Saatan olla raskaana. Häämatkalla mieheni
kaikessa romanttisuudessaan sai mut uskomaan, että on suloinen idea jättää siellä ehkäisy pois. Ei tuntunut enää kotona siltä. Niin että tässä nyt hermoilen, olisiko sattunut niin huono onni kohdalle. Anteeksi vain kaikki, jotka lasta toivovat. Oli pakko purkaa tämä salaisuus johonkin. Salaisuudeksi se myös jää.
Kommentit (229)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:59"]
Jos nyt olet raskaana ja päädyt aborttiin, on pakko sanoa että toivon että et myöhemmin enää raskaudukaan.....Sulle se muksu ois varmaan muutenkin lähinnä asuste, jota muut hoitavat ja sä noukit itelles parhaat palat... ja tekisit aloituksia "minkäikäiselle voi tehdä kauneusleikkauksia" kun lapsen ulkonäkö ei miellyttäisikään.. tai antaisit huosyaan kun iskee eka uhma....
[/quote]
Kiitos. Kirjoittelet niin kauniita sanoja. Sinä varmaan tekstisi perusteella latistat lapsesi ja kerrot heille, mitä muuta he varmaan mokaisivat, kun ovat tehneet virheen. Mun täytyy vain toivoa, että lapseni tulee isäänsä, niin tulee kaunis lapsi.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:59"]
Jos nyt olet raskaana ja päädyt aborttiin, on pakko sanoa että toivon että et myöhemmin enää raskaudukaan.....Sulle se muksu ois varmaan muutenkin lähinnä asuste, jota muut hoitavat ja sä noukit itelles parhaat palat... ja tekisit aloituksia "minkäikäiselle voi tehdä kauneusleikkauksia" kun lapsen ulkonäkö ei miellyttäisikään.. tai antaisit huosyaan kun iskee eka uhma....
[/quote]
Kiitos. Kirjoittelet niin kauniita sanoja. Sinä varmaan tekstisi perusteella latistat lapsesi ja kerrot heille, mitä muuta he varmaan mokaisivat, kun ovat tehneet virheen. Mun täytyy vain toivoa, että lapseni tulee isäänsä, niin tulee kaunis lapsi.
ap
[/quote] Kun LAPSI tekee virheitä, se harvoim tekee niitä tahallaan, ja vielä harvemmin ymmärtää miksi nyt tuli mokattua. Lapsen kanssa voi sitten keskustella asioista, niin että hänestä kasvaa aikuinen joka osaa otta muita huomioon ja ymmärtää että hänen tekonsa vaikuttaa muihinkin.
Sinä sitten taas... Olet juuttunut 5vuotiaan tasolle, siinä mielessä että et ikinä ajattele mitä teet, meet vain fiiliksen mukaan ja jälkeenpäin tajuat että molasit. Sinä et vaan aikuisenakaan näytä oppivan mitään.
Luulisi että tuo lapsentekokin olisi jo vähän isompi juttu kun jo kertaalleen annoit miehen panna sut paksuksi ja jouduit paniikkiin ja saitkin sitten keskenmenon. Ihan kuin alkaneet raskaudet olisi sinulle kertakäyttökamaa....
Joten kyllä mietityttää miten toimisit jos pääsisit niin pitkälle että synnyttäisit elävän lapsen.
Eiköhän se erokin ole jo Murun mielessä. Häät on nyt koettu ja oli ihanaa, mutta seuraavaksi pitää saada kokea jotain muuta.
muru on oksettava lellitty räkänokka
Selkäpiitä karmii kun ajattelee että murunlaisia ihmisiä löytyy.... Hyi hitto.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 22:21"]
Koiran kanssa tuli muutoksia matkaan. En viitsi kuvailla kovin tarkasti. Me luovuttiin siitä, koska se olisi vaatinut suurempaa sitoutumista kuin pystymme nyt. Meillä on ollut useita koiria molemmilla, joten mistään vastuuttomuudesta ei ollut kyse.
ap
[/quote] Öh, molemmilla ollut koiria.. ettekä sitten osannu aavistaa että pentu olisi liian vaativa!?
Voihan pyhä vatipäisyys.....
Älä hanki lapsia!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Eihän muru niin sanonut vaan tuli jotain yllättävää, esim kasvattaja on voinut vaatia näyttelykäyntejä tms.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 01:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 22:21"]
Koiran kanssa tuli muutoksia matkaan. En viitsi kuvailla kovin tarkasti. Me luovuttiin siitä, koska se olisi vaatinut suurempaa sitoutumista kuin pystymme nyt. Meillä on ollut useita koiria molemmilla, joten mistään vastuuttomuudesta ei ollut kyse.
ap
[/quote] Öh, molemmilla ollut koiria.. ettekä sitten osannu aavistaa että pentu olisi liian vaativa!?
Voihan pyhä vatipäisyys.....
Älä hanki lapsia!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Eihän muru niin sanonut vaan tuli jotain yllättävää, esim kasvattaja on voinut vaatia näyttelykäyntejä tms.
[/quote] Yleensähän sellaisista sovitaan ennen kuin pentu otetaan, eikö?Ei kai yksikään luotettava kasvattaja jälkeenpäin soittele perään "ainiin, teidän pitää sit käydä näyttelyissä"...
En selitä sen enempää koira-asiaa (tunnistamisen pelossa), mutta jotain tuon tapaista kuin edellä arvailtiin, on kyseessä. Ei mitään hoitamiseen liittyvää.
Lastenhoitaja-asiakaan ei ole niin mustavalkoinen. Luotettu läheinen henkilö apuna, kun tarvitaan, ei koko ajan, on tavoite. Ei niin kuin mulla oli, että olin välillä pitkiä aikoja äidittä. Se oli tietysti mulle normaalielämää ja vanhemmiltani sain vain hyvää. Lisäksi mulla on yksi ylimääräinen rakas ihminen elämässäni. Tuttavapiirissäni hoitoapu on kyllä ihan tavallista. Siis apu. Miehen vanhemmat olisivat myös suureksi avuksi. Miksi näitä ei saa miettiä etukäteen? Pitääkö kaikkien olla passiivisia ja valittaa sitten netissä, kun kukaan ei auta eikä ole saanut nukkua ja käydä suihkussa kolmeentoista vuoteen?
ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:00"]
Miten pihtaaminen sujuu? Käsittääkseni miessuhteesi perustuu paljolti seksille.
[/quote]
No ei suju.
ap
[/quote]
Ei ole varmaan ehkäisy ollut käytössä enää? Aika turha enää valittaa, jos raskaaksi tulet :)
[/quote]
Mulla on hyvä mielikuvitus.
ap