Miten olet liikkunut tänään?
Kommentit (29)
Kävin viemässä roskat. Kotona olen vain jotain puuhaillut. Normi päivä. En harrasta liikuntaa.
Kävin viemässä roskat. Kotona olen vain jotain puuhaillut. Normi päivä. En harrasta liikuntaa.
Raahautunut sängyn, sohvan, jääkaapin, vessan, työhuoneen ja parvekkeen väliä.
Mäkään en harrasta liikuntaa, mutta tänään tein poikkeuksen ja kokeilin lankkua. Jaksoin olla varmaan 20 sek.
Pyöräilin 70 km, aikaa meni 2,5 tuntia. Kiva lenkki.
Tunnin verran aika verkkaista iltakävelyä.
Aamulla muka voimistelin, ja venäytin kylkeni. Sitten kävin vauvan kanssa kävellen kaupassa, matkaa ehkä 5km yhteensä, ja tuntui että kunto loppuu :O
Takana 4 viikkoa sairastelua, kunto päässyt näköjään "aika" huonoksi. Normitilanteessa kävelen, juoksen ja kahvakuulaan päivittäin, nyt oon tuon 4 vkoa lähinnä maannut sängyssä. Myyräkuumeen siis sairastin/sairastan yhä, kun vieläkin tuntuu että lämpöä pukkaa. Harvinaisen viheliäs tauti!
Kävin lakassa. Ylös alas ylös alas. Ehkä tunti yhteen pötköön. Limua janoon.
Terv. Läskikasa
3-4 km kävelyä, reilu puolitoista tuntia kasvimaalla ja tunti vedessä reuhaamista lasten kanssa. Huomenna vois löhöillä sohvalla enemmän.
9km juoksulenkki rattaiden kanssa. Viides tällä viikolla ;)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 22:58"]
[/quote]
Siinä kun ylpeilet, ei tuosta oo mitään hyötyä, ei lihasten kasvamisen eikä rasvan palamisen kannalta, että käy joka päivä juoksemassa noin pitkästi. Ha :D
Reilu 21 km lenkki, josta juoksua reilu 14km, eli 2,5h lenkki. Lisäksi pyöräilyä reilu 10km ja 5km.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 22:58"]
[/quote]
Siinä kun ylpeilet, ei tuosta oo mitään hyötyä, ei lihasten kasvamisen eikä rasvan palamisen kannalta, että käy joka päivä juoksemassa noin pitkästi. Ha :D
[/quote]
Kyllä palaa ja pakaroiden ja reisien lihakset vahvistuvat, jos tuon tekee "räjähtävänä" ylämäet spurttaillen vaihtelevassa maastossa. Epäilen kyllä vahvasti, että sellaisessa kunnossa olevat, jotka noin pystyvät tuon matkan vetämään eivät pahemmin käy AV:lla....
Juoksulenkki about 40 min keskivauhtia. Ja vähän venyttelyä päälle