Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatan olla raskaana. Häämatkalla mieheni

Vierailija
16.07.2013 |

kaikessa romanttisuudessaan sai mut uskomaan, että on suloinen idea jättää siellä ehkäisy pois. Ei tuntunut enää kotona siltä. Niin että tässä nyt hermoilen, olisiko sattunut niin huono onni kohdalle. Anteeksi vain kaikki, jotka lasta toivovat. Oli pakko purkaa tämä salaisuus johonkin. Salaisuudeksi se myös jää. 

Kommentit (229)

Vierailija
81/229 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 13:35"]Häntä mä en ole poistanut elämästäni.

[/quote]

Mutta oman lapsesi olisit valmis "poistamaan" elämästäsi. Eikö sinulla ole mitään suhteellisuudentajua? Vaalit muistoa jostain pikapanosta juhlissa, mutta et antaisi oman lapsesi elää ainutkertaista elämäänsä. Käsittämätöntä itsekkyyttä.

[/quote]

Mistäköhän pikapanosta juhlissa tässä puhutaan? En kutsuisi pitkäikäistä rakasta ystävää siten. Ei ole ollut mitään juhlapanoja vaan ystävyyttä ja suunniteltu tapahtuma nuoruudessa. Varmasti parempi muisto kuin monella muulla. Enää tässä ajassa  sillä ei tietysti ole varsinaista merkitystä. 

ap

Vierailija
82/229 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

upsi pupsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/229 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kerroit miehelle?

Vierailija
84/229 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 17:23"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 09:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:59"]

Jos nyt olet raskaana ja päädyt aborttiin, on pakko sanoa että toivon että et myöhemmin enää raskaudukaan.....Sulle se muksu ois varmaan muutenkin lähinnä asuste, jota muut hoitavat ja sä noukit itelles parhaat palat... ja tekisit aloituksia "minkäikäiselle voi tehdä kauneusleikkauksia" kun lapsen ulkonäkö ei miellyttäisikään.. tai antaisit huosyaan kun iskee eka uhma....

[/quote]

Kiitos. Kirjoittelet niin kauniita sanoja. Sinä varmaan tekstisi perusteella latistat lapsesi ja kerrot heille, mitä muuta he varmaan mokaisivat, kun ovat tehneet virheen. Mun täytyy vain toivoa, että lapseni tulee isäänsä, niin tulee kaunis lapsi. 

ap

[/quote] Kun LAPSI tekee virheitä, se harvoim tekee niitä tahallaan, ja vielä harvemmin ymmärtää miksi nyt tuli mokattua. Lapsen kanssa voi sitten keskustella asioista, niin että hänestä kasvaa aikuinen joka osaa otta muita huomioon ja ymmärtää että hänen tekonsa vaikuttaa muihinkin.

Sinä sitten taas... Olet juuttunut 5vuotiaan tasolle, siinä mielessä että et ikinä ajattele mitä teet, meet vain fiiliksen mukaan ja jälkeenpäin tajuat että molasit. Sinä et vaan aikuisenakaan näytä oppivan mitään.

Luulisi että tuo lapsentekokin olisi jo vähän isompi juttu kun jo kertaalleen annoit miehen panna sut paksuksi ja jouduit paniikkiin ja  saitkin sitten keskenmenon. Ihan kuin alkaneet raskaudet olisi sinulle kertakäyttökamaa....

Joten kyllä mietityttää miten toimisit jos pääsisit niin pitkälle että synnyttäisit elävän lapsen.

[/quote]

Höh. Raskaudet eivät todellakaan ole mitään kertakäyttökamaa. Omaa "sattumustani" mä en kehtaisi kutsua raskaudeksi ja keskenmenoksi sen kokeneiden läsnäollessa, koska se tuli ja meni, yllättäen ja nopeasti ennen kuin ehdin siihen  mitenkään asennoitua. En ole vastuuton, mutta mulla ei ole valmiiksi kirjoitettua elämänkirjaa enkä toisaalta ole tulee jos on tullakseen -ihmisiäkään. Mä mietin ja punnitsen itse tilanteessa, mikä on parhaaksi. 

ap

[/quote] Eläät kuin lapsi. Hetkessä. Ja muut kärsivät aikuisen räkänokan tempauksista...

[/quote]

Ahaa. Kukahan se on kärsinyt mun "tempauksistani"? Eipä ole tullut ilmoittautumaan. 

ap

[/quote] Kihlattusi ei esim ole ollenkaan kärsinyt tempauksistasi*? petit ja jätit ja otit takaisin ja petit taas....

[/quote]

Tuossahan tuo vahvasta tahdostaan rinnalla pysyy. No, huomenna kotiin. 

ap

Vierailija
85/229 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista, mitä kuuluu

Vierailija
86/229 |
28.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2013 klo 19:06"]

ap.... Mitä sun päässä oikein liikkuu? Jos olet tullut raskaaksi miksi tekisit abortin? Olen 17 ja synnytän kuukauden kuluttua. Jos minä pystyn siihen, miksi sinä et muka? Lapsi tuo suuren vastuun, sitä en kiellä, mutta sinulla on miehesi jonka kanssa jakaa se. En usko että tulisit katumaan, jos pitäisit vauvan. Vauva kasvattaa henkisesti, se on kavattanut kyllä fyysisestikin, mutta henkisesti tämän raskauden aikana olen kasvanut paljon. En ole enää se, joka soittaa perjantaina kavereille "Missä ryypätään?" Ne ovat jääneet täysin pois. Moni muukin asia on muuttunut. Aikuistuisit itsekin vauvan myötä. :)

[/quote]

Voi pikkuinen, sä olet tosi reipas ja urhea. Luulenpa, että meidän elämämme ovat aika erilaisia. Niinhän ne aina ovat. Mä en ole koskaan elänyt "missä ryypätään" -elämää.  Vähän erilaista. 

En suunnittele nyt mitään puoleen enkä toiseen. Lapsi ei vain mitenkään sovi ihan jokaiseen elämäntilanteeseen. 

Toivottavasti sulla on paljon apua vauvan hoidossa ja saat olla myös oma itsesi ja varttua rauhassa. Onnea matkaan!

ap

[/quote]

kuule muru jos elää sellaista elämäntilannetta ettei siihen raskaus sovi niin silloin käytetään ehkäisyä!! 

Vierailija
87/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun söpöjä nuo pari loppupään viestiä. On varmaan ihanaa olla niin hyvä ihminen, että saa kyseenalaistaa toisia ihmisiä. Muuta piti kirjoittaa, mutta eipä taida huvittaa. 

ap

Vierailija
88/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku kirjota vaan!

Vierailija
89/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLIIS Muru! Kirjoita vaan! Kyllä täällä on meitäkin joita kiinnostaa! Jännityksellä odotamme uusia juonenkäänteitä!

Vierailija
90/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 tuttavaa, joilla on lastenhoitajat. Äidit käyvät kuntosalilla tekevät jotain töitäkin silloin. Ihan keskiluokkaa ovat. He haukkuvat sitten hoitajia kilpaa... 

Vierailija
91/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 12:01"]

En selitä sen enempää koira-asiaa (tunnistamisen pelossa),  mutta jotain tuon tapaista kuin edellä arvailtiin, on kyseessä. Ei mitään hoitamiseen liittyvää. 

Lastenhoitaja-asiakaan ei ole niin mustavalkoinen. Luotettu läheinen henkilö apuna, kun tarvitaan, ei koko ajan, on tavoite. Ei niin kuin mulla oli, että olin välillä pitkiä aikoja äidittä. Se oli tietysti mulle normaalielämää ja vanhemmiltani sain vain hyvää. Lisäksi mulla on yksi ylimääräinen rakas ihminen elämässäni. Tuttavapiirissäni hoitoapu on kyllä ihan tavallista. Siis apu. Miehen vanhemmat olisivat  myös suureksi avuksi. Miksi näitä ei saa miettiä etukäteen? Pitääkö kaikkien olla passiivisia ja valittaa sitten netissä, kun kukaan ei auta eikä ole saanut nukkua ja käydä suihkussa kolmeentoista vuoteen? 

ap

[/quote]

Voi murua =( Äidin oma aika ollut tärkeämpi kuin lapsi... Isän tarve saada pillua ollut tärkeämpi kuin perhe.... Ei mkn ihme että muru maailmankuva on vähän vinksahtanut, ja että murun käsitys suhteista on mitä on...

Vierailija
92/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen, oot törkeä. 

Vierailija
93/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kirjoita... mutta eihän huomiohuora itselleen mahda mitään, kyllä se on täällä  taas selittämässä kaikkea shittiä ihanuudestaan

Vierailija
94/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Edelleen elättelen toivoa että tämä on samanlainen tarina kuin Candy-Mikko hässäkkä)

Tottakai noita juttuja saa miettiä, mutta niihin apuihin ei saa varautua, koska ne avut eivät välttämättä toteudu. Joo ne poitsukaverin, eikun siis miehen, vanhemmat ja omat vanhemmat voivat luvata kuun ja tähdet taivaalta, mutta lähtökohtaisesti lasta hankkivien tulee ajatella että he, aivan itse, hoitavat omat lapsensa. Ylimääräinen apu on ylimääräistä apua, eikä ne turvaverkotkaan ole sitä varten että ne kasvattaisivat lapset vanhempien puolesta. 

Sullahan on vähän väliä ollut täällä aloituksia joissa epäilet olevasi raskaana milloin kenellekin. Joka kerta hirveä paniikki päällä. Ehkä kuitenkin kannattaa mennä ja hankkia joko steri tai kierukka niin ei tarvitse panikoida kuukauden välein?

Vierailija
95/229 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 01:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 22:21"]

Koiran kanssa tuli muutoksia matkaan. En viitsi kuvailla kovin tarkasti. Me luovuttiin siitä, koska se olisi vaatinut suurempaa sitoutumista kuin pystymme nyt. Meillä on ollut useita koiria molemmilla, joten mistään vastuuttomuudesta ei ollut kyse. 

ap

[/quote] Öh, molemmilla ollut koiria.. ettekä sitten osannu aavistaa että pentu olisi liian vaativa!?

Voihan pyhä vatipäisyys.....

Älä hanki lapsia!!!!!!!!!!!!!!!

[/quote]

Eihän muru niin sanonut vaan tuli jotain yllättävää, esim kasvattaja on voinut  vaatia näyttelykäyntejä tms. 

[/quote]

Yleensä kasvattajat kertovat näyttelyvaateen jo kun koiranpentua varataan. Eikä nekään ole ehdottomia vaateita, vaan toiveita joista voi neuvotella.

Vierailija
96/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta muru kertoo että on raskaana. Seuraavassa viestiketjussa sitten pähkäilee tekeekö abortin vai ei. Lopulta muru kuitenkin päättää pitää lapsen ja sitten saadaan taas lukea erinäisiä ketjuja siitä kuinka keskenmeno uhkaa jne.

Vierailija
97/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muru-hahmo on kyllä niin bimboblondipissis et huhhuh...

Ensin surkuttelee ku mie ei suostu käyttämään kortsuu vaikka muru ei halua lapsia (mutta ei voiolla ilman seksiä joten antaa painaa paljaalla), sitten saa keskenmenon ja on ihan rikki, sitten mies saa ylipuhuttua jättämään ehkäisyn pois ja sitten ei taaskaan haluta lapsia.....

eikä mies vetää huumeita....

jos muru nyt on raskaana abortti olisikin varmaan oikea ratkaisu. Muru ei varmaan kestäisi jos vauva saakin enemmän huomiota kuin muru itse.... tai jos vauva onkin ruma, antais varmaan adoptioon.

Vierailija
98/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää muru on aito henkilö, niin voi taivas sentään. Ihan pelottaa, että tuollaisia ihmisiä on olemassa. Ja etenkin jos ne alkavat lisääntymään. Voi lapsi parkaa.

Vierailija
99/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 12:24"]

Jos tää muru on aito henkilö, niin voi taivas sentään. Ihan pelottaa, että tuollaisia ihmisiä on olemassa. Ja etenkin jos ne alkavat lisääntymään. Voi lapsi parkaa.

[/quote]

Voit heittää pelkosi - kaltaiseni ihminen ei ole tällä erää raskaana. Epäselvän tilanteen takia testailen uudestaan viikon, parin päästä. Joten lastensuojeluilmoituksia kannattaa alkaa jo varmuuden vuoksi väsäilemään. Onneksi mulla ei kuitenkaan ole riskiä saada rumaa lasta; mun mieheni ei yksinkertaisesti pysty sellaisia tuottamaan. 

ap

Vierailija
100/229 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sillä miehellä sitten jo entuudestaan lapsia? kukaan ei todellisuudessa voi tietää miltä lapset tulevat näyttämään. Ja voihan sillä lapsella olla vaikka halkio suussa, sellainen varmaan ainakin menisi adoptioon?