Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
3921/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen Matissa tavattoman epävarman ja jännittyneen ihmisen. Musta hänen hymynsäkin kiristää leukaperistä ja vasta ihan viimeisessä näkemässäni jaksossa oon nähnyt Matin hymyilevän vähän vapautuneemmin (kameralle, kuten joku jo aiemmin kommentoikin). Laitan hänen kummalliset kommenttinsa ja vitsailunsa sen piikkiin, että hän ei oikein tiedä, miten tässä nyt pitäisi olla. Mun tuntemani pelimiehet on käyttäytyneet kyllä aivan toisella tavalla kuin Matti. Mun mielestä hän on komea ( näen hänessä jotain samaa kuin Juha Veijosessa) ja niin mielelläni soisin hänelle sellaisen suhteen, jossa hän pystyisi rentoutumaan ja olemaan avoimesrti oma itsensä ilman mitään pelien pelaamista ja fasadeja.

Matti ok, Juha Veijonen yök.

Vierailija
3922/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vihaa edelleen Oskaria sydämensä pohjasta ja avoimesti, koska Oskari nolasi hänet julkisesti. Elelee sinkkuna." Oskari nolasi hänet julkisesti..? Heidi nolasi itse itsensä tekemällä niin ison jutun siitä, että toinen on osallistunut aiemmin napakymppiin. Kuinka vaikea onkaan aikuisen ihmisen ottaa itse vastuu omasta käytöksestään. Heidin nolasi Heidi itse omalla lapsellisella käytöksellään; Oskarin napakymppi-tapaukseen olisi ollut mahdollisa reagoida sata kertaa kypsemmin, järkevämmin ja aikuisemmin.

Samaa mieltä tästä. Heidi nolasi itsensä. Heidi oli kaikin puolin kuin teini nelikymppisen naisen vartalossa.

Ei Oskari sen kummempi ollut. Tönkkösuolattu tylsä ikäänsä vanhempi miespuolinen vanhapoika.

Muistaakseni Oskarilla oli käytöstavat ja oli ihan normaali aikuinen ihminen.

Kyllä, hyvin ulkokultainen ihminen.

Luin tämän Heidin lässyttävällä äänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen Matissa tavattoman epävarman ja jännittyneen ihmisen. Musta hänen hymynsäkin kiristää leukaperistä ja vasta ihan viimeisessä näkemässäni jaksossa oon nähnyt Matin hymyilevän vähän vapautuneemmin (kameralle, kuten joku jo aiemmin kommentoikin). Laitan hänen kummalliset kommenttinsa ja vitsailunsa sen piikkiin, että hän ei oikein tiedä, miten tässä nyt pitäisi olla. Mun tuntemani pelimiehet on käyttäytyneet kyllä aivan toisella tavalla kuin Matti. Mun mielestä hän on komea ( näen hänessä jotain samaa kuin Juha Veijosessa) ja niin mielelläni soisin hänelle sellaisen suhteen, jossa hän pystyisi rentoutumaan ja olemaan avoimesrti oma itsensä ilman mitään pelien pelaamista ja fasadeja.

Tuo ristiriitainen käytös voi tulla siitäkin, ettei koe Miraa oman makunsa mukaiseksi. Aidoin reaktio häissäkin saatiin siitä, kun huudahti miten helpottunut oli siitä, mitä alttarilla oli vastassa. Ulkonäkökeskeinen ihminen. Luultavasti tuolloin vielä uskotteli itselleen, että tässä kävi hyvin, mutta jos ulkonäkövaatimukset naiselle on tiukat ja sellaiset, mitä täälläkin on kuvattu niin ei siinä naisella ole mahdollisuuksia. Varmasti analysointi ja arviointi on lähtenyt heti käyntiin ja tuo epävarmuus ja muu tulee siitä, että yrittää vain vetää homman läpi ja on epämukavassa tilanteessa.

Vierailija
3924/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ristiriitainen käytös voi tulla siitäkin, ettei koe Miraa oman makunsa mukaiseksi. Aidoin reaktio häissäkin saatiin siitä, kun huudahti miten helpottunut oli siitä, mitä alttarilla oli vastassa. Ulkonäkökeskeinen ihminen. Luultavasti tuolloin vielä uskotteli itselleen, että tässä kävi hyvin, mutta jos ulkonäkövaatimukset naiselle on tiukat ja sellaiset, mitä täälläkin on kuvattu niin ei siinä naisella ole mahdollisuuksia. Varmasti analysointi ja arviointi on lähtenyt heti käyntiin ja tuo epävarmuus ja muu tulee siitä, että yrittää vain vetää homman läpi ja on epämukavassa tilanteessa.

No en nyt ihan tiedä onko noinkaan. Kun katsoo viimeisen C more jakson lopun, Matin kommentit näyttää hieman ihastuneelta Miraan. Mutta on ujo. Ja Miraa taas pelkää tulvansa satutetuksi ja jotenkin jo alkaa varmistautua epäonnistumiseen. Kehno kombo kuitenkin vaikka ihan kivoja ihmisiä molemmat?

Vierailija
3925/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ja Matti, videoyhteyden päässä Tanskanen.

Mira sanoi, että Matti vakuuttaa, että hyvin menee (tms.). Mira miettii, meneekö oikeasti.

Tanskanen alkoi psykologisoida ja lässyttää.

Ei näin! Miran "epävarmuus" ei johdu Mirasta vaan siitä, että Mattihan puhuu hänelle silmät suut täyteen sontaa.

Vierailija
3926/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden parit puhututtaa enemmän kuin nämä tuoreet, tylsyyttä ilmassa?

Kyllä näkyy puhuttavan. Eikö olisi sama katsoa vain niitä vanhoja kausia, kun ne niin kiinnostaa. Lähes joka kommenttiin vedetään mukaan joku Miina tai Oskari. Antakaa heidän ja heidän suhteensa olla jo rauhassa, nyt eletään tätä kautta ja uusien ihmisten treffejä. Annan jokaisesta vanhan kauden kommentista miinusta, ne tuntuu niin tyhmiltä

Vierailija
3927/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi ja Oskari olivat melkoinen pari kun tämänkin vuoden ketju pitää kyllästää heillä. :D

Voisitteko perustaa eri ketjun, jossa lässyttäisitte aikaisempien kausien tyypeistä!

Vierailija
3928/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi ja Oskari olivat melkoinen pari kun tämänkin vuoden ketju pitää kyllästää heillä. :D

Voisitteko perustaa eri ketjun, jossa lässyttäisitte aikaisempien kausien tyypeistä!

Emme tietenkään voi koska he liittyvät asiaan ja kaikkia kiinnostaa miten heillä menee nyt ja voiko nykyparit oppia heiltä jotain.

Vierailija
3929/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ja viimevuoden Heidi voisivat sopia hyvin yhteen. Molemmat henkisiä ihmisiä ka vähän samannäköisiäkin.

Vierailija
3930/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä edelleen jankkaisin Matin epävarmuudesta. Jos toinen ei herätä kiinnostusta (syystä

tai toisesta), ihminen voi käyttäytyä välinpitämättömästi ja etäisesti, mutta ei hänellä ole mitään syytä olla varuillaan tai jännittynyt. En näe Matissa välinpitämättömyyttä vaan suurta arkuutta ja pelokkuutta. Kuin peura ajovaloissa: mitä teen, minne meen, apua! Ja sitten muka-huoletonta oleilua ja vitsailua. Voi Matti, kun voisit vaan huokaista kunnolla ja rentoutua!

Vierailija
3931/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon tekstiä, mutta  haluan sanoa vain yhden asian: 

Toivoisin, että Kati ei nauraisi niin paljon. Toivon suorastaan, että Kati olisi hiljaa. Edes hetken. Olisi edes kikattamatta. Pienen. Hetken.

Ihan taatusti on paljonkin hetkiä, jolloin Kati on kikattamatta. Jostain syystä vain nuo kaikki kikatushetket on haluttu leikata tähän ohjelmaan mukaan. Sille taas Kati ei voi mitään. Ehkä leikkaaja on katsonut, että niillä hiljaisilla hetkillä on vähemmän viihdearvoa.

Näinpä! Ja olen minä ainakin kaksi rauhallisempaakin hetkeä Katilta nähnyt, ei kikattanut mm. silloin kun lähti Jannelta pois.

Mutta esitti jotakin kuitenkin. Joku valtava vaivaannus on läsnä. Ehkä aika ujo ihminen, jota koko kameraryhmä vaivaa.

Vierailija
3932/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katia on ihanaa katsoa kun on niin ihastunut. Joitakin ärsyttää kikatus. Minua ei. Ennemminkin söpöä ja liikuttavaa kun on ihan pyörryksissä ihastuksissaan. Tuollainen on aivan mahtavaa ja tuotahan se ihastuneena on! Toivottavasti rakastuvat kunnolla ja ovat yhdessä! Ainakin alku näyttää hyvältä ❤

Muutkin parit on tosi hyviä tänä vuonna!

Ootkohan katsonut samaa ohjelmaa kuin minä?

Katista näkee kauas, että feikkaa kunnes ei enää jaksa. Sitten tämä ahdistuu ja tarvitsee vetäytymisen omiin oloihin, jotta jaksaa taas feikata.

Klassista esittämistä kameroille, kavereille, mutta ennen kaikkea itselleen. Tälläinen ihminen ei tiedä mitä haluaa, siksi pakottaa itseään johonkin mitä luulee että tämän pitäisi haluta. Esim avioliittoon, ja vaikka televisio-ohjelman kautta kun ei muuten onnistu.

Just näin! On tajunnut, että aluksi kuuluu olla rakastunut ja sanoa että hyvä olla tässä ja näin, mutta feikkaamisen aistii kyllä minustakin. Ahdistaa katsoakin, kun häntä alkaa ahdistaa.

Tommi taas on vasta pääsemässä mukaan kyytiin ja iloon onnistumisesta ja uskoo kaiken, mutta valitettavasti pettyy taas pian.

Vierailija
3933/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden parit puhututtaa enemmän kuin nämä tuoreet, tylsyyttä ilmassa?

Kyllä näkyy puhuttavan. Eikö olisi sama katsoa vain niitä vanhoja kausia, kun ne niin kiinnostaa. Lähes joka kommenttiin vedetään mukaan joku Miina tai Oskari. Antakaa heidän ja heidän suhteensa olla jo rauhassa, nyt eletään tätä kautta ja uusien ihmisten treffejä. Annan jokaisesta vanhan kauden kommentista miinusta, ne tuntuu niin tyhmiltä

Ai hemmetti, jos joku laittaa alapeukkua niin en kyllä uskalla laittaa kommenttia! Who cares...

Vierailija
3934/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tän vuoden osallistujat ovat hyvää parisuhdematskua. Tasapainoisia, tavallisia, perusmukavia, ei mitään räiskyviä epävakaita tuuliviirejä. Haluavat vakiintua ja yrittävät suhtautua toiseen avoimin mielin. Tältä ainakin toistaiseksi vaikuttaa.

Mutta kuinka moni oikea suhde on alkanut tuolla tavalla hyyyyvin rauhallisesti ja tasapainoisesti. Minulla ei yksikään. Kun oikeasti ihastuu/rakastuu, niin eikö se ole ihan tutkittukin juttu, että ihminen ei ole silloin aivan järjissään.

Mulla on ja yhdessä on oltu kohta 20v. 

Vierailija
3935/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Matti puhuu yksin kameralle hänellä on ihan asiallista pohdintaa.

Mutta kun ovat Miran kanssa ei oikein synny mitään kunnon keskustelua vaan jotain "heittoja" asumisesta ja golfista yms.

Ihan kuin noilla kahdella olis kuilu välissä eikä ne pääse toistensa lähelle. Myöskään mitään fyysistä ei ole nähtävissä elekielessä puolin eikä toisin.

Matti on hirveän ujo. Ei uskalla katsoakaan puolisoaan. Matti vaatisi naisen, joka vie. Nyt he hakevat kommunikaatioon vain eripuran ja riitelyn malleja (asuinpaikka, jääkiekko), koska se on varmaan ainoa tuttu malli parisuhteen kommunikaatiosta kummallakin. Mikseivät he ole toisilleen kilttejä, ystävällisiä ja kohteliaita?

Vierailija
3936/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 200 sivua viestiä eikä kukaan ole huomannut että hei, eihän tuolla ole yhtään paria jolla voi suhde koskaan aidosti toimia. Paitsi yksi mutta ei sekään tule toimimaan koska mies on ns. sellainen mies.

3937/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Matti puhuu yksin kameralle hänellä on ihan asiallista pohdintaa.

Mutta kun ovat Miran kanssa ei oikein synny mitään kunnon keskustelua vaan jotain "heittoja" asumisesta ja golfista yms.

Ihan kuin noilla kahdella olis kuilu välissä eikä ne pääse toistensa lähelle. Myöskään mitään fyysistä ei ole nähtävissä elekielessä puolin eikä toisin.

Matti on hirveän ujo. Ei uskalla katsoakaan puolisoaan. Matti vaatisi naisen, joka vie. Nyt he hakevat kommunikaatioon vain eripuran ja riitelyn malleja (asuinpaikka, jääkiekko), koska se on varmaan ainoa tuttu malli parisuhteen kommunikaatiosta kummallakin. Mikseivät he ole toisilleen kilttejä, ystävällisiä ja kohteliaita?

Ei kukaan jaksa olla aina kiltti, ystävällinen ja kohtelias...se on teeskentelyä, jos mikä. Tekohymyn erottaa jo kilometrin päästä. Kunpa olisivat vain omia itsejään, ilman feikkaamista! Meillehän sitäpaitsi näytetään parien elämästä vain pieni murusen... mitä heidän välillään tapahtuu, kun kamerat sammuu, sitä emme tiedä.

Vierailija
3938/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jotenkin pidän kaikista pareista. Jokaista on kiva seurata yksilönä ja pareina toivoisin kaikille onnistumista. Mutta samalla näen sudenkuoppia kaikkien kohdalla, eli jos kosahtaa niin ennustan siksi että:

- Kati & Janne: Kati kyllästyy Jannen rauhallisuuteen eikä näe, että itse omalla persoonallaan vie kaiken hapen ja mahdollisuuden Jannen päästä loistamaan

- Emma & Tuomas: Emman töksäyttely, joka ei läheskään kaikilta osin mene sarkasmin piikkiin

- Juudit & Tommi: Tommin ehkä jonkinlainen lukko, en osaa selittää. Juudit vaikuttaa rennommalta ja heittäytyvämmältä. Valmiimmalta? Ihanasti mätsätty pari kyllä ja näiden kohdalla eritoten toivoisin onnistumista.

- Mira & Matti: Matti kokemattomuuttaan pelaa (kuten muuttohaluista Miralle kertomattomuus uusimmassa cmoren jaksossa) ja heittelee ilmaan asioita, eikä sellainen aikuisessa parisuhteessa toimi, vaan se vahingoittaa dynamiikkaa, joka on muutenkin aina herkkä tutustumisen alkuvaiheessa.

.

.

Kiinnostava kausi kyllä kaiken kaikkiaan. Tosiaan kiinnostavat persoonat ja toisistaan poikkeavat parit keskenään niin on kiva seurata. Aivan lempiohjelmani, itsellekin äärimmäisen opettava.

Vierailija
3939/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko osa lopettaa tuon jankkaamisen, että mistä saa ja mistä ei saa keskustella. Kiitos.

Vierailija
3940/18026 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särähti korvaan Tommin aikomus "sivistää" Juuditia näyttämällä Inception-elokuvan. Haiskahti kevyesti alentuvalta. Ja yhdessä sen kaunotar-läpän kanssa herättää kysymyksiä Tommin naiskuvasta.

Ketju on lukittu.