Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on unelmiesi elämä?

Vierailija
02.08.2020 |

Jos nyt saisit päättää, millainen olisi elämäsi? Asuisitko yksin vai olisiko sinulla mies-/naisystävä? Olisiko sinulla lapsia, montako? Missä asuisit? Mitä tekisit työksesi? Mitä muuta elämässäsi olisi, mitä nyt ei ole?

Kommentit (505)

Vierailija
361/505 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni elämä sisältää merkittävästi yksityiskohtia, jotka eivät tässä maailmassa ole realistisia.

Mm. Sopivasti haastava luova työ, josta saisi työmäärään suhteutettuna hullun määrän rahaa.

Toimeentulo olisi siis turvattu siitä huolimatta, että työpanokseni vaihtelisi. Voisin elää hitaasti ja käyttää aikaa hyvinvointiin, mietiskelyyn ja uuden opiskeluun silti tehden elämälläni jotain todella mielekästä ja tienaten itse elantoni. Elämä olisi tasapainoista ja vaatimatonta, en omistaisi mitään suurta.

Ei olisi ilmastonmuutosta ja maapalloa asuttaisi ylipäätään fiksumpi ja epäitsekkäämpi ihmiskunta.

Voisin hankkia (paljon) lapsia uskoen että heillä on elämisen arvoinen tulevaisuus.

Vierailija
362/505 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttais maalla kivassa omakotitalossa, olisi useampi lapsi ja vietettäis vaan mukavaa perhe-elämää.

Kaiken muun oon jo saavuttanut, mutta lapsien saaminen on yllättävän haastavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/505 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin isos mänsönis, mul ois paljo naisii, feimii, massiii, auto.

Mä en fäppäis ikinä.

Vierailija
364/505 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exfäppääjä kirjoitti:

Mä en fäppäis ikinä.

Pikemminkin näinpäin:

Mä asun isos mänsönis, mul on paljo naisii, feimii, massiii, auto.

Mä en fäppää ikinä.

Law of Attraction meiningit käyttöön ja elä kuin eläisit jo unelmaasi.

Vierailija
365/505 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pitkäaikaissairaus pois niin aikalailla muuten on tämä nykyinen hyvä.

Vierailija
366/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä pandemia loppuisi, ja saisi taas nähdä ystäviä ja sukulaisia.

Vierailija
367/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin työkseni lastenlääkäri. Aviomies ja lapsia 5. Asuisimme Helsingissä meren rannalla isossa itse rakentamassamme talossa, jossa olisi poreamme, elokuvahuone sekä isot makuuhuoneet. Meillä olisi hieno maasturiauto ja valkoinen avomersu sekä oma iso moottorivene. Matkustelisimme paljon ulkomailla (eikä koronasta olisi tietoakaan). Rahaa olisi sen verran, että ei tarvitsisi miettiä mitä ostaa.

Nämä kaikki ovat vielä mahdollisia, sillä pääsin juuri lääkikseen opiskelemaan, ja poikaystävän kanssa ollaan oltu yhdessä jo 6v, lapsia suunnitteilla muutaman vuoden päästä.

Hauskasti lääkis-stereotypia kirjoitettu. Raha, varallisuus, status-esineet on se juttu.

368/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen itseni Italiassa valkoiseksi rapatussa talossa. Pieni kahvila tai leipomo -kahvila , ja bed and breakfast . (Tämä voi toteutua ) 

Jos saisin toivoa muita ammatteja olisin kansainvälisessäantiikkien parissa työskentelevä . Tai asianajaja. Tai vaikkapa kaikkea tätä. 

Vierailija
369/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin työkseni lastenlääkäri. Aviomies ja lapsia 5. Asuisimme Helsingissä meren rannalla isossa itse rakentamassamme talossa, jossa olisi poreamme, elokuvahuone sekä isot makuuhuoneet. Meillä olisi hieno maasturiauto ja valkoinen avomersu sekä oma iso moottorivene. Matkustelisimme paljon ulkomailla (eikä koronasta olisi tietoakaan). Rahaa olisi sen verran, että ei tarvitsisi miettiä mitä ostaa.

Nämä kaikki ovat vielä mahdollisia, sillä pääsin juuri lääkikseen opiskelemaan, ja poikaystävän kanssa ollaan oltu yhdessä jo 6v, lapsia suunnitteilla muutaman vuoden päästä.

Pinnallinen ajattelutapa tulevaksi lääkäriksi.

Amen. Mutta toisaalta saman ajattelutavan jakaa 99,9% muistakin lääkäreistä, vaikka eihän se nyt lohduta.

Vierailija
370/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tyytyväinen nykyiseeni. Vuokralla tosin asun mutta säästän kokoajan jotta voin sitten joskus ostaa/rakentaa omakotitalon.

Vierailija
371/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä huomioidaan kaikkien toiveet ja tarpeet.

Vierailija
372/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin tunnelmallisessa, mutta huolella remontoidussa maatalossa jossain pienessä syrjäisessä kylässä. Modernin teknologian ja uusien innovaatioiden ansiosta talossa voi asua täysin hiilineutraalisti. Koti on sisustettu vanhoilla huonekaluilla eikä siellä ole mitään ylimääräistä, vain sekä välttämättömät esineet että sellaiset jotka oikeasti tuovat minulle hyvän mielen. Kotoa tulee löytyä kattava kirjavalikoima. Jos joskus on vähän ylimääräistä rahaa säästössä, aion hankkia kotiin astetta arvokkaampaa taidetta ja suorittaa ne kaksi ulkomaanmatkaa jotka haluan ehtiä tekemään. Haluan omistaa tilkun omaa metsää ja mahdollisesti kasvattaa ruokakasveja.

Työskentelen pappina joko siinä pikkukylässä tai sitten jossain naapurikaupungissa, jonne kuljen vaikka osittain pyörällä/jalan ja mahdollisuuksien mukaan julkisilla, kunhan vain ympäristöystävällisyys toteutuu (se on minulle tärkeää). Vapaalla olisi mukavaa kirjoittaa kirja ja harrastaa taiteita.

Mies- tai naisystävä (kumpikin käy) olisi sinänsä tervetullut, mutta en odota sellaista löytäväni, harvan nykyihmisen elämää lienee mahdollista sovittaa yhteen omien unelmieni kanssa. Yksinäisyys on ok, tärkeintä on että lapsia ei tule. Lisäksi mikäli se vain on mahdollista, aion vaihtaa älypuhelimen takaisin simpukkaan tai muuhun peruskapulaan.

Olisi myös kiva jos vanhempani ja sisarukseni tulisivat toimen eivätkä jatkuvasti aiheuttaisi minulle harmaita hiuksia kuten nyt. Tällä hetkellä perheeni on jatkuva kivi sydämellä, ja toivon totisesti että se siitä ajoissa siirtyy, muuten voi olla ettei minulla ole lopulta tarpeeksi voimaa tavoitella varsinaisia unelmia. En ole vielä saavuttanut vielä mitään unelmistani, mutta onneksi olen vielä nuori.

Vierailija
373/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KILTTIYS kirjoitti:

Exfäppääjä kirjoitti:

Mä en fäppäis ikinä.

Pikemminkin näinpäin:

Mä asun isos mänsönis, mul on paljo naisii, feimii, massiii, auto.

Mä en fäppää ikinä.

Law of Attraction meiningit käyttöön ja elä kuin eläisit jo unelmaasi.

Kaikki ääripää-luirut on ällöttäviä. Jos käyttää nimimerkkiä kuin sinä, täytyy olla super-luiru! Suomessa naiset on helppoja ja luiru luulee, että se on joku LAW...

Vierailija
374/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on montakin eri versiota unelmaelämästä eikä tämä nykyinenkään huonoa ole. Unelmani ovat jonkin verran ristiriidassa keskenään. Toivoisin kuitenkin eniten maailmassa saavani vielä toisen lapsen, tytön, ja että eläisimme kaikki pitkän, terveen ja onnellisen elämän. Puitteilla ei sinänsä väliä, mutta olisi ihanaa asua itse suunnittelemassa täydellisen kauniissa talossa hyvällä paikalla pk-seudulla. Toivoisin myös olevani hyvävartaloinen, mutta sitä en tule enää ikinä olemaan. Terveyskin riittäisi.

Vierailija
375/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin rauhallista elämää unelmieni miehen kanssa. Harrastaisimme kaikenlaista kulttuuria ja luonnossa liikkumista. Koti olisi jossakin historiallisessa arvotalossa ja sen lisäksi olisi mökki luonnon helmassa.

Vierailija
376/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ja pikkuinen mökki jossain pellonreunassa. Duuni, josta maksetaan palkkaa ja jota ei tartte kotona miettiä. Terveys kunnossa. Joku jolle höpötellä. 

Vierailija
377/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä, talo meren rannalla, ei tarvitsisi käydä töissä ja rahaa riittäisi elämiseen niin, että tavallinen elämä onnistuisi. Tekisin taidetta ja hoitaisin puutarhaa. En olisi somessa ja tapaisin harvoin ihmisiä. Erakkoelämää hyvissä olosuhteissa.

Vierailija
378/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin Ankkalinnassa, jossa huolet olisivat pieniä: ajoittainen rahan puute, ärsyttävän onnekas serkku, argentiinalaiset muurahaiset ja naapurin Teppo Tulppu.

Vierailija
379/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin terve ja jaksaisin elää

Vierailija
380/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kiertää maailmaa ja kun olisin löytänyt paikan missä apuani tarvitaan, jäisin sinne auttamaan ihmisiä tai eläimiä. Tietty olis hienoa että rahahuolia ei olisi ja rahallisestikin voisi auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme