Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatan olla raskaana. Häämatkalla mieheni

Vierailija
16.07.2013 |

kaikessa romanttisuudessaan sai mut uskomaan, että on suloinen idea jättää siellä ehkäisy pois. Ei tuntunut enää kotona siltä. Niin että tässä nyt hermoilen, olisiko sattunut niin huono onni kohdalle. Anteeksi vain kaikki, jotka lasta toivovat. Oli pakko purkaa tämä salaisuus johonkin. Salaisuudeksi se myös jää. 

Kommentit (229)

Vierailija
101/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:48"]

onko sillä miehellä sitten jo entuudestaan lapsia? kukaan ei todellisuudessa voi tietää miltä lapset tulevat näyttämään. Ja voihan sillä lapsella olla vaikka halkio suussa, sellainen varmaan ainakin menisi adoptioon?

[/quote]

Ilman muuta. Mieluummin ulkomaille. 

ap

Vierailija
102/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:48"]

onko sillä miehellä sitten jo entuudestaan lapsia? kukaan ei todellisuudessa voi tietää miltä lapset tulevat näyttämään. Ja voihan sillä lapsella olla vaikka halkio suussa, sellainen varmaan ainakin menisi adoptioon?

[/quote] HALOO!!! Ei halkio suussa tee ihmisestä rumaa. Ne saadaan korjattua hyvinkin huomaamattomiksi myöhemmällä iällä. Tuollainen asennevamma jos mikä rumentaa ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 186 vastaa. En itse ajattelekaan, että halkio suussa rumentaa. Mutta tällä murun logiikalla, lapsen tulisi olla täydellinen. Muru on oikeasti pelottava tapaus. Jos olettaa automaattisesti että minun miehen siittämät lapset ovat kauniita ja täydellisiä niin miten sellainen henkilö mahtaa suhtautua siihen ettei se lapsi sitten aina välttämättä ole täydellisyys. Niin ja minulla on erityislapsi, tarkoitus ei ollut mitenkään halventaa erityislapsia. Tarkoitin sitä, että siihen pitää myös pystyä varautumaan.-

Vierailija
104/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:01"]

Nro 186 vastaa. En itse ajattelekaan, että halkio suussa rumentaa. Mutta tällä murun logiikalla, lapsen tulisi olla täydellinen. Muru on oikeasti pelottava tapaus. Jos olettaa automaattisesti että minun miehen siittämät lapset ovat kauniita ja täydellisiä niin miten sellainen henkilö mahtaa suhtautua siihen ettei se lapsi sitten aina välttämättä ole täydellisyys. Niin ja minulla on erityislapsi, tarkoitus ei ollut mitenkään halventaa erityislapsia. Tarkoitin sitä, että siihen pitää myös pystyä varautumaan.-

[/quote]

Varaudu kohtaamaan myös ironiaa...

ap

Vierailija
105/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:17"]

[/quote]

ap

[/quote] 186:n tarkennus oli varmaan osoitettu 188:lle, eikä sun kommentilles ulkomaanadopiotiosta. Mut ihanaa että oletat heti että oli sulle tarkoitettu ja että 186 on vain tyhmä eikä ymmärrä säkeinöivää ironiakäyttöäsi <3

Vierailija
106/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 13:17"]

[/quote]

ap

[/quote] 186:n tarkennus oli varmaan osoitettu 188:lle, eikä sun kommentilles ulkomaanadopiotiosta. Mut ihanaa että oletat heti että oli sulle tarkoitettu ja että 186 on vain tyhmä eikä ymmärrä säkeinöivää ironiakäyttöäsi <3

[/quote]

Kommenttini koski viestiä, jota kommentoin. Tällaisilla keskustelupalstoilla ei kuulu käydä julkisia yksityisiä keskusteluja, joihin muut eivät saa kommentoida. Mitään säkenöivää en ole onnistunut tuottamaan, mutta en ole kyllä yrittänytkään, joten ei masennuta. 

ap

Vierailija
107/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muru, kun teillä on niin rehellinen suhde joka perustuu luottamukseen, niin siihenhän sopisi täydellisesti se että käyt hakemassa kierukan kertomatta siitä miehelle, pyydät leikkaaman langat niin lyhkäsiks ettei mies tunne niitä,

Sitten voitte yhdessä miettiä miksi ette saa lasta vaikka sinä et käytä pillereit ettekä käytä kortsuu.

Vierailija
108/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen huumeita käyttävä mies.. Ja täysin rehellinen pettävä vaimo.

Mitenkäs se sanonta meni vakasta ja kannesta?

Vierailija
109/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, koiraihmiset on löytäneet paikalle. 

Vierailija
111/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 20:12"]

jei, jatko-osa http://www.vauva.fi/keskustelu/3842929/ketju/kivi_putosi_sydamelta_kun_raskaustesti_naytti_negaa_miehen_sydan_taas_murtuu

[/quote]

Ei ole mun kirjoittamani. 

ap

Vierailija
112/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa. Joku nyt pilasi kaiken hauskan kun et saanut taas vähitellen rakentaa tarinaa ennen kuin "paljastut".

Vierailija
113/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 20:38"]

Älä jaksa. Joku nyt pilasi kaiken hauskan kun et saanut taas vähitellen rakentaa tarinaa ennen kuin "paljastut".

[/quote]

En tiedä, miksi viitsin vastata, mutta aloitus ei ole minun. Fiksumpi tajuaisi sen heti. Ensinnäkään taas-sana ei sovi tilanteeseeni. Tähän asti se ollut vain puheita. Toiseksi, kieli on ihan vierasta. Sanavarastooni ei kuulu mitkään "negat". Kolmanneksi, mieheni ei ole murtunut. Ei vähääkään. Neljänneksi, miksi en kirjoittaisi tähän, että olen tyytyväinen? Koska mä olen. Mutta aivan sama. Usko ihan mitä haluat. 

ap

Vierailija
114/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova vauvakuume murun miehellä. Miksi se vauva on nyt saatava jos ura on tärkeä luoda nyt? En ymmärrä. 

Vierailija
115/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisitsä abortin jos nyt olisit raskaana? Oikeesti tosiaan?

Vierailija
116/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 00:16"]

Oi kun söpöjä nuo pari loppupään viestiä. On varmaan ihanaa olla niin hyvä ihminen, että saa kyseenalaistaa toisia ihmisiä. Muuta piti kirjoittaa, mutta eipä taida huvittaa. 

ap

[/quote]

Murun mielestä on siis ihan normaalia jättää ehkäisy tarkoituksella pois ja tehdä abortti jos sitten raskautuu... jos siis on niin "söpöä" kyseenalaistaa tuollainen toiminta...

Itse kämmäsin yhden kerran ehkäisyn kanssa ja mietein kieltämättä aborttia mutta tuolla sängyssä nukkuu 4v. En pidä aborttia mahdottomana mutta en voisi kyllä hyväksyä sitä että ensin huumassa yritetään vauvaa ja kun pelottaa sittenkin niin ei kun abortti jne.  tuuliviiri touhua kuten joku aikaisempi kirjoitti...

Vierailija
117/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 20:17"]

Tekisitsä abortin jos nyt olisit raskaana? Oikeesti tosiaan?

[/quote]

En. En näissä olosuhteissa. Mulla on koulutus, työ, asunto, elämä suht turvattua, aviomies, vanhemmat x 2, suku ja terveys. Elämä menisi sitten niin, vaikka se ei ykkösvaihtoehto olisikaan. Mutta se voisi tulla sellaiseksi. Ja pakko myöntää, mun ei tarvitse itseäni lasten takia uuvuttaa. Saako täällä sanoa niin?

ap

Vierailija
118/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En näissä olosuhteissa. Mulla on koulutus, työ, asunto, elämä suht turvattua, aviomies, vanhemmat x 2, suku ja terveys. Elämä menisi sitten niin, vaikka se ei ykkösvaihtoehto olisikaan. Mutta se voisi tulla sellaiseksi. Ja pakko myöntää, mun ei tarvitse itseäni lasten takia uuvuttaa. Saako täällä sanoa niin?

ap

[/quote]

Kai niin saa sanoa mutta kun se oma lapsi syntyy, niin aika monelle äidille tulee sellainen fiilis, että itse osaa lastaan parhaiten hoitaa, eikä sitä vastuuta välttämättä mielellään anna kenellekään vieraalle. Se symbioosi vauvan kanssa syntyy ihan luonnostaan, niinhän sen luonto on tarkoittanut. Ensimmäistä äitiyttään lähtee helposti suorittamaan, sitä luo vauvalle rytmin jota voi alkaa pakonomaisestikin seurata ja se jos mikä uuvuttaa tuoreen äidin. Kun pitää yrittää olla virheetön, ihan kuin lapsi menisi rikki jos ei nuku tiettynä aikana tai syö tietyllä kellonlyömällä. Nämä on niitä sudenkuoppia mihin itse aikoinani sorruin. Toisen lapsen kanssa sitä osasi ottaa jo paljon rennommin, kaiken ei tarvinnut olla niin justiinsa. Tai en mä tiedä. Ehkä vain minä olen tällainen, eikä muut suinkaan. Hirveä nipottaja jo kakarasta asti.

Vierailija
119/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 21:52"]

ap

[/quote]

Kai niin saa sanoa mutta kun se oma lapsi syntyy, niin aika monelle äidille tulee sellainen fiilis, että itse osaa lastaan parhaiten hoitaa, eikä sitä vastuuta välttämättä mielellään anna kenellekään vieraalle. Se symbioosi vauvan kanssa syntyy ihan luonnostaan, niinhän sen luonto on tarkoittanut. Ensimmäistä äitiyttään lähtee helposti suorittamaan, sitä luo vauvalle rytmin jota voi alkaa pakonomaisestikin seurata ja se jos mikä uuvuttaa tuoreen äidin. Kun pitää yrittää olla virheetön, ihan kuin lapsi menisi rikki jos ei nuku tiettynä aikana tai syö tietyllä kellonlyömällä. Nämä on niitä sudenkuoppia mihin itse aikoinani sorruin. Toisen lapsen kanssa sitä osasi ottaa jo paljon rennommin, kaiken ei tarvinnut olla niin justiinsa. Tai en mä tiedä. Ehkä vain minä olen tällainen, eikä muut suinkaan. Hirveä nipottaja jo kakarasta asti.

[/quote]

Rehellisesti, jos joku olisi valvonut sun puolestasi yöt, etkö olisi ottanut avun ilolla vastaan? Mulla ei sitten ole minkäänlaista kokemusta lastenhoidosta, kunhan ihmettelen. Ei kun on, yksi päivä ;)

ap

Vierailija
120/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti, en olisi pystynyt jättämään vauvaa kuin aika suuressa hädässä jollekin hoidettavaksi. Mulla ei ollut mitään jatkuvasti huutavaa koliikkivauvaa, mutta tulihan niitä öitä valvottua.

Mites sun koiranpentu?