Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä intissä B-luokkaan laitetuista?

Vierailija
15.07.2013 |

ev. Taitaa pojat itse halveksua julkisesti, sisäisesti kadehtia? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, yksi eksä oli b-luokkaa, oliko selkä vai mikä juttu, olen kai mä mielestäni tyhmempiäkin tavannut.

Ja toinen sai kahden viikon jälkeen lähteä kotiin, toinen jalka toista pidempi ainakin, mä luulen että ne pääviat siitä on löytyneet vasta keski-iässä.

Vierailija
22/27 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan saisi lisääntyä tuollaiset b-luokan "miehet".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 19:46"]

Ei ainakaan saisi lisääntyä tuollaiset b-luokan "miehet".

[/quote]

Miksi ei?

Vierailija
24/27 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin armeijaan vasta 25-vuotiaana. Selkäongelman takia B-mies. Moni kapiainen sanoi että kuuluisin AUKkiin / RUKkiin, mutta eipä enää tuossa iässä kiinnostanut, kun tupakaverit oli 18-19-vuotiaita räkänokkia. B-miehillä on yleensä joku vaiva esim. selkä tai polvi ongelma. Sain olla kirjuri. Aika helppo 6kk. Ajella autolla ja tehdä kapiaisten hommia.

Vierailija
25/27 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa on myös suklaahommia, eli A-luokan mies tai nainen voi päästä vaikka Ruotuväen toimittajaksi tms., käytännössä niin, että siellä on ammattitehtäviä, joihin voi hakea ne, joillla on jo ammatti. Se on kuulemma paras nakki mitä voi saada, normaalia työntekoa A-luokassa. Lähisukulaisella kävi tämä lykky, että pääsi. 

Vierailija
26/27 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika olis saanut vapautuksen, mutta halus mieluummin inttiin B-miehenä. Ihan sitä samaa siellä teki kuin muutkin; ei mitään sopan jakelua. Syynä touretten syndrooma. Älykin oikein tutkittiin ja todettiin keskivertoa reilusti älykkäämmäksi. Opiskelee yliopistossa. En ymmärrä, miksi häneen pitäisi suhtautua jotenkin huonommin tämän takia. Ja jonkun mielestä ei saisi lisääntyä. Ei ehkä oo mikään keskiverto perusjamppa, mutta fiksu, huumorintajuinen ja kunnollinen nuori mies.

Vierailija
27/27 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono näkö tai kuulo ei tee ihmistä sen huonommaksi. Mutta tämän aloituksen kaltainen yleistäminen vaikuttaa kyllä tyhmältä.