Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään kokemusta ukkovarmaan murtumasta?

Vierailija
10.06.2013 |

Kuinka kauan oli kipeä/turvoksissa/eri värinen jne? Minulla jalassa ortoosi ollut nyt 3,5 viikkoa ja vielä 2 viikkoa edessä. Varvas ihan turvonnut edelleen ja kipeä. Koko jalka polvesta alaspäin on ihan erivärinen verrattuna terveeseen jalkaan. Alkaa vähän masentaa :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkoVARMAAN - no ei

Vierailija
2/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että joku alkaa viilaamaan pilkkua. PYH!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni luultavasti murtui ukkovarvas joskus n. 12-vuotiaana eli reilu 10 vuotta sitten. En mennyt lääkäriin ja parantui pikku hiljaa itsestään. Sattui kävellä ja varvas oli ihan eri värinen kuin yleensä. Mutta kyllä se siitä. Olen huomannut, että minulla on muutenkin korkeampi kipukynnys.

Vierailija
4/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 12:29"]

Itselläni luultavasti murtui ukkovarvas joskus n. 12-vuotiaana eli reilu 10 vuotta sitten. En mennyt lääkäriin ja parantui pikku hiljaa itsestään. Sattui kävellä ja varvas oli ihan eri värinen kuin yleensä. Mutta kyllä se siitä. Olen huomannut, että minulla on muutenkin korkeampi kipukynnys.

[/quote]

Mutta lisäisin vielä sen, että paraneminen ei kestänyt muistaakseni noin kauan. Parin viikon päästä oli suht normaali (ainakin kävelyn puolesta) muistaakseni. Saattaa ikäkin varmaan vaikuttaa. Pahin tunne oli tietysti silloin kun varpaaseen oli juuri sattunut kun jouduin konttaamaan kotiin.

Vierailija
5/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (luullakseni) murtui viime kesänä ukkovarvas. Oli kyllä viikkoja kipeä. Piti kävellä toisella jalalla sillain varovasti sillä ulkosyrjällä enimmäkseen. Oli myös turvoksissa ja "mustelmainen". Sitten se alkoi parantua, kunnes potkaisin sen täysillä rappusen reunaan ja taas kipuili useamman viikon. Mutta kyllä se siitä sitten rauhoittui. En mennyt lääkäriin kun mitä sitän nyt varpaalle voi tehdä? Teipata toiseen varpaaseen kiinni? Kyllä sitä tuli varottua muutenkin.

Vierailija
6/6 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. eikä edes ukkoarmaan murtumasta.