Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Harvinaisen epäviehättäviä naisia oli löydetty. Ovat omaa ikäluokkaa, enkä ole edes ronkeli, mutta en kyllä edes katselis näiden suuntaan.
Elina Tanskasen piikki egoilusta ja sekoilusta oli Dunderille? Tässä on Dunderin kausien parit:
Kolmas tuotantokausi
Milla ja Kimmo
Heidi ja Mikko
Tiina ja Samuel
Elina Tanskanen, Tony Dunderfelt ja Jason Lepojärvi
Neljäs tuotantokausi
Aliisa ja Esa
Johanna ja Markus
Mari ja Petri
Elina Tanskanen, Jason Lepojärvi ja Tony Dunderfelt
Viides tuotantokausi
Miina ja Heikki
Sini ja Vesa
Rosa ja Eetu
Elina Tanskanen, Tony Dunderfelt ja Marianna Stolbow
Voitaisiinko lopettaa pinnalliset ulkonäkökommentit tässä ketjussa? Ei ulkonäkö ole noille osallistujillekaan se ykkösjuttu. Tai jos joskus on ollut, ovat halunneet kriteereistään irti, koska antoivat asiantuntijoiden valita.
Tuo vaalea Blondi nainen joka on punastunut kaulaa myöten vaikuttaa kiltiltä.
Kaikki kaudet katsoneena minusta tämä kausi vaikuttaa pitkästä aikaa lähtökohtaisesti hyvin kiinnostavalta. Ihanasti erilaisia persoonia ja lähtökohtia parisuhteeseen. Lisäksi kun on neljä paria ja pidempi kausi, saa oikein herkutella. Lisäksi kaksi ekaa jaksoa katsoneena vaikuttaa siltä että sarja on leikattu huomattavasti paremmin kuin viime kausi.
:
:
:
C MORE SPOILER:
:
Katista ja Jannesta jäi parina aivan ihana kuva, heillä ainakin starttaa loistavasti. Jännä nähdä jatkossa miten käy. Emman ja Tuomaksen kohdalla tilanne olikin aivan päinvastainen, ennustan että tuosta ei välttämättä päästä edes kauden loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko lopettaa pinnalliset ulkonäkökommentit tässä ketjussa? Ei ulkonäkö ole noille osallistujillekaan se ykkösjuttu. Tai jos joskus on ollut, ovat halunneet kriteereistään irti, koska antoivat asiantuntijoiden valita.
Joo, tuskinpa kukaan näistä ulkonäön haukkujistakaan on itse mikään stereotyyppinen kaunotar/komistus. Eiköhän sieltä toiselta puolen ruutua löydy myös ylikasvaneita hiusmalleja, halpoja silmälasinsankoja, meikkaamatonta naamaa ja treenaamatonta kroppaa. Ihmiset ovat yleisesti ottaen hämmästyttävän pinnallisia mitä rakkauteen ja parisuhteisiin tulee ja aikuisetkin olettavat, että joku omaan silmään "ruma" on automaattisesti pariutumiskelvoton.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ylipäätään ymmärrä suomalaisten naisten meikittömyyttä ja androgyyniyttä, kyllä olisi ketä tahansa naista kaunistavaa pitää huolta omasta ulkonäöstään, ja lisäisi itseluottamustakin (Emma). Käytän meikkiä arkenakin ja saan kyllä jatkuvasti kehuja sekä miehiltä että naisilta, vaikka olen ihan tavallinen perunananä myös.
Mira on sievä, mutta kulmakarvat ihan väärin nypitty, siittiökulmiksi ysäri-tyyliin. Se vanhentaa naisen ulkonäköä paljon. Hänen tyyliään freesaisin uudella kulmamallilla ja hiusväri on hänelle liian jyrkkä. Olisi tosi söpö ihan vaikka raidoitetulla tukalla tai vähän vaaleanpunertavalla.
Miksei ohjelma käytä näitä ohjelmaan osallistuvia ennen häitä jossain muodonmuutoksessa, missä ammattilainen laittaisi heille hiukset jne. kuntoon niin että olisivat aidosti parhaimmillaan tavatessaan tulevan puolison ja tullessaan koko kansan eteen julkisuuteen?
Enkä siis sano, että kukaan on huonon näköinen heistä. Jokainen on normaali ja hyvännäköinenkin, mutta esim. Tuomaksella ylikasvanut tukka, Emmalla kömpelösti leikattu, Tommilla ei kovin tyylikkäitä asuja, Miralla liian jyrkkä hiusväri ja epäfreesit kulmat jne. Pikkujuttuja, jotka kuitenkin vaikuttavat kokonaisuuteen aika paljon, kun kyse on ensivaikutelmista...
Mut kun tää ei ole mikään missikisa! Minusta tässä ohjelmassa parasta on just tuo tavallisuus, heihin on helppo samaistua. Mulle on aivan sama jos jonkun tukka vähän harottaa.
Jos ulkonäkö on niin tärkeää kuin sinulle tuntuu olevan niin sitten löytyy tempparit ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kati ois pitänyt laittaa sille Matille joka toivoi sporttista.
Ei se matti itsekään erityisen sporttiselta näyttänyt.
Sporttisuus ei ole sama kuin lihaksikas, jos sitä hait. Olihan sillä katilla aikamoiset käsiläskit.
Vierailija kirjoitti:
Elina Tanskasen piikki egoilusta ja sekoilusta oli Dunderille? Tässä on Dunderin kausien parit:
Kolmas tuotantokausi
Milla ja Kimmo
Heidi ja Mikko
Tiina ja Samuel
Elina Tanskanen, Tony Dunderfelt ja Jason Lepojärvi
Neljäs tuotantokausi
Aliisa ja Esa
Johanna ja Markus
Mari ja Petri
Elina Tanskanen, Jason Lepojärvi ja Tony Dunderfelt
Viides tuotantokausi
Miina ja Heikki
Sini ja Vesa
Rosa ja Eetu
Elina Tanskanen, Tony Dunderfelt ja Marianna Stolbow
Piikki oli sen puoleen paha että sen myötä kävi ilmi että aiemmilla kausilla on jotain muidenkin asiantuntijoiden tiedostamaa egosekoilua ollut ja sillä on menty. Kiva niille pareille jotka sen uhriksi on joutunut. Tosin se oli selvää jo kolmannella kaudella että ikinä en uskaltaisi sen arvostelukyvyn omaavalle tiimille antaa elämäni palasia soviteltaviksi, sen tason ilmeisiä huteja oli. Ja onhan niitä edelleen jos täältä luetut jutut pitävät paikkaansa. Mutta ehkä osallistujat suhtautuu tuohon vaan realitynä jolla saa verkot vesille kävipä tuossa liitossa miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ylipäätään ymmärrä suomalaisten naisten meikittömyyttä ja androgyyniyttä, kyllä olisi ketä tahansa naista kaunistavaa pitää huolta omasta ulkonäöstään, ja lisäisi itseluottamustakin (Emma). Käytän meikkiä arkenakin ja saan kyllä jatkuvasti kehuja sekä miehiltä että naisilta, vaikka olen ihan tavallinen perunananä myös.
Mira on sievä, mutta kulmakarvat ihan väärin nypitty, siittiökulmiksi ysäri-tyyliin. Se vanhentaa naisen ulkonäköä paljon. Hänen tyyliään freesaisin uudella kulmamallilla ja hiusväri on hänelle liian jyrkkä. Olisi tosi söpö ihan vaikka raidoitetulla tukalla tai vähän vaaleanpunertavalla.
Miksei ohjelma käytä näitä ohjelmaan osallistuvia ennen häitä jossain muodonmuutoksessa, missä ammattilainen laittaisi heille hiukset jne. kuntoon niin että olisivat aidosti parhaimmillaan tavatessaan tulevan puolison ja tullessaan koko kansan eteen julkisuuteen?
Enkä siis sano, että kukaan on huonon näköinen heistä. Jokainen on normaali ja hyvännäköinenkin, mutta esim. Tuomaksella ylikasvanut tukka, Emmalla kömpelösti leikattu, Tommilla ei kovin tyylikkäitä asuja, Miralla liian jyrkkä hiusväri ja epäfreesit kulmat jne. Pikkujuttuja, jotka kuitenkin vaikuttavat kokonaisuuteen aika paljon, kun kyse on ensivaikutelmista...
Mut kun tää ei ole mikään missikisa! Minusta tässä ohjelmassa parasta on just tuo tavallisuus, heihin on helppo samaistua. Mulle on aivan sama jos jonkun tukka vähän harottaa.
Jos ulkonäkö on niin tärkeää kuin sinulle tuntuu olevan niin sitten löytyy tempparit ym.
Ei siinä ole missikisoista kyse, jos haluaa, että toinen on ulkonäöltään ja pukeutumiseltaan ennen kaikkea siisti ja edes kohtuullisen tyylikäs! Joka vuosi sanotaan, ettei ulkonäöllä ole merkitystä, mutta lähes joka kaudella se, joka vaikuttaa jo ensivaikutelmaan (=ulkonäköön) pettyneeltä, on ollut päättämässä ensitreffit alttarilla-liiton kauden lopussa ellei jo aiemmin. Valitettavasti ulkonäkö vaikuttaa meihin alitajuisesti todella paljon. Hyväksymme kauniilta ihmiseltä paljon enemmän muita virheitä kuin tavallisen näköiseltä. En minäkään pidä itseäni pinnallisena enkä esim. ystäviä valitse ulkonäön perusteella. En edes kumppania siinä mielessä, että pitäisi olla esim. treenattu ja hoikka, mutta pitää olla miellyttävän näköinen omaan silmään, niin ettei ulkonäössä mikään aiheuta torjuvaa reaktiota. Siinä se raja menee useimmilla ihmisillä. Onneksi löytyikin mies, joka on piirteiltään miellyttävä (ei edes mikään komistus muiden silmiin), ja pitää huolta esim. parrastaan siistimällä sitä säännöllisesti. Mies käyttää aina ulos lähtiessä 10 min peilin edessä ja se on minusta täysin okei. :) Etenkin kun aiemmista kumppaneista osa on ollut todella huonosti pukeutuneen ja epäsiistin näköisiä ajoittain, mikä on sinänsä jokaisen oma asia, mutta tulee itselle ylipukeutunut olo, jos toinen on verkkareissa ja esim. rikkinäisissä kengissä, kun itsellä on naisellinen ja kaunis asu, esim. hame, päällä. On mukavaa olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka pukeutumista eri tilanteisiin ei tarvitse jännittää, ja joka huolehtii esim. että hiukset ovat puhtaat ja siistit aina.
Jos Matti ei ole seurustellut kunnolla kenenkään kanssa niin hän ei ehkä tajua että kauneimmatkin naiset ovat aika arkisen näköisiä esim. saunan jälkeen.
Toisaalta omasta mielestä jokainen saa toivoa mitä haluaa. Itse en haluaisi esimerkiksi lihavaa miestä vaikka olen itekin pallero.
Mielestäni ohjelmaan ei olisi saanut ottaa Emmaa jolla on selvästi ongelmia itsetunnon kanssa.
SPOILER SPOILER
.
.
.
.
Teki pahaa katsoa Tuomaksen ja Emman häitä kun ei heidän välillään ollut mitään mielenkiintoa, ei ainakaan Tuomaksen osalta. Todella ihmettelen tätä ”asiantuntijoiden” valintaa!
Vierailija kirjoitti:
SPOILER SPOILER
.
.
.
.
Teki pahaa katsoa Tuomaksen ja Emman häitä kun ei heidän välillään ollut mitään mielenkiintoa, ei ainakaan Tuomaksen osalta. Todella ihmettelen tätä ”asiantuntijoiden” valintaa!
Olivatkohan tavanneet aiemmin? Emma on kyllä tosi tavis.
C More
-
-
.
Mielenkiintoisia pariskuntia. Katilla ja Jannella kaikki vaikuttaa hieman liiankin hyvältä, Emmalla ja Tuomaksella ei aivan niin tulinen startti. Emman jatkuva kikattelu oli kyllä ärsyttävää kuunneltavaa, toivottavasti johtui vain jännityksestä. Tai mikäs siinä, jos Tuomas jaksaa sellaista kuunnella. Kovin Emma oli myös epävarma ulkonäöstään, ja varmisteli hirveästi Tuomakselta, että eihän hän ole "liikaa", "ärsyttävä", ja ennen tapaamista jo pelkäsi, ettei ulkonäöllisesti kelpaa. Tuomaksen bestman oli lunkin oloinen kaveri, sopisi hyvin televisioon seuraavaksi Jussi Vataseksi, mielenkiintoisin hahmo koko jaksossa.
Tällä kaudella vahvin suosikki onkin sit varmaan Tuomaksen bestman, joka näytti aivan Nuuskamuikkuselta.
SPOILER... SPOILER... SPOILER...
Olen täysin samaa mieltä monen muun kanssa siitä, että Emmaa ei olisi pitänyt valita tähän julkiseen ohjelmaa. Hänessä ei ole mitään vikaa, mutta toisessa jaksossa hänen haavoittuvuunsa ja ilmeisen hauras itsetunto tulevat esille ja ajattelen jo sen perusteella, että hän ei ole oman itsensä kanssa siinä vaiheessa, että olisi ollut valmis ohjelmaan.
Olin hyvin hämmentynyt Emman vähän töksahteleviltä kuulostavilta kysymyksistä, "kelpaanko", "onko minussa jotain ärsyttävää tai liikaa" ja hääkuvia otettaessa jo pelkkä toisen ihmisen lähellä oleminen näytti olevan äärimmäisen vaikeaa ja hänen oli selvästi hankala olla tilanteessa. Ja kuitenķin hän toi ennakkoon esille, että pitää läheisyydestä ja hipsuttelusta.
Samoin ruokailun yhteydessä pelkkä toisen vieressä istuminen näytti olevan kuisallista ja silmiin katominen ylitsepääsemätöntä. Vai oliko niin, että hän ihastui Tuomakseen niin kovasti, että sen takia oli pasmat aivan sekaisin?
Suurella mielenkiinnolla odotan seuraavia jaksoja.
Toivottavasti et Emma lue näitä kirjoitteluja, mutta jos luet, niin olet ihana, raikas ja sulla on ihan supersöpö hymy.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan tuota pyöreät rillit-muotia! Harvalle ne sopii. En ota kantaa sopiiko Emmalle ne vai ei, mutta ihan yleisellä talossa en pidä pyöreistä rilleistä! Monilla tutuilla on sellaiset, ihan kaameat. Joillakin se tekee käyttäjästä jotenkin vähän hönön näköisen. Sukulaisnainen ostanut itselleen ja lapsilleen tuollaiset.
Niin onko tämä sitä samaa tahallisen rumistamisen muotia, kun vedetään joku pastellinvärinen ylikokoinen kasariulsteri niskaan ja tennissukat punttien päälle puolisääreen. Ei vaan voi tajuta. No ehkä se on osa äärifeminististä ajattelutapaa, jossa miehen näkökulmasta hyvältä näyttäminen on patriarkaatille alistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma ja Tuomas jää tämän kauden pareista yhteen.
Luulen ettei näillä fyysinen puoli toimi.
Tuo olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten noissa testeissä tutkitaan fyysista vetovoimaa ja ulkonäöllisä vaatimuksia, koska niillä on merkitystä lähes kaikille, vaikka sitä ei myönnettäisikään.
Mä laittaisin haistelemaan muutaman potentiaalisimman tyypin käytettyä T-paitaa. Hienhaju kertoo mm. tästä vetovoimasta. Sopivan tyypin hiki ei haise pahalta ja sopimattoman haisee ihan kamalalta. Nimimerkillä omasta miehestä bongasin heti hyvän luontaisen tuoksun. Ihan sama, onko hyvä tuoksu vain mun nenään, mutta mulle toimii. :D
Samaa mieltä. Itse aikoinaan valitsin miehen tuoksun perusteella. Olemme olleet yhdessä 50 v🥰
Samaa mieltä täälläkin! On jopa helpottavaa että voi uusista tuttavuuksista haistaa onko tulevaisuutta niin ei tarvitse vaivata päätä niin paljoa. 😃 Vielä kun voisi ilmoittaa että tuletko ensitreffeille (jos haju ei ole ennestään tuttu) vähän hikisenä ja haisteltavaksi vaan!
Onhan tuokin yksi tapa maalata itsensä nurkkaan, ja todennäköisesti yhtä järkevä kuin hylätä kumppani väärän horoskooppimerkin perusteella.
Matti ainakin pettyi.