Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on unelmiesi elämä?

Vierailija
02.08.2020 |

Jos nyt saisit päättää, millainen olisi elämäsi? Asuisitko yksin vai olisiko sinulla mies-/naisystävä? Olisiko sinulla lapsia, montako? Missä asuisit? Mitä tekisit työksesi? Mitä muuta elämässäsi olisi, mitä nyt ei ole?

Kommentit (505)

Vierailija
201/505 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkkia koodarin työkalut, sen jälkeen koodata universaali koukuttava softa markkinoille, tieenata miljoonia ja muutta helsingin ydinkeskustaaan ja bailata läpi koko elämän aamusta iltaan.

Vierailija
202/505 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista huomaa miksi rikkailla miehillä käy flaksi.

Naisten unelma on aina korkea elintaso, matkustelua ja kansainvälisyyttä. Kuitenkin ilman stressiä.

Ei ihme että kun nainen kuulee miehen olevan (tähän korkean statuksen ammatti), treffeillä on alusta saakka eri tunnelma kun naisen alitajunta maalailee tarinoita tulevasta Ihanasta Elämästä.

Tämä on kyllä ainakin totta omalla kohdallani. Ei minulla ole kapasiteettia hankkia riittävästi rahaa unelmieni elämään tai edes niin, että taloudellinen stressi jäisi pois. Kyllä kaikki toivo lepää miehessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/505 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kertoa uskostani avoimesti, rukoilla muiden ihmisten kanssa ja käydä vapaakirkossa. Voisin elää vapaammin ilman puolisoni riippuvuutta ja harrastaa ja tavata ystäviä. Voisin urheilla eikä minulla olisi ongelmia painon kanssa. Rakkaat lapseni olisivat onnellisia.

Vierailija
204/505 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin auttaa vähävaraisia ihmisiä. Omasta tilanteesta johtuen se ei ole mahdollista nyt.

Vierailija
205/505 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin taloudellisesti riippumaton, esim lottovoittaja. Asuisin upeassa omakotitalossa, jossa olisi iso puutarha eikä naapureita lähimaillakaan. En omaisi mitään velvoitteita, nukkuisin niin paljon ja niin pitkään kuin haluaisin. Voisin päättää lähteä samana päivänä vaikkapa Japaniin kuukaudeksi. Minulla olisi pari kissaa ja ehkä myös koira - näitä pitäisin niin hyvin kuin lemmikkiä voi pitää ja hemmottelisin niitä. Kävisin melkein päivittäin ravintolassa syömässä, tilaisin ruokaa myös kotiin.

Vierailija
206/505 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin työkseni lastenlääkäri. Aviomies ja lapsia 5. Asuisimme Helsingissä meren rannalla isossa itse rakentamassamme talossa, jossa olisi poreamme, elokuvahuone sekä isot makuuhuoneet. Meillä olisi hieno maasturiauto ja valkoinen avomersu sekä oma iso moottorivene. Matkustelisimme paljon ulkomailla (eikä koronasta olisi tietoakaan). Rahaa olisi sen verran, että ei tarvitsisi miettiä mitä ostaa.

Nämä kaikki ovat vielä mahdollisia, sillä pääsin juuri lääkikseen opiskelemaan, ja poikaystävän kanssa ollaan oltu yhdessä jo 6v, lapsia suunnitteilla muutaman vuoden päästä.

Pinnallinen ajattelutapa tulevaksi lääkäriksi.

Tuntemani lääkärit ovat juurikin noin pinnallisia.

Vierailija
207/505 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin taloustieteilijä ja tuleva Nobelisti. Tietellisesti näyttäisin hyvinvointivaltion ja perustulon toimimisen. Olisin arvostettu ja valtioiden poliitikot kuuntelisivat minua. Saisin maailmanlaajuisen muutoksen aikaiseksi kohti perustuloa.

Lapsia olisi kaksi.

Lisäksi olisin sijoittajanero ja omaisuuteni huitelisikin jossain kymmenien miljardien tietämissä. Sijoittaisin eettisiin yrityksiin ja tekisin järjestöjen avulla työtä lapsityövoiman ja orjuuden sekä globaalien palkkaerojen kitkemiseksi.

Vierailija
208/505 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi oman alan työpaikka ja miehellä myös. (Olemme oikeasti työttömiä) Meillä olisi isompi asunto ja lapsilla olat huoneet.

Vierailija
209/505 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi oman alan työpaikka ja miehellä myös. (Olemme oikeasti työttömiä) Meillä olisi isompi asunto ja lapsilla omat huoneet.

Jatkan tätä, että ihan normaalia elämää haluaisin, enkä tätä kuukaudesta toiseen kituuttamista. Työpaikat olisi vakituisia. Meillä on ollut pätkätöitä työnantajista riippuvista syistä ja sopimukset 1-2 kuukautta kerralla, niin olisi kiva, kun olisi varma työpaikka. Asunto olisi oma ja velaton.

Korona olisi hävinnyt maailmasta ja voisi vapaasti liikkua kaupungilla, koulussa ja töissä. Olisi varaa omiin ja lasten harrastuksiin ja niissä uskaltaisi käydä ilman koronan pelkoa. Muutenkin oltaisi terveitä ja lapsilla menisi koulussa hyvin ja kaveriasiat olisi kunnossa.

Vierailija
210/505 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ikisinkku. Polttaisin itse käsin käärimääni sätkää vapisevin käsin Kiimingin Koiteli-pubin terassilla ja örähtelisin muiden juoppojen kanssa hiukan täristen. Haisisin aika pahalle ja sormet olisivat tupakin kellastamat.

Vierailija
211/505 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin paremmassa kunnossa, liikkuisin enemmän, söisin terveellisemmin ja kävisin salilla.

Vierailija
212/505 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä tässä ja nyt:

Olen eläkeläinen, aviovaimo, 3 lapsen äiti, lastenlapsia 7. Meillä on pieni ok-talo järven rannalla. Minulla on hyvä mies jonka kanssa vietämme rauhallisia päiviä kahdestaan. Kokkaillaan ja hoidetaan puutarhaa. Olemme terveitä ja tulemme hyvin toimeen pienillä eläkkeillämme.

Mitä muuta toivoisin kun on rakkautta, leipää ja lämmintä.❤️

Vierailija
213/505 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieleni pinnan alla kytevä unelma olisi asua jossain Kanadan Yukonin tai jenkkien Alaskan erämaassa kodikkaassa hirsimökissä, jossa on iso takka ja erätunnelmaa. Asuisin järven rannalla erämaassa.

Olisin jotenkin täysin omavarainen ja osa luontoa. Keräisin sieniä, marjoja, kalastaisin ja metsästäisin. Kesällä voisi olla joku oma kasvimaa tai vastaava pottumaa. Siellä olisi myös itserakennettu puusauna ja iso laituri, jolla iltaisin istuisin ja katselisin jylhiä maisemia ja kuuntelisin luontoa. Kaverina voisi olla esim joku arktinen koirarotu tai ihan suomalainen lapinkoira. Liikkuisin sen kanssa pitkin metsiä ja etsisin uusia seikkailuja ja elämyksiä.

Oikeasti ei minusta varmaan tähän olisi, enkä osaa edes metsästää niin varmaan tämä on vain mielikuvana unelmaelämää ja tyydyn ajoittain patikointeihin ja omaan eräkesämökkiini. Ajatuksen tasolla tuo olisi silti unelmaelämää.

N31

Vierailija
214/505 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀 ASUA, MONACOSSA, Olla Naimisissa F1- Kuskin Kanssa, ja Hänen Kanssaan Perhe.

Omistaa, Aito Maranellon F1 Ferrari.

, Omistaa Myös Fonte Viellen puolella iso karani talo, jossa 50-huonetta.

Ja aseelliset Henkivartijat, jotka Vaihtuisi Aina.

Kenties olisin Yksityis- etsivä, Rikos komisario, joka tutkii Suuria Rikoksia, Omistaa Rikoslabotarion.

Kenties kun , Jostakin lehdistä oon lukenu, että Sillä, ja , Sillä " Superer Tähdellä"on " Lemmikkinä Tiikeri.

No Miksi ei, minullakin.Sen Nimi Ois Memme.

Uros tiikeri .

Ehkä, Oisin nyt, siellä ollut,

Ottamas suurinta, Ääri Rikollista kiinni.

( Tässä en kuitenkaan, mainihe Maata, ja kierrän tuon Ääririkollis liigan Nimen, Jotta

En Vahiningoskaan Aiheuta paheksuntaa.).

Joo, ja Ken ties Kävisin Hänen Kanssaan Yksityiskoneella Suomessa.

.. Jos Hän olisi lopettanu , jossakin vaiheessa uransa , Hän oisi voinut.

Muuta työtä tekemään,En nyt sano,

Että millaista? No, ehkä ryhtyä hedelmä tai marjatilalliseksi.( En nyt mainihe mitä hedelmää tai marjaa.)

Joo😂😀😁 Ja Ehkä Osallistua Johonki Tv- reality ohjelmaan.

😀 🤩( Tuo on, ehkä " yli ammuttua", ja liiallista miljonääri elämän mässäilyä, MUTTA: Nuorempana Keskustelin Nimeä Mainitsemattoman Ulkomaalaisen F1- kuskin Kanssa 😀 netissä , Ihan vaan vahingossa eksyin , klikkaaman cat kun olin niin F1 katsoja, ja halusin tietää talleista.

Ja , sitten vain jotakin siinä Hänen Omalla Kuelellä kysyin.En Mainihe Hänen Nimeään,ja Ob jo Lopettanut F1- uransa ja tekee muuta työtä.😀.)

..

Sitten ehkä oisin ollut Menestyvä Ampumahiihäjä sekä valmentaja myös Parailympia kisoja valmentajana.

Tässä on , sitten useampi unelma.

MUTTA TODELLISET UNELMAT JOS MUA EI OIS KIUAATTU KOULUS JA OLLU HIRVEETÄ KOTONA ANKARAN ISÄN VUOKSI :

Oisin pystynyt keskittymään kouluun kunnolla lukenu läksyni vielä paremmin.

Ehkä oisin se Ampumahiihtäjä ja valmentaja

.tai Rikostutkija, Poliisi

Tai oisin merikapteeni, joka harrastaa tulojen kirjoittamista ja laulamista( hiihtäminen kilpaa on osaltani ollut vuosia paitsios).

Eikä mulla oo miestä eikä Lapsia😥 oon jo kohta 50-v!

Ei oo Rehellistä miestä löytyny Aina vaan Joku petollinen!

Oon valmistunut merkonomiksi, kokiksi, enkä oo ollut näissä ammateis töis en saanu

Oon tehny muuta työtä saan pikku palkkaa

Mua kiusanneilla on perhe, talo ja ammatti josta haaveilu.,Että sellaista.Käyn pyhäisin kurkossakin.

Vierailija
215/505 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin pienen mökin joltain saarelta, jonka tienoilla kukaan harvoin eksyisi. Siellä ei olisi mitään punkkeja tai hirvipärkäsiä.

Olisin rikas. Mulla olisi siellä oma helikopteri ja vene. Sellainen soutuvene, johon voisi purjeenkin pystyttää tai laittaa perämoottorin. Elättäisin itseni taiteella.

Siellä saarella kasvaisi mustikkaa, puolukkaa ja hillaakin, ja tarpeeksi puuta, että sillä lämmittää mökin ilman, että metsä siitä juuri muuttuu. Piha puskisi tatteja ja metsä kanttarelleja. Siellä olisi myös pakurikääpää ja omasta metsästähän sitä saa ottaa. Järvessä olisi tietty kalaa.

Sähköä tulisi aurinkopaneeleista ja tuulivoimalasta sen verran, että vesipumppu toimii ja sähköä olisi tietokoneen ja kännykän lataamiseen, pakastimeen, jääkaappin ja sen sellaisiin. Uuni ja liesi voisi toimia kaasulla. Olisi myös vanha kunnon puu-uunikin liedellä varustettuna. Siinä leipoisin tiinussa tehtyä ruisleipää.

Saunassa saisi niin hyvät löylyt, että pahat ajatukset haihtuu räppänästä ulos. Talvet olisi hyviä ja paksuun jäähän saisi aina avannon tehtyä.

Pihaan laittaisin naurista, pottua ja härkäpapua. Väliin kävisin veneellä tai helikopterilla lähimmässä kaupungissa ostoksilla ja taidegalleriaani katsomassa.

Jossain räystään alla olisi pääskysen pesä. Käki kukkuisi metsässä ja laiturin tienoilla kävisi aina sorsalintuja poikueineen ruisleivän murusten toivossa. Muitakin kuin sinisorsia. Ymmärtäisivät kuitenkin, jos ei murusia olekaan. Eivät tulisi sentään mökin ovea kolkuttamaan.

Jos maalausinto iskee oikein kunnolla, niin voisin hakea helikopterilla tai veneellä jonkun tekemään välttämättömät hommat siellä. Palkka olisi tietty hyvä ja majoitus olisi aitassa, jossa on sähkölämmitin. Se jos ei toimi, niin napakka potku auttaisi. Palkkaisin aina jonkun työttömän ja vähän syrjäytyneen, jos joku tahtoo tulla. Mun antamani suositukset takaisi hyvän työpaikan jatkossa.

Asuisin siellä yksin. Seurana olisi ehkä pari kissaa, jotka ei ikinä poistuisi pihapiiristä ja tulisi yöllä viereen nukkumaan. Lopulta kuolisin hyväkuntoisena ja onnellisena vaan yhtäkkiä. Kissoja ei enää olisi ja mökki sattumalta syttyisi tuleen. Ruumiini palaisi siinä, mutta kaikki mökkiä lukuunottamatta säästyisi. Loppuun asti kykenisin ylläpitohommiin.

Välillä voisin sitten tulla kummittelemaan saarelle. Jos sinne tulee uusi asukas, voisin vähän katsoa perään. Muuten asuisin tuonpuoleisessa ihan vastaavassa mökissä.

Ehkä voisin sinne jonkun vaimoksikin viedä. Tai mieheksi. Ei sillä ole niin väliä. Jos vaikka sydän paranisi tuolla ja rakastuisin. Joku mukava ihminen, joka osaa soittaa kauniisti jotain soitinta, jota sääolosuhteet ei pilaa. Hän osaisi myös tehdä hyvää ruokaa, mutta minä kuitenkin leivon aina leivän. Voitaisiin joskus maata laiturilla vaikka koko yö ja pohtia syntyjä syviä.

Se olisi elämää.

M32

Jotenkin tosi suloinen kirjoitus 😊

Vierailija
216/505 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ: kahvila

Koti: vihreä sisäviidakko

Perhe: mies ja loistava seksielämä, koira

Mökki: piilopirtti kaikilla mukavuuksilla

Mutta. Voisin asua vaikka ojassa jos se pelastaisi tiikerit, elefantit, jääkarhut, pörriäiset...

Vierailija
217/505 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni elämässä tienaisin sen verran kivasti että olisi mahdollista tehdä vain nelipäiväistä viikkoa, toki hurjimmissa fantasioissani sitä rahaa olisi niin paljon että voisin vain puuhastella jotain duunia silloin tällöin ihan vain harrastuksena. Miesystäväni olisi sama kenen kanssa olenkin, mutta hän unelmissani tekisi enemmän kotitöitä ja kokkaisi parempaa ruokaa, sekä olisi makuuhuoneessa antavampi ja kokeiluhaluisempi. Meillä voisi myös olla avoin suhde. Asuisimme omakotitalossa rivitalon sijaan, ja omistaisimme kivan mökin järven rannalla. Meillä olisi kissojen lisäksi yksi koira, sekä kanoja takapihalla. Pystyisin herkuttelemaan mielettömiä määriä lihomatta ja rintani olisivat terhakammat.

Siinäpä se. Osa olisi tavoitettavissa, jos jaksaisi nähdä pikkaisen edes vaivaa.

Vierailija
218/505 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oma lapsuuden/nuoruuden unelma on jo toteutunut. Asumme Los Angelesissa, minä, aviomieheni ja 4 lasta. Meillä on hyvä ja hieno koti sekä paljon ystäviä. Molemmilla hyvät palkat, itsellä oma yritys, jonka perustamisesta haaveilin pitkään. Mieheni työn ansiosta pääsemme matkustelemaan ympäri maailmaa, ja monta uutta maata on tullut nähtyä (tai ainakin ennen koronaa).

En olisi vielä 15v sitten teini-ikäisenä uskonut, että kaikki unelmani toteutuvat! Oma mottoni on, että unelmat on aina mahdollista toteuttaa, välillä se vaan on isomman työn takana.

Nyt täytyy myöntää, että tulin vähän kateelliseksi sulle. Oma haaveeni on aina ollut se, että asuisin Jenkeissä, jossa minulla olisi perhe ja työ.

Minä taas ihmettelen etenkin, kun moni haaveilee asuvansa Los Angelesissa... Miksi ihmeessä, kun sehän on melko kolkon näköinen kaupunki, keskustassa mitäänsanomattoman näköistä rumine taloineen, saastunut ilma, ei vehreää luontoa oikein missään yms. Itsekin haluaisin asua jossain suht lämpimässä maailman kolkassa, mutta ehdottomasti upean luonnon keskellä (vehreyttä, vuoria yms).

Vierailija
219/505 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😀 ASUA, MONACOSSA, Olla Naimisissa F1- Kuskin Kanssa, ja Hänen Kanssaan Perhe.

Omistaa, Aito Maranellon F1 Ferrari.

, Omistaa Myös Fonte Viellen puolella iso karani talo, jossa 50-huonetta.

Ja aseelliset Henkivartijat, jotka Vaihtuisi Aina.

Kenties olisin Yksityis- etsivä, Rikos komisario, joka tutkii Suuria Rikoksia, Omistaa Rikoslabotarion.

Kenties kun , Jostakin lehdistä oon lukenu, että Sillä, ja , Sillä " Superer Tähdellä"on " Lemmikkinä Tiikeri.

No Miksi ei, minullakin.Sen Nimi Ois Memme.

Uros tiikeri .

Ehkä, Oisin nyt, siellä ollut,

Ottamas suurinta, Ääri Rikollista kiinni.

( Tässä en kuitenkaan, mainihe Maata, ja kierrän tuon Ääririkollis liigan Nimen, Jotta

En Vahiningoskaan Aiheuta paheksuntaa.).

Joo, ja Ken ties Kävisin Hänen Kanssaan Yksityiskoneella Suomessa.

.. Jos Hän olisi lopettanu , jossakin vaiheessa uransa , Hän oisi voinut.

Muuta työtä tekemään,En nyt sano,

Että millaista? No, ehkä ryhtyä hedelmä tai marjatilalliseksi.( En nyt mainihe mitä hedelmää tai marjaa.)

Joo😂😀😁 Ja Ehkä Osallistua Johonki Tv- reality ohjelmaan.

😀 🤩( Tuo on, ehkä " yli ammuttua", ja liiallista miljonääri elämän mässäilyä, MUTTA: Nuorempana Keskustelin Nimeä Mainitsemattoman Ulkomaalaisen F1- kuskin Kanssa 😀 netissä , Ihan vaan vahingossa eksyin , klikkaaman cat kun olin niin F1 katsoja, ja halusin tietää talleista.

Ja , sitten vain jotakin siinä Hänen Omalla Kuelellä kysyin.En Mainihe Hänen Nimeään,ja Ob jo Lopettanut F1- uransa ja tekee muuta työtä.😀.)

..

Sitten ehkä oisin ollut Menestyvä Ampumahiihäjä sekä valmentaja myös Parailympia kisoja valmentajana.

Tässä on , sitten useampi unelma.

MUTTA TODELLISET UNELMAT JOS MUA EI OIS KIUAATTU KOULUS JA OLLU HIRVEETÄ KOTONA ANKARAN ISÄN VUOKSI :

Oisin pystynyt keskittymään kouluun kunnolla lukenu läksyni vielä paremmin.

Ehkä oisin se Ampumahiihtäjä ja valmentaja

.tai Rikostutkija, Poliisi

Tai oisin merikapteeni, joka harrastaa tulojen kirjoittamista ja laulamista( hiihtäminen kilpaa on osaltani ollut vuosia paitsios).

Eikä mulla oo miestä eikä Lapsia😥 oon jo kohta 50-v!

Ei oo Rehellistä miestä löytyny Aina vaan Joku petollinen!

Oon valmistunut merkonomiksi, kokiksi, enkä oo ollut näissä ammateis töis en saanu

Oon tehny muuta työtä saan pikku palkkaa

Mua kiusanneilla on perhe, talo ja ammatti josta haaveilu.,Että sellaista.Käyn pyhäisin kurkossakin.

En jaksanut lukea loppuun kirjoitustasi, kun lukemista alkoi häiritsemään nuo ISOT ALKUKIRJAIMET noin joka toisessa sanassa.

Vierailija
220/505 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin yksin, läheiset olisivat kuolleet ja siihen liittyvä byrokratiahelvetti hoidettu.

Krooninen kipu loistaisi poissaolollaan, rahaa olisi lottovoiton ansiosta niin, ettei tarvitsisi käydä töissä. Alkoholia voisi juoda rajattomasti ilman sen tuomia sairauksia.

Naapurit pitäytyisivät omissa oloissaan ja voisin elää itsekseni seuraten maailman tapahtumia tietokoneen välityksellä, soittaen pianoa, laittaen ruokaa, pelaten tietokonepelejä ja dokaten.