Painan 92kiloa olen 164 pitkä. Kysyttävää?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista kauppakassia käytät, kangas-, muovi-, vai paperikassia?
Monessa perheessä kannattaa suosia muovikassia kestokassin sijaan
Joo, jos sitä muovikassia käyttää useammin kuin kerran, mutta kuinka moni käyttää muovikassia useammin kuin kerran kaupassa ja sitten roskapussina? :D
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin tuletko sänkyyn kanssani?
t. mies
Olen nainen, mutta en valitellut sänkyseuran puutetta vaan pyöreätä olomuotoani. Että kiitos vaan en tule.
Mulla on kaveri samanpituinen mut painaa 130kg ja lihoo vaan ja valittaa
Vierailija kirjoitti:
Ei paha ylipaino. Mulla sama. Mutta kun läski kerääntyy vatsaan yritän kompensoida esim. vihreällä teellä, joka tasapainottaa sokeriaineenvaihduntaa. Diabetesta en riesakseni ota ja herkuista en luovu.
Mullakin on nyt ruvennut mahaan kertymään. Epäilen sen johtuvan siitä kun en liiku. Olen aina ollut aika painava, mutta olen ennen liikkunut paljon. Silloin rasva kertyi paremmin kroppaan. Nyt huomaa että on sellainen löysän näköinen enemmän.
Voisin ruveta teen keittoon tässä...
Pinpinreikatytto kirjoitti:
Mulla on kaveri samanpituinen mut painaa 130kg ja lihoo vaan ja valittaa
Ymmärrän kaveriasi. Ei tää ole helppoa. Yllättävän hankalaa tuo painonpudotus. Tykkään syödä. Rakastan kaikkea ruokaa terveellistä ja epäterveellistä. Vähän sellaista ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista kauppakassia käytät, kangas-, muovi-, vai paperikassia?
Monessa perheessä kannattaa suosia muovikassia kestokassin sijaan
Luin saman kirjoituksen tässä taannoin. Oli silmiäavaava.
Miksi syöt vaikka tiedät ettei kannattaisi syödä yhtään lisää Enään ikinä
Seksikkäät mitat naiselle, varsinkin jos tissiä, reittä ja persettä löytyy. Koetko itsesi seksikkääksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi syöt vaikka tiedät ettei kannattaisi syödä yhtään lisää Enään ikinä
En oikein osaa vastata. Vätysmikävätys.
Etkö haluisi olla kaunis ja hoikka,
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäät mitat naiselle, varsinkin jos tissiä, reittä ja persettä löytyy. Koetko itsesi seksikkääksi?
Itseasiassa tunnen kyllä. Minulla on nätti naama. Mutta tiedän että jos olisin terveen mitoissa olisin todella kuuma. Ja kieltämättä jotenkin ärsyttää että en tee asian eteen mitään. En kait sitten niin ole ulkonäkö keskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Etkö haluisi olla kaunis ja hoikka,
Joo haluisin. Se matka sinne on vaan liian rankka. En osaa laihduttaa. Voiko olla näin ihminen tyhmä. Olen hyvässä ammatissa yms yms, mutta tälläistä asiaa en saa hoidettua kuntoon.
Mä oon 169cm ja 98 kg. Suunnilleen sama? Laihdutan tosin nyt.
Miltä se paino tuntuu jaloissa? Miten sitä jaksaa kantaa?
Tykkään käyttää tiukkoja farkkuja niin, että kalu näkyy. Mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 169cm ja 98 kg. Suunnilleen sama? Laihdutan tosin nyt.
Ootko onnistunut asiassa?
Liikutko miten paljon
Vierailija kirjoitti:
Miltä se paino tuntuu jaloissa? Miten sitä jaksaa kantaa?
Ei tunnu yhtään. Että hyvin jaksaa. Jotenkin ehkä enemmän yläkropassa tuntuu. No ei ehkä kyllä kauhean kevyeltä tunnu. Tai en tiedä oikeastaan miltä voisi tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään käyttää tiukkoja farkkuja niin, että kalu näkyy. Mielipiteitä?
Itsellä näkyy tiukoissa kamelinvarvas.
Mä oon 166/95 kg. Juoksin viime viikolla kylmiltään 11 km lenkin. Kyllä pulskatkin jaksaa tarvittaessa :D
Ei paha ylipaino. Mulla sama. Mutta kun läski kerääntyy vatsaan yritän kompensoida esim. vihreällä teellä, joka tasapainottaa sokeriaineenvaihduntaa. Diabetesta en riesakseni ota ja herkuista en luovu.