Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka jaksossa on Tommista tullut itselle outo olo, että herättää omituisia viboja..
En vaan keksi mikä se on.
Onko oikeasti tosikko ja tylsä vai mikä hänessä mättää. Kodin askeettisuus, elämäntyyli ja olemus on kai itselle liian vaisuja eikä tyyppi herätä intohimoa missään mielessä. Ei edes se tanssi saanut syttymään ja enemmän siitäkin tuli kiusaantunut olo. Kertokaa te jotka näette Tommissa potentiaalia, että mikä hänessä tekee mielestänne kiinnostavan.Minimalistisia zenbuddhisti, jonka elämää ohjaa tavoite koota hyvää karmeaa toimimalla oikein ja luopua materiasta voi olla aika haastava elinkumppani, jos oma käsitys oikeasta ja materian sopivasta määrästä poikkeaa yhtään.
Hyvää karmeaa. :-) Ihana!
Miksi täällä on ylettömästi pitkiä lainausketjuja. Eikö lainaamatta voi vastata.
Tämä ohjelma häpäisee avioliitto-instituutiota enemmän kuin homoliitot
Vierailija kirjoitti:
En voi vastata muiden puolesta, mutta minulla ainakin loppuisi viimeinenkin kiinnostus jos mies tanssisi minulle noin. Tykkään kyllä tanssivista miehistä, mutta se oli sellaista ihmeellistä vääntelehtimistä, missä ei ollut mitään miehekästä. Ja minä siis tykkään miehekkyydestä, jos kumppania etsin. Muutenhan minua ei ihmisten feminiinisyys tai maskuliinisuus kiinnosta. Voisin mennä katsomaan Tommin tanssia vaikka jonnekin nykytaide-esitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tommin tanssia morkataan? Mun mielestä se oli upea! Näkee että tanssitaustaa on, eikä ihan pienen hetken verran. Tosi sulavat liikeet.
Mun mielestä Emman ja Tuomaksen naljailu on hauskaa seurattavaa, tulee ihan mummoni ja pappani mieleen. He olivatkin yli 60 vuotta yhdessä kunnes kuolema erotti <3
Miehisyyden lokeron on oltava pieni ja ahdas, jos vähän tavallisesta tyylistä poikkeava mies tanssii lokerosta ulos. No mutta sehän jo tiedettiin, ettei se kuuluisa toksinen maskuliinisuus ole yksin miesten oma keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi vastata muiden puolesta, mutta minulla ainakin loppuisi viimeinenkin kiinnostus jos mies tanssisi minulle noin. Tykkään kyllä tanssivista miehistä, mutta se oli sellaista ihmeellistä vääntelehtimistä, missä ei ollut mitään miehekästä. Ja minä siis tykkään miehekkyydestä, jos kumppania etsin. Muutenhan minua ei ihmisten feminiinisyys tai maskuliinisuus kiinnosta. Voisin mennä katsomaan Tommin tanssia vaikka jonnekin nykytaide-esitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tommin tanssia morkataan? Mun mielestä se oli upea! Näkee että tanssitaustaa on, eikä ihan pienen hetken verran. Tosi sulavat liikeet.
Mun mielestä Emman ja Tuomaksen naljailu on hauskaa seurattavaa, tulee ihan mummoni ja pappani mieleen. He olivatkin yli 60 vuotta yhdessä kunnes kuolema erotti <3
Miehisyyden lokeron on oltava pieni ja ahdas, jos vähän tavallisesta tyylistä poikkeava mies tanssii lokerosta ulos. No mutta sehän jo tiedettiin, ettei se kuuluisa toksinen maskuliinisuus ole yksin miesten oma keksintö.
Ai vähän tavallisesta tyylistä? 😮
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaat, miksi mies on alkanut harrastamaan tanssia?
Ja Emma käyttäytyy parisuhteessa toisella viikolla kuin mummosi papan kanssa. Et osaa tästä arvata, mikä on pielessä?
Ei voi kuin ihmetellä ihmisten ajatusmaailmaa. Verrataan, että "näin mekin mun ukkelin kanssa naljaillaan kun ollaan oltu 20-vuotta yhdessä" ja "näinhän kun mamma ja pappa käyttäytyi ja 60 vuotta olivat yhdessä".
Kun se vaan on niin, että ei voi mitenkään verrata toisiinsa jos nämä ovat olleet viikon naimisissa ja tutustuminen toiseen on ollut myös sen viikon mittainen.
Jotkut miehet alkaa harrastaa tanssia, jotta pääsisi tapaamaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet alkaa harrastaa tanssia, jotta pääsisi tapaamaan naisia.
Taitaa useampi mies hakea samaa kuin tanssia harrastavat naiset. Jotta tapaisivat niitä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katson Miraa ja Mattia tulee väkisin olo, että Mira yrittää ottaa yliotetta ja taivuttaa Mattia omiin juttuihinsa (esim.terassiremppa). Matti taas ei uskalla sanoa mitään vastaan kun pelkää reaktiota ja "hiihtelee" kilttinä sivussa ja vakuuttaa kameralle, että kaikki on hyvin. Onkohan Matti saanut joskus takkiin ja jätetty parisuhteessa, kun on noin arka ja varovainen. Kannattais kuitenkin olla rehellinen ja näyttää omat tunteensa ja kertoa mielipiteensä, sillä pidemmän päälle pelkkä myötäily ei johda mihinkään eikä ole oikein toista kohtaan. Odotan myrskyä vesilasissa viimeistään sitten kun tulee tilinteko-osuus (kun kerrotaan haluaako jatkaa).
Myös minun huomiotani kiinnitti se terassin laatoitus. Matti oli vaivautuneen näköinen, muttei sanonut oikein myöntävää eikä kieltävää asiaan. Jotenkin tuntui siltä, että Mira pitää itsestään selvänä, että toinen alkaa piharemontin tekoon hänelle. Pitäisi aina muistaa, ettei kaikkia ihmisiä kiinnosta samat asiat, tässä tapauksessa puutarhatyöt ja grillaamiset. Vaikka kuinka oltaisiinkin "aviopari".
Näin just, kuinka moni nainen olisi vilpittömän innostunut jos mies ensi töikseen alkaa kaivaa lehtiä esiin ja ilmoittaa, että voit sitten kohtapuoliin ruveta neulomaan minulle tällaista villapaitaa, naisten hommia kun on.
Ehkä Mira vaan kokeilumielessä heitti tuon terassin laatoituksen. Halusi nähdä miten Matti siihen reagoi. Miehistä ei aina etukäteen tiedä kenellä pysyy vasara kädessä ja kenellä ei.
Ja mitä väliä pysyykö vasara kädessä? Ostakoot remppamiehen jos haluaa aidan pätkää tai terassia.
Kai meillä saa kaikilla olla oma miesmaku. Mulle mies saisi tanssia kuin Tommi, tai olla yhtä lyhyt kuin minä. Mutta en voisi oikein nähdä miehekkäänä miestä, jolla ei yhtään pysy vasara ja jakoavain kädessä. Varmaan koska kotona isä oli kaikin tavoin kätevä, ja ihailin häntä. Kaikki me on jostain se miehen malli otettu.
Minäkin lopetan trollauksen. Tarkkailin ihmiskoetta ja tein itsekin ihmiskoetta. Projektini on nyt valmis.
Ystäväni löysi miehensä juuri tanssikurssilta, he osallistuivat sinkkuina paritanssikurssille ja rakastuivat.
Kyselin huvikseni ystäväpiirini naiset läpi. Aika monella oli sellainen haave/uskomus/toive, että miehellä pysyy vasara kädessä ja olisi osaamista/intoa tehdä jonkinlaista kunnostusta kotona. Suurimmalla osalla näin onkin. Yhden miesystävä ei (vegaani) ei koe minkäänlaista kiinnostusta mihinkään kotiin liittyvään satunnaisen kokkaamisen ohella ja toisen aviomies taas on hieman samaa maata kuin Matti, eli omat harrastukset kiinnostavat enemmän kuin mikään muu, jopa enemmän kuin vaimo ja lapset.
Olen samaa mieltä siitä, ettei miehen tarvitse rempata kotia "kelvatakseen", sillä aina voi etsiä tuttavapiiristä suosituksia kätevästä remppaajasta, mutta onhan sen nyt seksikästä, jos mies saa aikaan vaikka sen uuden terassin.
Kaikki täällä keskustelevat varmasti tietävät, että näemme vain pienen raapaisun siitä, mitä EA-parien välillä tapahtuu. Voimme arvioida ja pohtia vain sitä osaa, jonka näemme, sillä tavalla, jonka sen näemme. Kyseessä on totta kai myös viihdeohjelma, jossa jokainen osallistuja on profiloitu ja heidät esitetään siinä valossa, oli se totta tai ei. Me voimme siis rakentaa oman kuvamme heistä vain niistä paloista, joita näemme oman tulkintamme pohjalta.
Tässä vaiheessa on paljon vielä piilossa. Matti ja Tommi ovat suurimmat mysteerit. Sarjan edetessä kuva heistäkin tarkentuu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä keskustelevat varmasti tietävät, että näemme vain pienen raapaisun siitä, mitä EA-parien välillä tapahtuu. Voimme arvioida ja pohtia vain sitä osaa, jonka näemme, sillä tavalla, jonka sen näemme. Kyseessä on totta kai myös viihdeohjelma, jossa jokainen osallistuja on profiloitu ja heidät esitetään siinä valossa, oli se totta tai ei. Me voimme siis rakentaa oman kuvamme heistä vain niistä paloista, joita näemme oman tulkintamme pohjalta.
Tässä vaiheessa on paljon vielä piilossa. Matti ja Tommi ovat suurimmat mysteerit. Sarjan edetessä kuva heistäkin tarkentuu.
Taidat olla näitä jotka luulevat että tuotanto tahallaan etsii ihmisistä virheitä ja ilkeyksissään valehtelevat kansalle millaisia ohjelman viattomat ja täydelliset parisuhteilijat ovat.
Miksi tähän ohjelmaan hakeutuu näitä Oskareita ja Matteja, on ymmärrettävää.
Mutta se, että nämä läpäisevät seulan ja ihan oikeasti pääsevät ohjelmaan asti on todella väärin muita osallistujia kohtaan. Valehtelevatko nämä menneisyytensä hakuprosessissa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta se, että nämä läpäisevät seulan ja ihan oikeasti pääsevät ohjelmaan asti on todella väärin muita osallistujia kohtaan. Valehtelevatko nämä menneisyytensä hakuprosessissa?
Melko ilkeä kommentti, enkä ymmärrä mitä ajat takaa tuolla "valehtelemisella"? Minusta molemmat ihan sympaattisia tyyppejä, vaikkei kumpikaan sytyttäisi silti juuri minua.
SPOILER SPOILER
.
.
Katsoin 5. jakson ja mua ei haittaa Katin kiherrys koska hän käyttäytyy kuitenkin kuin aikuinen nainen, mutta Emma hörisee joka asialle ja lisäksi käyttäytyy kuin 5-vuotias uhmaikäinen. Mun silmiin näyttää, että Tuomas kuitenkin yrittää ottaa kontaktia ja yrittää tutustua, mutta Emma on tosi negatiivinen. En ymmärrä miksi hän lähtenyt tähän ohjelmaan jos asenne on tuo vai odottiko hän jotain muuta.
Itse en katsoisi tollasta kiukuttelua kovin pitkään. Varsinkaan tuntemattomalta tyypiltä, Emma antaa tosi huonon kuvan itsestään.
Täällä on taas joku Oskari-jankkaaja. Kuka jaksaa...? Hmm.
Vierailija kirjoitti:
...tai Heidejä, Oskarin Heidi tai Mikon Heidi, tai Rosa...
Eiköhän tosi juttu ole, että näistä hakijoista aika monella on joku juttu itsessään miksi se pariutuminen ollut hankalaa. Jäykkyyttä luonteessa, joustamattomuutta, liian korkeat kriteerit puolison suhteen? Liian kova puolustus päällä, halu pariutua muttei kykyä avata itseään toiselle ja luottaa toiseen? Liian kova kiire omassa elämässä, elämässä ei tilaa tarpeeksi toiselle? Kun kuitenkin suurin osa ihmisistä löytää sen kumppanin ihan itse ilman apuja, ohjelmaan valikoituva porukka ei ole satunnaisotos. Asiantuntijoilla hankala homma sulkea pois ne hankalimmin pariutuvat mutta silti saada tarpeeksi erilaisia persoonia mukaan, että ohjelma kiinnostaa useita, löytävät samastumiskohteita. Pitää olla niitä nopeasti tunteella reagoivia vaikka niiden liitot kaatuvat järjestään jne. Jos mukaan otettaisiin vain niitä perusjärkeviä, rauhallisia ihmisiä kuten Esa ja Viola, Vesa ja Sini, aika monet kokisivat ohjelman liian tylsäksi.
Voihan olla, että tää pari vitsailee toisilleen, mutta koska tekevät sen pokerinaamalla, ei kukaan tajua ehdotuksia vitseiksi.