Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
521/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma ja Tuomas jää tämän kauden pareista yhteen.

Luulen ettei näillä fyysinen puoli toimi.

Tuo olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten noissa testeissä tutkitaan fyysista vetovoimaa ja ulkonäöllisä vaatimuksia, koska niillä on merkitystä lähes kaikille, vaikka sitä ei myönnettäisikään.

Mä laittaisin haistelemaan muutaman potentiaalisimman tyypin käytettyä T-paitaa. Hienhaju kertoo mm. tästä vetovoimasta. Sopivan tyypin hiki ei haise pahalta ja sopimattoman haisee ihan kamalalta. Nimimerkillä omasta miehestä bongasin heti hyvän luontaisen tuoksun. Ihan sama, onko hyvä tuoksu vain mun nenään, mutta mulle toimii. :D

Samaa mieltä. Itse aikoinaan valitsin miehen tuoksun perusteella. Olemme olleet yhdessä 50 v🥰

50v? Eli oot joku 65 vuotias eläkeläinen ja aihe vapaalla?

Vierailija
522/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan mahdotonta jättää yksinkertaisesti väliin osallistujien ulkonäön ruotiminen? Sen sijaan että painaa lähetä, päättäisikin ettei tämä taida olla tähdellistä tai tarpeellista?

Niinpä, ärsyttää kun tätä ei moderoida mitenkään ja joutuu jonkun pahoinvoivan ihmisen tilityksiä lukemaan osallistujien ulkonäöstä. Menkää jonnekin Miss Suomi ketjuun arvostelemaan. Ja tiedän, että ulkonäkö vaikuttaa parinvalinnassa, mutta asiasta voi keskustella ilman, että haukkuu samalla jonkun osallistujan. 

Samaa mieltä. On niin paljon mielenkiintoisempiakin aiheita kuin se ulkonäkö. Toisaalta, siinä mielessä ulkonäkökommentitkin ovat kiinnostavia, että ainakin niistä näkee kuinka erilainen maku ihmisillä on. Palstal@ssukat saisivat täältä käydä ihmettelemässä todellisten naisten mielipiteitä tavismiesten ulkonäöstä. Kyllä tulisi selväksi ettei se laatikkoleukakirurgi ole ainoa, jolla on mahdollisuuksia saada nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyylinen se Tuomas sitten on? Maalaishenkinen rokkarimies? Varsinkin nuorilla tyyli on kuitenkin myös persoonan ilmaus. Itse tykkään Emman veikeästä lookista Juditin matematiikanope vaikutelmaa enemmän. Hänellä selvästi statement että ei mene perinteiseen naisen muottiin. Ja hyvä niin.

Nämä kaksi vanhempaa, M&M, molemmat korostivat olevansa hyvin tavallisia ja tasapainoisia ihmisiä joilla elämä reilassa Eiköä ulkonäössäkään vikaa. Eikö sellaisten luulisi löytävän kotikonnuiltakin kumppanin jos vaatimus on kiva tavallinen ihminen arkea jaksamaan.

Vierailija
524/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

.

Mikseiköhän Emma halunnut laittaa häihin silmiä korostavaa meikkiä ja piilolinssejä/neutraalimpia laseja? Arkinen hiusnutturakin näytti itse tehdyltä. Hänestä saisi varmasti todella upean hieman toisenlaisella stailauksella. Tosin, tärkeintä hänelle varmaan oli se, että viihtyy häätyylissään ja näyttää itseltään.

Vierailija
525/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kun Matti kertoili ekassa jaksossa että mennyt ohjelmaan jospa asiantuntijat pääsisi niiden virheiden ohi mitä itse tekee, niin olin aika varma että se virhe minkä tekee jos todella parisuhteen haluaa on juuri ne ulkonäkövaatimukset. Moni täälläkin sanoi että hänelle olisi pyynnöstä pitänyt laittaa sporttinen nainen vaikka ei näytä olevan sellaisen vastinpari. Ärsyttäisi itse mennä sporttisena ohjelmaan ja saada hänet pariksi vaan koska hänelle ei lihavat kelpaa. Mitäs minä sitten saisin?

Heidän kummankin vuoksi toivon että ymmärsi että tuo on varmaan yksi tekijä mistä hänen aiemmat yritykset on kiikastanut. Jos luulee että se parisuhteen este on jotain henkimaailman hommia mutta tumma missi on odottamassa niin toivottavasti tulee järkiinsä. Tai joku tumma missi kiinnostuu ohjelman myötä.

Tuo ulkonäköjuttu on vaikea asia ohittaa. Helppo tuomita ja sanoa, että ulkonäkö ei merkitse, yritä päästä yli. Uskon, että kaikki tai ainakin useimmat ihmiset haluaisivat olla vähemmän ulkonäkökeskeisiä. Matilta löytyy varmaan halua yrittää vaikka Mira ei olisikaan unelmien nainen, mutta eri juttu tuleeko ne aidot tunteet sieltä, jos on vuosikausia hautonut jotain unelmien kumppanin kuvaa mielessään. Oikeasti olen pitkästä aikaa tosi innoissani tästä kaudesta. Niin erilaisia ihmisiä mukana. 

Tiedän että on vaikea ohittaa, olen naispuolinen Matti enkä edes halua olla vähemmän ulkonäkökeskeinen. Tiedostan kuitenkin että se on umpikuja ja juuri sitä toivon että kun on ohjelmaan mennyt, halua nähdä toisen ulkonäön taakse on ollut. Miraa tosin pidän viehättävänä eikä sen puoleen halua nähdä ulkonäön taakse ulkonäön vuoksi tarvita.

-lainaamasi-

Vierailija
526/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emman ja Juuditin haluaisin stailata uudelleen. Molemmilla on sellaiset silmälasit ja hiustyylit, jotka eivät ollenkaan sovi heille. Olisivat paljon nätimpiä vähän eri tyylillä. Tolijokaisella on oma makunsa, mutta nuo nykyisin muodissa olevat pyöreät lasinkehyksry pukevvat HYVIN harvoja, ja erityisesti pyöreäkasvoisten kannattaisi välttää niitä.

Tuomas oli toki miehistä kivoimman näköinen, mutta ei nyt sentään mikään komea. Muistuttaa hitusen eksääni, jolla on samanlaiset ulkolaidoilta hughgrantmaisesti riippuvat silmät.

Pariskjntien muodostuksessa pitäisi sisäisen yhteensopivuuden lisäksi kiinnittää riittävästi huomiota ulkoiseen yhteensopivuuteen. Siinä on menty monilla kausilla mönkään.

Vierailija
527/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudit näyttää steteotypiseltä sivistys- ja kulttuuripalveluiden alan työntekijältä hiustyylinsä ja etenkin räväkän silmälasimallinsa (kirkkaanpunainen väri ja kissamainen muoto) perusteella.

Vierailija
528/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas on ihan tavis, täällä on liioiteltu hänen ulkonäköään. Ehkä hän sitten erottuu tuissa porukassa, minussa partamiehen kanssa about samaa tasoa.

Vierailija
529/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääjuhlan (E&T)sellaista ehkä vähän rahvaanomaista ja junttia tunnelmaa vieraat kuvaavat käyttämällä sanaa rento. Rento voi olla niin monella tavalla. Minkähän takia ohjelman tekijät eivät jättäneet kiroiluja (morsian ja isä) pois. Ne korostaa fiilistä mikä jäi kiroilusta, tölkeistä, sukista, repusta. Mihin juhlaan sitä panostaa, jos ei hääpäiväänsä, mietin vaan. Harmi, jonkun olisi pitänyt neuvoa. Tyylikäs ja kaunis ystävä olisi voinut stailata ja olla esillä, ei näkynyt enää myöhemmin. Toisissa häissä oli kiva tunnelma ja tyyli, morsiamen onnellinen tirskahtelu oli suloista. Voi hyvin kuvitella tunnelatauksen, kun siinä mainittiin kuka hänen läheisensä puuttuu juhlasta ja minkä takia. Se toi lisän tuohon tunteikkaaseen juhlapäivään. Söpö pari, M ja M.

Vierailija
530/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas ei vetoa ulkonällisesti minuun, koska muistuttaa vähän sitä Äijä-kissan omistanutta Mikkoa aiemmalta kaudelta. Onneksi luonne vaikuttaa erilaiselta, on avoimempi ja rennompi.

Minusta komein on Janne. Tulee vähän mieleen se yksi jalkapalloilija Xabi Alonso punaisine partoineen. Janne osasi valita itselleen myös oikean värisen puvun, jolla korostaa piirteitään. Katin hääpuku oli mielestäni kaunein ja Katilla on ihanan nauravaiset silmät. Toivottavasti Jannella on Katiin rauhoittava vaikutus (positiivisessa mielessä).

Vierailija
531/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippisvaan kirjoitti:

Hääjuhlan (E&T)sellaista ehkä vähän rahvaanomaista ja junttia tunnelmaa vieraat kuvaavat käyttämällä sanaa rento. Rento voi olla niin monella tavalla. Minkähän takia ohjelman tekijät eivät jättäneet kiroiluja (morsian ja isä) pois. Ne korostaa fiilistä mikä jäi kiroilusta, tölkeistä, sukista, repusta. Mihin juhlaan sitä panostaa, jos ei hääpäiväänsä, mietin vaan. Harmi, jonkun olisi pitänyt neuvoa. Tyylikäs ja kaunis ystävä olisi voinut stailata ja olla esillä, ei näkynyt enää myöhemmin. Toisissa häissä oli kiva tunnelma ja tyyli, morsiamen onnellinen tirskahtelu oli suloista. Voi hyvin kuvitella tunnelatauksen, kun siinä mainittiin kuka hänen läheisensä puuttuu juhlasta ja minkä takia. Se toi lisän tuohon tunteikkaaseen juhlapäivään. Söpö pari, M ja M.

Eiku siis Kati ja Janne, söpö pari mun mielestä.

Vierailija
532/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku noista miehistä aloitti kirjeensä sanoin "Hei Kaunotar", joten jo tuosta voi päätellä, että odottaa/toivoo hänelle valitun puolison olevan kaunis.

Sama särähti korvaan mutta en päätellyt noin, päättelin että ajattelee että naisesta on kiva tulla kehutuksi tai naista kuuluu kehua kauniiksi. Mikä on kieltämättä näkemättä vähän absurdia ja ehkä olisi muitakin tervehdyksiä. Söpöä tietysti jos ajattelee että kaikki naiset on kauniita sellaisina kuin ovat.

Vierailija
533/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippisvaan kirjoitti:

Käytäthän jatkossa viestin alussa spoiler-merkintää, jotta halukkaat tietää hypätä yli, kiitos. Ja eikös ensimmäisen hääjakson toinen pari ole K ja J, eikä M ja M.?

Vierailija
534/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas ei vetoa ulkonällisesti minuun, koska muistuttaa vähän sitä Äijä-kissan omistanutta Mikkoa aiemmalta kaudelta. Onneksi luonne vaikuttaa erilaiselta, on avoimempi ja rennompi.

Minusta komein on Janne. Tulee vähän mieleen se yksi jalkapalloilija Xabi Alonso punaisine partoineen. Janne osasi valita itselleen myös oikean värisen puvun, jolla korostaa piirteitään. Katin hääpuku oli mielestäni kaunein ja Katilla on ihanan nauravaiset silmät. Toivottavasti Jannella on Katiin rauhoittava vaikutus (positiivisessa mielessä).

Pidin Jannen olemuksesta mutta kun miehet menee omin nokkineen pukukauppaan niin vähän tietysti hirvittää. Olin kuitenkin tosi vaikuttunut siitä että Janne halusi panostaa pukuun koska ymmärsi ensikohtaamisen merkityksen ja valitsi tosi tyylikkään puvun. Vielä kun myyjä antoi jokaisen valita makunsa mukaan eikä ilmeisesti ohjannut päätöksiä juurikaan.

Vierailija
535/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kun Matti kertoili ekassa jaksossa että mennyt ohjelmaan jospa asiantuntijat pääsisi niiden virheiden ohi mitä itse tekee, niin olin aika varma että se virhe minkä tekee jos todella parisuhteen haluaa on juuri ne ulkonäkövaatimukset. Moni täälläkin sanoi että hänelle olisi pyynnöstä pitänyt laittaa sporttinen nainen vaikka ei näytä olevan sellaisen vastinpari. Ärsyttäisi itse mennä sporttisena ohjelmaan ja saada hänet pariksi vaan koska hänelle ei lihavat kelpaa. Mitäs minä sitten saisin?

Heidän kummankin vuoksi toivon että ymmärsi että tuo on varmaan yksi tekijä mistä hänen aiemmat yritykset on kiikastanut. Jos luulee että se parisuhteen este on jotain henkimaailman hommia mutta tumma missi on odottamassa niin toivottavasti tulee järkiinsä. Tai joku tumma missi kiinnostuu ohjelman myötä.

Tuo ulkonäköjuttu on vaikea asia ohittaa. Helppo tuomita ja sanoa, että ulkonäkö ei merkitse, yritä päästä yli. Uskon, että kaikki tai ainakin useimmat ihmiset haluaisivat olla vähemmän ulkonäkökeskeisiä. Matilta löytyy varmaan halua yrittää vaikka Mira ei olisikaan unelmien nainen, mutta eri juttu tuleeko ne aidot tunteet sieltä, jos on vuosikausia hautonut jotain unelmien kumppanin kuvaa mielessään. Oikeasti olen pitkästä aikaa tosi innoissani tästä kaudesta. Niin erilaisia ihmisiä mukana. 

Useimmat ihmiset ovat kuitenkin ihan kivan näköisiä, vain pieni osa on oikeasti todella rumia tai huippukauniita. Kauneuskin on kovin monitahoinen asia, nykyään on paljon ihmisiä joille kauneus = muovinen ja laitettu. Vaikka universaali kauneus on jotain aivan muuta. Useimmat myös laittautumalla, treenillä jne pystyvät vaikuttamaan ulkonäköönsä jossain määrin positiivisesti.

Siksi minusta kaikki sellainen, missä tavallinen miellyttävä ulkonäkö rinnastetaan epäviehättäväksi on todella ikävää pinnallisuutta. Tottakai jokaisella on preferenssejä, pitää vaaleasta/tummasta, pitkästä/lyhyestä, siroista piirteistä/vahvoista piirteistä, lihaksista jne mutta täydellisyyden hakeminen on vain totaalisen absurdia.

Tämä. Nykyinen naisten ulkonäköihanne on vain niin helvetin vinoutunut että normaaleja tavallisen kauniita naisiakaan ei pidetä enää kauniina jos ei ole hiuslisäkkkeitä, ripsiä, kulmia, rusketusta ym keinotekoista.

Vierailija
536/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin elämää hiukan sivusta seuranneena, olen hyvin hämmästynyt, että moiseen ohjelmaan on löytänyt tiensä.

No jos on oppinut, että golfkentälle meno on muutakin kuin naisten liehittelyä, niin hyvä niin. Ikävähän se olisi Miran odotella koko kiepin pelaavaa miestä joka tiirailee misukoita kuin työkseen.

Ikäänsä nähden Matti on kovasti arvostanut parikymppisiä keinotekoisia tummaveriköitä, joten tällainen sokko liitto vähän hämmentää.

Matti on niin hyvin poikamies sorttia, että oppiikohan vanha koira enää uusia temppuja.

Vierailija
537/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku noista miehistä aloitti kirjeensä sanoin "Hei Kaunotar", joten jo tuosta voi päätellä, että odottaa/toivoo hänelle valitun puolison olevan kaunis.

Sama särähti korvaan mutta en päätellyt noin, päättelin että ajattelee että naisesta on kiva tulla kehutuksi tai naista kuuluu kehua kauniiksi. Mikä on kieltämättä näkemättä vähän absurdia ja ehkä olisi muitakin tervehdyksiä. Söpöä tietysti jos ajattelee että kaikki naiset on kauniita sellaisina kuin ovat.

Kieltämättä jos itse olisin lukenut tuon kirjeen joka alkaa Hei kaunotar, niin olisi heti tullut pelko että kelpaanko. Ei ehkä kaikille, mutta minun kitsetuntoni ulkonäköni suhteen on huono joten olisin pelännyt.

Vierailija
538/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas on ihan tavis, täällä on liioiteltu hänen ulkonäköään. Ehkä hän sitten erottuu tuissa porukassa, minussa partamiehen kanssa about samaa tasoa.

Nämä on jänniä juttuja, itsekään en yksinkertaisesti tunnista juuri mitään mitä tuon parin ulkonäködynamiikasta on täällä kirjoitettu.

Vierailija
539/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomaksen kaveri, jos oot sinkku niin soittele! 😂

Vierailija
540/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen, jolla on valtavan kovat vaatimukset kumppanin ulkonäön suhteen (kuten ilmeisesti Matilla on?) edes hakee tällaiseen ohjelmaan, jossa mennään naimisiin sokkona?

Ehkä naiivisti ajattelee, että hakijoiden joukossa on nainen joka täyttää vaatimukset. Tai on päättänyt kokeilla jotain toista tapaa ja haluaa parisuhteen joka rakentuu ystävyydelle eikä fyysiselle vetovoimalle. Hassua spekuloida tätä etukäteen, Matti on luultavasti ihan ihastunut Miraan ja Mira alkaa nyrpistelemään, ettei ole "tumma, pitkä ja komea".

Ketju on lukittu.