla ei olisi kyllä mitään varaa toivoa itselleen jotain huippuseksikästä kaunotarta. Eipä mies itsekään mikään ilo silmälle ole. Aneeminen, iloton töksäyttelijä.

Kati on aivan jäätävän raskas tyyppi. Nasaaliäänellä kikattelee ja naamalla koko ajan kestoirvistys. Piilovittuilee Jannelle jatkuvasti, luulee ettei kukaan huomaa sitä kun rouva kerran kikattelee ja hymyilee tyhmännäköisesti koko ajan.

Mitäs päiväkoti/koulu/työpaikka/nettikiusaajan päivään kuuluu?

Positiivista varmaankin, ihmiset tuottaneet iloa kärsimyksillään jne.

Ketju on lukittu.