Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Missä netissä voi katsoa ykkösjakson ilmaiseksi? Cmore ainakin on maksullinen jopa sille ekalle jaksolle. Telkkaria en omista :o
Katsomo.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuditin nettitietojen mukaan on ollut mukana pakolaisasioissa sekä kirkon jutuissa.
Suurperheen lapsi Torniosta eli selittänee naturellin lookin.
Miksi alapeukutettu? Eivät lestadiolaiset yleensä suuremmin meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan aiemmin kirjoittanut negatiivisesti ea-osallistujien ulkonäöstä mutta nyt... Emma on 26-vuotias. Miksi tuo tätikampaus ja pyöreät silmälasit! Vanhentaa häntä ihan hirveästi. Mitä tuolla tyylillä tavoitellaan? Tuollaista näkee joillakin alle kolmekymppisillä. Sanon vaan, että nuoria ollaan vaan kerran, miksei korostaisi sitä nuoruuden raiķkautta. Mummolta ehtii näyttää myöhemminkin.
Emma näyttäisi viehättävämmältä toisenlaisella kampauksella ja hänelle sopivilla rilleillä.
Hämähäkki-mies kirjoitti:
Onko kenelläkään mitään hajua miten pääsisin ulkomailta katsomaan MTV Katsomosta tätä sarjaa? tulee heti viesti ettei onnistu Suomen ulkopuolelta. Edes VPN ei toimi.
Freedome toimii :) Menee myös Ylellä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan aiemmin kirjoittanut negatiivisesti ea-osallistujien ulkonäöstä mutta nyt... Emma on 26-vuotias. Miksi tuo tätikampaus ja pyöreät silmälasit! Vanhentaa häntä ihan hirveästi. Mitä tuolla tyylillä tavoitellaan? Tuollaista näkee joillakin alle kolmekymppisillä. Sanon vaan, että nuoria ollaan vaan kerran, miksei korostaisi sitä nuoruuden raiķkautta. Mummolta ehtii näyttää myöhemminkin.
Emma näyttäisi viehättävämmältä toisenlaisella kampauksella ja hänelle sopivilla rilleillä.
No jos hän hakee hipsterilookia. Omassa suvussa on kanssa älykkönuorilla jotain jättimäisiä kasaririllejä ja tuota paksu otsis& pikku myy nystyrä. Jos Emma on vähän boheemi, ei hän varmaan halua seurata msssamuotia. Hän on kovin nuoren ja herkän oloinen, onko liian haavoittuva ohjelmaan.
Emman hiustyyli, paksu etutukka = rajaa kasvot niin että katse keskittyy nenään, joka on isohko. Tuollainen hiustyyli ei vaan sovi hänelle, itse kampaajana haluaisin että hän pitäisi esim "irokeesi" tyyppistä lookia jossa katseen vangitsia ylös+ vahvat kulmakarvat (tykkää kuitenkin -50 luvun rokkabilly lookista)
Juudit on niin stereotyyppisen näköinen vihervassari kuin vaan olla voi.
Mä inhoan tuota pyöreät rillit-muotia! Harvalle ne sopii. En ota kantaa sopiiko Emmalle ne vai ei, mutta ihan yleisellä talossa en pidä pyöreistä rilleistä! Monilla tutuilla on sellaiset, ihan kaameat. Joillakin se tekee käyttäjästä jotenkin vähän hönön näköisen. Sukulaisnainen ostanut itselleen ja lapsilleen tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos hän hakee hipsterilookia. Omassa suvussa on kanssa älykkönuorilla jotain jättimäisiä kasaririllejä ja tuota paksu otsis& pikku myy nystyrä. Jos Emma on vähän boheemi, ei hän varmaan halua seurata msssamuotia. Hän on kovin nuoren ja herkän oloinen, onko liian haavoittuva ohjelmaan.
Emma ei ehkä seuraa massamuotia, mutta muotia kuitenkin. Hipsterithän näyttää kaikki samalta.
Mielestäni Emma on omalla laillaan tosi sievä.
Musta Janne ja Emma olisi ollut parempi pari kuin saamansa parit. Kummassakin on sellaista maanläheisistä lämpöä ja läsnäoloa jota arvostaisivat varmaankin myös kumppanissa. En saa samaa vaikutelmaa heille valikoituneista kumppaneista vaikka näytetäänkin noita pätkiä missä samanlaisuutta yritetään korostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kumppanin ulkonäköjutut on haastavia. Varsinkin, jos etukäteen näytetään kuvia mahdollisista kandidaateista. Herkästi kuvien joukosta bongaa ne mielestään hyvännäköisimmät ja ajattelee, että tämän täytyy olla muutenkin se asiantuntijoiden valinta. Voi tulla pettymyksenä, kun vihkipaikalle asteleekin joku niistä "ihan ok, mutta ei sytytä mitenkään vietävästi" -tyypeistä.
Ehkä myös asiantuntijoina pyytäisin tarkkaa tietoa, jos on joku aivan ehdoton nais/miesmaku. Jos kaikki eksät/entiset deitit ovat olleet hoikkia vaaleatukkaisia ja sinisilmäisiä, niin en laittaisi yhteen pyöreän bruneten kanssa. Jotkut ovat vaan tosi nirsoja ulkonäön suhteen, eikä se auta, vaikka tyyppi muuten kiva olisikin.
Jos on noin tarkat kriteerit, niin ei kyllä kannata tuohon ohjelmaan edes hakea.
Miran perusilme on aina hapan tai nyrpistynyt. Ei hän sitä välttämättä tarkoita, suun malli vain on sen mallinen.
Selkeästi et tunne, veikkaan katkeraa entistä deittiä :D nimim. Oikeasti hänet tunteva
Vierailija kirjoitti:
Tunnen Matin hyvinkin. Matin ikisinkkuuden syy on se, että Matti on aina halunnut itseään ulkoisesti paremman näköisen naisen. Eikä ole saanut vastakaikua. Kaikenlaisten miss Maitolaiturien ja fitness-beibejen perässä kulkenut. Matti tehnyt aina hyvin selväksi ettei viehäty lihavista naisista. Kaikki hänen ihastuksensa, joista on puhuttu, ovat olleet tummia. Ja todella vaativa naisen ulkonäöstä muutenkin.
Matti on myös osittain vela. Hänellä on erinäinen syy (en ala tähän toisen terveystietoja laittamaan) ettei oikein saa biologisia lapsia. Veljensä lapsia kaitsee mielellään, mutta puhunut monet kerrat, että ei itse ikinä haluaisia lapsiperhearkea. Siksi onkin pöyristyttävää, että kaikista naisista lapsia haluava Mira naitettiin Matille.
Ja tuo ohjelman asunto ei ole Matin, vaan erään perheenjäsenensä. Jonka asunnossa asuu.
Selkeästi et tunne, hieman tuli huteja...veikkaan katkeraa entistä deittiä :D :D
Minusta Tommi ja Juudit vaikuttaa sopivalta parilta. Tommi ei vaikuta ihmiseltä jolla olisi ulkonäkökriteereitä ja toivoisi pitkähiuksista, meikkaavaa naista. Jotenkin eniten uskon heidän liittoonsa.
Matti vaikuttaa pinnalliselta, ehkä etsii jotain "täydellistä" naista. Voi innostua Mirasta, mutta sitten kiinnostus hiipuu.
Tuomas ja Emma jää kavereiksi.
Kati ja Janne ovat tosi sympaattisia. Vaikka Kati onkin temperamenttinen ja nopea reagoimaan, en usko että alkaa ilkeäksi kuten Rosa. Toivottavasti pysyvät yhdessä.
En usko, että tällä kaudella on yhtään ahdistujaa naisissa. Miehistä Matti ja Tuomas vetäytyvät kuoreensa, mutta samalla hammasta purren vievät kokeilun loppuun ilman suurempaa draamaa.
Olen ollut väärässä joka kaudella, niin jännä nähdä miten asiat taas kehittyvät. Luultavasti päinvastoin.
Siinä kun Matti kertoili ekassa jaksossa että mennyt ohjelmaan jospa asiantuntijat pääsisi niiden virheiden ohi mitä itse tekee, niin olin aika varma että se virhe minkä tekee jos todella parisuhteen haluaa on juuri ne ulkonäkövaatimukset. Moni täälläkin sanoi että hänelle olisi pyynnöstä pitänyt laittaa sporttinen nainen vaikka ei näytä olevan sellaisen vastinpari. Ärsyttäisi itse mennä sporttisena ohjelmaan ja saada hänet pariksi vaan koska hänelle ei lihavat kelpaa. Mitäs minä sitten saisin?
Heidän kummankin vuoksi toivon että ymmärsi että tuo on varmaan yksi tekijä mistä hänen aiemmat yritykset on kiikastanut. Jos luulee että se parisuhteen este on jotain henkimaailman hommia mutta tumma missi on odottamassa niin toivottavasti tulee järkiinsä. Tai joku tumma missi kiinnostuu ohjelman myötä.
Spoiler
.
.
Emman olisi pitänyt hoitaa ensin itsetunto-ongelmat kuntoon ja hakea ohjelmaan vasta sitten. Nyt selvästi pitää Tuomasta "liian komeana" hänen kaltaiselleen ja välttelee katsetta, kääntää päätä poispäin. Tämä vaikuttaa myös Tuomakseen, joka myöhemmin välttee suulle pussausta. Emman hermostuneisuus purkautuu myös tyhjän nauramisena ja kiroiluna (tosin voimasanojen käyttö peritty varmaan isältä). Emma saattaa olla myös liian nuori / ei vielä kypsä menemään naimisiin. Käyttäytyy välillä aika teinimäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma ja Tuomas jää tämän kauden pareista yhteen.
Luulen ettei näillä fyysinen puoli toimi.
Tuo olisi kyllä mielenkiintoista tietää, miten noissa testeissä tutkitaan fyysista vetovoimaa ja ulkonäöllisä vaatimuksia, koska niillä on merkitystä lähes kaikille, vaikka sitä ei myönnettäisikään.
Mä laittaisin haistelemaan muutaman potentiaalisimman tyypin käytettyä T-paitaa. Hienhaju kertoo mm. tästä vetovoimasta. Sopivan tyypin hiki ei haise pahalta ja sopimattoman haisee ihan kamalalta. Nimimerkillä omasta miehestä bongasin heti hyvän luontaisen tuoksun. Ihan sama, onko hyvä tuoksu vain mun nenään, mutta mulle toimii. :D
Samaa mieltä. Itse aikoinaan valitsin miehen tuoksun perusteella. Olemme olleet yhdessä 50 v🥰
Missä netissä voi katsoa ykkösjakson ilmaiseksi? Cmore ainakin on maksullinen jopa sille ekalle jaksolle. Telkkaria en omista :o