Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko suunnilleen maksaa tunnin aika yksityislääkärille pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
03.08.2020 |

Minkälainen hintahaitari suurinpiirtein, jos ihan yleislääkäristä kysymys? Hinnathan vaihtelevat lääkärikohtaisesti, ja tiedän kyllä, että yksityisten lääkäriasemien nettisivuilla näitä on listattuna, mutta en nyt jaksa tehdä laajamittaista hintavertailua.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten jaksat mennä sinne lääkäriin?Muutaman klikkauksen takana taksat, riippuen käytetystä ajasta. Päälle tulevat vielä mahdolliset labrakokeet! HUSLABin labroihin ei pääse yksityislääkärin lähetteellä.

Vierailija
2/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotain 120e pintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua vaivaa jos tunti pitää olla?

Niin paljon vaivoja että labroja yms varmaan tulee päälle niin paljon ettei sillä lääkärinpalkkion suuruudella ole niin paljoa merkitystä..

Vierailija
4/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotain 120e pintaan.

Ei noin halvalla tuntia saa, kun jo 20 min on todella kallista.

Vierailija
5/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUSLABin labroihin ei pääse yksityislääkärin lähetteellä.

Milloin tämä on muuttunut? Kyllä joskus muutama vuosi sitten vielä pääsi, ainakin näin olen ymmärtänyt.

Vierailija
6/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suurinpiirtein hintahaitaria mietit, etkä itse viitsi selvitystyötä tehdä (eli hinnan merkitys ei ole niin pennin päälle) niin mikset sitten mene vaan jonnekin lähimmälle lääkäriasemalle?

Vierailija
7/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn silloin tällöin yksityisellä erikoislääkärillä, jonka vastaanottoaika on 15 min. Miksi tarvitset tunnin? Se on varmasti toistasataa, jopa reilusti.

Vierailija
9/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tänään, 20min. 80€.

Vierailija
10/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten jaksat mennä sinne lääkäriin?Muutaman klikkauksen takana taksat, riippuen käytetystä ajasta. Päälle tulevat vielä mahdolliset labrakokeet! HUSLABin labroihin ei pääse yksityislääkärin lähetteellä.

Pääsee. Just viime viikolla olin.

ohis

Vierailija
11/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ajanvaraukseen ja kysy hinnat sieltä, jos lääkäriaseman nettisivulta ei selviä. Hinta riippuu lääkäristä, paikasta ja vastaanottoajan pituudesta (usein perusaika on esim. 15-20 min), lisäksi ilta- tai lauantaiaika on todennäköisesti kalliimpi. Lisäksi voi tulla esim. laboratorio- ja röntgen/ultraäänitutkimuskuluja.

Vierailija
12/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on mitoitettu 20 minuutin pätkissä. Eikä siellä niinkään kauan yleensä mene. Viimeksi kun käytin tytärtä niin 20minsaa oli 150 euroa, mutta sehän olikin ortopedi.. Joten peruslääkäri on edullisempi jäänee satasen alle.

Mä olen vertailua tehnyt paikoissa, joihin itse pääsen helpoiten. Samoissa summissa tuntuvat olevan. Kympin heittoa korkeintaan.

Mistä sä ton tunnin nappasit käyntiisi?

Vierailija
13/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin paljon vaivoja että viimeksi kun kävin kunnallisella niin tuntikaan ei meinannut riittää. Ja nyt julkinen terveydenhoito on niin tukossa, että yksityinen tuntuu olevan ainoa jäljellä oleva vaihtoehto.

En tosin tiedä onko tuosta yksityisellä käymisestäkään lopulta mitään hyötyä. Ehkä pitäisi vain luovuttaa ja tajuta tehdä tarpeelliset johtopäätökset...

-ap

Vierailija
14/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin paljon vaivoja että viimeksi kun kävin kunnallisella niin tuntikaan ei meinannut riittää. Ja nyt julkinen terveydenhoito on niin tukossa, että yksityinen tuntuu olevan ainoa jäljellä oleva vaihtoehto.

En tosin tiedä onko tuosta yksityisellä käymisestäkään lopulta mitään hyötyä. Ehkä pitäisi vain luovuttaa ja tajuta tehdä tarpeelliset johtopäätökset...

-ap

Pakkoko niitä on kaikki kerralla setviä. Päällimäiset päältä paranemaan ja siitä sitten eteenpäin seuraavilla käynneillä.

Vierailija
15/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kannattaa luovuttaa.

Vierailija
16/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee aika paljon. Jos on erikoislääkäri niin 60min voi maksaa  jopa 200e.

Lääkärikeskuksethan kikkailee niin, että ne lisäävät hirveän suuret toimistomaksut sen lääkäripalkkion päälle.

Jos menet sellaiselle lääkärille, joka ei työskentele missään lääkärikeskuksesssa, saatat päästä halvemmalla.

Vierailija
17/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelee aika paljon. Jos on [b]erikoislääkäri[/b] niin 60min voi maksaa  jopa 200e.

Lääkärikeskuksethan kikkailee niin, että ne lisäävät hirveän suuret toimistomaksut sen lääkäripalkkion päälle.

Jos menet sellaiselle lääkärille, joka ei työskentele missään lääkärikeskuksesssa, saatat päästä halvemmalla.

Aloituksessa kyllä sanottiin mielestäni ihan selvästi, että yleislääkäri.

Vierailija
18/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelee aika paljon. Jos on [b]erikoislääkäri[/b] niin 60min voi maksaa  jopa 200e.

Aloituksessa kyllä sanottiin mielestäni ihan selvästi, että yleislääkäri.

Voi olla myös yleislääketieteen erikoislääkäri, mutta nämä kai yleensä työskentelevät terveyskeskuksissa.

Vierailija
19/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUSLABin labroihin ei pääse yksityislääkärin lähetteellä.

Milloin tämä on muuttunut? Kyllä joskus muutama vuosi sitten vielä pääsi, ainakin näin olen ymmärtänyt.

kyllä pääsee vieläkin, itsekin menin yksityislääkärin lähetteellä n.2 vkoa sitten.

Vierailija
20/31 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Niitä vaivojahan voi alustavasti selvitellä täällä palstalla. Kerrotko vähän lisää niin pohditaan yhdessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi