Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Tosi-tv:n yksi keskeisistä toimintalogiikoista on luoda henkilöistä itsensä karikatyyrejä, eli "hihittelijästä" näytetään lähinnä hihittelyä (vaikka 98 % ajasta olisi hihittelemättä), "valittajasta" valittamista (vaikka valittaisi 1 % ajasta) jne.
Tämä. Käsikirjoittamalla ja sopivasti leikkaamalla katsojille saadaan luotua melkein minkälaisia mielikuvia ja tahansa. Tuttuni oli joskus vuosia sitten mukana Maajussille morsian -sarjassa. Hän on luonteeltaan hyväntuulinen ja nauravainen, mutta ohjelmasta sai sen kuvan, että hän nauroi ihan koko ajan ja lähes kaikelle ärsyttävyyteen asti. Kuva ei juurikaan vastannut todellisuutta ja osallistujaa itseään (samoin kuin meitä hänet hyvin tuntevia) harmitti että hänestä luotiin mielikuva kikattelevana hupakkona, joka ei suhtaudu mihinkään asiaan vakavasti.
Niiden vähien valikoitujen minuuttien perusteella, mitä meille näytetään, ei voi päätellä henkilöistä tai heidän suhteestaan mitään. Samalla mahdollistetaan yllätyskäänteet ja katsojien mielenkiinto säilyy.
Vaikea kuvitella ketkä oikeasti jatkaisivat. Eräällä kaudella ihmettelin samaa eräistä Millasta ja Kimmosta, kun he ei näyttäneet edes viihtyvän toistensa seurassa. Myöhemmin erosivat. Tällä kaudella saman tempun voivat tehdä Juudit ja Tommi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, että naljailu pitää muurit pystyssä, ettei mene liian vakavaksi. Se on selvästi flirttailua eikä kaverilista, mutta juurikin estää syvällisemmät yhteydet. Toivottavasti johtuu siitä että suhde on alussa ja läpänheitto on suojakeino jota ei jatkossa tarvita koko aikaa.
Eikö jollekin parille jossain kaudella, ehkä ei edes Suomessa, sanottu juuri siitä että muistakaa ettette piiloudu vitsailun taakse.
Juudit on ihan pyhimys, varmaankin maailman mukavin ihminen. Vaikuttaa kypsältä ja rakentavalta ihmiseltä. Hääpäivänä hän suukotti miestä nopeasti, mutta enää ei ole pusuja nähty. Veikkaan, että niitä ei ole ollutkaan. Laittaisin rahani sen puolesta, että heistä tulee hyvät ystävät.
Voin tietysti olla väärässä, kun luulen että pieni kiusoittelu kuuluu asiaan, jos on kipinää. Moni on sanonut että ei omissa suhteissaan sellaista katselisi. Toivottavasti on näin eli minä olen väärässä, ja Juudit pysyy parinsa kanssa.
Minun silmääni Juudit yrittää kyllä välillä heittää jotain ”pariskuntahuumoria”, mutta Tommi tietyllä tavalla torppaa nämä yritykset liialla asiallisuudellaan.
Epäilenkin, että heillä ei välttämättä kohtaa huumorin ja leikkisyyden saralla, mikä on kohtalokasta suhteen muodostamisen kannalta..
Olen samaa mieltä. Minusta Juuditista näkee, että voisi olla orastavaa ihastumista Tommiin. Sääli jos kaatuu tuohon Tommin asiallisuuteen.
Uusimman jakson nähtyäni melkein pelkään, että Tuomas haluaa jäädä Emman kanssa yhteen. En ymmärrä tuota Emman kiukuttelua, ja vielä kameran edessä. Onkohan vieläkin pahempaa kun ei ole kuvaajia? Ehkä asiantuntijat puuttuu tuohon Emman käytökseen.
Kati ja Janne on yhtä kuin Kati-show. Suhde loppuu kun Kati kyllästyy olemaan vaimo.
Tuolla Matilla vaikuttaa olevan pahoja lukkoja naisten ja avautumisen suhteen. Siihen kun lisätään, että Mira ei uskalla luottaa mieheen, niin en lupaa hyvää.
”Parit jatkavat tutustumista häämatkalla. Parisuhteiden ydinongelmat ovat jo alkaneet selvitä ja yksi pariskunnista turvautuu jo riitelynsä vuoksi asiantuntija-apuun. Selviääkö suhde kotiin asti? ”
Tuossa seuraavan jakson kuvaus. Arvauksia mikä pari kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomaksen ja Emman arki näytti mielestäni jo paremmalta kuin häätilanne. Se Tuomaksen kaupassa sanoma että osta istellesi jotain syötävää, ettet sitten kiukuttele nälkäisenä oli lähinnä heidänlaistaan huumoria, jossa totuudensiemen. Heitä yhdistää samanlainen huumorintaju, eivät koreile tai pussaile mutta ovat toistensa seurassa luonnollisella vähän kömpelölläkin hellällä tavalla. Ei ole olemassa yhtä parisuhdemallia, malli muotoutuu parien persoonien mukaan heille sopivaksi. Alku on usein haparoivaa opettelua.
Parisuhteen erottaa kaveruussuhteesta fyysinen ulottuvuus. Käytännössä koskettelu, pussailu, seksi. Toistaiseksi ovat kaveruusasteella. Pari hipaisua ei merkitse vielä parisuhdetta.
Viime TV-jaksossa Tuomas painoi päänsä autossa spontaanisti Emmaa vasten, eikä hän kavahtanut sitä, joten näyttää ihan lupaavalta. Jos toinen olisi fyysisesti epämiellyttävä tai olisi suuret henkiset varaukset sitä kohtaan, että haluaa viedä fyysistä lähestymistä eteenpäin, niin eivät he reagoisi noin.
Ja kävelivät myös söpösti käsi kädessä kaupan uloskäyntikäytävällä.
Ja Emma piteli kättään Tuomaksen polvella autossa koko sen ajan, kun heidän kotimatkaansa Joensuuhun kuvattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomaksen ja Emman arki näytti mielestäni jo paremmalta kuin häätilanne. Se Tuomaksen kaupassa sanoma että osta istellesi jotain syötävää, ettet sitten kiukuttele nälkäisenä oli lähinnä heidänlaistaan huumoria, jossa totuudensiemen. Heitä yhdistää samanlainen huumorintaju, eivät koreile tai pussaile mutta ovat toistensa seurassa luonnollisella vähän kömpelölläkin hellällä tavalla. Ei ole olemassa yhtä parisuhdemallia, malli muotoutuu parien persoonien mukaan heille sopivaksi. Alku on usein haparoivaa opettelua.
Parisuhteen erottaa kaveruussuhteesta fyysinen ulottuvuus. Käytännössä koskettelu, pussailu, seksi. Toistaiseksi ovat kaveruusasteella. Pari hipaisua ei merkitse vielä parisuhdetta.
Viime TV-jaksossa Tuomas painoi päänsä autossa spontaanisti Emmaa vasten, eikä hän kavahtanut sitä, joten näyttää ihan lupaavalta. Jos toinen olisi fyysisesti epämiellyttävä tai olisi suuret henkiset varaukset sitä kohtaan, että haluaa viedä fyysistä lähestymistä eteenpäin, niin eivät he reagoisi noin.
Ja kävelivät myös söpösti käsi kädessä kaupan uloskäyntikäytävällä.
Ja Emma piteli kättään Tuomaksen polvella autossa koko sen ajan, kun heidän kotimatkaansa Joensuuhun kuvattiin.
Tosiaan Emmahan sitä lähestymistä enemmän tekee. Näyttipä tosi luonnolliselta se yksi pussailukohtaus viimeisimmässä CMore-jaksossa. Saatanpa syödä likaiset pikkarini, jos tässä on kyse vuosisadan rakkaustarinasta.
Vierailija kirjoitti:
”Parit jatkavat tutustumista häämatkalla. Parisuhteiden ydinongelmat ovat jo alkaneet selvitä ja yksi pariskunnista turvautuu jo riitelynsä vuoksi asiantuntija-apuun. Selviääkö suhde kotiin asti? ”
Ehkä Mira ja Matti? Mua ärsyttää toi Matti, jotenkin epäaito ja jankkaa vaan Pirkkalasta ja golfista. Mitään syvällisempää ei irtoa. No, Jannesta ei irtoa sitäkään vähää.
Vierailija kirjoitti:
En yleensä arvostele ihmisten ulkonäköä, mutta tämä on nyt pakko saada sydämeltä: voi jumalaare mua hirvittää nuo Miran koltut. Miksi sillä on aina tuommoinen tanttamekko päällä? Vanhentaa tosi paljon eikä imartele vartaloakaan.
Enkä nyt tarkoita, että pitäisi olla joku makkarankuori tai skinny jeans tms. mutta nuo tämän naisen yllä nähdyt muodottamat verhokankaat näyttävät vain omaan silmään ihan kammottavilta eivätkä häntäkään oikein pue.
Olen todella pahoillani jos hänen tyylinsä on jonkun mielestä kiva, ja luonnollisesti pahoittelut myös Miralle itselleen jos joskus tähän avautumiseen törmää. :D
Samaa mieltä. Mistä ihmeestä hän löytääkin noita muodottomia mekkoja, pikkuisen eri kuosi mutta sama malli kaikissa? Eihän nykyaikana tuollaisia pidä kukaan kuin korkeintaan yöpaitoina.
Vierailija kirjoitti:
Miten päin ne tomaatit sitten pitää leikata? :D
Niinpä. Tuomas olisi voinut sanoa tuossa tilanteessa, että edellinen tyttöystävä leikkasi kyllä näin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yleensä arvostele ihmisten ulkonäköä, mutta tämä on nyt pakko saada sydämeltä: voi jumalaare mua hirvittää nuo Miran koltut. Miksi sillä on aina tuommoinen tanttamekko päällä? Vanhentaa tosi paljon eikä imartele vartaloakaan.
Enkä nyt tarkoita, että pitäisi olla joku makkarankuori tai skinny jeans tms. mutta nuo tämän naisen yllä nähdyt muodottamat verhokankaat näyttävät vain omaan silmään ihan kammottavilta eivätkä häntäkään oikein pue.
Olen todella pahoillani jos hänen tyylinsä on jonkun mielestä kiva, ja luonnollisesti pahoittelut myös Miralle itselleen jos joskus tähän avautumiseen törmää. :D
Samaa mieltä. Mistä ihmeestä hän löytääkin noita muodottomia mekkoja, pikkuisen eri kuosi mutta sama malli kaikissa? Eihän nykyaikana tuollaisia pidä kukaan kuin korkeintaan yöpaitoina.
Kyllä siinä alkaa väljät mekot kiinnostaa, kun keskivartaloon on eksynyt pari ylimääräistä kiloa. Voin kertoa. Eikä kiloja ole vasta kuin 60 kg.
Emma on aina joko vähä-äyinen kikattaja ja töykeä töksäyttelijä. Tiuskimistaan yrittää kompensoida mieheensä liimautumalla. Koskakohan letkeän joensuulaismiehen pinna palaa? Kaupassakin Emma nalkutti tavalla, jolla kuulee vuosikausia naimisissa olleiden eukkojen puhuvan miehilleen.
Miran koltuista samaa mieltä, saa näyttämään lihavammalta kuin on.
Piilo-vittuileva ja pätevä Pirkkalan mies (olen jostain syystä jo unohtanut kaikkien miesten nimet sarjassa) on todella rasittava.
Turkulaisen lyhyttukan ja helsinkiläisen minimalistin villasukista jaksettiin jauhaa. Minusta on ihan normaalia, että suurperheen äidiltä tulee muistamiseksi sukat jos sitäkään. Riittää hänellä muistettavia muutenkin. Oudompaa olisi ollut, jos kymmenen lapsen lestaäiti olisi jonkun Pentikin maljakon hommannut... En kyllä näe näiden kahden välillä kemiaa, mutta ehkä he ovat molemmat vaikka a-seksuaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan Miraa ja Mattia. En muita pariskuntia osaa tähän asti nähdyn perusteella kuvitella riitelemään ainakaan tässä vaiheessa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tuota M&M:n muuttamisesta stressaamista ja nokittelua. Tajuaisin, jos kyse olisi loppuelämän asuinpaikan valinnasta, mutta tuossahan on kyse reilusta kuukaudesta. Itse ainakin ottaisin seikkailuna, jos saisin muuttaa kuukaudeksi asumaan jonnekin Pirkkalaan tai Joensuuhun, jotka eivät itselleni tuttuja paikkoja ole. :D
Viimeisimmässä jaksossa se oli lähinnä Matti, joka siitä asumispaikasta jauhoi, ja Mira sanoi kameralle ettei halua sitä nyt tässä vaiheessa miettiä. Minulle tuli tunne että jos Matti ei ole kovin kokenut naisten kanssa, niin että puhui Miralle siinä vähän niinkuin miesten kesken puhutaan, tai että Matilla voisi ehkä olla niiden kavereidensa kanssa tuollaista (huumori)puhetta. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan Miraa ja Mattia. En muita pariskuntia osaa tähän asti nähdyn perusteella kuvitella riitelemään ainakaan tässä vaiheessa suhdetta.
Mun taas on näin varovaisia tyyppejä vaikea nähdä vielä riidoissa. Mattihan sanoi suoraankin aikovansa olla helppoa matkaseuraa. Pakko olla jompikumpi Katista ja Emmasta kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän konservatiivista porukkaa. Naiset huokailevat olevansa nyt rouvia. Kovin ulkokultaiselta kuulostaa, eihän nykypäivänä kolmikymppinen sinkku ole enää mikään erikoisuus. Mulle maistraatissa käväisy oli vain pakollinen muodollisuus ja oltu 31 vuotta naimisissa. Enkä missään nimessä tykkää sanasta rouva, se kangistaa ja vanhentaa.
Sama. Naimisissa vuosikymmeniä, mutta ikinä en suustani saisi ulos, että olen rouva. Sana ei kerta kaikkiaan sovi suuhuni. Voin olla puoliso, mutta en rouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Mira ja Matti? Mua ärsyttää toi Matti, jotenkin epäaito ja jankkaa vaan Pirkkalasta ja golfista. Mitään syvällisempää ei irtoa. No, Jannesta ei irtoa sitäkään vähää.
Jannesta ihan takuulla irtoaisi vaikka mitä, mutta Kati vie kaiken tilan ja syö lopulta hommasta hapen. Mutta noin ääriekstrovertti ei varmaankaan itse hahmota sitä, että on itse pahin este sille että Janne pääsisi ääneen ja avautumaan.
Olen helpottanut ohjelman katsomista. Kelaan eteenpäin kaikki kohdat joissa on Mira ja Matti tai ”asiantuntijat” löpisemässä.
Oikeastaan, mulla ei ole mitään M&M vastaan, mutta jotenkin he eivät ole kiinnostavia ihmisiä yksitoikkoisine jutusteluineen.
Tuomasta ja Emmaa seuraan huvittuneena. Jotenkin he ovat hauskan särmä parivaljakko. Ihan parasta tv viihdettä!
Veikkaan, että riitelijät on Kati ja Janne.
Voisivat olla myös Emma ja Tuomas, mutta heidän olettaisin kykenevän selvittämään paremmin riitansa itsenäisesti, kun taas Katin voisi kuvitella joutuvan helpommin johonkin hysteriaan ja umpikujaan johon haluaa asiantuntijan apua.
Katin äänellä voin niin kuvitella jonkun ”siis mä en kestä enää, mä en tiedä mitä mä teen, meidän on PAKKO saada tähän ammattiapua”-draaman.
Vierailija kirjoitti:
Pariksi olisin laittanut Miran ja Jannen. Janne olisi päässyt paremmin esiin ja Mira tykkäisi perinteisestä, vakaasta ja käytännöllisestä miehestä. Kikattelija ja feikki olisivat yrittäneet tutustua toisiinsa suojausten läpi eli Kati ja Matti.
Ja siinähän olisi ollut Matille se haaveilemansa sporttinen brunette, ei tarvetta feikkaamiselle.
Ei jaksanut teeskennellä. Janne jäi vähän ihmeissään kuin nalli kalliolle.