Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katson Miraa ja Mattia tulee väkisin olo, että Mira yrittää ottaa yliotetta ja taivuttaa Mattia omiin juttuihinsa (esim.terassiremppa). Matti taas ei uskalla sanoa mitään vastaan kun pelkää reaktiota ja "hiihtelee" kilttinä sivussa ja vakuuttaa kameralle, että kaikki on hyvin. Onkohan Matti saanut joskus takkiin ja jätetty parisuhteessa, kun on noin arka ja varovainen. Kannattais kuitenkin olla rehellinen ja näyttää omat tunteensa ja kertoa mielipiteensä, sillä pidemmän päälle pelkkä myötäily ei johda mihinkään eikä ole oikein toista kohtaan. Odotan myrskyä vesilasissa viimeistään sitten kun tulee tilinteko-osuus (kun kerrotaan haluaako jatkaa).
Myös minun huomiotani kiinnitti se terassin laatoitus. Matti oli vaivautuneen näköinen, muttei sanonut oikein myöntävää eikä kieltävää asiaan. Jotenkin tuntui siltä, että Mira pitää itsestään selvänä, että toinen alkaa piharemontin tekoon hänelle. Pitäisi aina muistaa, ettei kaikkia ihmisiä kiinnosta samat asiat, tässä tapauksessa puutarhatyöt ja grillaamiset. Vaikka kuinka oltaisiinkin "aviopari".
Näin just, kuinka moni nainen olisi vilpittömän innostunut jos mies ensi töikseen alkaa kaivaa lehtiä esiin ja ilmoittaa, että voit sitten kohtapuoliin ruveta neulomaan minulle tällaista villapaitaa, naisten hommia kun on.
Ehkä Mira vaan kokeilumielessä heitti tuon terassin laatoituksen. Halusi nähdä miten Matti siihen reagoi. Miehistä ei aina etukäteen tiedä kenellä pysyy vasara kädessä ja kenellä ei.
Ja mitä väliä pysyykö vasara kädessä? Ostakoot remppamiehen jos haluaa aidan pätkää tai terassia.
Ei se pysty, rahulia ei ole riittävästi. 😂
Vierailija kirjoitti:
SPOILER!!! ( tavallaan )
Oon monta vuotta seurannut tätä ketjua ja osallistunut ainoastaan peukuttamalla juttuja ylös tai alas, mutta kerrankin mulla on joku syy kirjoittaa itse jotain tänne myös, koska; TÖRMÄSIN YHTEEN PAREISTA! Alusta asti oon ehkä ollut vähän eri mieltä vallitsevan käsityksen kanssa, koska Emma ja Tuomas on vaikuttanut mun silmään näistä neljästä jotenkin kaikista eniten mahdolliselta parilta. ( Ja musta Emman tyyli on just hieno, mut oonkin kolmekymppinen Kalliosta, täällä toi on ihan perus, ja luulen et Tuomakselle se on myös ). Muut parit on ollut myös ihan ok, kaikki omalla tavallaan, mutta kaikissa muissa pareissa oli joitain asioita jotka arvelutti enemmän , tai jäi vaivaamaan ( hääjakson perusteella ). Kunnes kävi se odottamaton: törmäsin yhteen pareista, Katiin ja Janneen. Ja ne vaikutti iloisilta ja läheisiltä yhdessä. Ei siis ollut mitään pussailua tai kädestäpitämistä tms, mutta vartalot kosketti monta kertaa luontevasti toisiaan. Sanoisin, että joko ovat edelleen yhdessä, tai sitten heistä on tullut ohjelman myötä todella läheisiä ystäviä. Tuli tosi hyvä mieli. Just tällasten tarinoiden takia mä katson tätä sarjaa. Kiitos ETA. Toivon muillekin pareille kaikkea hyvää.
Tämäpä olikin päivän hyvän mielen viesti! Toivottavasti pitää paikkansa. ☺️ Kun vertaa Suomen versiota muiden maiden vastaaviin, on keskimäärin yksi onnistunut pari per kausi hyvä tulos. Aina toivoo, että useampi kuitenkin onnistuisi. Etenkin nyt tällä kaudella, kun pareja on enemmän. Vähän epäilystä on kyllä herännyt, haetaanko tuotannon puolelta enemmän draamaa kausien määrän lisääntyessä, kun esimerkiksi ykköskaudella kaikki parit olivat ihan ystävällisissä väleissä, vaikka yksi päätyi heti eroon ja toinen vuoden kuluttua. Sittemmin kun on ollut näitä keskenkasvuisia pareja, jotka eroaa jo ennen kuin vaivaiset viisi viikkoa on ohi, ja jäävät riitaisiin väleihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kokisin, että "sivistäminen" olisi enemmän ihan uuteen, korkeampaa kulttuuria edustavaan asiaan tutustumista. Eli baletti, ooppera, klassinen musiikki.
Kai Juudit on elokuvia nähnyt sitten vl-elämän jättämisen? Jos ei, niin sitten ei mitään. Toki onhan Tommi voinut heittää sivistämisen läpällä.
luuletko että lestadiolaislapset saa lapsuudessa mennä koskaan vaikka Ooperaan, balettiin, tai muuhun konsertteihin?Entäpä vaikka mäkihyppykisoihin? Jos ei ole tv:tä, jää paitsii KOKO länsimaisesta kulttuurista, ja sivistyksestä. Tv on yksi tapa nähdä näitä esityksiä joita ei suur-jätti perheen vanhemmat voisi koskaan kustantaa koko katraalleen (vaikkei olisikaan lestadiolaisia) saatikka vaikka matkustelua. Tv:n kautta näkee paikkoja joihin ei ikinä ole nuo lapset päässet näkemään. Joo, ehkä joku poikkeus voi olla, joku rikas, vähälapsinen lest. perhe kenties?
Juudit ei ole lapsi. Juudit ei ole lestadiolaislapsi tynnyrissä. Juudit on akateemisesti koulutettu asiantuntija, joka on keskivertosuomalaista paremmin perillä siitä, mitä yhteiskunnassa tapahtuu.
Akateeminen kasvatustieteiden opiskelu ei avarra maailmaa mitenkään. Joensuu on raja- metsä kylä. Tur vis keskuksen johtajana ollu. Ei esim meikkaa koska ei osaa ( luulisin??) Aikuisena joutuu alusta alkamaan opettelun. Eli tavallaan kuin lapsi, uusien asioiden näkemistä ensimmmäistä kertaa elämässä.
Ei osaa meikata? No meikkaaminen nyt ei sen suurempaa opettelua vaadi, sen kun ryhtyy puuhaan ja kokeilee eri juttuja ja tuotteita, siinä se taito kehittyy. Useimmat meistä lienevät ihan itseoppineita siinä asiassa, alan ammattilaiset ovat sitten erikseen. Ja se, että onko jonkun omasta mielestä siisti ja hieno meikkityyli sitä myös ympäristön mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka jaksossa on Tommista tullut itselle outo olo, että herättää omituisia viboja..
En vaan keksi mikä se on.
Onko oikeasti tosikko ja tylsä vai mikä hänessä mättää. Kodin askeettisuus, elämäntyyli ja olemus on kai itselle liian vaisuja eikä tyyppi herätä intohimoa missään mielessä. Ei edes se tanssi saanut syttymään ja enemmän siitäkin tuli kiusaantunut olo. Kertokaa te jotka näette Tommissa potentiaalia, että mikä hänessä tekee mielestänne kiinnostavan.Minussa Tommi ei herätä omituisia tai muutenkaan kielteisiä tuntemuksia. Olen itse ihan keskiverto nainen: syön lihaa, olen kouluttautunut naisille tyypilliselle alalle, harrastan liikuntaa maltillisesti, tykkään koirista jne. Eksoottisinta minussa lienee se, etten halua lapsia.
Tommissa minua viehättää ennen kaikkea hänen rauhallisuutensa. Lisäksi pidän miehistä, jotka eivät ulkoiselta olemukseltaan ole ihan tavallisen näköisiä. Kiinnostavaa Tommissa on mielestäni hänen arvo- ja ajatusmaailmansa, juuri se askeettisuus, elämäntyyli ja muut asiat. Viehätyn miehistä, joilla on selkeitä mielipiteitä ja jotka suhtautuvat asioihin intohimoisesti. Verrattuna vaikkapa Mattiin, joka on minun silmissäni kaikin tavoin "ihan perus", Tommi olisi paljon kiinnostavampi deitti. Tommin tanssiesitystä en pitänyt arvatenkaan kiusallisena, vaan rohkeana ja liikuttavana. "No nyt on hyvä meininki!", ajattelin.
Tältä pohjalta ainut este Tommiin tutustumiselle parisuhdemielessä olisi se, ettei hän hyväksyisi vaikkapa lihansyöntiäni tai kulutustottumuksiani. Kokemukseni mukaan nämä asiat ovat joillekin miehille kynnyskysymys, useimmille eivät. Tähän asti nähdyn perusteella emme voi mielestäni sanoa juuta tai jaata Tommista.
Miksi tuotakin joku alapeukuttaa? Tommia ei saa pitää kiinnostavana? Pidän ylipäänsä "vääriä" asioita miehissä viehättävinä? :D
Matti näyttää olevan kaverin kaveri facessa, on kommentoinut aktiivisesti niin ilmeisesti tuntevat paremminkin. Vähänkö tekisi mieli lähteä utelemaan että millainen hän oikeasti on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös häämatkajakso ole vasta tulossa ti? Katsotteko noita joistain Ruudusta tms.
Hanki sinäkin cmore ja pysyt askeleen edellä.
Ei askeleen edellä olokaan juuri auta, kun joka jakson jälkeen jää kuitenkin olo, että haluaisi nähdä jo heti seuraavan jakson.
Niin me kaikki viehätytään erilaisita ihmisistä. Minä olen vegaani ja kulutustottumuksiltani ekologinen, silti Tommi on parisuhdemielessä mielestäni todella luotaantyöntävä. Hänessä ei ole mitään, ei kertakaikkiaan mitään seksuaalista viettiä. Hän voisi olla kaverini, mutta en voisi ikinä ihastua tuon tyyppiseen mieheen. Hänessä ei ole mitään mikä säväyttää. Minä näen Tommin paljon tylsempänä, kuin vaikkapa tuon Matin, jonka mainitset, vaikka ei hänkään ehkä suoraan minun makuani ole.
Kaipaan mieheltä sellaista "mä otan sut beibe" asennetta :) Mutta en voi kuvitella, että tuo mies (Tommi) kaataisi naisen pöydälle himoissaan ja pistäisi tuulemaan... (tietysti sulassa yhteisymmärryksessä). Tai lähtisi mun kanssa maailmanympärysmatkalle tai tekisi muutenkaan mitään ylättävää ja sponttaania. Hän vaikuttaa minun silmiin super tylsältä kumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka jaksossa on Tommista tullut itselle outo olo, että herättää omituisia viboja..
En vaan keksi mikä se on.
Onko oikeasti tosikko ja tylsä vai mikä hänessä mättää. Kodin askeettisuus, elämäntyyli ja olemus on kai itselle liian vaisuja eikä tyyppi herätä intohimoa missään mielessä. Ei edes se tanssi saanut syttymään ja enemmän siitäkin tuli kiusaantunut olo. Kertokaa te jotka näette Tommissa potentiaalia, että mikä hänessä tekee mielestänne kiinnostavan.Minussa Tommi ei herätä omituisia tai muutenkaan kielteisiä tuntemuksia. Olen itse ihan keskiverto nainen: syön lihaa, olen kouluttautunut naisille tyypilliselle alalle, harrastan liikuntaa maltillisesti, tykkään koirista jne. Eksoottisinta minussa lienee se, etten halua lapsia.
Tommissa minua viehättää ennen kaikkea hänen rauhallisuutensa. Lisäksi pidän miehistä, jotka eivät ulkoiselta olemukseltaan ole ihan tavallisen näköisiä. Kiinnostavaa Tommissa on mielestäni hänen arvo- ja ajatusmaailmansa, juuri se askeettisuus, elämäntyyli ja muut asiat. Viehätyn miehistä, joilla on selkeitä mielipiteitä ja jotka suhtautuvat asioihin intohimoisesti. Verrattuna vaikkapa Mattiin, joka on minun silmissäni kaikin tavoin "ihan perus", Tommi olisi paljon kiinnostavampi deitti. Tommin tanssiesitystä en pitänyt arvatenkaan kiusallisena, vaan rohkeana ja liikuttavana. "No nyt on hyvä meininki!", ajattelin.
Tältä pohjalta ainut este Tommiin tutustumiselle parisuhdemielessä olisi se, ettei hän hyväksyisi vaikkapa lihansyöntiäni tai kulutustottumuksiani. Kokemukseni mukaan nämä asiat ovat joillekin miehille kynnyskysymys, useimmille eivät. Tähän asti nähdyn perusteella emme voi mielestäni sanoa juuta tai jaata Tommista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusilmällä ole katsellut. Vaikutelmat:
*Kati ja Janne, molemmat ihania ja heissä on ainekset onnistua. Lempparipari.
*Mira ja Matti, jälkimmäinen vaikuttaa siltä ettei ole lukion jälkeen juuri aikuistunut. Mira on valmis suhteeseen ja äidiksi, mutta onko Matista siihen. Tylsä ja mielenkiinnoton pari.
*Tommi ja Juudit, mielenkiintoinen pari, mutta löytyykö kemiaa?
*Emma ja Tommi, hmm. Emmasta tulee hieman samaa vaikutelmaa kuin männäkauden sairaanhoitaja Rosasta. Ei pysty katsomaan silmiin ja jotenkin vaikeana. On sanoittanutkin tätä, että kiva kun toinen ymmärtää kun on vaikeita fiiliksiä. Tommi tarvis ja kunnollinen.Eihän Emma Tommin kanssa ole.
Sorry, meni samantyyppiset nimet hetkeksi sekaisin. Tuomas.
Haluan minäkin analysoida:
Juudit ja Tommi, ovat ehkä liian samanlaisia. Veikkaan, että intohimo tulee puuttumaan ja jäävät ystävyys asteelle, vaikka ehkä molemmat toivoisivat enemmän. Voi myös olla, ettei kumpaakaan haittaa olla intohimottomassa suhteessa ja päätyvät silti yhteen.
Kati ja Janne, jäävät ihan selvästi yhteen. Heidän silmistä loistaa niin vahva ihastuminen ja he tasapainottavat todella ihanasti toisiaan. Olen 99,9% varma, että nämä ovat nykyään pari.
Mira ja Matti, eivät todennäköisesti jää pariksi. Mira on luultavammin liian ahdistava Matille ja Mira kaipaisi suhteelta enemmän, kuin mitä Matti on valmis tarjoamaan. Matti vaikuttaa hitaasti lämpiävältä ja Mira ehkä tylittää liian vaihdilla. Mikäli Mira vähän rauhoittuu matkan varrella, niin voi tapahtua käänne.
Emma ja Tuomas, ovat kyllä suloisia. Erityisesti pidän Tuomaksesta. Toivoisin, että heistä jäisi pari, ja niin voi käydäkin. Mutta riippuu varmaan siitä, että vähentääkö Emma epävarmuuttaan ja/tai jaksaako Tuomas tukea Emman epävarmuutta vai kaipaako hän vahvempaa naista?
Mäkin näen Matin arkana ja pelokkaana, en suinkaan ilkeänä tai väliinpitämättömänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen Matissa tavattoman epävarman ja jännittyneen ihmisen. Musta hänen hymynsäkin kiristää leukaperistä ja vasta ihan viimeisessä näkemässäni jaksossa oon nähnyt Matin hymyilevän vähän vapautuneemmin (kameralle, kuten joku jo aiemmin kommentoikin). Laitan hänen kummalliset kommenttinsa ja vitsailunsa sen piikkiin, että hän ei oikein tiedä, miten tässä nyt pitäisi olla. Mun tuntemani pelimiehet on käyttäytyneet kyllä aivan toisella tavalla kuin Matti. Mun mielestä hän on komea ( näen hänessä jotain samaa kuin Juha Veijosessa) ja niin mielelläni soisin hänelle sellaisen suhteen, jossa hän pystyisi rentoutumaan ja olemaan avoimesrti oma itsensä ilman mitään pelien pelaamista ja fasadeja.
Tuo ristiriitainen käytös voi tulla siitäkin, ettei koe Miraa oman makunsa mukaiseksi. Aidoin reaktio häissäkin saatiin siitä, kun huudahti miten helpottunut oli siitä, mitä alttarilla oli vastassa. Ulkonäkökeskeinen ihminen. Luultavasti tuolloin vielä uskotteli itselleen, että tässä kävi hyvin, mutta jos ulkonäkövaatimukset naiselle on tiukat ja sellaiset, mitä täälläkin on kuvattu niin ei siinä naisella ole mahdollisuuksia. Varmasti analysointi ja arviointi on lähtenyt heti käyntiin ja tuo epävarmuus ja muu tulee siitä, että yrittää vain vetää homman läpi ja on epämukavassa tilanteessa.
Mä edelleen jankkaisin Matin epävarmuudesta. Jos toinen ei herätä kiinnostusta (syystä
tai toisesta), ihminen voi käyttäytyä välinpitämättömästi ja etäisesti, mutta ei hänellä ole mitään syytä olla varuillaan tai jännittynyt. En näe Matissa välinpitämättömyyttä vaan suurta arkuutta ja pelokkuutta. Kuin peura ajovaloissa: mitä teen, minne meen, apua! Ja sitten muka-huoletonta oleilua ja vitsailua. Voi Matti, kun voisit vaan huokaista kunnolla ja rentoutua!
Miksi Tommin tanssia morkataan? Mun mielestä se oli upea! Näkee että tanssitaustaa on, eikä ihan pienen hetken verran. Tosi sulavat liikeet.
Mun mielestä Emman ja Tuomaksen naljailu on hauskaa seurattavaa, tulee ihan mummoni ja pappani mieleen. He olivatkin yli 60 vuotta yhdessä kunnes kuolema erotti <3
Sopivasti unohdit, että Matti kehui häissä vaimoaan erityisen kauniiksi… ei siis ole mitä ilmeisemmin pinnallinen jos on kiinnostus loppunut, vaan se johtuu nimenomaan jostain muusta kuin ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miralla ja Matilla on aivan erilainen elämänrytmi ja tapa elää. Häämatkalla Matti halusi urheilla ja kokeilla suppailua, Mira vastusti heti ja sanoi haluavansa vaan löhöillä. Häämatkakohteessa Matti sai Miran lenkille ja Mira siellä lenkkipolulla kertoo haaveilevansa herkuista, että liikunnan jälkeen taas voi herkutella.
Mira on selkeästi mukavuudenhaluinen elämästä nautiskelija, joka ei kyttää jokaista suupalaa ja liikkuu vaan mukavikseen. Matti harrastaa crossfittiä ja vaikkei näytäkään erityisen sporttiselta, on asenne menevämpi ja toivoo selvästi harrastuskumppania.
Matista huomaa, että ei IHAILE Miraa tai katso kauniisti, ei pyri koskettamaan ja syystäkin Mira on nyt epävarma. Olisin minäkin, jos mies ei lähettäisi mitään signaaleja suuntaani. Matti ei koe Miraa fyysisesti viehättävänä, sen huomaa ilmeistä ja eleistä.
Miralle pitäisi olla joku vähemmän pinnallinen tyyppi, viime vuoden Oskari olisi sopiva.
En voi vastata muiden puolesta, mutta minulla ainakin loppuisi viimeinenkin kiinnostus jos mies tanssisi minulle noin. Tykkään kyllä tanssivista miehistä, mutta se oli sellaista ihmeellistä vääntelehtimistä, missä ei ollut mitään miehekästä. Ja minä siis tykkään miehekkyydestä, jos kumppania etsin. Muutenhan minua ei ihmisten feminiinisyys tai maskuliinisuus kiinnosta. Voisin mennä katsomaan Tommin tanssia vaikka jonnekin nykytaide-esitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tommin tanssia morkataan? Mun mielestä se oli upea! Näkee että tanssitaustaa on, eikä ihan pienen hetken verran. Tosi sulavat liikeet.
Mun mielestä Emman ja Tuomaksen naljailu on hauskaa seurattavaa, tulee ihan mummoni ja pappani mieleen. He olivatkin yli 60 vuotta yhdessä kunnes kuolema erotti <3
Tommi on kyllä melko outolintu: tämän kauden vähiten seksuaalinen hahmo - aivan kuin se ominaisuus puuttuisi hänestä kokonaan. Muutenkin jotenkin täysin tarttumapinnaton henkilö omituisuuksinen (tai niistä huolimatta).
En kyllä jaksa uskoa, että Mira olisi odottanut, että Matti ryhtyy heti innolla remppaamaan hänen terassiaan. Eiköhän siinä vähän kartoitettu, että minkälainen mies Matti on, sillä ei kaikista voi päätellä, että pysyykö se vasara kädessä vai ei. Esim. hyvän ystäväni puoliso on akateeminen, älyllinen tyyppi, josta voisi viimeiseksi kuvitella, että hän käytännössä rakensi parin talon itse.
Kiva kun nää Katin kaverit paljastaa koko sarjan sisällön... jossain keskustelupalstalla. Varmaan tuotanto tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Hjj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katia on ihanaa katsoa kun on niin ihastunut. Joitakin ärsyttää kikatus. Minua ei. Ennemminkin söpöä ja liikuttavaa kun on ihan pyörryksissä ihastuksissaan. Tuollainen on aivan mahtavaa ja tuotahan se ihastuneena on! Toivottavasti rakastuvat kunnolla ja ovat yhdessä! Ainakin alku näyttää hyvältä ❤
Muutkin parit on tosi hyviä tänä vuonna!
Ootkohan katsonut samaa ohjelmaa kuin minä?
Katista näkee kauas, että feikkaa kunnes ei enää jaksa. Sitten tämä ahdistuu ja tarvitsee vetäytymisen omiin oloihin, jotta jaksaa taas feikata.
Klassista esittämistä kameroille, kavereille, mutta ennen kaikkea itselleen. Tälläinen ihminen ei tiedä mitä haluaa, siksi pakottaa itseään johonkin mitä luulee että tämän pitäisi haluta. Esim avioliittoon, ja vaikka televisio-ohjelman kautta kun ei muuten onnistu.
Kati on myös sellaisella alalla, että tiedostaa maineen vaikutuksen hyvinkin. Ei varmasti haluta nolata itseään televisiossa, joten feikkaa, että kaikki erinomaisesti ja hihihii.
Minusta myös vaikuttaa siltä, että Katilla on vain päättäväinen yritys päällä: "kuinka ihanaa ja uskomatonta, olen löytänyt elämäni miehen joka on ihan varmasti oikea match ja me ollaan niin maagisen onnellisia!!" Kati väsyy pian, hiljenee, vetäytyy.
Mitä Katin kaltainen ihminen, joka ei tiedä mitä haluaa ja yrittää siksi kaikenlaista, voi tehdä muuttaakseen itseään ja käytösmalleja? Mietiskellä? Vetäytyä erämaahan yksin?
Minussa on tuota samaa rasittavaa piirrettä ja haluan siitä eroon.Kyllä Kati tietää mitä haluaa.
Haluaa rakastavan ja ihailevan miehen, ja sellaisen saa.............
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira ja Matti, videoyhteyden päässä Tanskanen.
Mira sanoi, että Matti vakuuttaa, että hyvin menee (tms.). Mira miettii, meneekö oikeasti.
Tanskanen alkoi psykologisoida ja lässyttää.Ei näin! Miran "epävarmuus" ei johdu Mirasta vaan siitä, että Mattihan puhuu hänelle silmät suut täyteen sontaa.
Matista huutaa kilometrien päähän se, että ainoa tieto naisista, on ettei niitä saa nakella kivillä.
Tuo muuttohomman piilottelu ja lapselliset muuttokommentit kertovat pahasta epäkypsyydestä; keskusteluun ei osata osallistua muuten kuin länkyttämällä. Tuo muuttohomma taas... en tiedä edes mitä kommentoida; lähteä tälläiseen ohjelmaa kiusaamaan puolisoaan.Paskan marjat. Toi tyyppi tekee niin kuin pitääkin. Kun mä olen epävarma mitä toi naikkonen oikein haluaa oikeasti, niin takuulla pimitän loppuun asti mihin mä taivun. En mä mikään kynnysmatto ole. Ideana on tehdä kompromissejä eikä hyppiä toisen pillin mukaan. Ihme porukkaa täällä, jee jee, toki teen kaiken kuin haluat.
Samaa mieltä. Voi myös "riidan" lopuksi vähän taputella pepulle ja hassutella muutenkin suhteessa. Ei kaikki ole niin vakavaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös häämatkajakso ole vasta tulossa ti? Katsotteko noita joistain Ruudusta tms.
Hanki sinäkin cmore ja pysyt askeleen edellä.
Ei askeleen edellä olokaan juuri auta, kun joka jakson jälkeen jää kuitenkin olo, että haluaisi nähdä jo heti seuraavan jakson.
Kieltämättä kommentoiminen tänne on vähän haasteellista, kun itselläni on cmore ja tuntuu tietenkin siltä, että monet ovat ns. jälkijunassa. Menee kyllä vähän siihen, että hillitsee ainakin minun kommentoimistani.
Kyllä naurattaisi, jos ei niin paljon itkettäisi nämä keittiöpsykologien analyysit osallistujista. Ei tunneta ihmisiä ollenkaan, nähty televisiossa muutamia minuutteja tuotannon pätkimissä tilanteissa. Mutta tiedetään jo kaikki ihmisen ajatuksista ja käyttäytymisestä. Huhhuh! Olisiko syytä seurata ohjelmaa ja antaa osallistujien tehdä omat päätökset? No, ei tietenkään, kun nämä keittiöpsykologit on jo päättäneet, kuka on narsisti ja kuka kykenemätön parisuhteeseen ja kuka teeskentelee. Olette te säälittävää sakkia laitaluvulta. Ei mulla muuta ;-/
Minussa Tommi ei herätä omituisia tai muutenkaan kielteisiä tuntemuksia. Olen itse ihan keskiverto nainen: syön lihaa, olen kouluttautunut naisille tyypilliselle alalle, harrastan liikuntaa maltillisesti, tykkään koirista jne. Eksoottisinta minussa lienee se, etten halua lapsia.