Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
3901/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vihaa edelleen Oskaria sydämensä pohjasta ja avoimesti, koska Oskari nolasi hänet julkisesti. Elelee sinkkuna." Oskari nolasi hänet julkisesti..? Heidi nolasi itse itsensä tekemällä niin ison jutun siitä, että toinen on osallistunut aiemmin napakymppiin. Kuinka vaikea onkaan aikuisen ihmisen ottaa itse vastuu omasta käytöksestään. Heidin nolasi Heidi itse omalla lapsellisella käytöksellään; Oskarin napakymppi-tapaukseen olisi ollut mahdollisa reagoida sata kertaa kypsemmin, järkevämmin ja aikuisemmin.

Just näin. 

Tällä kaudella Matti on aiemmin osallistunut Napakymppiin, nähdäänkö samanlaista älytöntä draamailua Miran suunnalta asian takia? Ei oo nähty ja tuskin tullaan näkemäänkään, koska NORMAALI aikuinen ihminen ei vedä tuollaisia kilareita toisen ihmisen menneisyyden telkkariohjelmista. Varsinkaan jostain hemmetin napakympistä. 

Vierailija
3902/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vihaa edelleen Oskaria sydämensä pohjasta ja avoimesti, koska Oskari nolasi hänet julkisesti. Elelee sinkkuna." Oskari nolasi hänet julkisesti..? Heidi nolasi itse itsensä tekemällä niin ison jutun siitä, että toinen on osallistunut aiemmin napakymppiin. Kuinka vaikea onkaan aikuisen ihmisen ottaa itse vastuu omasta käytöksestään. Heidin nolasi Heidi itse omalla lapsellisella käytöksellään; Oskarin napakymppi-tapaukseen olisi ollut mahdollisa reagoida sata kertaa kypsemmin, järkevämmin ja aikuisemmin.

Just näin. 

Tällä kaudella Matti on aiemmin osallistunut Napakymppiin, nähdäänkö samanlaista älytöntä draamailua Miran suunnalta asian takia? Ei oo nähty ja tuskin tullaan näkemäänkään, koska NORMAALI aikuinen ihminen ei vedä tuollaisia kilareita toisen ihmisen menneisyyden telkkariohjelmista. Varsinkaan jostain hemmetin napakympistä. 

Joo, mutta ei Heidi siitä suuttunut, että Oskari oli osallistunut napakymppiin. Syy suuttumiseen liittyi siihen, miten Oskari asiasta kommunikoi. Mut turhapa tätä on täällä enempää jauhaa. Moni haluaa nähdä asiat vain ennakkoasenteidensa kautta. Ei pureuduta syvällisesti siihen, mitä oikeasti tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari on kyllä hassu setä. Pitää itseään jonain ihan erityistapauksena vaikkei tällaisesta ole varsinaisesti mitään todisteita. Tavallinen insinööri amk tallukka. Eikäole reilussa neljässäkymmenessä vuodessa saanut perhettä perustettua... Varmaan ollut muuta tekemistä...Onneksi ei lapsellista biletystä niin kuin Heidillä ;)

Vierailija
3904/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ja Oskari olivat melkoinen pari kun tämänkin vuoden ketju pitää kyllästää heillä. :D

Vierailija
3905/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ja Oskari olivat melkoinen pari kun tämänkin vuoden ketju pitää kyllästää heillä. :D

Älä Osku innostu, olit vain viihdenumero.

PS. Onko villatakki päivitetty?

Vierailija
3906/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut, kyllä varmaan töissä ollaan pahoillaan. Ei vakuuttavaa, suorastaan noloa että Kati on koulutuksensa perusteella kohtuullisessa asemassa. Persoonansa puolesta olisi syytä tutkia hiukan omaa persoonansa. Kun katselee itseään formaatista, varmaan itkee isänsä sylissä kaasojen yhtyessä mantraan miten viallinen puoliso olikin. Josko häivähtäisi mielessä lopettaa tuo valtava feikkaaminen ja päättäväisyyden näyttely. Reppu selkään vaan ja mökkiin miettimään pitäisikö kasvaa aikuiseksi niin että olisi vaan pelkkä tavallisista tavallisin Kati.Hihhhiiiiiii.

Vierailija
3907/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhut, kyllä varmaan töissä ollaan pahoillaan. Ei vakuuttavaa, suorastaan noloa että Kati on koulutuksensa perusteella kohtuullisessa asemassa. Persoonansa puolesta olisi syytä tutkia hiukan omaa persoonansa. Kun katselee itseään formaatista, varmaan itkee isänsä sylissä kaasojen yhtyessä mantraan miten viallinen puoliso olikin. Josko häivähtäisi mielessä lopettaa tuo valtava feikkaaminen ja päättäväisyyden näyttely. Reppu selkään vaan ja mökkiin miettimään pitäisikö kasvaa aikuiseksi niin että olisi vaan pelkkä tavallisista tavallisin Kati.Hihhhiiiiiii.

Voi että olet katkera ja kateellinen panettelija.

Hihhhiihiii, katotaas kuka lopussa parhaiten nauraa ;DDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
3908/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katia on ihanaa katsoa kun on niin ihastunut. Joitakin ärsyttää kikatus. Minua ei. Ennemminkin söpöä ja liikuttavaa kun on ihan pyörryksissä ihastuksissaan. Tuollainen on aivan mahtavaa ja tuotahan se ihastuneena on! Toivottavasti rakastuvat kunnolla ja ovat yhdessä! Ainakin alku näyttää hyvältä ❤

Muutkin parit on tosi hyviä tänä vuonna!

Ootkohan katsonut samaa ohjelmaa kuin minä?

Katista näkee kauas, että feikkaa kunnes ei enää jaksa. Sitten tämä ahdistuu ja tarvitsee vetäytymisen omiin oloihin, jotta jaksaa taas feikata.

Klassista esittämistä kameroille, kavereille, mutta ennen kaikkea itselleen. Tälläinen ihminen ei tiedä mitä haluaa, siksi pakottaa itseään johonkin mitä luulee että tämän pitäisi haluta. Esim avioliittoon, ja vaikka televisio-ohjelman kautta kun ei muuten onnistu.

Kati on myös sellaisella alalla, että tiedostaa maineen vaikutuksen hyvinkin. Ei varmasti haluta nolata itseään televisiossa, joten feikkaa, että kaikki erinomaisesti ja hihihii.

Minusta myös vaikuttaa siltä, että Katilla on vain päättäväinen yritys päällä: "kuinka ihanaa ja uskomatonta, olen löytänyt elämäni miehen joka on ihan varmasti oikea match ja me ollaan niin maagisen onnellisia!!" Kati väsyy pian, hiljenee, vetäytyy.

Mitä Katin kaltainen ihminen, joka ei tiedä mitä haluaa ja yrittää siksi kaikenlaista, voi tehdä muuttaakseen itseään ja käytösmalleja? Mietiskellä? Vetäytyä erämaahan yksin?

Minussa on tuota samaa rasittavaa piirrettä ja haluan siitä eroon.

Vierailija
3909/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Matti puhuu yksin kameralle hänellä on ihan asiallista pohdintaa.

Mutta kun ovat Miran kanssa ei oikein synny mitään kunnon keskustelua vaan jotain "heittoja" asumisesta ja golfista yms.

Ihan kuin noilla kahdella olis kuilu välissä eikä ne pääse toistensa lähelle. Myöskään mitään fyysistä ei ole nähtävissä elekielessä puolin eikä toisin.

Vierailija
3910/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katia on ihanaa katsoa kun on niin ihastunut. Joitakin ärsyttää kikatus. Minua ei. Ennemminkin söpöä ja liikuttavaa kun on ihan pyörryksissä ihastuksissaan. Tuollainen on aivan mahtavaa ja tuotahan se ihastuneena on! Toivottavasti rakastuvat kunnolla ja ovat yhdessä! Ainakin alku näyttää hyvältä ❤

Katista näkee kauas, että feikkaa kunnes ei enää jaksa. Sitten tämä ahdistuu ja tarvitsee vetäytymisen omiin oloihin, jotta jaksaa taas feikata.

Klassista esittämistä kameroille, kavereille, mutta ennen kaikkea itselleen. Tälläinen ihminen ei tiedä mitä haluaa, siksi pakottaa itseään johonkin mitä luulee että tämän pitäisi haluta. Esim avioliittoon, ja vaikka televisio-ohjelman kautta kun ei muuten onnistu.

Kati on myös sellaisella alalla, että tiedostaa maineen vaikutuksen hyvinkin. Ei varmasti haluta nolata itseään televisiossa, joten feikkaa, että kaikki erinomaisesti ja hihihii.

Minusta myös vaikuttaa siltä, että Katilla on vain päättäväinen yritys päällä: "kuinka ihanaa ja uskomatonta, olen löytänyt elämäni miehen joka on ihan varmasti oikea match ja me ollaan niin maagisen onnellisia!!" Kati väsyy pian, hiljenee, vetäytyy.

Mitä Katin kaltainen ihminen, joka ei tiedä mitä haluaa ja yrittää siksi kaikenlaista, voi tehdä muuttaakseen itseään ja käytösmalleja? Mietiskellä? Vetäytyä erämaahan yksin?

Kyllä Kati tietää mitä haluaa.

Haluaa rakastavan ja ihailevan miehen, ja sellaisen saa.............

Vierailija
3911/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun ovat Miran kanssa ei oikein synny mitään kunnon keskustelua vaan jotain "heittoja" asumisesta ja golfista yms.

Ihan kuin noilla kahdella olis kuilu välissä eikä ne pääse toistensa lähelle. Myöskään mitään fyysistä ei ole nähtävissä elekielessä puolin eikä toisin.

eihän mammaa kohtaan oikein voi tuntea fyysistä vetovoimaa

Vierailija
3912/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat akat vetää nyt kyllä toosi kauas vedettyjä johtopäätöksiä Katista 😅 Kun vasta näin vähän on oikeasti nähty. Jos joku on iloinen ja ihastunut, niin onhan siinä nyt hemmetti jotain feikkiä ja vikaa!!!

Vierailija
3913/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa siinä on että on päättäväinen yritys päällä?

Ja sitä paitsi on tuo mies sen verran fiksu, lämmin ja sexy ettei siinä nyt ihan pakottaa itseään tarvitse 😉

Mistä päättelet ettei tiedä mitä haluaa? Mä luulen että sinä kuten moni muukin nega reflektoi lähinnä omaa taustaansa ja ongelmiaan ja keksii jotain kummia syvää luotaavia päätemiä.

Kun ollaan tässä nähty joku pieni kooste parista vuorokaudesta.

Vierailija
3914/18026 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilaan omia kokemuksiani ja muistojani sinkkuajoista, ja heidän käyttäytyminen ( samaten viime kautena Heidin ja Oskarin) on väkinäistä kuten aikaa sitten silloin kun joku tapailemani mies ei ollut mieleinen, ei ollut vetovoimaa... Seura ei enää kiinnosta ja haluaisi vain paeta omaan rauhaan. Kohteliaisuussyistä ei voi kuitenkaan sanoa sitä toiselle päin naamaa vaan keksii jotain muita verukkeita. Matti ja Mira ovat viihdeohjelmassa, joten heillä on vielä vaikeampi tilanne. Kumpikaan ei vaikuta toisiinsa ihastuneelta...

Vierailija
3915/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tän vuoden osallistujat ovat hyvää parisuhdematskua. Tasapainoisia, tavallisia, perusmukavia, ei mitään räiskyviä epävakaita tuuliviirejä. Haluavat vakiintua ja yrittävät suhtautua toiseen avoimin mielin. Tältä ainakin toistaiseksi vaikuttaa.

Vierailija
3916/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tän vuoden osallistujat ovat hyvää parisuhdematskua. Tasapainoisia, tavallisia, perusmukavia, ei mitään räiskyviä epävakaita tuuliviirejä. Haluavat vakiintua ja yrittävät suhtautua toiseen avoimin mielin. Tältä ainakin toistaiseksi vaikuttaa.

Mutta kuinka moni oikea suhde on alkanut tuolla tavalla hyyyyvin rauhallisesti ja tasapainoisesti. Minulla ei yksikään. Kun oikeasti ihastuu/rakastuu, niin eikö se ole ihan tutkittukin juttu, että ihminen ei ole silloin aivan järjissään.

Vierailija
3917/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Matti ollut Napakympissä, näemmekö siis toisen Napakymppigaten? :D

Vierailija
3918/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla kova homma, tahtomattasi!!

Vierailija
3919/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen Matissa tavattoman epävarman ja jännittyneen ihmisen. Musta hänen hymynsäkin kiristää leukaperistä ja vasta ihan viimeisessä näkemässäni jaksossa oon nähnyt Matin hymyilevän vähän vapautuneemmin (kameralle, kuten joku jo aiemmin kommentoikin). Laitan hänen kummalliset kommenttinsa ja vitsailunsa sen piikkiin, että hän ei oikein tiedä, miten tässä nyt pitäisi olla. Mun tuntemani pelimiehet on käyttäytyneet kyllä aivan toisella tavalla kuin Matti. Mun mielestä hän on komea ( näen hänessä jotain samaa kuin Juha Veijosessa) ja niin mielelläni soisin hänelle sellaisen suhteen, jossa hän pystyisi rentoutumaan ja olemaan avoimesrti oma itsensä ilman mitään pelien pelaamista ja fasadeja.

Vierailija
3920/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden parit puhututtaa enemmän kuin nämä tuoreet, tylsyyttä ilmassa?

Nämä parit on hyvällä tavalla tylsiä :) Juuri siksi heistä saattaa jotain tullakin ;) 

Ketju on lukittu.