Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kova tyttö kertoilemaan , ihan tavallinen liikkuja ja kroppa.... no ei mikään missi. Mielikuvat on mielikuvia, ja turuilla voi mitä vaan. Helppo kuvitella sen puheen tulvaa mikä suusta tulee. Kolkolla on kääntöpuolensa ja hauskaa nähdä mitä sielä on. Arvaan että pientä draamaa, ja sen myötä huomionhakua.Feikki on feikki, vaikka voissa paistaisi .
Niin ihan tavallinen liikkuja. Kuten minä. 10 km lenkkejä kävellen vähintään 4-5 x viikko. Uintia noin tunti kerrallaan /yksi kerta viikko. Ja pari/kolme kertaa viikko hikijumppa. Talvisin hiihto korvaa usein kävelyn: Hiihtoa enintään 15km kerrallaan ja sitä useampi kerta viikko. Ei se minussa mitenkään erityisesti näy, että liikun tuonkin verran. Kunto toki on hyvä, mutta ei sitä ulkopuolinen nää.
Itse en ainakaan hae mitää huomioa liikkumisellani. Teen sen ihan itseni ja huvin vuoksi. Harva tietää, että liikun tuonkin verran, mutta jos joku kysyy sanon, että liikun, mutta en kertoile määriä. Ihminen joka tykkää liikkua, ei tee sitä sen vuoksi, että saisi sillä huomioa.
Sä et ole tavallinen liikkuja jos liikut 6-8 x viikko. Tavallinen liikkuja liikkuu 2-3 x viikko. Sä olet jo huomattavasti tavallista liikkujaa aktiivisempi.
Taitaa tavallinen liikkua 0 kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijoista puhuminen tuntuu kausi kaudelta hassummalta. Miten vaikka Kanala edes kehtaa käyttää itsestään tuota nimitystä? Varmasti voi olla mukava mies ja hyvä pappi, mutta ei se hänestä mitään pariutumisen asiantuntijaa tee, ei varsinkaan kun katsoo erotilastoja edellisten vuosien pareista.
Noh, kyseessä on viihdeohjelma. Ei pappi ole lähtökohtaisesti huono asiantuntija ollenkaan. Sellaisia yleisiä mukavuuksia tämä Kanala ohjelmassa höpöttelee. Mehän ei ohjelmasta ihan kamalasti tiedetä vain ohjelmaa katsomalla. Kuka parit oikeasti valitsee yhteen, entä kuinka paljon ohjelmassa painotetaan viihdearvoa? Näihin tuskin koskaan saamme tietää vastauksia.
Just tämä, kun katsellaan kuitenkin hömppäkanavan viihdeohjelmaa.
Enpä itse urheile, mutta yleistietämykseni mukaan ei Janne eikä Mira laukannut islanninhevosillaan. Mira vielä puhui "töltsistä" . Askellaji on töltti.
Miksi Mira pelkää ja kiljuu koskenlaskua ja ratsastusta, jos on niin kovin vauhdikas kokeilija?
Vierailija kirjoitti:
Enpä itse urheile, mutta yleistietämykseni mukaan ei Janne eikä Mira laukannut islanninhevosillaan. Mira vielä puhui "töltsistä" . Askellaji on töltti.
Miksi Mira pelkää ja kiljuu koskenlaskua ja ratsastusta, jos on niin kovin vauhdikas kokeilija?
Anteeksi, siis Katia tarkotin!!
Kappas, en tiennytkään olevani lähes himoliikkuja, kun teen 1-3h kävelyn 5-6x viikossa. Minä kun olen pitänyt itseäni tavallisena liikkujana. Hyvä tietää. ;-)
Mutta palataksemme itse asiaan, niin eiköhän jätetä kilpailijoiden ulkonäön arvostelu ja keskitytään parisuhdepohdintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kova tyttö kertoilemaan , ihan tavallinen liikkuja ja kroppa.... no ei mikään missi. Mielikuvat on mielikuvia, ja turuilla voi mitä vaan. Helppo kuvitella sen puheen tulvaa mikä suusta tulee. Kolkolla on kääntöpuolensa ja hauskaa nähdä mitä sielä on. Arvaan että pientä draamaa, ja sen myötä huomionhakua.Feikki on feikki, vaikka voissa paistaisi .
Niin ihan tavallinen liikkuja. Kuten minä. 10 km lenkkejä kävellen vähintään 4-5 x viikko. Uintia noin tunti kerrallaan /yksi kerta viikko. Ja pari/kolme kertaa viikko hikijumppa. Talvisin hiihto korvaa usein kävelyn: Hiihtoa enintään 15km kerrallaan ja sitä useampi kerta viikko. Ei se minussa mitenkään erityisesti näy, että liikun tuonkin verran. Kunto toki on hyvä, mutta ei sitä ulkopuolinen nää.
Itse en ainakaan hae mitää huomioa liikkumisellani. Teen sen ihan itseni ja huvin vuoksi. Harva tietää, että liikun tuonkin verran, mutta jos joku kysyy sanon, että liikun, mutta en kertoile määriä. Ihminen joka tykkää liikkua, ei tee sitä sen vuoksi, että saisi sillä huomioa.
Taisit nyt kuitenkin just hakea vähän huomiota liikkumisellasi :D
Ihanaa et nautit liikkumisestasi, anna Katin tehdä samoin!
Vierailija kirjoitti:
Eikös vauhdikas kokeilija nimenomaan kilju? Siksihän monet huvipuistojenin rakastajat käyvät siellä, että saavat fiiliksiä ja kiljua, se vähän niinkuin sopii asiaan =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös vauhdikas kokeilija nimenomaan kilju? Siksihän monet huvipuistojenin rakastajat käyvät siellä, että saavat fiiliksiä ja kiljua, se vähän niinkuin sopii asiaan =)
Hevosen selässä ei ainakaan ole sopivaa kiljua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu kommentointi, että Kati olisi erityisen sporttinen ulkomuodoltaan? Hän kertoo liikkuvansa mutta vartalo on kyllä aika tavallinen. Esim. käsivarsissa ei näy lihaksia, mistä normaalisti tulee vaikutelma sporttisesta naisesta tai miehestä.
Kyllä näkyy käsivarsissa Katilla lihasmassaa. En ole tiennyt, että hän on sporttinen, mutta kiinnitin nimenomaan huomiota Katin käsivarsiin, kun ne oli niin vahvat. Mietinkin mielessäni, että harvoin näkee naisilla noin voimakkaita olkavarsia. Kati on aika hoikka nainen ja noin hoikilla naisilla on yleensä aika ohuet käsivarret, mutta ei Katilla.
Teen töitä kuntoutuksen parissa, niin tulee huomioitua tuollaisia asioita ihmisissä.
Eipä ole tullut nähtyä katissa urheilullisuutta. Perus tukeva, rasvat menevät leukaan ja olkavarsiin. Mikähän kehotyyppi tämä olikaan?
Siis oikeasti? Voi hyvänen aika. Joko olet itse joku fitnesspimu tai sitten trollaat. Sellainen fitnesshomma ei taas omasta mielestäni edes ole urheilua.
En ole kirjoittaja ketä lainaat enkä kommentoi mitään käsityksiisi fitneksestä tai kuulantyönnöstä.
Kekkonen sanoi, että jos jokin näyttää joltakin, se todennäköisesti on sitä.
Ole sitä mieltä kuin olet, ei se keneltäkään ole pois. Se että ihan tavallisen näköistä Katia pitää joku urheilullisena tai lihavana, kertoo ajatusten vääristymästä. Tai sitten se on joku puolustusmekanismi omalle kehonkuvalle.
Sehän on tullut hänen haastatteluissaan ilmi, että tykkää liikkua. Tai sitten olen jo aivan höperöitynyt.
Mä luulen, että "urheilullisuus" ja "liikunnallisuus" päin täysin eri asiat - ja jää nähtäväksi, että onko Kati liikunnallinen (tykkää suht säännöllisesti tehdä juttuja, missä liikutaan - enemmän tai vähemmän hiki pinnassa) vaiko ihan urheilullinen (harrastaa säännöllisesti ja suht tavoitteellisesti jotain urheilumuotoa,) vaiko peräti penkkiurheilullinen...
Tai siis mun mielestä ainakin nuo kaksi sanaa tarkoittaa ihan eri asioita ja mun on helppo uskoa, että Kati on liikunnallinen ja liikkuvainen - harrastuksia on muitakin Kuin tvn katselu ja sukan neulominen, mutta riittäisikö hänellä motivaatio ja pitkäjänteisyys vaikkapa projektiin 'nostetaan kuntoa niin että voidaan lähteä Himalajalle... En osaa ainakaan minä vielä sanoa.
Aivan toinen juttu mitä päässä pyörii ja miten käyttäytyy!
Nää jotka sanoo Katia tukevaksi varmaan tarkoittaa Miraa. Minusta hänkään ei ole tukeva, mutta Katia nyt ei kukaan voi pitää tukevana! Enemmänkin hoikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin aiemmin, miten täällä kommentoitiin Katin ääntä
. Sitten huomasin, että uusimmassa jaksossa Katin ääni särähti minunkin korvaani ja ymmärsin, mitä jotkut kommentoijat olivat tarkoittaneet. Joidenkin ääni vain ärsyttää, sille ei mahda mitään.
Ei Katin ääni särähdä eikä ärsytä. Se narisee. Yle kertoi hiljattain, että narina on yleistynyt.
– Narina on lisääntynyt hirveästi. Jokainen voi kuulla, että moni narisee, Waaramaa sanoo.
https://yle.fi/uutiset/3-11531256
Niin narisee! Mä en ymmärrä, miten ihmiset ei hoidata ääntään niinkuin muita osia kehossaan. Ja narina on tosi yleistä, etenkin naisilla, jotka haluaa kuulostaa vakuuttavalta, on tapana puhua paljon luontaista ääntään matalammalla ja sitten he narisee. Vogologit hoitavat sairasta puheääntä, hoitakaa ihmiset äänenne kuntoon!
Ei jaksa lukea tätä palstaa enää kun jaanataan vaan jostain onko Kati urheilullinen vai ei. Oiskos jotain muita näkemyksiä tai mielipiteitä ohjelmaan liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Juudit sukua Sanni Trishininille (sama tyttönimi molemmilla).
On, serkku
Huomaa miten törkeitä ihmiset tässä ketjussa ovat, kun itse sarjassa ei tapahdu yhtään mitään niin juonenkäänteet (koska niitä ei ole) on riisuttu pois pehmentämästä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa miten törkeitä ihmiset tässä ketjussa ovat, kun itse sarjassa ei tapahdu yhtään mitään niin juonenkäänteet (koska niitä ei ole) on riisuttu pois pehmentämästä kommentteja.
Joo, tämä vuosi on pettymys. Ohjelmassa ei ole "vauhtia ja tämä palsta keskittyy ulkonäköön. Edellisinä vuosina luin ehkä 75 % kommenteista. Nyt käyn katsomassa kerran 3-4 päivän välein ja jaksan selata 2-3 sivua tylsiä/tylyjä kommentteja.
Täällä saa näköjään ” asiantuntijoiden” ohjeita liikunnasta, ulkonäöstä ja arvostelua ohjelman parien valitsijoiden ammattitaidon puutteista. Ilmoittautuja hyvät ihmiset itse sinne pareja valkkaamaan. Olette näköjään itse niin ammattitaitoisia, että osaatte antaa diagnooseja ihmisistä, joita näette televisiossa pari minuuttia. Tuolla ammattitaitoa voisi mennä töihin ihan minne vaan...kannattaisiko kokeilla, eikä täällä länkyttää tyhjää?!
Aika pinnallista sakkia täällä, kun urheilullisuus määritellään pelkän kehon koostumuksen mukaan. Eikö urheilullisuudeksi riitä, että henkilö itse kokee urheilun intohimokseen?
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa näköjään ” asiantuntijoiden” ohjeita liikunnasta, ulkonäöstä ja arvostelua ohjelman parien valitsijoiden ammattitaidon puutteista. Ilmoittautuja hyvät ihmiset itse sinne pareja valkkaamaan. Olette näköjään itse niin ammattitaitoisia, että osaatte antaa diagnooseja ihmisistä, joita näette televisiossa pari minuuttia. Tuolla ammattitaitoa voisi mennä töihin ihan minne vaan...kannattaisiko kokeilla, eikä täällä länkyttää tyhjää?!
Mollaaminen ei oo kivaa, mutta kriittinen saa ja monesti kannattaakin olla. Mielestäni historioitsija ei ole pätevä naittamaan ihmisiä, ja tämän mielipiteen sanomisessa ei ole mitään tuomittavaa, vaikkei se kaikkia miellyttäisikään. Sen sijaan esim. osallistujien ulkonäön haukkumista on vaikea ymmärtää.
Tämä keskustelu saa koko ajan absurdimpia piirteitä. Olisiko jollakin jotain uutta nokkelaa huomiota pareista?