Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hoikka ihminen ja minua kuvottaa

Vierailija
15.07.2013 |

Päivästä toiseen nämä lihavuus-ketjut. Eikö teillä ole mitään muuta murhetta, kuin työpaikan naisen pullasiivut tai naapurin Peran roikkuva maha. Joku silti sanoi osuvasti toisella sivustolla(hoikka hänkin) että on huvittavaa, miten lihavuus aiheuttaa niin paljon vihaa ihmisessä, ja samaan aikaan haukkuja on itse ilkeä, voi polttaa, olla alkkis, narkki, pahoinpitelijä. Ilkeä nyt ainakin.

Että mistä viha kumpuaa. Ja eikö ole ihminen tyytyväinen itseensä, kun lihavuus niin kiukuttaa? Ilmeisesti oma elämä on päin helvettiä, niin se pitää paska olo pitää purkaa muihin? Tässä tapauksessa lihaviin.

Minä ainakin olen tyytyväinen, että olen hoikka, ei ole ylipainoa kannettavana ja voin hyvin. Laihdutan heti, kun lihon kilon tai kaksi. Kuitenkin mulla on lihavia ystäviä, joita arvostan ja pidän kauniina ihmisinä.

Eli miettikääpä nyt. Hoitakaa ensin se oma elämä kuntoon, niin loppuu tuo muiden elämän kyttääminen ja aggressio.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesi. Bmi 18,5 ja elämääni tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin myös. hämmentää lähinnä, mikä ihmisen elämässä voi olla pielessä, jos energiaa täytyy käyttää toisten painon tarkkailuun.

Vierailija
4/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan tätä.

Luulen, että kyse on siitä, ettei ole johonkin asiaan itsessään tyytyväinen, joten kanavoi sitä omaa tyytymättömyyttään helpoimpaan kohteeseen, eli ylipainoisiin. Kun ei ole itseensä tyytyväinen, on löydettävä joku vieläkin "huonompi" tai "rumempi" ihminen, jotta voi tuntea jonkin sortin ylemmyyttä ja paremmuutta. Sama homma menee myös toisin päin, moni ylipainoinen sortuu arvostelemaan ja haukkumaan hoikkia kanssasisariaan ja -veljiään kuivan kesän oraviksi yms.

Kaikille olisi paljon helpompaa ja mukavampaa, jos voisimme kaikki hyväksyä itsemme sellaisina kuin olemme. Tätä hankaloittaa nykyinen kauneusihanne, joka on aivan pielessä, joka tuutista meille syydetään jos minkälaista ryppyvoidetta, botoxia, rasvaimua yms. Ihmisten ei anneta olla tyytyväisiä itseensä, sillä siinä häviäisi kauneusalan yrittäjät paljon rahaa.

Vierailija
5/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole hoikka enkä lihava, vaan siltä väliltä. Tavallinen. Ei voisi vähempää kiinnostaa kenenkään toisen paino tai syömistavat. Täytyy tosiaan olla omien korvien välissä jotain vialla, jos omaa itsetuntoaan pitää yrittää parantaa nokkimalla muita.

Vierailija
6/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tää on vauvan aihevapaa-palsta. Ei täällä kirjoittelevilta voi vaatia noin sivistynyttä käytöstä.

Vierailija
7/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomaa kyllä, että tämä asiallinen keskustelu ei saa läheskään yhtä paljoa vastauksia kuin nuo joissa vuoroin haukutaan lihavia ja toiset koittavat puolustaa.

Vierailija
8/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava avaus. Ei vaan moni kommentoi, kun kaikki paasaavat ketjuissa, mitä lihava syö ja miten lihava laittoi tunikan. On tämä ala-arvoinen palsta. Itse en ole hoikka, en lihavakaan. Taidan pitää taukoa palstasta. Typeriä ihmisiä täynnä.

Vierailija
9/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 14:57"]

Ja huomaa kyllä, että tämä asiallinen keskustelu ei saa läheskään yhtä paljoa vastauksia kuin nuo joissa vuoroin haukutaan lihavia ja toiset koittavat puolustaa.

[/quote]

Juuri ehdit kirjoittaa tämän minua ensin...

8

Vierailija
10/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 14:58"]

Loistava avaus. Ei vaan moni kommentoi, kun kaikki paasaavat ketjuissa, mitä lihava syö ja miten lihava laittoi tunikan. On tämä ala-arvoinen palsta. Itse en ole hoikka, en lihavakaan. Taidan pitää taukoa palstasta. Typeriä ihmisiä täynnä.

[/quote]

Juu kertoo tämän palstan tasosta. Täällä on muutenkin niin paljon ilkeilyä, että välillä harmittaa tänne omasta elämästään avautuvien puolesta. Itsekin olen joskus tänne jotain avautunut ja vastaukset saivat minut voimaan huonommin, heti oltiin nimittelemässä ja huutelemassa ties mitä "viisauksia".. Surullista.

4&7

Vierailija
11/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään ketju ylhäällä!

Vierailija
12/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:02"]

[/quote]

Juu kertoo tämän palstan tasosta. Täällä on muutenkin niin paljon ilkeilyä, että välillä harmittaa tänne omasta elämästään avautuvien puolesta. Itsekin olen joskus tänne jotain avautunut ja vastaukset saivat minut voimaan huonommin, heti oltiin nimittelemässä ja huutelemassa ties mitä "viisauksia".. Surullista.

4&7

[/quote]minä nykyään aika surutta ilmoittelen asiattomimpia juttuja.

Vierailija
13/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:02"]

[/quote]

4&7

[/quote]minä nykyään aika surutta ilmoittelen asiattomimpia juttuja.

[/quote]

On käynyt minullakin mielessä, jotkut avaukset ja viestit lähentelevät jo rikollisia tekstejä.

Olisi hyvä jos tälläkin keskustelupalstalla olisi ylläpito hyväksymässä viestit, jottei edes pääsisi läpi nuo kaikkein graaveimmat viestit.

Vierailija
14/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graaveimmat?

Vierailija
15/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:22"]

Graaveimmat?

[/quote]

= pahimmat, hurjimmat

Vierailija
16/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin oikeassa. Muiden läskit, muiden huonosti kasvatetut kakarat ja ym. Jatkuvasti muihin puuttuva ihminen on onneton. Ihmisen on paha olla, kuin muita närppii. Osaan kuvitella kuinka mammat istuu kotonaan kälysessä kerrostalo asunnossaan ja ainut tekeminen on haukkua tällä palstalla muita.

Vierailija
17/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen reilusti ylipainoinen ja olen huomannut mielenkiintoisen jutun. Lihavia inhoavat/haukkuvat/syrjivät ihmiset ovat usein sellaisia, joilla on itselläänkin taipumusta lihoa. He voivat olla erittäin hoikkia, mutta se vaatii työtä. Monella on myös hieman itsetunnon kanssa ongelmia.

Minulla on pari todella hoikkaa, alipainoista ystävää. He suhtautuvat ylipainoisiin täysin luontevasti eivätkä kiinnitä asiaan huomiota. Molemmat ovat sitä tyyppiä, että voivat syödä ihan mielettömiä määriä lihomatta. Siis pizzaa, suklaata, siideriä... ihan vaikka päivittäin (ainakin toisella on jostain imeytymishäiriöstä tai aineenvaihdunnan ongelmista kyse).

Nykyään about puolet suomalaisista on ylipainoisia. Todennäköisesti varsinkin anonyymeinä netissä lihavia haukkuvista moni kamppailee itsekin kilojensa kanssa.

Vierailija
18/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei muuten kiinnosta kenenkään paino, paitsi silloin jos se jotenkin liittyy minuun: todella lihava (ehkä myös haiseva, lihavat hikoilee usein paljon) istuu viereen bussissa ja vie puolet minunkin penkistäni.

Ja myös silloin, kun lihava (heitä kuuluu tuttavapiiriini) valittaa läskeistään ja kehuu olevansa laihiksella, mutta kun näen mitä he syövät, niin ei ole laihiksesta tietoakaan. Hittoako valittavat, jos eivät aio asialle tehdä mitään.

Vierailija
19/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei muuten kiinnosta kenenkään paino, paitsi silloin jos se jotenkin liittyy minuun: todella lihava (ehkä myös haiseva, lihavat hikoilee usein paljon) istuu viereen bussissa ja vie puolet minunkin penkistäni.

Ja myös silloin, kun lihava (heitä kuuluu tuttavapiiriini) valittaa läskeistään ja kehuu olevansa laihiksella, mutta kun näen mitä he syövät, niin ei ole laihiksesta tietoakaan. Hittoako valittavat, jos eivät aio asialle tehdä mitään.

Vierailija
20/44 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:31"]

Olet niin oikeassa. Muiden läskit, muiden huonosti kasvatetut kakarat ja ym. Jatkuvasti muihin puuttuva ihminen on onneton. Ihmisen on paha olla, kuin muita närppii. Osaan kuvitella kuinka mammat istuu kotonaan kälysessä kerrostalo asunnossaan ja ainut tekeminen on haukkua tällä palstalla muita.

[/quote]

Juuri näin :D