Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on unelmiesi elämä?

Vierailija
02.08.2020 |

Jos nyt saisit päättää, millainen olisi elämäsi? Asuisitko yksin vai olisiko sinulla mies-/naisystävä? Olisiko sinulla lapsia, montako? Missä asuisit? Mitä tekisit työksesi? Mitä muuta elämässäsi olisi, mitä nyt ei ole?

Kommentit (505)

Vierailija
381/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ihmisen kanssa josta kiinnostuin ja kuka vihelsi pelimme poikki takiani. Rauhallinen koti elämä ja lapsia hänen kanssaan ja normi arki.

Vierailija
382/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytilanteessa en vaihtaisi muuta kuin pankkitilini saldon. Sanotaan nyt miljoonakin euroa tilillä riittäisi lopettamaan toimeentulosta johtuvan stressin loppuelämäkseni. Muuta valittamista minulla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perheenjäsenet olisivat terveitä ja tykkäisivät harrastaa liikuntaa ja kulttuuria. Meitä pidettäisiin mukavina ja reiluina ihmisinä ja meillä olisi paljon ystäviä. Joskus pitäisimme legendaarisia juhlia tilavassa kodissamme. Meillä olisi myös tyylikäs vapaa-ajan asunto Lapissa. Vanhempamme olisi arvostettuja ihmisiä. Kaiken kaikkiaan suuret vastoinkäymiset kiertäisivät meidät kaukaa.

Vierailija
384/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis valoisa talo maaseudulla luonnon keskellä, ei naapureita ihan vieressä. Tarpeeksi rahaa loppuelämäksi ettei tarvis käydä töissä. Minä, perhe ja ystävät terveitä ja hyvinvoivia. Enemmän ikäisiäni ja samanhenkisiä ystäviä joiden kanssa voitais viettää hauskoja iltoja. Matkustelua ja kivoja kokemuksia maailmalla.

Vierailija
385/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuisin tunnelmallisessa, mutta huolella remontoidussa maatalossa jossain pienessä syrjäisessä kylässä. Modernin teknologian ja uusien innovaatioiden ansiosta talossa voi asua täysin hiilineutraalisti. Koti on sisustettu vanhoilla huonekaluilla eikä siellä ole mitään ylimääräistä, vain sekä välttämättömät esineet että sellaiset jotka oikeasti tuovat minulle hyvän mielen. Kotoa tulee löytyä kattava kirjavalikoima. Jos joskus on vähän ylimääräistä rahaa säästössä, aion hankkia kotiin astetta arvokkaampaa taidetta ja suorittaa ne kaksi ulkomaanmatkaa jotka haluan ehtiä tekemään. Haluan omistaa tilkun omaa metsää ja mahdollisesti kasvattaa ruokakasveja.

Työskentelen pappina joko siinä pikkukylässä tai sitten jossain naapurikaupungissa, jonne kuljen vaikka osittain pyörällä/jalan ja mahdollisuuksien mukaan julkisilla, kunhan vain ympäristöystävällisyys toteutuu (se on minulle tärkeää). Vapaalla olisi mukavaa kirjoittaa kirja ja harrastaa taiteita.

Mies- tai naisystävä (kumpikin käy) olisi sinänsä tervetullut, mutta en odota sellaista löytäväni, harvan nykyihmisen elämää lienee mahdollista sovittaa yhteen omien unelmieni kanssa. Yksinäisyys on ok, tärkeintä on että lapsia ei tule. Lisäksi mikäli se vain on mahdollista, aion vaihtaa älypuhelimen takaisin simpukkaan tai muuhun peruskapulaan.

Olisi myös kiva jos vanhempani ja sisarukseni tulisivat toimen eivätkä jatkuvasti aiheuttaisi minulle harmaita hiuksia kuten nyt. Tällä hetkellä perheeni on jatkuva kivi sydämellä, ja toivon totisesti että se siitä ajoissa siirtyy, muuten voi olla ettei minulla ole lopulta tarpeeksi voimaa tavoitella varsinaisia unelmia. En ole vielä saavuttanut vielä mitään unelmistani, mutta onneksi olen vielä nuori.

Tämä kuulostaa aivan unelmalta. <3

N28

Vierailija
386/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millainen on unelmiesi elämä?"

Just sellaista, mitä olen elänyt!

Ei ole hinkua eikä vinkua minkään ihmeellisen perään eikä oikein ole koskaan ollutkaan. Kämpässä sovitaan asumaan ja tekemään suunnilleen se kaikki, mitä tarvitsee. Vene on tarpeeksi tukeva ja luotettava, että sillä pääsee lähivesille ja hiukan kauemmaksikin kalaan, kun tuoretta kalaa haluaa saada lisää. Autolla pääsee paikasta A paikkaa B ja sillä saa veneen laskettua ja nostettua tarvittaessa. Ennen koronaa työmatkailu istutti lentokoneessa monella mantereella ihan riittävästi lopun ikää silmällä pitäen. Nyt kun ei luontevasti voi matkustaa, niin eipä haitaa millin vertaa. Kohta koittaa toivottavasti eläkeikä ja työt lakkaa haittaamasta harrastuksia! Ja jos ei, niin päivääkään en silti muuttaisi!

Vierailija
387/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmaelämä olisi varmaan sen että haluaisin asua ulkomailla jossain tosi vanhassa pienessä söpössä kylässä(Italia, Ranska ja tai Sveitsi) , jossa minulla olisi aivan ihana pikku talo jonka ympärillä olisi paljon kukkia, kasveja ja puita. Lisäksi minulla olisi oma kasvimaa ja kanoja. Niin ja tietysti rahaa että voisi matkustaa monta kerta vuodessa. Lapset jo isoja ja heillä elämässä kaikki olisi hyvin.

Vierailija
388/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuin elämäni oli ennen koronaa.

Asun keskellä miljoonakaupunkia. Rakastan työtäni yli kaiken ja palkka on hyvä. Työn puolesta ja vapaa-ajallakin matkustan paljon. Minulla on rakastava puoliso.

Vierailija
389/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapseni kehitysvamma ja nuorimman neurologinen sairaus paranisivat(ensin mainittu siis tietenkin unelma, joka ei voi toteutua).

Lapset menestyisivät opinnoissaan/töissään.

Saisin oman firman myytyä, liikekiinteistön vuokralle ja töitä vanhalta alaltani osa-aikaisesti lisätuloksi/mielenvirkistykseksi.

Puolisolle töitä.

Vierailija
390/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei olisi add:tä, mahdollisesti aspergeriä, en olisi keholtani poikkeava, olisin terve, vanhempani olisivat tasapainoisia ja raittiita, minulla olisi enemmän energiaa selvitä töissä ilman jatkuvaa taistelua ja väsymystä, olisin myös niin varakas että voisin tehdä työtä vain esim 3x5h.. Ympärilläni olisi empaattisia, tasapainoisia, viisaita ihmisiä, muutama hyvä ystävä kuten nytkin ja heidän elämänsä olisi raiteillaan ja olisivat myös terveitä ja onnellisia. Kumppani olisi ihan kiva myös ja hänen kanssaan voitaisiin välillä matkustella kuukausia putkeen ympäri maailmaa ja kaikilla mukavuuksilla. Maailman tilanne olisi tasapainoisempi ja kaikkialla olisi turvallista. 

Vierailija
391/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin laiha ja minulla olisi eka PALKKAtyöpaikka. Kumpaakaan en koskaan saavuta.

N35 98kiloa

Vierailija
392/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni elämä olisi ihan tavallista elämää rakkaan kanssa, voitaisiin yhdessä viettää aikaa ja katsoa elokuvia ja sarjoja, pelailla pelejä ja joskus jopa vaikka käydäkin jossain. Mutta se vaikuttaa kaukaiselta haaveelta.

Vierailija
393/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän sitä jo ei ole huolen häivää.

Vierailija
394/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 miljoonan lottopotti. Rahalla pääsisin auttamaan eläimiä, lisäksi ostaisin itselleni talon ja tilukset ja saunataivaan. :D 

Pidän lottovoittoa todennäköisempänä kuin oikean rakkauden löytymistä, joten en mainitse mitään tuonpuoleisen asioista. :D

Vierailija
395/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌞😘😍👀👅👄💋❤💖💕📿💏💑👨‍👩‍👧‍👦🎅🤶👴👵👨‍🎓👩‍🎓👨‍🏫👩‍🏫👨‍💻👩‍💻👨‍🎨👩‍🎨👨‍⚕️👩‍⚕️👶👦👧😺😺😺🐈🐕🐩🐑🐎🐇🐀🐹🐁🐭🐣🐥🦋🌺🌻🌼🌷⚘🌱🌲🌳🌴🌵🌾🌿☘🍀🍁🍂🍃🎂🍰🍫🍬🍭🍧🍡🍨🍮☕🍹🍷🍹🍻🍬🍾🥃🍮🍩🥂🍕🌮🥗🍲🥚🍟🍔🍢🍝🍇🍈🍉🍊🍌🍅🍍🍎🍏🍑🍑🌽🌶🌶🥝🥑🍆🥕🌽🌶🎃🎄🎆🎆🎇✨🎈🎉🎉🎊🎍🎍🎎🎏🎖🎑🎑🎀🎁🎗🎫🏆🏅🥇🥉🥉⚽️⚾️🏀🏐🎯🎿🏒⛷🏈🏂🏓🏄‍♂️🎾🏄‍♀️🏌️‍♀️🏄‍♀️🏄‍♀️🏇🥋🏇🏊‍♂️🏊‍♂️🏊‍♀️🤹‍♀️⛹️‍♂️🏎⛹️‍♀️🎲🏋️‍♂️🎲🤾‍♀️🚴‍♂️🤹‍♂️🌍🏔⛰🏕🏖🏜🏝🏞🏟🏗🏗🏙🏚🏠🏡🏤🏥🏨🏩🏪🏫🏬🏯⛩💒🗼🗽🕌⛩🕋⛺🌁🌄🌅🌆🌇🌉♨️🌌🎠🎡🎢💈🎪🎭🚆🎨🎨🖼🎰🚂🚃🚄🚅🚆🚇🚍🚉🚊🚝🚋🚌🚌🚍🚐🚐🚑🚒🚔🚕🚖🚗🚙🚛🚛⛟🚨🚲🚦🚏🚏🛣🛤⛽🚦🚧🚧🛴🛑🛑⛽🚧⚓🚣‍♂️🚣‍♂️🚣‍♀️🚤🛳⛴🛥🚢✈🛫🛬🛬💺🚪🚪🚠🚡🚡🚀🛰🛰🛌🛋🛌🛌🛌🛀🛁🛁🛁⌚⏰⏱⏲🕰🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌙🌙🌚☀️🌤🌤🌤⭐☁️⛅⛈🌤🌫🌫🌥🌦🌧🌩🌪🌪🌫🌫🌫🌬🌀🌈🌂☔💧⚡❄☃️⛄☃️⛄💧🌊🎛🎤🎧🔔🎼🎶🎙🎚📞☎️📞📞📟🔋🖥🖨🎥📱📻📲🎸📞📞🎺🎵🎙🎼🎹🎹📟🔋🔋💻🖨⌨🖲💽📀📀🎥🎻🥁📺🔎📼📹📹📽🎬📷📸📸📡📡📷💿🔬🔭📡🕯💡🔦🏮📒📖📗📚📑📃🏷📔📜🗞📑🏷💵💷💳📃💳💳💱✉📧📨📭📤📥📦📪📭📮📮🗳🖋🖊🖌🖍🖍🖍📝💼📂🗂📅📆📆🗒🗓📊📋📋🗃🔐🔐🗃🔒⛏💊💉🛒🇫🇮🇩🇪🇩🇯🇩🇰🇩🇲🇩🇲🇩🇿🇪🇨🇪🇪🇪🇬🇪🇭🇪🇸🇪🇹🇪🇺🇪🇺🇫🇮🇫🇯🇫🇰🇫🇲🇫🇷🇬🇦🇬🇧🇨🇾🇨🇿🇨🇿🇩🇪🇩🇰🇩🇲🇪🇺🇪🇺🇫🇯🇬🇦🇬🇦🇳🇬🇳🇪🇲🇵🇲🇴🇳🇦🇲🇸🇲🇹🇳🇴🇲🇲🇳🇴🇵🇷🇳🇷🇳🇺🇷🇼🇴🇲🇸🇦🇵🇦🇵🇳🇵🇳🇸🇨🇸🇨🇷🇪🇷🇪🇸🇴🇸🇿🇹🇯🇸🇮🇹🇩🇹🇲🇸🇻🇹🇳🇹🇳🇸🇱🇹🇳🇺🇳🇻🇮🇹🇻🇿🇼🇺🇦

Vierailija
396/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden täyteistä ja että kaikki olisi hyvin ja saisin elää normaalia elämää. Olen nähnyt ja kuullut sellaisia ihmisiä ja elänyt sellaisessa tilanteessa itse että toivoisin vain että saisin elää mahdollisimman normaalia elämää ilman pelkoa. Ja että minulla olisi ympärillä läheiseni ja onnellinen ja mukava arki. Olisi myös mukava löytää rakastava puolisonkuka välittää, toivon tätä todella.

Vierailija
397/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sellaista elämää että saisin matkustella paljon ja asua talvet ulkomailla jos kuvitteellisesti saisin. Mutta muuten myös haaveilen normaalista arjesta. Perhe arjesta. Ja että lapseni saisi harrastusrikkaan ja antoisan lapsuuden, häntä ei kiusattaisi koulussa kuten itseäni sekä hyvän elämän. Ja pysyisi terveenä fyysisesti et henkisesti. Haluaisin yrittää mahdollistaa lapselleni kaikkea mitä vain pystyn yksinhuoltajana. Että hänellä olisi aina kaikki hyvin.

Vierailija
398/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ja hyvä mies, sielunkumppani. Mielenkiintoinen työ. 3 lasta. Hauska perusarki. Varmaan tää olis ideaali. Eli 2 lasta lisää, toinen mies ja uus työ.

Vierailija
399/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmieni elämä olisi ihan tavallista elämää rakkaan kanssa, voitaisiin yhdessä viettää aikaa ja katsoa elokuvia ja sarjoja, pelailla pelejä ja joskus jopa vaikka käydäkin jossain. Mutta se vaikuttaa kaukaiselta haaveelta.

Tämä. Olen ”kateellinen” niille ketkä ovat parisuhteessa ja elävät perhe elämää..olisin niin onnellinen jos saisin myös elää sillain... että on ”joku”eli joku joka välittää susta ja arjen pienet ilot ja murheet. Olen itse 35 ja haluaisin asettua jo aloilleni ja löytää kumppanin.. olisi jo aika..😅 sillä...Lapsiakin haluan vielä kun se on mahdollista.. ennen kun on myöhäistä.. 😅😅 tuntuu että ikäiseni miehet ovat useat että haluavat joskus perhe elämää, lapsia ja asettua mut eivät”vielä”. Jopa 45 vuotiaat. Minulle tulisi jo kiire tuossa iässä😅jos ei kumppaniakaan vielä ole....

Vierailija
400/505 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää työn missä viihdyn, sellaisia kun ei oikein löydy kunnon palkalla. Ja harrastaa jotain tanssia tai musiikkia jos olisi rahaa tarpeeksi. Haluaisin oppia vaikka twerkkaamaan.

N 29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä