Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku noista miehistä aloitti kirjeensä sanoin "Hei Kaunotar", joten jo tuosta voi päätellä, että odottaa/toivoo hänelle valitun puolison olevan kaunis.
Sama särähti korvaan mutta en päätellyt noin, päättelin että ajattelee että naisesta on kiva tulla kehutuksi tai naista kuuluu kehua kauniiksi. Mikä on kieltämättä näkemättä vähän absurdia ja ehkä olisi muitakin tervehdyksiä. Söpöä tietysti jos ajattelee että kaikki naiset on kauniita sellaisina kuin ovat.
Kieltämättä jos itse olisin lukenut tuon kirjeen joka alkaa Hei kaunotar, niin olisi heti tullut pelko että kelpaanko. Ei ehkä kaikille, mutta minun kitsetuntoni ulkonäköni suhteen on huono joten olisin pelännyt.
Mä olisin ajatellut kuinka kiva että pitää mua kauniina, wait what?!
Joo Tuomas on ihan komea, mutta ei kyllä vetoa muuten minuun - en pidä hänen tyylistään, eläimistä, kämpästä enkä ammatista.
Miehistä paras oli Matti tai Janne - Jannesta tuli jotenkin luotettavampi kuva.
En pääse yli siitä, että Kati on vasta 29 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kun Matti kertoili ekassa jaksossa että mennyt ohjelmaan jospa asiantuntijat pääsisi niiden virheiden ohi mitä itse tekee, niin olin aika varma että se virhe minkä tekee jos todella parisuhteen haluaa on juuri ne ulkonäkövaatimukset. Moni täälläkin sanoi että hänelle olisi pyynnöstä pitänyt laittaa sporttinen nainen vaikka ei näytä olevan sellaisen vastinpari. Ärsyttäisi itse mennä sporttisena ohjelmaan ja saada hänet pariksi vaan koska hänelle ei lihavat kelpaa. Mitäs minä sitten saisin?
Heidän kummankin vuoksi toivon että ymmärsi että tuo on varmaan yksi tekijä mistä hänen aiemmat yritykset on kiikastanut. Jos luulee että se parisuhteen este on jotain henkimaailman hommia mutta tumma missi on odottamassa niin toivottavasti tulee järkiinsä. Tai joku tumma missi kiinnostuu ohjelman myötä.
Tuo ulkonäköjuttu on vaikea asia ohittaa. Helppo tuomita ja sanoa, että ulkonäkö ei merkitse, yritä päästä yli. Uskon, että kaikki tai ainakin useimmat ihmiset haluaisivat olla vähemmän ulkonäkökeskeisiä. Matilta löytyy varmaan halua yrittää vaikka Mira ei olisikaan unelmien nainen, mutta eri juttu tuleeko ne aidot tunteet sieltä, jos on vuosikausia hautonut jotain unelmien kumppanin kuvaa mielessään. Oikeasti olen pitkästä aikaa tosi innoissani tästä kaudesta. Niin erilaisia ihmisiä mukana.
Useimmat ihmiset ovat kuitenkin ihan kivan näköisiä, vain pieni osa on oikeasti todella rumia tai huippukauniita. Kauneuskin on kovin monitahoinen asia, nykyään on paljon ihmisiä joille kauneus = muovinen ja laitettu. Vaikka universaali kauneus on jotain aivan muuta. Useimmat myös laittautumalla, treenillä jne pystyvät vaikuttamaan ulkonäköönsä jossain määrin positiivisesti.
Siksi minusta kaikki sellainen, missä tavallinen miellyttävä ulkonäkö rinnastetaan epäviehättäväksi on todella ikävää pinnallisuutta. Tottakai jokaisella on preferenssejä, pitää vaaleasta/tummasta, pitkästä/lyhyestä, siroista piirteistä/vahvoista piirteistä, lihaksista jne mutta täydellisyyden hakeminen on vain totaalisen absurdia.
Tämä. Nykyinen naisten ulkonäköihanne on vain niin helvetin vinoutunut että normaaleja tavallisen kauniita naisiakaan ei pidetä enää kauniina jos ei ole hiuslisäkkkeitä, ripsiä, kulmia, rusketusta ym keinotekoista.
Ei kyse ole täydellisyyden hakemisesta, vaan siitä et on todella yksilöllistä millaisista ulkonäköön liittyviä ominaisuuksista pitää tai ei pidä. Joillekin ne on tärkeämpiä ku toisille. Ei todella tarvitse olla täydellinen, mut jollekin esim lähellä olevat silmät, korkea otsa, paksut/ohuet huulet... you name it... voi näyttää hyvältä, syystä jota on varmaan mahdoton tietää itsekään. Ehkä kokemukset vaikuttavat? Jos on ollut ikäviä kokemuksia saman näköisestä ihmisestä, tai mikä ikinä onkaan syynä.
Eri asia, kannaattaako tuollaisten ihmisten lähteä puolisoa tästä formaatista. Itse tiedän, etten siihen pystyis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on ihan tavis, täällä on liioiteltu hänen ulkonäköään. Ehkä hän sitten erottuu tuissa porukassa, minussa partamiehen kanssa about samaa tasoa.
Nämä on jänniä juttuja, itsekään en yksinkertaisesti tunnista juuri mitään mitä tuon parin ulkonäködynamiikasta on täällä kirjoitettu.
No, se on huono alkuasetelma, jos mies on paremman näköinen kuin nainen, ikävä kyllä. Tosin ei tuo epätasapaino suuri ole, ja sitä ei ehkä olisi ollenkaan, jos naisella olisi enemmän tyylisilmää.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin ajatellut kuinka kiva että pitää mua kauniina, wait what?!
Minusta taas on vielä vailla totuuspohjaa oleva korulausekohteliaisuus, koska ei ole vielä edes nähnyt morsiantaan. - Eri
SPOILEREITA kakkosjaksosta
-
-
-
-
-
Emman kohdalla ulkonäössä ei ole vikaa, hän on omalla tavallaan todella söpö, kun jättäisi hermostuneen kikattelun hieman vähemmälle. Hänessä on aitoutta, joka on viehättävää. Mutta tuo stailaus oli tosi arkinen. Olisi ehdottomasti pitänyt olla ammattimeikkaaja ja hänelle sopisi paljon paremmin erilainen hiusmalli. Tuo otsatukka on kotisaksilla leikatun näköinen. Hänellä on paksu tukka ja tarvitsisi ohennusta ja kerrostusta hiuksiin, ehkä otsatukkakaan ei sovi. Vaikka olisi kuinka muotia. Lasit ihan söpöt arkena, mutta kyllä olisin häihin laittanut piilarit, jotta kasvot näkyisivät ja kauniit isot silmät. Silmämeikki olisi pitänyt myös olla parempi.
Puku oli kaunis ja vartalossa ei mitään vikaa. Tatuoinnitkin omalla tavallaan hienoja. Sitähän ei voi tietää, tykkääkö Tuomas niistä.
Minusta Emmasta välittyi paljon epävarmuutta ja on sääli, että on lähtenyt tällaiseen ohjelmaan, jos heti olettaa, ettei kelpaa toiselle. Senkin asian olisi voinut ilmaista jotenkin paljon positiivisemmin Tuomakselle, toista kehumalla, eikä kysyä noin, että kelpaanko sulle, tai ei ihan niillä sanoilla. Mutta kysyminen siitä, olenko ärsyttävä, oli tosi huono. Epävarmuus paistaa kilometrien päähän valitettavasti. Hääpäivänä pitäisi osata hymyillä itsevarmasti.
Onkohan Kati tupakanpolttaja, kun iho näyttää siltä. Olen häntä 4 vuotta vanhempi eikä minulla ole kasvoissa ryppyjä, vain silmäkulmiin tulee nauraessa yhdet viirut ja otsassa himmeä vaakarypyn alku.
Kati on kyllä viehättävä ja pirtsakka nainen ja kovassa kunnossa selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Nykyinen naisten ulkonäköihanne on vain niin helvetin vinoutunut että normaaleja tavallisen kauniita naisiakaan ei pidetä enää kauniina jos ei ole hiuslisäkkkeitä, ripsiä, kulmia, rusketusta ym keinotekoista.
Minusta nykyinen ulkonäköihanne ei ole enää tuo vaan luonnonkaunis nainen. Hiuslisäkkeet, tekoripset, tekokynnet, tekorusketus, yms on ollut jo pitkään menneen talven lumia ja näitä naisia pidetään nykyisin liian "muovisina" ja tyyliltään vanhanaikaisina.
Kaikki ihmiset nyt eivät vain viehäty kaikennäköisistä ihmisistä, vaikka toinen olisi miten kivannäköinen. Uskoisin että tuo tulee osin biologiasta, alitajuisia asioita. Nirsoilu (kuten Matin tapauksessa) on sitten erikseen. Uskon, että osin on mahdollista käydä niin, että ihmiseen tutustuessa alkaa pitää myös hänen ulkonäöstään, vaikkei se olisi alussa viehättänyt. Mutta ei aina, eikä siinä ole kyse välttämättä mistään nirsoudesta. Kaikista ei vain tule muuta kuin kaverifiilikset, vaikka olisi kuinka ihana ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vela?
Henkilö, joka ei halua lisääntyä. VapaaEhtoisesti LApseton, vela.
Itse en ylipäätään ymmärrä suomalaisten naisten meikittömyyttä ja androgyyniyttä, kyllä olisi ketä tahansa naista kaunistavaa pitää huolta omasta ulkonäöstään, ja lisäisi itseluottamustakin (Emma). Käytän meikkiä arkenakin ja saan kyllä jatkuvasti kehuja sekä miehiltä että naisilta, vaikka olen ihan tavallinen perunananä myös.
Mira on sievä, mutta kulmakarvat ihan väärin nypitty, siittiökulmiksi ysäri-tyyliin. Se vanhentaa naisen ulkonäköä paljon. Hänen tyyliään freesaisin uudella kulmamallilla ja hiusväri on hänelle liian jyrkkä. Olisi tosi söpö ihan vaikka raidoitetulla tukalla tai vähän vaaleanpunertavalla.
Miksei ohjelma käytä näitä ohjelmaan osallistuvia ennen häitä jossain muodonmuutoksessa, missä ammattilainen laittaisi heille hiukset jne. kuntoon niin että olisivat aidosti parhaimmillaan tavatessaan tulevan puolison ja tullessaan koko kansan eteen julkisuuteen?
Enkä siis sano, että kukaan on huonon näköinen heistä. Jokainen on normaali ja hyvännäköinenkin, mutta esim. Tuomaksella ylikasvanut tukka, Emmalla kömpelösti leikattu, Tommilla ei kovin tyylikkäitä asuja, Miralla liian jyrkkä hiusväri ja epäfreesit kulmat jne. Pikkujuttuja, jotka kuitenkin vaikuttavat kokonaisuuteen aika paljon, kun kyse on ensivaikutelmista...
Katilla saattaa olla jotain bikini fitnessa taustaa tms. siinä kun vedetään kaikki rasvat pois kehosta niin rypyt tulee nuorellekin, eikä ne silene sen jälkeen vaikka vähän rasvaa tulee takaisinkin. Tälläisiä nähnyt aiemminkin. Toki jos on botoxiin, täytteisiin ja mesolankoihin innostunut, niin ne saa piiloon.
SPOILER ENSI VIIKON JAKSOSTA
Tuomas ja Emma (eli silmälasipäinen tyttö ja tummahko mies, jos joku ei muista)
Epäilen tätä suhdetta kyllä vahvasti. En nähnyt minkäänlaista kipinää heidän välillään ja Emma todella epävarma itsestään, hyvä kun uskalsi katsoakaan Tuomasta. Ja kun kamera käski mennä lähemmäs naamat lähemmäs, totesi Emma kun pieni tyttö pelätessään poikapöpöjä, että ”Yyyhh!” Hääyölle mennessään, molemmat rojahtivat metrin päähän toisistaan sänkyyn, eikä näkynyt mitään läheisyyttä.
Tuomas kyllä vaikutti rennolta ja mukavalta tyypiltä. Heistä voisi tulla ihan kaverukset, mutta en usko, onko muuhun. Toki voin olla väärässäkin, josko ensin ystävystyvät kunnolla ja sitten alkaakin kipinä sen jälkeen. Ken tietää.
Kati ja Tommi
Kati elää aika vahvana vaaleanpunaiset lasit yllään. Alkoi vähän samalla lailla kuin Rosan ja Eetun/Mikon ja Heidin suhde. Että kun tuolta tupsahdetaan maan pinnalle nii sitte tupsahdetaan ja lujaa.
Toki uskon heissä olevan myös potentiaalia. Kati on räväkämpi ja Tommi rauhallisempi, täydentävät varmaan toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas on ihan tavis, täällä on liioiteltu hänen ulkonäköään. Ehkä hän sitten erottuu tuissa porukassa, minussa partamiehen kanssa about samaa tasoa.
Nämä on jänniä juttuja, itsekään en yksinkertaisesti tunnista juuri mitään mitä tuon parin ulkonäködynamiikasta on täällä kirjoitettu.
No, se on huono alkuasetelma, jos mies on paremman näköinen kuin nainen, ikävä kyllä. Tosin ei tuo epätasapaino suuri ole, ja sitä ei ehkä olisi ollenkaan, jos naisella olisi enemmän tyylisilmää.
Juuri se on se ”ongelma” tässä että en näe tuota mainittua komeutta enkä mainittua epätasapainoa. Näen miehen josta tulee vähän epäsiisti vaikutelma ja jolla on tummat silmänaluset ja naisen jolla on oma tyyli. Ja kommentteja että voi kauhistus että parittivat liian komean miehen naiselle jolla on silmälasit.
Teille EA seuraajille, jotka kommentoitte paöjon ulkonäköä osallistujista. Ja jotka olette sitä mieltä, että vain timmi urheileva täydelliset piirteet omaava voi olla kenekään mielestä haluttava ja hyvä pari. Niin vaikka olisitkin tälläinen ulkoisesti virheetön, voit silti olla ihmisenä ja kumppanina täysi paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nykyinen ulkonäköihanne ei ole enää tuo vaan luonnonkaunis nainen. Hiuslisäkkeet, tekoripset, tekokynnet, tekorusketus, yms on ollut jo pitkään menneen talven lumia ja näitä naisia pidetään nykyisin liian "muovisina" ja tyyliltään vanhanaikaisina.
Naisellisuus on aina muodissa. Ei se tarkoita muovisia ripsenpidennyksiä ja hiuspidennyksiä. Naiselle sopiva hiusmalli (osalle pitkä, osalle lyhyempi mutta huom naisellinen, esim. söpö polkkatukka), sävy hiuksiin niin että se kaunistaa, hieman ehostusta (varsinkin poskipuna ja ei-räikeää huulipunaa, ripsiväriä), kauniita koruja, vartaloon sopivat vaatteet, kynsilakkaa...
Luonnonkauneus on täysi myytti, ei kukaan ole oikeasti täysin meikittä kovin kaunis. Nudemeikki on usein 20-30 tuotetta kasvoilla, jolloin näyttää hehkuvan luonnostaan.
t. meikkaaja
Vähän tylsiä tyyppejä näin ensivaikutelman perusteella. Juuditissa oli persoonaa. Tommissa myös, mutta en ota selvää onko hän lintu vai kala. Jännä nähdä onko näillä kahdella mitään romanttista kemiaa. Kati ajattelee olevansa oikea saalis. Näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta, mutta on kyllä kaunis. Kati näytti hymyilevän, kun näki tulevan sulhasen. Kaikki riippuu siitä miten näillä synkkaa syvällisemmälla tasolla vai onko mies liian tylsä Katin makuun. Matti ja Mira. Hmm päällisin puolin voi toimiakin. Vai odottiko Mira kuitenkin pitkää, komeaa ja tummaa miestä?
Niin ja aemma ja Tuomas ei kyllä sovi toisilleen. Luulen, että hipsteri on vähän liikaa Tuomakselle. Näkisin hänelle hieman hillitymman oloisen naisen.
Ihanat Juudit ja Tommi! Ehdottomasti kiehtovin pari. Älyä ja tunnetta, uskoakseni myös tunneälyä.
Meillä on sama maku, Tuomas on jotenkin luihun ja ikävän näköinen. Janne partoineen taas on makuuni.