Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Uskon että Matti on oikeasti vaan aika säntillisen siisti ihminen, autokin oli kuin vasta puunattu ja vähän kakisteli sitä, että onko koiralla asiaa sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Tommi oikeasti ihan tollo? Vai ei vain ole oppinut sosiaalisen käytöksen normeja, kun se hyvä lapsuudenmuistokin oli yksikseen pelailu. Vaikea kyllä uskoa, että silloin pärjäisi markkinointialalla.
Vai meneekö vain kameroiden edessä ihan kipsiin. Ymmärrän jos ei halua mitään hellyydenosoituksia kaiken kansan katseen alla jaella, kun en itsekään haluaisi.
Eikö Tomin vastaa firman verkkomarkkinoinnin koodaus/tekniikkapuolesta, ei vaadi kovin sosiaalista persoonaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ihmetellään jotain Matin kämpän siisteyttä?
Sinne tultiin kuvaamaan, joten ihan ymmärrettävästi oli viimeisen päälle siistinä.Ja missä homekellarissa te elätte, jotka heitätte jotain ”käyköhän Matin äiti tuolla siivoamassa”-läppää?
Itse en tunne ketään miestä kenen luona äiti kävisi siivoamassa, en tiedä edes teinipoikia kenen huoneen siivoaisi kukaan muu kuin he itse.
Alle 5-vuotiaiden sotkuja siivotaan, sitä isommat siivoaa itse.
Ihme piireissä jotkut elää, ellei sitten ole ihan tahallista miesvihaa/surkeaa läppää. Outoa silti.
Niinpä. Ihan siistejä muidenkin asunnot on olleet. Paitsi Jannen likainen matto, jota sitten ihan vasiten kuvattiin.
Vierailija kirjoitti:
Muilla kuin Jannella ja Tuomaksella on yksityinen profiili.
Aloin myös miettiä onko Matin paljastuksia kertova Matti itse, surullista jos näin.
Tosin luulen, että Matin elämän sepittäjiä on kaksi 1.Matti itse (se joka mm kertoi perheen olevan rikas) 2. Joku vihamielinen tuttu, joka jo diagnosoikin Matin ja levy jäi päälle.
Tsemppiä Matille! Eipä hänestä tosin mitään superpäräyttävää ole paljastunut.
Ei tarvinnut kun nähdä Matin asunto ja auto, niin jopa minä täältä sohvalta saatoin päätellä, ettei ole köyhä kaveri. Iso, uusi asunto järvinäköalalla Pirkkalassa noin rannassa, puhutaan ehkä 400 000 pelkkä asunto.
Voi olla että tästä oli jo hääjakson yhteydessä kommentointia mutta juhannusjaksossa pisti silmään, että Mira oli hyvin paljon saman oloinen/näköinen kuin Matin äiti. Olisivat hyvin voineet olla äiti ja tytär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matin seurustelemattomuus on tulkintakysymys. Ja siitä on saatu hyvät lööpit. Vuosia sitten Matti tapaili tiiviisti erästä M-kirjaimella alkavaa ikäistään naista. Esitteli perheelleen jne. Päälle vuoden tiivis tapailu olisi monelle seurustelua, mutta Matti odotti koko ajan jotain "enemmän klikkaavaa". Lopulta Matti vihelsi pelin pois, koska ei enää kokenut naista viehättävänä, oli itse silloin vielä hoikahko. Vanhemmat ja lähipiiri olisi kovasti halunnut, että olisivat jatkaneet. Mutta Matti halusi muuta. Sen jälkeen oli muutaman kuukauden tiiviissä tapailussa nainen, mutta tämä halusi lapsia. Kaatui siihen. Sitten tapailtiin naista, jolla oli lapsia. Matti ei halunnut nähdä lapsiviikoilla. Kaatui siihen. Siviilissä (baarissa) Matti lähestyi aina itseään pidempiä ja kauniita naisia. Marttyyri jos nainen ei lämmennyt. Matti ei itse kauheasti käytä alkoholia, koska kauheat krapulat. Painoa alkoi kertyä erään aineenvaihduntahäiriön myötä.
Pointti: Matti on ollut hyvinkin paljon naisten kanssa tekemisissä, mutta ei tulkinnut seurusteluksi mitään. Mutta nämä naiset ovat.
- se Matin tuttava
Vastenmielistä ja pelottavaa kommentoida noin, olit kuka olit. Ilmoitin ylläpidolle.
Minäkin ilmiannoin. Nimittäin tämän sinun viestisi. Sillä kun ei ole mitään tekemistä ensitreffit alttarilla 2020 -ohjelman kanssa.
Tuo Mattia solvaava ja yksityisasioita levittelevä on varmaan joku exä.
Vierailija kirjoitti:
Tommilla oli selkä kipeä ko. jaksossa. Luultavasti kipeämpi kuin ohjelmassa annettiin ymmärtää. Tommi on ollut ystävällinen kaikissa muissa jaksoissa kuin tässä. En yhdestä epäkohteliaasta vastauksesta tekisi pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Jep, silloin kun selkä on oikeasti kipeä, ja vielä niin että vinossa, on se todella tuskallista.
En mä pystyisi ikinä edes kumartamaan sinne kenkiin, tuossa "vinotilassa" oon ihan pökkelö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin myös miettiä onko Matin paljastuksia kertova Matti itse, surullista jos näin.
Tosin luulen, että Matin elämän sepittäjiä on kaksi 1.Matti itse (se joka mm kertoi perheen olevan rikas) 2. Joku vihamielinen tuttu, joka jo diagnosoikin Matin ja levy jäi päälle.
Ei tarvinnut kun nähdä Matin asunto ja auto, niin jopa minä täältä sohvalta saatoin päätellä, ettei ole köyhä kaveri. Iso, uusi asunto järvinäköalalla Pirkkalassa noin rannassa, puhutaan ehkä 400 000 pelkkä asunto.
Vanhempien asunto. Vanhemmilla on rahaa, Matilla ei.
Eli siis Matilla on vanhempiensa asunto. Ja työpaikkakin lienee suhteilla hankittu. Työpaikalta annettu myös auto käyttöön. Mitä Matti on elämässään saavuttanut itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis Matilla on vanhempiensa asunto. Ja työpaikkakin lienee suhteilla hankittu. Työpaikalta annettu myös auto käyttöön. Mitä Matti on elämässään saavuttanut itse?
Mitä ihmeellistä on työsuhdeautolla, kun Linkedinin mukaan kyseessä on myyntipäällikkö. Eiköhän ole sen verta liikkuva työ, että työsuhdeauto on vähintäänkin normaali. Ja kyllä noissa hommissa myyjät jotain tienaakin, että tuskin hän itsekään mikään köyhyysrajan alapuolella elävä mies on.
Minäkin käytän siivouspalveluja. Työllisyys lisääntyy. Minä lepään ja ulkoilen.
Sinkku sh
Vierailija kirjoitti:
Tuo Mattia solvaava ja yksityisasioita levittelevä on varmaan joku exä.
Vai Matti itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä on työsuhdeautolla, kun Linkedinin mukaan kyseessä on myyntipäällikkö. Eiköhän ole sen verta liikkuva työ, että työsuhdeauto on vähintäänkin normaali. Ja kyllä noissa hommissa myyjät jotain tienaakin, että tuskin hän itsekään mikään köyhyysrajan alapuolella elävä mies on.
Eikö Matti ollutkaan sairaanhoitaja AMK?
Sen toki ymmärrän, ettei jaksa töissä käydä. Onko töissä siis niin sanotusti perheyrityksessä suhteilla, omistaako vanhemmat tai muut sukulaiset tämän myyntityö-firman?
Vierailija kirjoitti:
Sinkku sh
Tuoreen tutkimuksen mukaan 136% suomalaisista käyttää yksityisiä siivouspalveluja tarjoavia yrityksiä. Varma tieto keksin sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Matti ollutkaan sairaanhoitaja AMK?
Sen toki ymmärrän, ettei jaksa töissä käydä. Onko töissä siis niin sanotusti perheyrityksessä suhteilla, omistaako vanhemmat tai muut sukulaiset tämän myyntityö-firman?
Matti on Linkedinin mukaan myyntipäällikkönä Posti Groupilla. Sen yrityksen omistaa valtio. Että eiköhän se ihan töissä joudu käymään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku sh
Tuoreen tutkimuksen mukaan 136% suomalaisista käyttää yksityisiä siivouspalveluja tarjoavia yrityksiä. Varma tieto keksin sen itse.
Mietinkin hetken miten tuo lukema olisi mahdollinen, ajattelin että pilkku jäänyt välistä.
En ole tilannut siivouspalvelua, koska monissa lukee etteivät ketää esim leluja. Se on kettumaisin homma, voin kyllä imuroida ja pestä lattiat itse. Onko Tampereella siivouspalvelua, joka keräisi rojut ja toisi itse tarvikkeet? Ei huvittaisi päivittää kaikkia siivoojaa varten, vaikka ehkä hygienista, jos eivät kuumapese niitä kohteiden välissä, niin en toki halua vieraiden asuntojen ötököitä meille.
Huomautin tästä jo edellisellä kaudella, mutta sanonpa uudelleen. Osallistujat ovat hakemassa puolisoa itselleen, ihan tosissaan. Heidän tarkoituksensa ei ole miellyttää katsojia tai palstalaisia tai asiantuntijoita. He eivät tule jatkamaan kenenkään kanssa suhdetta siksi, että se olisi monen mielestä niin kivaa. He suhtautuvat kumppaneihinsa omista lähtökohdistaan niin kuin suhtautuvat ja niin kuin heistä tuntuu, ei niin kuin katsojien mielestä pitäisi.
He ovat tavallisia ihmisiä - tai ei sittenkään. He ovat tavallista paljon rohkeampia. Varmasti jokainen on jollain tasolla tietoinen, minkälaisen arvostelun ja keittiöpsykologian kohteeksi joutuvat.
Ja miksi tavallisia ja tosissaan. Siksi, ettei heitä juuri näy julkisuudessa ohjelman jälkeen eivätkä he kierrä muissa tositv-ohjelmissa (kuten niin moni).
Vierailija kirjoitti:
Huomautin tästä jo edellisellä kaudella, mutta sanonpa uudelleen. Osallistujat ovat hakemassa puolisoa itselleen, ihan tosissaan. Heidän tarkoituksensa ei ole miellyttää katsojia tai palstalaisia tai asiantuntijoita. He eivät tule jatkamaan kenenkään kanssa suhdetta siksi, että se olisi monen mielestä niin kivaa. He suhtautuvat kumppaneihinsa omista lähtökohdistaan niin kuin suhtautuvat ja niin kuin heistä tuntuu, ei niin kuin katsojien mielestä pitäisi.
He ovat tavallisia ihmisiä - tai ei sittenkään. He ovat tavallista paljon rohkeampia. Varmasti jokainen on jollain tasolla tietoinen, minkälaisen arvostelun ja keittiöpsykologian kohteeksi joutuvat.
Ja miksi tavallisia ja tosissaan. Siksi, ettei heitä juuri näy julkisuudessa ohjelman jälkeen eivätkä he kierrä muissa tositv-ohjelmissa (kuten niin moni).
Moi Tommi.
Kommentointi on mennyt asiattomuuksiin. Saapa nähdä katoaako tämä ketju ennen kauden päätöstä.
Yritetäänhän pysyä asialinjalla, vai mitä :). Katsoin eilen CMoren uusimman jakson. Aiemmassa juhannusjaksossa Mira ja Matti olivat lupaavimmat pareista. Se lässähti nopsaan. Matti tässä seuraavassa jaksossakin järjesti Miralle romanttisen seikkailun korttinsa maisemiin.
Mira oli aiemmin laittanut Matin puutarhatöihin Matin etätyöpäivän jälkeen rivitaloasuntonsa pihalle. Mira taisi itse lomailla. Voi kunoa Mira olisi itse tehnyt tuon kiviröykkiöperennansa homman sillä aikaa kun mies oli etätöissä ja sen sijaan vienyt töiden jälkeen miehen romanttiselle luontokävelylle tai kehittänyt jotain muuta rentouttavaa. Tuli ahdistunut olo Matin puolesta. Ei kai häntä haluta vain Miran talonmieheksi ja lapsiensi.ttäjäksi. Ottaisin tuon perusteella itse hatkat aika nopeasti.
Katilla ja Jannella sujui tässä jaksossa parhaiten. Kati ei enää muistuttanut Duracell-pupua eikä alentuvaa, määräilevää käytöstä enää ollut. Jannen tanssi oli mainio.
Emma ja Tuomas, huokaus. Emman mieliala tuntuu vaihtelevan aika lailla. Työtahti ja yhteisen ajan puute varmaan vaikuttaa. Näistä pareista 8-jakson perusteella surullisin päätös parisuhteelle. Pidän molemmista avoimuutensa ja aitoutensa takia.
Juudit ja Tommi. Heillä meni huomattavasti paremmin. Heillä on vielä hyvä mahdollisuus.
Onkohan tuo Tommi oikeasti ihan tollo? Vai ei vain ole oppinut sosiaalisen käytöksen normeja, kun se hyvä lapsuudenmuistokin oli yksikseen pelailu. Vaikea kyllä uskoa, että silloin pärjäisi markkinointialalla.
Vai meneekö vain kameroiden edessä ihan kipsiin. Ymmärrän jos ei halua mitään hellyydenosoituksia kaiken kansan katseen alla jaella, kun en itsekään haluaisi.