Kivi putosi sydämeltä, kun raskaustesti näytti negaa. Miehen sydän taas murtuu.
Ja koen hiljaa syyllisyyttä tyytyväisyydestäni. Mä oon ihan kamala ihminen :(
Kommentit (9)
Taas se nähdään; nainen on sadisti ja psykopaatti.
Naisen itsensä kertomana. Huh huh.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 20:04"]
Mitä kamalaa siinä on jos ei halua lasta. Ehkä sun pitäisi kertoa miehellesi, ettet halua tulla raskaaksi ja että tämän olisi hyvä hyväksyä se tällä erää.
[/quote] Tämä mies yrittää kyllä saada ap:tä raskaaksi hinnalla millä hyvänsä.... ei ole niinkään kyse siitä että haluaa lapsen, haluaa vain että nainen pysyy kotona. Niin, ja kuuluhan se lapsi asiaan kun on mennyt naimisiin.
Jos joku miettii, niin tämä on vain osa 1511093, murun tarinaa,
Edellinen osa on tämä http://www.vauva.fi/keskustelu/3837535/ketju/saatan_olla_raskaana_haamatkalla_mieheni/sivu/9#comment24622070
Ei olla naimisissa. 8v avoliittoa. ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 20:13"]
Ei olla naimisissa. 8v avoliittoa. ap
[/quote] hyvä yritys, tiedän että moasin kun paljastin sut liian nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 20:13"]
Jos joku miettii, niin tämä on vain osa 1511093, murun tarinaa,
Edellinen osa on tämä http://www.vauva.fi/keskustelu/3837535/ketju/saatan_olla_raskaana_haamatkalla_mieheni/sivu/9#comment24622070
[/quote]
Ei ole.
En ole jaksanut perehtyä linkittämääsi ketjuun, joten voisitko antaa olla. Olen 28v, 8 & 9 vuotiaiden äiti. Mies haluaisi kolmannen, minä tavallaan, mutta toisaalta alkaa mukavuudenhalu viemään voiton. olen vaan huojentunut ettei ainakaan vielä tärpännyt.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 20:27"]
En ole jaksanut perehtyä linkittämääsi ketjuun, joten voisitko antaa olla. Olen 28v, 8 & 9 vuotiaiden äiti. Mies haluaisi kolmannen, minä tavallaan, mutta toisaalta alkaa mukavuudenhalu viemään voiton. olen vaan huojentunut ettei ainakaan vielä tärpännyt.
[/quote]
Sorry, ei mee läpi. Vähän niinkuin se HIV-ketju kun "jäit kiinni" ja koitit inttää ettet ole jokski luullaan. Pidä nyt vähän taukoo ja kokeile uusiksi.
Mitä kamalaa siinä on jos ei halua lasta. Ehkä sun pitäisi kertoa miehellesi, ettet halua tulla raskaaksi ja että tämän olisi hyvä hyväksyä se tällä erää.