Mies! Mitä naiskumppanisi/ vaimosi tukeminen tarkoittaa sinulle?
Kommentit (12)
Arkisia tekoja/läheisyyttä/kosketusta/sanoja joilla teen hänen olonsa rakastetuksi ja tärkeäksi. Itsestään selvää tietysti tukeminen jos elämään tulee haasteita.
Ojennan ja opastan jos tekee virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sanoi että haluaa Saksaan keikalle katsomaan suosikkibändiään, laitoin tonnin hänen tililleen ja sanoin että hommaa liput. Että semmosta tällä kertaa.
Ihan kiva, mutta luulen, että AP tarkoitti enemmän, että miten tuet häntä henkisesti ja arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo sanoi että haluaa Saksaan keikalle katsomaan suosikkibändiään, laitoin tonnin hänen tililleen ja sanoin että hommaa liput. Että semmosta tällä kertaa.
Ihan kiva, mutta luulen, että AP tarkoitti enemmän, että miten tuet häntä henkisesti ja arjessa.
Olen eri, mutta tuo vastaajahan kertoo vain, että hänelle puolison tukeminen tarkoittaa rahaa. Paljon puhuva vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Arkisia tekoja/läheisyyttä/kosketusta/sanoja joilla teen hänen olonsa rakastetuksi ja tärkeäksi. Itsestään selvää tietysti tukeminen jos elämään tulee haasteita.
Mitä nämä teot ja sanat voisivat ihan käytännössä olla? Annatko vaikka jonkun esimerkin, opiksi muille.
Tuen ihan samalla tavalla kun muitakin läheisiäni. Kuuntelen, olen kiinnostunut, autan tarvittaessa. Jos vaimo on vaikka sairas niin ostan lääkettä ja hoidan kodin itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas kokisin olon aikalailla loukatuksi, jos toinen iskisi rahat kouraan kehottaen hankkiminen lipun ja häipymään sinne.
Kun itse tuossa kohtaa olisin odottanut sitä, että toinen on hankkinut ne liput ja yöpymiset, niin että siitä tulisi samalla yhteinen reissu.