Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Mitä naiskumppanisi/ vaimosi tukeminen tarkoittaa sinulle?

Vierailija
08.12.2024 |

Miten toteutat sitä arjessasi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoi että haluaa Saksaan keikalle katsomaan suosikkibändiään, laitoin tonnin hänen tililleen ja sanoin että hommaa liput. Että semmosta tällä kertaa.

Vierailija
2/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan k*rpää aina kun haluaa

Vierailija
4/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisia tekoja/läheisyyttä/kosketusta/sanoja joilla teen hänen olonsa rakastetuksi ja tärkeäksi. Itsestään selvää tietysti tukeminen jos elämään tulee haasteita. 

Vierailija
5/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillä otsaan

Vierailija
6/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojennan ja opastan jos tekee virheitä.

Vierailija
7/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sanoi että haluaa Saksaan keikalle katsomaan suosikkibändiään, laitoin tonnin hänen tililleen ja sanoin että hommaa liput. Että semmosta tällä kertaa.

Ihan kiva, mutta luulen, että AP tarkoitti enemmän, että miten tuet häntä henkisesti ja arjessa.

Vierailija
8/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva, mutta luulen, että AP tarkoitti enemmän, että miten tuet häntä henkisesti ja arjessa.

Olen eri, mutta  tuo vastaajahan kertoo vain, että hänelle puolison tukeminen tarkoittaa rahaa. Paljon puhuva vastaus.

Vierailija
9/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkisia tekoja/läheisyyttä/kosketusta/sanoja joilla teen hänen olonsa rakastetuksi ja tärkeäksi. Itsestään selvää tietysti tukeminen jos elämään tulee haasteita. 

Mitä nämä teot ja sanat voisivat ihan käytännössä olla? Annatko vaikka jonkun esimerkin, opiksi muille.

Vierailija
10/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen ihan samalla tavalla kun muitakin läheisiäni. Kuuntelen, olen kiinnostunut, autan tarvittaessa. Jos vaimo on vaikka sairas niin ostan lääkettä ja hoidan kodin itse.

Vierailija
11/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitään.

Vierailija
12/12 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas kokisin olon aikalailla loukatuksi, jos toinen iskisi rahat kouraan kehottaen hankkiminen lipun ja häipymään sinne. 

Kun itse tuossa kohtaa olisin odottanut sitä, että toinen on hankkinut ne liput ja yöpymiset, niin että siitä tulisi samalla yhteinen reissu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi