En tajua tosi lihavia perheen äitejä,
jotka ei edes yritä tehdä asialle mitään. Minkä esimerkin lapsillenne annatte!
Kommentit (109)
Ap, onko kuppi maistunut, kun on noin paljon kirjoitusvirheitä? Ja jos olet selvinpäin, niin kannattaa palata sinne erityiskouluun, jos et osaa tuon paremmin kirjoittaa. Ja ei, en ole lihava, vituttaa vaan tuollaiset, jotka nostavat itsensä muiden yläpuolelle. Säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 22:36"]
Toivottavasti lapseni eivät sairastu ja joudu rankoille kortisonikuureille kuten minä.
[/quote]
Kortisoni ei lihota. Ruoka ja laiskuus lihottavat.
T. Yksi oikeasti rankalla kortisonikuurilla oleva.
[/quote]
Ihmiset ovat yksilöitä. Minulla kortisoni lihotti ja turvotti. Toki sain sen ylipainon pois myöhemmin.
[/quote]
Niinhän se turvottaa. Ei lihota. Kaksi täysin eri asiaa. Ihminen lihoo kun syö enemmän kuin kuluttaa. Itse en pääse edes liikkumaan enkä silti ole lihava. Niin ja olen myös ihan oikeasti todella sairas, toisin kuin ne joita "rankka kortisonikuuri lihottaa". Elämään mahtuu selityksiä. Ainakin lihavilla.
[/quote]
Mulla tuli kortisonikuurista + 25 kiloa, ei mua se kiinnosta, oliko nestettä vai rasvaa, vaikeaa oli painoa tiputtaa. Miksi sua nyppii toisten kilot?? Mulla on ainakin omakin elämä, kuin kytätä muiden kiloja. Moni, jolla on paska elämä, kostaa sen muille, ja tässä tapauksessa moni helpottaa pahaa oloaan haukkumalla lihavia. Huvinsa kullakin.
On kuppi maistunut, viimeksi saunaolut (sekin alkoholiton) uudenvuodenaattona. Että näin. Ja kirjoitusvirheitä juu, harjoittelen uuden iPadini käyttöä, kone arvailee sanoja enkä viitsi korjailla koska kunkin lauseen asiasisältö on mielestäni selvääkin selvempi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.07.2013 klo 00:01"]
On kuppi maistunut, viimeksi saunaolut (sekin alkoholiton) uudenvuodenaattona. Että näin. Ja kirjoitusvirheitä juu, harjoittelen uuden iPadini käyttöä, kone arvailee sanoja enkä viitsi korjailla koska kunkin lauseen asiasisältö on mielestäni selvääkin selvempi.
Ap
[/quote]
Seli seli. Sinulta löytyy kyllä selityksiä, samoin kuin valitat, että lihavat selittelevät. Mikset voi vaan myöntää, että olet juoppo ja/tai tyhmä? Lopetat vain nyt sen juomisen, tai menet kouluun. Ymmärsitkö sarkastisen pointin?
Juoda voi monenlaista :D ja sarkasmia tuossa ei ollut, nyt oli väärä termi. Mutta hyvää yötä sinullekin. Nukkuminen on terveellistä!!! :)
ap
Eipä riittänyt verbaliikkasi vastata tähän aloitukseen :)) Tämä siis ap:lle
http://www.vauva.fi/keskustelu/3837303/ketju/olen_hoikka_ihminen_ja_minua_kuvottaa
Ap on puutteessa. Ihan selvästi. Kuka noin vittumaista akkaa nussiskaan?
Liikunnalla on vain vähän painon kanssa. Itse olen normaalipainoinen (p.i. 22,5). En harrasta liikuntaa yhtään. En edes pidä liikunnasta enkä yli päätään liikkumisesta. Hikoilua vältän viimeiseen asti. Syön terveellisesti ja monipuolisesti, en napostele enkä syö sokerituotteita ollenkaan (siis tuotteita, joissa on lisättyä sokeria).'
Ap:n avaus oli kyllä provo. Himoliikkuja opettaa lapsilleen, että ihmisarvo olisi kiinni painosta. Jos lihava voi omalla esimerkillään opettaa, ettei ihmisen koolla tai ulkonäöllä ole merkitystä, on lapsi saanut paljon enemmän.
Itse yritän lapsilleni kertoa, että he ovat omina itsenään täydellisiä ja että myös ulkopuolisten ihmisten hyväksyminen juuri sellaisina kuin ovat, on tärkeää. Kenenkään ei tarvitse ulkoisia mittojaan muuttaa (ei lihoa eikä laihtua) eikä harrastaa liikuntaa (tai mitään muutakaan) kenenkään muiden mielipiteiden takia.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 22:36"]
Toivottavasti lapseni eivät sairastu ja joudu rankoille kortisonikuureille kuten minä.
[/quote]
Kortisoni ei lihota. Ruoka ja laiskuus lihottavat.
T. Yksi oikeasti rankalla kortisonikuurilla oleva.
[/quote]
Ihmiset ovat yksilöitä. Minulla kortisoni lihotti ja turvotti. Toki sain sen ylipainon pois myöhemmin.
[/quote]
Niinhän se turvottaa. Ei lihota. Kaksi täysin eri asiaa. Ihminen lihoo kun syö enemmän kuin kuluttaa. Itse en pääse edes liikkumaan enkä silti ole lihava. Niin ja olen myös ihan oikeasti todella sairas, toisin kuin ne joita "rankka kortisonikuuri lihottaa". Elämään mahtuu selityksiä. Ainakin lihavilla.