Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
3801/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi-tv:n yksi keskeisistä toimintalogiikoista on luoda henkilöistä itsensä karikatyyrejä, eli "hihittelijästä" näytetään lähinnä hihittelyä (vaikka 98 % ajasta olisi hihittelemättä), "valittajasta" valittamista (vaikka valittaisi 1 % ajasta) jne.

Tämä. Käsikirjoittamalla ja sopivasti leikkaamalla katsojille saadaan luotua melkein minkälaisia mielikuvia ja tahansa. Tuttuni oli joskus vuosia sitten mukana Maajussille morsian -sarjassa. Hän on luonteeltaan hyväntuulinen ja nauravainen, mutta ohjelmasta sai sen kuvan, että hän nauroi ihan koko ajan ja lähes kaikelle ärsyttävyyteen asti. Kuva ei juurikaan vastannut todellisuutta ja osallistujaa itseään (samoin kuin meitä hänet hyvin tuntevia) harmitti että hänestä luotiin mielikuva kikattelevana hupakkona, joka ei suhtaudu mihinkään asiaan vakavasti. 

Niiden vähien valikoitujen minuuttien perusteella, mitä meille näytetään, ei voi päätellä henkilöistä tai heidän suhteestaan mitään. Samalla mahdollistetaan yllätyskäänteet ja katsojien mielenkiinto säilyy.

Jep. Näinhän Miina ja Heikki olivat kommentoineet jälkikäteen, että oli leikattu esim häät niin että ei välittynyt miten lämmin tunnelma siellä oli oikeasti ihmisillä ollut. 

Vierailija
3802/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että riitelijät on Kati ja Janne.

Voisivat olla myös Emma ja Tuomas, mutta heidän olettaisin kykenevän selvittämään paremmin riitansa itsenäisesti, kun taas Katin voisi kuvitella joutuvan helpommin johonkin hysteriaan ja umpikujaan johon haluaa asiantuntijan apua.

Katin äänellä voin niin kuvitella jonkun ”siis mä en kestä enää, mä en tiedä mitä mä teen, meidän on PAKKO saada tähän ammattiapua”-draaman.

Minäkin veikkaan Katia ja Jannea.

Riitelyn aloittaja on takuulla Kati, toisaalta Jannen tyyliset viilipytyt eivät helposti suutu,

mutta sitten kun suuttuvat, on siitä oksat pois.

Mielenkiintoista siis tiedossa...

Ei kai sen riidan tässä tarvitse tarkoittaa, että joku suuttuu tai että huudettaisiin päät punaisina. Pikemminkin varmaan, että on joku niin suuri näkemysero tai toisen ymmärtämättömyys, että tuntuu ettei tästä tule mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Parit jatkavat tutustumista häämatkalla. Parisuhteiden ydinongelmat ovat jo alkaneet selvitä ja yksi pariskunnista turvautuu jo riitelynsä vuoksi asiantuntija-apuun. Selviääkö suhde kotiin asti? ”

Tuossa seuraavan jakson kuvaus. Arvauksia mikä pari kyseessä?

Riitelijät on Emma ja Tuomas. Tuomas väsähtää Emman ahdistukseen ja kiukutteluun, merkit jo ilmassa. Tuo pari taitaa erota jo ohjelman aikana, valitettavasti.

Joku pareista ilmeisesti päätyy kesken kauden jo eroon, noista jaksojen selosteista päätellen. Oisko ollut jakso 11

Vierailija
3804/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yleensä arvostele ihmisten ulkonäköä, mutta tämä on nyt pakko saada sydämeltä: voi jumalaare mua hirvittää nuo Miran koltut. Miksi sillä on aina tuommoinen tanttamekko päällä? Vanhentaa tosi paljon eikä imartele vartaloakaan.

Enkä nyt tarkoita, että pitäisi olla joku makkarankuori tai skinny jeans tms. mutta nuo tämän naisen yllä nähdyt muodottamat verhokankaat näyttävät vain omaan silmään ihan kammottavilta eivätkä häntäkään oikein pue.

Olen todella pahoillani jos hänen tyylinsä on jonkun mielestä kiva, ja luonnollisesti pahoittelut myös Miralle itselleen jos joskus tähän avautumiseen törmää. :D

Samaa mieltä. Mistä ihmeestä hän löytääkin noita muodottomia mekkoja, pikkuisen eri kuosi mutta sama malli kaikissa? Eihän nykyaikana tuollaisia pidä kukaan kuin korkeintaan yöpaitoina.

Kyllä siinä alkaa väljät mekot kiinnostaa, kun keskivartaloon on eksynyt pari ylimääräistä kiloa. Voin kertoa. Eikä kiloja ole vasta kuin 60 kg.

Jokainen pukeutujan miten viihtyy, enkä pidä itsestäni, kun tätä kommentoin, mutta itselläkin on varmaan saman verran ekstraa kuin Miralla, ja ikääkin enemmän, mutta silti minusta nuo leikkaukset/materiaalit ja ennen muuta helman pituus ja 'liehuvuus' tekee Miran lpokin paljon ikäistään vanhemmaksi.

Kun vielä ilme, naaman rakenne ja hiukset on jotenkin kovin tätimäisiä (hiuksissa varmaan sopisi vähän enemmän melko luonnollista väriä, vähän raitaa joukkoon. Tuo blondi on kovin ""wannabe-20kymppinen".) - mun mies ihmetteli ääneen, miten vanha puoliso Matille oli valittu (vaikkei Mattikaan mikään kovin nuorekas ole...). Hän arvioi, että Mira olisi mun kanssa saman ikäinen, abouttia 50.

Ja kun vielä joku täällä oli havannoinut, että Mira oli kovasti Matin ÄIDIN näköinen, niin voipi olla, että Matin on vaikeahkoa nähdä Mirassa elämänkumppaniainesta?

Mutta toki Mirankin tyylistä ja ulkonäöstä ollaan varmaan montaa mieltä - mikä on hyvä, ja kyllähän hän oikein mukavalta ihmiseltä vaikuttaa, varovaiselta mutta tavallaan varsin tietoisena siitä, mistä itse pitää.

Vierailija
3805/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juudit on hyvän ihmisen oloinen ja lempeä ja kärsivällinen. Mutta minusta tuntuu, ettei ole täysin sinut naiseutensa kanssa. On jotenkin sillä tavalla sukupuoleton käytökseltään, että kuvailisin lähinnä sanoilla "hyvä jätkä". Voi olla, että Tommi kaipaisi ainakin alitajuisesti puolisolta enemmän naisellisuutta. Ei mekko tee naisesta vielä naisellista. Naisellisuus näkyy siinä miten nainen liikkuu, kantaa itsensä, ehostautuukin, näyttää parhaita puolia vartalostaan (tyylillä tietysti). Tuntuu, että näissä Juuditilla on vielä työstettävää.

Olen itsekin aiemmin ollut lestadiolainen ja se naiskuva liikkeessä on tosi kapea muotti. Ollaan joko äitejä, vaimoja tai sisaria. Ei niinkään NAISIA ja itsevarmuutta ei edes katsota kovin hyvällä. Näistä on ollut työstämistä päästä pois.

No huh huh. Aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä sitä voi jonkun ulkoisesta olemuksesta tehdä! Mitä jos Juuditilla ei olisi lyhyet hiukset ja silmälaseja? Hetikö hän olisi nainen? Kääntäen toisin päin: itse olen vaalea ja pienikokoinen, ja ihmiset usein kuvittelee mun olevan tosi naisellinen, jopa tyttömäinen. Todellisuudessa koen olevani lähinnä muunsukupuolinen. Mut nähdään tyttömäisenä vaikka olisi ne lyhyet hiukset ja neutraalit vaatteet. Eli väitän, ettei kenenkään naisellisuutta voi arvioida tuolla lailla ulkoisista seikoista. Joku kävelytyylikin on aika periytyvä asia...

Samaa mieltä. On _erittäin ok_ olla Juuditin näköinen nainen ja se mikä hänestä huokuu on tasapainoisuus, eikä todellakaan mitkään ongelmat sukupuolensa kanssa.

Ja mitä vl-yhteisön naiskuvaan tulee, niin itse siellä kasvaneena koen kyllä tulleeni arvostetuksi tyttönä ja naisena, ja tuon koen ihan suomalaiseksi kulttuuripiirteeksi ettei varsinkaan naisen itsevarmuutta katsota hyvällä - en siis vl-liikkeen erityispiirteeksi.

Itse vl-piireissä kasvaneena ja niistä nuorena lähteneenä koen päinvastoin, että feminiiniset piirteet ovat vl-yhteisössä arvostetumpia kuin Suomessa yleisesti.

Ärsyttää, että Juuditista yritetään vääntää väkisillä jotain traumatisoitunutta ongelmaista vain koska vl-tausta, vaikka hän on huomattavasti tasapainoisempi ihminen kuin ihmiset keskimäärin.

Siis oikeasti todella hyväntahtoinen, tasapainoinen ja itsensä tunteva ihminen, mikä on harvinaista.

Juuri näin näen itsekin.

Juudit on harvinaisen tasapainoinen nainen.

Nyk. vl

Katsotaanko lv piireissäkin nykyään TV:tä vai mistä tieto Juuditista?  Vai oliko niin, että netistä saa katsoa, mutta ei teeveestä? Täällä meillä päin käytii aikoinaan lv piireissä jopa kantamassa ihmisten TV:t roskiin. Iso oli synti jos sitä "paholaisen sontaluukkua" katsoi.

Ihan itse olen seurannut sarjaa netistä. Sillä ei ole väliä, katsooko tv:stä vai netistä! Mulla ei ole telkkaa, koska koen etten tarvitse sitä laitetta ja netti riittää. Myöskään en näe telkkaa laitteena syntinä. Se on ammoisina aikoina koettu niin ja en halua omalla toiminnallani provosoida/pahentaa muiden mieltä. Katson netistä, mitä katson.

Seuraan ohjelmaa Juuditin vuoksi. Hänen perhe on ollut julkisuudessa muutenkin vl-uskoon liittyvien asioiden vuoksi. En tunne perhettä. Juudit vaikuttaa ihanalta persoonalta ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

En ole ahdistettu tässä uskossa. Saan enemmän kuin luovun. Siksi uskon. Olen sitä mieltä, että jokainen uskoo tai on uskomatta. Se on jokaisen oma asia. Minun tehtäväni ei ole tuomita ketään.

Nyk. vl

Olet oikeassa. Kenenkään tehtävä ei ole tuomita ketään.  Silti suuri osa vl uskoisia tuomitsee kaikki muut. Ja TV on ollut pannassa, mutta netistä on saanut katsoa. Mutta jos järkeviä ollaan, niin kummastakohan ne kaikki pahuudet löytää? 

No joo, antaa nyt tämän keskustelun olla, välillä vaan niin harmittaa, miten täällä vl seuduilla kohdellaan esim lasta, joka ei ole vl.

Vierailija
3806/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katin luonteella saa riidan aikaiseksi sekunnissa.

Niin on täynnä itseään että ei ole kompromissien tekijäksi. Minä itse ja seuraavaksi minä. Arvaan että Kati lynttää alleen kenet vain kuin panssarivaunu. Itsekkyys ja oman puheen ihannointi, wau, ihanaa , upeeta kunnes. Janne on aivan liian fiksu menemään mukaan tuollaisen panssarivaunun juttuihin. Juu, Janne on hieman rauhallisempi, todellakin! Katin teennäisen kuoren alla asuu pieni hylätty tyttö. On vain selvittävä, ja kyynärpäitä tulee käyttämään. Semmottis ja nähtäväksi jää.

Oletteko kauankin tunteneet Katin kanssa?

Vierailija
3807/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin näin jakson ja luin Tuomaksesta ja Emmasta täältä, luulin siis että Emma töksäyttelee asioita ihan silkkaa pahuuttaan, mutta siis nyt jakson nähtyäni sanoisin että tuohan on vain sarkasmia, huumoria :D Eikö ihmiset oikeesti ymmärrä täällä?

Ehkä tämä on toki makuasia, kun omasta mielestäni muiden parien meno näyttää enemmän teennäiseltä ja imelältä (jälleen huom, makuasia, ei absoluuttinen totuus).

En kuitenkaan kiellä, etteikö sarkasmi huumorinlajina olisi haastava: raja sarkasmin ja puhtaan ilkeyden välillä saattaa joskus hämärtyä tai jos sillä yritetään ainoastaan peittää epävarmuutta tai jos toinen osapuoli kokee sen raskaana. Noh, saa nähdä.

Mielenkiinnolla kuitenkin jään seuraamaan jokaista paria.

SPOILER

Tuomas kuitenkin mainitsi, että Emman kanssa tulee tahtomattaankin väärinkäsityksiä. Ei tuo kiukuttelu pelkkää sarkasmia ole, jos ollenkaan.

Siellä on taas katsottu ihan eri jaksoa kuin minä. Tuo lausahdushan liittyi siihen, miten Tuomas sanoi Emmaa useaan otteeseen pöntöksi, mistä he jälkikäteen jäivät naljailemaan keskenään. 

Katso uudestaan. Kyllä Tuomas sanoo selvällä Suomen kielellä, että väärinkäsityksiä tulee eikä viitannut mitenkään suoraan "pönttö-asiaan".

En ole nähnyt vielä tuota asiaa, mutta ainakin maalla keski-suomessa voidaan "pöntötellä" toisiamme. Senkin pönttö! Eikä todellakaan ole tarkoitus loukata toista. 

Tuomas klaanisi jossain vaiheessa Emman olevan "jäätävä pönttö" ja Emma jäi nalkuttamaan siitä, että hän on siis Tuomaksen mielestä tosi iso - eikä suostunut ottamaan kuuleviin korviinsakaan, kun Tuomas avasi tarkoittaneensa "ihan pöljä". Jos tuo pari johonkin kaatuu niin Emman itsetunto-ongelmiin.

Joskus oli pari hajoaa jo kesken ohjelman niin minä veikkaan, että Emma 'jättää' ettei vaan itse 'tule jätetyksi'.

Vierailija
3808/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin näin jakson ja luin Tuomaksesta ja Emmasta täältä, luulin siis että Emma töksäyttelee asioita ihan silkkaa pahuuttaan, mutta siis nyt jakson nähtyäni sanoisin että tuohan on vain sarkasmia, huumoria :D Eikö ihmiset oikeesti ymmärrä täällä?

Ehkä tämä on toki makuasia, kun omasta mielestäni muiden parien meno näyttää enemmän teennäiseltä ja imelältä (jälleen huom, makuasia, ei absoluuttinen totuus).

En kuitenkaan kiellä, etteikö sarkasmi huumorinlajina olisi haastava: raja sarkasmin ja puhtaan ilkeyden välillä saattaa joskus hämärtyä tai jos sillä yritetään ainoastaan peittää epävarmuutta tai jos toinen osapuoli kokee sen raskaana. Noh, saa nähdä.

SPOILER

Tuomas kuitenkin mainitsi, että Emman kanssa tulee tahtomattaankin väärinkäsityksiä. Ei tuo kiukuttelu pelkkää sarkasmia ole, jos ollenkaan.

Siellä on taas katsottu ihan eri jaksoa kuin minä. Tuo lausahdushan liittyi siihen, miten Tuomas sanoi Emmaa useaan otteeseen pöntöksi, mistä he jälkikäteen jäivät naljailemaan keskenään. 

Katso uudestaan. Kyllä Tuomas sanoo selvällä Suomen kielellä, että väärinkäsityksiä tulee eikä viitannut mitenkään suoraan "pönttö-asiaan".

En ole nähnyt vielä tuota asiaa, mutta ainakin maalla keski-suomessa voidaan "pöntötellä" toisiamme. Senkin pönttö! Eikä todellakaan ole tarkoitus loukata toista. 

Tuomas klaanisi jossain vaiheessa Emman olevan "jäätävä pönttö" ja Emma jäi nalkuttamaan siitä, että hän on siis Tuomaksen mielestä tosi iso - eikä suostunut ottamaan kuuleviin korviinsakaan, kun Tuomas avasi tarkoittaneensa "ihan pöljä". Jos tuo pari johonkin kaatuu niin Emman itsetunto-ongelmiin.

Joskus oli pari hajoaa jo kesken ohjelman niin minä veikkaan, että Emma 'jättää' ettei vaan itse 'tule jätetyksi'.

Jäätävä pönttö on todellakin se pöljä, ja jos sen saa kuulostamaan isokokoiselta edes vitsinä, niin eihän se muusta kerro kuin heikosta itsetunnosta. Mikä ei taas ennusta hyvää parisuhteissa.

Vierailija
3809/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Parit jatkavat tutustumista häämatkalla. Parisuhteiden ydinongelmat ovat jo alkaneet selvitä ja yksi pariskunnista turvautuu jo riitelynsä vuoksi asiantuntija-apuun. Selviääkö suhde kotiin asti? ”

Riitelijät on Emma ja Tuomas. Tuomas väsähtää Emman ahdistukseen ja kiukutteluun, merkit jo ilmassa. Tuo pari taitaa erota jo ohjelman aikana, valitettavasti.

Joku pareista ilmeisesti päätyy kesken kauden jo eroon, noista jaksojen selosteista päätellen. Oisko ollut jakso 11

Olen todella pettynyt jos joku pari eroaa jo kesken kauden. Mielestäni jos leikkiin lähtee, niin leikin kestää. Kyse ei kuitenkaan ole pitkästä ajasta. Kyllä tähän prosessiin voisi suhtautua vakavasti, kun sentään ihan oikeasta avioliitostakin on kuitenkin kyse.

Vierailija
3810/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yleensä arvostele ihmisten ulkonäköä, mutta tämä on nyt pakko saada sydämeltä: voi jumalaare mua hirvittää nuo Miran koltut. Miksi sillä on aina tuommoinen tanttamekko päällä? Vanhentaa tosi paljon eikä imartele vartaloakaan.

Enkä nyt tarkoita, että pitäisi olla joku makkarankuori tai skinny jeans tms. mutta nuo tämän naisen yllä nähdyt muodottamat verhokankaat näyttävät vain omaan silmään ihan kammottavilta eivätkä häntäkään oikein pue.

Olen todella pahoillani jos hänen tyylinsä on jonkun mielestä kiva, ja luonnollisesti pahoittelut myös Miralle itselleen jos joskus tähän avautumiseen törmää. :D

Samaa mieltä. Mistä ihmeestä hän löytääkin noita muodottomia mekkoja, pikkuisen eri kuosi mutta sama malli kaikissa? Eihän nykyaikana tuollaisia pidä kukaan kuin korkeintaan yöpaitoina.

Kyllä siinä alkaa väljät mekot kiinnostaa, kun keskivartaloon on eksynyt pari ylimääräistä kiloa. Voin kertoa. Eikä kiloja ole vasta kuin 60 kg.

Jokainen pukeutujan miten viihtyy, enkä pidä itsestäni, kun tätä kommentoin, mutta itselläkin on varmaan saman verran ekstraa kuin Miralla, ja ikääkin enemmän, mutta silti minusta nuo leikkaukset/materiaalit ja ennen muuta helman pituus ja 'liehuvuus' tekee Miran lpokin paljon ikäistään vanhemmaksi.

Kun vielä ilme, naaman rakenne ja hiukset on jotenkin kovin tätimäisiä (hiuksissa varmaan sopisi vähän enemmän melko luonnollista väriä, vähän raitaa joukkoon. Tuo blondi on kovin ""wannabe-20kymppinen".) - mun mies ihmetteli ääneen, miten vanha puoliso Matille oli valittu (vaikkei Mattikaan mikään kovin nuorekas ole...). Hän arvioi, että Mira olisi mun kanssa saman ikäinen, abouttia 50.

Ja kun vielä joku täällä oli havannoinut, että Mira oli kovasti Matin ÄIDIN näköinen, niin voipi olla, että Matin on vaikeahkoa nähdä Mirassa elämänkumppaniainesta?

Mutta toki Mirankin tyylistä ja ulkonäöstä ollaan varmaan montaa mieltä - mikä on hyvä, ja kyllähän hän oikein mukavalta ihmiseltä vaikuttaa, varovaiselta mutta tavallaan varsin tietoisena siitä, mistä itse pitää.

No jaa, näkemyksensä kullakin.

Minun silmääni Mira ja Matti näyttävät suunnilleen samanikäisiltä keskenään, itse olen 27-vuotias.

Ärsyttää ja ällöttää joidenkin vanhempien ihmisten tapa olla aina ruotimassa minkä ikäiseltä toiset ja etenkin naiset näyttävät.

Itse aion olla vastavoima tuolle oksettavalle naisten iän arvioimiselle ja arvostelulle, ja olisin todella inhottunut jos mieheni kommentoisi naisia kuten sinun miehesi.

Yäk.

Vierailija
3811/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

Jäätävä pönttö on todellakin se pöljä, ja jos sen saa kuulostamaan isokokoiselta edes vitsinä, niin eihän se muusta kerro kuin heikosta itsetunnosta. Mikä ei taas ennusta hyvää parisuhteissa.

Meillä päin voidaan toki mainiosti sanoa että joku on 'jäätävän kokoinen' mikä on silloin todella jättimäisen suuri MUTTA Emma reppana ymmärtää tuon jäätävä-adjektiivin valitettavasti aivan väärin.

Vierailija
3812/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun silmääni Mira ja Matti näyttävät suunnilleen samanikäisiltä keskenään, itse olen 27-vuotias.

Ärsyttää ja ällöttää joidenkin vanhempien ihmisten tapa olla aina ruotimassa minkä ikäiseltä toiset ja etenkin naiset näyttävät.

Itse aion olla vastavoima tuolle oksettavalle naisten iän arvioimiselle ja arvostelulle, ja olisin todella inhottunut jos mieheni kommentoisi naisia kuten sinun miehesi.

Yäk.

No Huoh, itsekään en sitä tee, eikä miehenikään - mutta kyllä tässä ohjelmassa, kun kyse on elämänkumppanin löytämisestä, myös ulkonäöllä on merkitystä, ja on aivan tekopyhää väittää, ettemme me katsojat huomiosi, sopivatko ehdokkaat mitenkään ulkonäöllisesti keskenään.

Ja Matti kyllä haluaisi sellaisen golf-vaimon, mitä en usko että Mirasta kuoriutuu...

(Kuten ei Matistakaan sitä puuseppä-grillaaja äijää Miralle..)

Vierailija
3813/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaaja nyt tekee näistä pareista mitä haluaa. Muistakaa se. Tämä on ohjattua realitya.

Vierailija
3814/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy kanssakärsijä kaaso.

Vierailija
3815/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudit ehkä voi olla tasapainoinen, mutta tuollaiseen tasapainoisuuteen kuitenkin liittyy äärimmäistä ahdistavuutta, koska se kantaa mukanaan vaatimusta olla itsekin tasapainoinen.

Minusta naisessa tulee olla varoventtiili, mekanismi, jonka kautta paine laukeaa ulos, jos sitä tulee liikaa. Varoventtiili viestii myös miehelle, että nyt mentiin liian lähelle rajaa.

Jos ihminen on käytökseltään läpeensä hyvä ja tasapainoinen, hänestä tulee turvaton.

Monissa parisuhteissa toinen osapuoli toivoo rajojen asettamista itselleen.

Vierailija
3816/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira ja Matti?

Vierailija
3817/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yäk.

No Huoh, itsekään en sitä tee, eikä miehenikään - mutta kyllä tässä ohjelmassa, kun kyse on elämänkumppanin löytämisestä, myös ulkonäöllä on merkitystä, ja on aivan tekopyhää väittää, ettemme me katsojat huomiosi, sopivatko ehdokkaat mitenkään ulkonäöllisesti keskenään.

Ja Matti kyllä haluaisi sellaisen golf-vaimon, mitä en usko että Mirasta kuoriutuu...

(Kuten ei Matistakaan sitä puuseppä-grillaaja äijää Miralle..)

Uskon, että Mira puhkeaisi aivan eri tavalla kukkaan sellaisen pihvejä grillaavaan remonttitaitoisen miehen kanssa. Vielä kun olisi sellainen puhelias ja pussaava, niin avot 👌🏻

Vierailija
3818/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juudit ehkä voi olla tasapainoinen, mutta tuollaiseen tasapainoisuuteen kuitenkin liittyy äärimmäistä ahdistavuutta, koska se kantaa mukanaan vaatimusta olla itsekin tasapainoinen.

Minusta naisessa tulee olla varoventtiili, mekanismi, jonka kautta paine laukeaa ulos, jos sitä tulee liikaa. Varoventtiili viestii myös miehelle, että nyt mentiin liian lähelle rajaa.

Jos ihminen on käytökseltään läpeensä hyvä ja tasapainoinen, hänestä tulee turvaton.

Monissa parisuhteissa toinen osapuoli toivoo rajojen asettamista itselleen.

Eli sellainen ei sopisi sinulle?

Itse en tunnista tuota mistä kerrot, ja on vaikea ellei mahdotonta nähdä Juuditia ”äärimmäisen ahdistavana” kumppanina.

Eiköhän hänkin osaa kuitenkin suuttua, jos oikeasti aihetta on.

Tosin stabiilin ihmisen suuttumuskin on erilaista kuin vähemmän stabiilin saati dramaattisen luonteen omaavan ihmisen suuttumus.

Vierailija
3819/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkkahaukan syksyn mainoksessa ainakin on just samanmallisia kolttuja. Ihan on kuule kuuminta hottia nyt. Et taida itse olla muodin aallonharjallä. ; )

Vierailija
3820/18026 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että Mira näyttää tätimäiseltä ja viisikymppiseltä... No ei todellakaan näytä. Max 35-vuotiaalta näyttää minusta.

Lopettakaa jo tuo toisten naisten ulkonäön haukkuminen, teillä haukkujillahan on huonompi itsetunto kuin Emmalla vaikuttaa ohjelman perusteella olevan.

Ketju on lukittu.