Painan 92kiloa olen 164 pitkä. Kysyttävää?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 166/95 kg. Juoksin viime viikolla kylmiltään 11 km lenkin. Kyllä pulskatkin jaksaa tarvittaessa :D
Pulskan lenkkeilijänaisen hölskyvät hyvyydet ovat eroottinen näky. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 169cm ja 98 kg. Suunnilleen sama? Laihdutan tosin nyt.
Ootko onnistunut asiassa?
Liikutko miten paljon
oon laihtunut muutaman kilon, liikun n. 3 krt viikossa. Mutta paino putoaa vain seuraamalla syömistä. Aluksi vaikeeta mutta helppoa kun pari viikkoa ensin jaksaa.
Kysyisin sitten jotain, jos olisit 92 cm pitkä ja painaisit 164 kg. Nyt olet ihan keskiverto av mamma.
Olen 161 cm ja painoin vuoden vaihteessa lähes 100 kg. Nyt 85 kg. Kannustan sua lähtemään kävelylenkille joka päivä ja syömään terveellisesti. Oikeasti kannattaa. Ihan mieletön fiilis, kun vaatteet ei kiristä ja jaksaa eri tavalla liikkua ihan arjessa kuin muutama kuukausi sitten.
Jos mä pystyn tähän, pystyt sinäkin. Aloitat vaan kävelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikutko miten paljonoon laihtunut muutaman kilon, liikun n. 3 krt viikossa. Mutta paino putoaa vain seuraamalla syömistä. Aluksi vaikeeta mutta helppoa kun pari viikkoa ensin jaksaa.
Niin se kai se pitäisi vaan ottaa linja että jättäisi herkut pois edes. Luulisi senkin auttavan. Ettei tarvii mitään ihme dieettejä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 161 cm ja painoin vuoden vaihteessa lähes 100 kg. Nyt 85 kg. Kannustan sua lähtemään kävelylenkille joka päivä ja syömään terveellisesti. Oikeasti kannattaa. Ihan mieletön fiilis, kun vaatteet ei kiristä ja jaksaa eri tavalla liikkua ihan arjessa kuin muutama kuukausi sitten.
Jos mä pystyn tähän, pystyt sinäkin. Aloitat vaan kävelystä.
Pakko kommentoida että lähdin juuri kaupasta hakemaan kävellen tiskirättejä. En edes muista koska olen kävellyt tuohon kauppaan joka on alle kilsan päässä. Autolla kivempi mennä.
Kiitos näistä viesteistä. Nämä oikeesti saavat oloa paremmaksi ja tuntuu että ehkä mäkin pystyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikutko miten paljonoon laihtunut muutaman kilon, liikun n. 3 krt viikossa. Mutta paino putoaa vain seuraamalla syömistä. Aluksi vaikeeta mutta helppoa kun pari viikkoa ensin jaksaa.
Niin se kai se pitäisi vaan ottaa linja että jättäisi herkut pois edes. Luulisi senkin auttavan. Ettei tarvii mitään ihme dieettejä.
Et tarvitse erikoisia dieettejä. Kyllä sä tiedät, että kukkakaali on terveellisempää kuin karamelli. Vähennät herkut yhteen tai kahteen per viikko. Lisäät vihanneksia ja hedelmiä ruokavalioon. Siitä se lähtee.
Voinko tulla sun kanssa makailemaan, voit laittaa mulle tissit silmille, olen niin väsynyt ja kyllästynyt töiden tekoon.
Minkä ikäinen ap on?
Perusta blogi: tuhnuja, huohotusta ja hienhajua-erään rantautuneen valaan tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla isot tissit? Entä perse?
Joo tissit on kuulemma isot. Perse tulee tossa perässä.
Ihan p..tava olet.
Mennäänkö naimisiin vai naimasiin?
M21
Itse 154,painoa 62,2,ennen en painanut näin paljon, vartalo epäsopusuhtainen, en jaksa välittää itsestäni enkä hyvinvoinnistani
Eijaksavälittäö kirjoitti:
Itse 154,painoa 62,2,ennen en painanut näin paljon, vartalo epäsopusuhtainen, en jaksa välittää itsestäni enkä hyvinvoinnistani
Niin kai se on vähän sitä itselläkin sitten. Jännä että pitää olla aina hiukset ja meikit hyvin yms mutta sitten kroppa ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Niin kai se on vähän sitä itselläkin sitten. Jännä että pitää olla aina hiukset ja meikit hyvin yms mutta sitten kroppa ei niinkään.
Onko ollut terveyshuolia, kummallakaan?
Tykkäätkö istua syliin vai naamalle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet noin läski vätys?
Olen itse 165 ja 87 kg. Urheilen kuutena päivänä viikossa, juoksua (10km), pumppi, stepaerobic, bodyattack. Juoksen puolimaratoneja juoksukisoissa. Olen urheillut koko ikäni.
Läski voin olla mutta en laiska vätys. Moni ei tunnu tajuavan että urheilu ei laihduta eli moni kovaa treenaava on silti ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Ei ole ollut mitään terveyshuolia. Kaikki veriarvot yms ollut hyviä aina. Mutta kyllähän tämän on pakko rasittaa kehoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Ei ole ollut mitään terveyshuolia. Kaikki veriarvot yms ollut hyviä aina. Mutta kyllähän tämän on pakko rasittaa kehoa.
Kun terveyshuolia ei varsinaisesti ole, niin paino nousee huomaamatta. Mulla on paljon, mutta meni aikaa, kunnes huomasi olevansa muihin nähden ihan valtava.
100 rikki vuodenvaihteeseen mennessä?
Oliko joku leijona perässä?