Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihava :(

Vierailija
13.07.2013 |

Olen siis kuullut kuukauden sisään kahdelta ohikulkijalta painostani. Tänään viimeksi Espoon Tapiolassa. Ja nämä ovat olleet naisia, keski-ikäisiä. Toinen naisista oli kyllä sekaisin muutenkin. Masentaa nyt kuitenkin...voisin linnoittautua kotiini..ei huvita enää lähteä minnekään. Olen siis ylipainoinen en kuitenkaan sairaalloisen ylipainoinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, minä olen sairaalloisen lihava, enkä välitä pätkääkään siitä, mitä siitä joku ajattelee. Miehelleni on kuulemma asiasta huomauteltu, minulle ei taida kukaan uskaltaa, kun en ole minään kainovieno vaan saan kyllä tarvittaessa suuni auki ja isosti. Mitä se kenellekään kuuluu? Maksan veroni (ja isot) enkä kulje arvostelemassa sossuelättejäkään. Oma valinta, miten elämänsä elää.

Vierailija
2/2 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin muttei haittaa! En aio pilata kesääni painoani miettien, vaan nautin ja samalla psyykkaan itseäni syksyn muuttumisleikkiin; silloin loppuu alko ja silloin vähenee rasva, juoksemaan en vielä jaksa, mutta kävelemään kyllä ja juoksemisen aloitan viimeistään marraskuussa. Ruokavalio kuntoon ja avot..

Iloisin ja positiivisin mielin tähän varmana voitosta! Jännä syksy tulee olemaan, ei ärsytä yhtään loman loppuminen kun uusi elämä odottaa! =)) Joulukuussa joulupukkia odottelen pikkumustassa timmissä kunnossa, sen tiedän. =)

t. 166cm/76kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla