Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
3941/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira ja Matti, videoyhteyden päässä Tanskanen.

Mira sanoi, että Matti vakuuttaa, että hyvin menee (tms.). Mira miettii, meneekö oikeasti.

Tanskanen alkoi psykologisoida ja lässyttää.

Ei näin! Miran "epävarmuus" ei johdu Mirasta vaan siitä, että Mattihan puhuu hänelle silmät suut täyteen sontaa.

Ei ihme, että Miralla epävarma olo, kun toinen jopa panttaa sitä tietoa, että voisikin aivan hyvin muuttaa Järvenpäähän. Miksi sellaista pitäisi pantata!

Vierailija
3942/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö parisuhteessa sivistetä toinen toista asioilla, jotka ovat itselle tärkeitä tai omasta mielestä hienoja ja kiinnostavia - ihan ilman että tarkoittaisi sillä toisen alentamista? Itse saan mieheltäni sivistävää tietoa ja vinkkejä kulttuurielämyksiin yms. ja minä taas inspiroin häntä sellaisilla asioilla, joihin olen itse törmännyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, kyllähän asioita voi kumppanille suositella. Mutta toisen "sivistäminen" luo vaikutelman toisen yläpuolelle asettumisesta, ja antaa tässä tapauksessa sellaisen kuvan, että toinen ei tajua elokuvista mitään. Ja varsinkin kun Inceptionin ja Nolanin, vaikka viihdyttäviä elokuvia tekeekin, fanitus ei kerro mistään erityisen kultivoituneesta elokuvamausta, niin omissa silmissä tässä kohtaa pieni punainen lippu heilahti. Mutta toivon, että Tommi ei tarkoittanut tuota ihan kirjaimellisesti. Vähän tulee kuitenkin sellaiset päsmäröintivibat, että hän voisi olla persoonana muitten ihmisten (tai naisten) yläpuolelle asettuva. Edelleen, toivon että vaikutelma on väärä.

Vierailija
3944/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokisin, että "sivistäminen" olisi enemmän ihan uuteen, korkeampaa kulttuuria edustavaan asiaan tutustumista. Eli baletti, ooppera, klassinen musiikki. 

Kai Juudit on elokuvia nähnyt sitten vl-elämän jättämisen? Jos ei, niin sitten ei mitään. Toki onhan Tommi voinut heittää sivistämisen läpällä.

Vierailija
3945/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira sanoi, että Matti vakuuttaa, että hyvin menee (tms.). Mira miettii, meneekö oikeasti.

Ei näin! Miran "epävarmuus" ei johdu Mirasta vaan siitä, että Mattihan puhuu hänelle silmät suut täyteen sontaa.

Matista huutaa kilometrien päähän se, että ainoa tieto naisista, on ettei niitä saa nakella kivillä.

Tuo muuttohomman piilottelu ja lapselliset muuttokommentit kertovat pahasta epäkypsyydestä; keskusteluun ei osata osallistua muuten kuin länkyttämällä. Tuo muuttohomma taas... en tiedä edes mitä kommentoida; lähteä tälläiseen ohjelmaa kiusaamaan puolisoaan.

Vierailija
3946/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaan valitun materiaalin perusteella näyttää siltä, että Juudit tekee suurimman osan suhteen kommunikoinityöstä: nauraa, keventää vitseillä, kyselee Tommin elämästä jne. Yrittää samalla myös ehkä miellyttää Tommia liikaa. Tommi on varautunut eikä suostu pussaamaan Juuditia, vaikka tämä selkeästi tarjoutuu.

Vierailija
3947/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosi oli kyllä niin paras! Näen vieläkin verkkokalvoillani yhden hassun hauskan liian pienessä slipoverissään :D

Vierailija
3948/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katia on ihanaa katsoa kun on niin ihastunut. Joitakin ärsyttää kikatus. Minua ei. Ennemminkin söpöä ja liikuttavaa kun on ihan pyörryksissä ihastuksissaan. Tuollainen on aivan mahtavaa ja tuotahan se ihastuneena on! Toivottavasti rakastuvat kunnolla ja ovat yhdessä! Ainakin alku näyttää hyvältä ❤

Muutkin parit on tosi hyviä tänä vuonna!

Ootkohan katsonut samaa ohjelmaa kuin minä?

Katista näkee kauas, että feikkaa kunnes ei enää jaksa. Sitten tämä ahdistuu ja tarvitsee vetäytymisen omiin oloihin, jotta jaksaa taas feikata.

Klassista esittämistä kameroille, kavereille, mutta ennen kaikkea itselleen. Tälläinen ihminen ei tiedä mitä haluaa, siksi pakottaa itseään johonkin mitä luulee että tämän pitäisi haluta. Esim avioliittoon, ja vaikka televisio-ohjelman kautta kun ei muuten onnistu.

Just näin! On tajunnut, että aluksi kuuluu olla rakastunut ja sanoa että hyvä olla tässä ja näin, mutta feikkaamisen aistii kyllä minustakin. Ahdistaa katsoakin, kun häntä alkaa ahdistaa.

Tommi taas on vasta pääsemässä mukaan kyytiin ja iloon onnistumisesta ja uskoo kaiken, mutta valitettavasti pettyy taas pian.

Sehän on ihan tutkittua faktaa, että ne ihmiset, jotka joutuvat esittämään päivittäin jotain mitä eivät oikeasti ole, väsyvät kanssakäymisiin ja kaipaavat enenevissä määrin omaa aikaa ja tilaa. (en kuollaksenikaan muista mistä tästä ihan pari kk sitten luin, olisko ollut Hesari...) Eikä tässä puhuta introverteistä, vaan oikeasti sosiaalisissa tilanteissa uupuvista.

Tunnistan tämän omassakin työssä, jossa joutuu esittämään jatkuvasti, että haluaa tietää ihmisestä paljon ja pitää kysellä vointia yms. Pidemmän päälle se on raskasta. En kestäisi yhtään, jos pitäisi vielä esittää pirtsakkaa ja väkisin pysyä positiivisena, vaikka pelottaisi ja ahdistaisi.

Kati tuntuu olevan ihastunut ajatukseen naimisissa olemisesta ja siitä, että on jonkun vaimo. 

Vierailija
3949/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miralla ja Matilla on aivan erilainen elämänrytmi ja tapa elää. Häämatkalla Matti halusi urheilla ja kokeilla suppailua, Mira vastusti heti ja sanoi haluavansa vaan löhöillä. Häämatkakohteessa Matti sai Miran lenkille ja Mira siellä lenkkipolulla kertoo haaveilevansa herkuista, että liikunnan jälkeen taas voi herkutella.

Mira on selkeästi mukavuudenhaluinen elämästä nautiskelija, joka ei kyttää jokaista suupalaa ja liikkuu vaan mukavikseen. Matti harrastaa crossfittiä ja vaikkei näytäkään erityisen sporttiselta, on asenne menevämpi ja toivoo selvästi harrastuskumppania.

Matista huomaa, että ei IHAILE Miraa tai katso kauniisti, ei pyri koskettamaan ja syystäkin Mira on nyt epävarma. Olisin minäkin, jos mies ei lähettäisi mitään signaaleja suuntaani. Matti ei koe Miraa fyysisesti viehättävänä, sen huomaa ilmeistä ja eleistä.

Miralle pitäisi olla joku vähemmän pinnallinen tyyppi, viime vuoden Oskari olisi sopiva.

Vierailija
3950/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokisin, että "sivistäminen" olisi enemmän ihan uuteen, korkeampaa kulttuuria edustavaan asiaan tutustumista. Eli baletti, ooppera, klassinen musiikki. 

Kai Juudit on elokuvia nähnyt sitten vl-elämän jättämisen? Jos ei, niin sitten ei mitään. Toki onhan Tommi voinut heittää sivistämisen läpällä.

Tuohan on vain sanonta, todellakin jopa vitsi. Itsekin olen "sivistänyt" miestäni joillain oman lapsuuteni leffoilla tms, joita hän ei ole nähnyt. "Sivistyminen" tässä kohtaa viittaa siihen, että kyseessä on joku tuote jonka toinen olettaa, että kaikki on nähneet, koska on ollut itselle niin iso ja merkittävä juttu. Että sen jonkin leffan tai muun näkemättömyys on vitsinomaisesti "aukko sivistyksessä". Ei sillä mitään korkeakulttuuria tarvitse tarkoittaa, vaikka toki museoonkin voi mennä sivistymään.

Vierailija
3951/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miralle pitäisi olla joku vähemmän pinnallinen tyyppi, viime vuoden Oskari olisi sopiva.

Joo, O voisi sitten kyyditä uudella Mers... eikun Nissanilla vaikka kirpparille!

Vierailija
3952/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miralla ja Matilla on aivan erilainen elämänrytmi ja tapa elää. Häämatkalla Matti halusi urheilla ja kokeilla suppailua, Mira vastusti heti ja sanoi haluavansa vaan löhöillä. Häämatkakohteessa Matti sai Miran lenkille ja Mira siellä lenkkipolulla kertoo haaveilevansa herkuista, että liikunnan jälkeen taas voi herkutella.

Mira on selkeästi mukavuudenhaluinen elämästä nautiskelija, joka ei kyttää jokaista suupalaa ja liikkuu vaan mukavikseen. Matti harrastaa crossfittiä ja vaikkei näytäkään erityisen sporttiselta, on asenne menevämpi ja toivoo selvästi harrastuskumppania.

Matista huomaa, että ei IHAILE Miraa tai katso kauniisti, ei pyri koskettamaan ja syystäkin Mira on nyt epävarma. Olisin minäkin, jos mies ei lähettäisi mitään signaaleja suuntaani. Matti ei koe Miraa fyysisesti viehättävänä, sen huomaa ilmeistä ja eleistä.

Minusta Mira vaikutti heistä pinnallsemmalta, päällimmäisenä jäi mieleen vain että tietynlainen aika konservatiivisen pikkunätti koti on tärkeä, oma tyyli ja pukeutuminen samaa linjaa.

Matti sentään koetti etsiä Miran luota biojäteastiaa, jota ei ollut ja ajaa kaasuautolla, eli pyrkii vähän miettimään vastuullisia valintojakin.

Vierailija
3953/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Mira vaikutti heistä pinnallsemmalta, päällimmäisenä jäi mieleen vain että tietynlainen aika konservatiivisen pikkunätti koti on tärkeä, oma tyyli ja pukeutuminen samaa linjaa.

Matti sentään koetti etsiä Miran luota biojäteastiaa, jota ei ollut ja ajaa kaasuautolla, eli pyrkii vähän miettimään vastuullisia valintojakin.

Vain juntti ei kierrätä biojätteitä. Matilla taitaa olla työsuhdeauto.

Vierailija
3954/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että Miralla epävarma olo, kun toinen jopa panttaa sitä tietoa, että voisikin aivan hyvin muuttaa Järvenpäähän. Miksi sellaista pitäisi pantata!

Sanooko Matti kuitenkaan, että se olisi hänelle aivan mieluinen vaihtoehto? Ehkä ennemminkin se mihin taipuminen on mahdollista jos muu ei käy, mutta haluaisi vielä ennemmin olla lukitsematta vastausta, jos Miran silmät aukesivat sille, että muualtakin voisi löytyä kelpo kompromissi.

Vierailija
3955/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain juntti ei kierrätä biojätteitä. Matilla taitaa olla työsuhdeauto.

Voi olla, mutta usein työsuhdeauton valintaan tietyssä hintaraamissa voi vaikuttaa itse.

Vierailija
3956/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, multa on mennyt ihan ohi! Mitä sontaa Matti on puhunut?

Vierailija
3957/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tän vuoden osallistujat ovat hyvää parisuhdematskua. Tasapainoisia, tavallisia, perusmukavia, ei mitään räiskyviä epävakaita tuuliviirejä. Haluavat vakiintua ja yrittävät suhtautua toiseen avoimin mielin. Tältä ainakin toistaiseksi vaikuttaa.

Mutta kuinka moni oikea suhde on alkanut tuolla tavalla hyyyyvin rauhallisesti ja tasapainoisesti. Minulla ei yksikään. Kun oikeasti ihastuu/rakastuu, niin eikö se ole ihan tutkittukin juttu, että ihminen ei ole silloin aivan järjissään.

No meillä on. Alkuun nainen (ulkonäkö, lapset, asumismuoto jne. ) oli alle mun "riman. Ajattelin ettei tästä voi tulla mitään kun ollaan ihan eri levelillä. Noh, treffattiin kerran viikkoon ja pikku hiljaa alkoi epäilys että täähän on mainio tyyppi. Tuosta ajasta on nyt 5 vuotta, ja yhdessä ollaan. Upea nainen, hienot lapset ja seksi luistaa. M45

Vierailija
3958/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matista huutaa kilometrien päähän se, että ainoa tieto naisista, on ettei niitä saa nakella kivillä.

Tuo muuttohomman piilottelu ja lapselliset muuttokommentit kertovat pahasta epäkypsyydestä; keskusteluun ei osata osallistua muuten kuin länkyttämällä. Tuo muuttohomma taas... en tiedä edes mitä kommentoida; lähteä tälläiseen ohjelmaa kiusaamaan puolisoaan.

Paskan marjat. Toi tyyppi tekee niin kuin pitääkin. Kun mä olen epävarma mitä toi naikkonen oikein haluaa oikeasti, niin takuulla pimitän loppuun asti mihin mä taivun. En mä mikään kynnysmatto ole. Ideana on tehdä kompromissejä eikä hyppiä toisen pillin mukaan. Ihme porukkaa täällä, jee jee, toki teen kaiken kuin haluat.

Vierailija
3959/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskan marjat. Toi tyyppi tekee niin kuin pitääkin. Kun mä olen epävarma mitä toi naikkonen oikein haluaa oikeasti, niin takuulla pimitän loppuun asti mihin mä taivun. En mä mikään kynnysmatto ole. Ideana on tehdä kompromissejä eikä hyppiä toisen pillin mukaan. Ihme porukkaa täällä, jee jee, toki teen kaiken kuin haluat.

Moi Matti! Vaikka toisen tunteista olisi epävarma, toiselta omien ajatuksien pimittäminen ei varsinaisesti auta toista avautumaan ja lämpenemään - vaan karkottaa entistä kauemmas. Pitää uskaltaa olla haavoittuva, jotta voi rakastua. Kompromisseja voi tehdä ilman että myöntyy heti toisen tahtoon. Voi keskustella vaihtoehdoista ja tulla vastaan - vaikka sopia että ollaan puolet ajasta toisen ja puolet toisen luona. Keskustelu on se avainsana - ei pelailu.

Vierailija
3960/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Matti! Vaikka toisen tunteista olisi epävarma, toiselta omien ajatuksien pimittäminen ei varsinaisesti auta toista avautumaan ja lämpenemään - vaan karkottaa entistä kauemmas. Pitää uskaltaa olla haavoittuva, jotta voi rakastua. Kompromisseja voi tehdä ilman että myöntyy heti toisen tahtoon. Voi keskustella vaihtoehdoista ja tulla vastaan - vaikka sopia että ollaan puolet ajasta toisen ja puolet toisen luona. Keskustelu on se avainsana - ei pelailu.

Annoin alapeukun koska en ole ko. henkilö miksi minua luulet. Kysyn miksi tämän Matin pitää olla vastaantulija? Meillä on vaimon kanssa toiminut hyvin kun molemmat tulee vastaan. Ja jos toinen ei tule, niin toinen tulee lopuksi ja sitten jutellaan (ei me noita lasketa). Aika yksisilmäistä menoa täällä. T. Se jolle vastasit

Ketju on lukittu.