Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävi vieraissa asumuseron aikana

Vierailija
10.07.2013 |

Asiat aivan levällään ja käymme parisuhdeterapiassa. Mies muutti pois kodista n. vuosi sitten ja vasta nyt kertoi, että oli tapaillut työkaveriaan muutostaan asti ja pikkujouluissa päätyivät sänkyyn. Nyt yrittää epätoivoisesti saada mut takasin ja väittää, että välit poikki naisen kanssa. Epäilen, että nainen jätti hänet ja yrittää minut saada takaisin. Itkettää ja ärsyttää. Toinen vannoo rakkauttaan. Kaksi yhteistä lasta, ei pikkulapsia. Miten selvitä ylitse erosta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tilanteessa olisin jatkanut omaa elämääni. Hän on henkisesti huonossa jamassa = jos muutatte yhteen sun elämästäsi tulee rankempaa, otat tavallaan vastuuta hänen voinnista ja elämästä. Jos noin pitkälle päästy niin jatka eteenpäin äläkä katso taaksepäin. Jokaisella on oma elämä ja oikeus nauttia siitä - olen varma että nautit enemmän ilman häntä verr siihen että otat hänet takaisin. Muutenkin - on suurempi riski että tuommoinen ns uusi yritys epäonnistuu kuin että se onnistuu - haluatko oikeesti laittaa energiasi taas sitten siihen eroasiaan uudestaan? en usko. Vahva nainen pärjää aina. T 14v sitten eronnut ja silloin 3 pientä lasta (x kävi vieraissa).

Vierailija
22/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö siis naiset tukevat jätettyä naista? :D Uskomatonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 17:10"]

Oletko sitten itse eronnut, kun tiedät määritellä mitä asumusero kenellekin tarkoittaa?

Minä en halua pitää valtaa kenestäkään itselläni. Olen loukattu, satutettu ja petetty ja täällä lyödään taas lyötyä.

[/quote]

Jos tarkoitat viittätoista niin kyllä, olen täläkin hetkellä "asumuserossa" kun lopullinen ero ei ole vielä astunut voimaan. Miehellä on vakituinen suhde ja minulla suhteita muiden kanssa, tietenkin. Ei kai kukaan oleta että ihminen pystyy olemaan seksittä esim 6kk??

Vierailija
24/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

YOU WERE ON A BREAK!

Vierailija
25/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta 20! Olen jatkanut omaa elämääni siinä määrin kun olen pystynyt. Toistaiseksi ensimmäisen kerran YKSIN tapaamaan muita ihmisiä pääsin viime viikonloppuna. Harrastuksissa satunnaisesti olen käynyt. Tämä mies on ottanut lapsiaan yökylään vuoden aikana kerran...

Vierailija
26/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen joutunut tyytymään olemaan, koska ei ole ollut mahdollisuuksia muuhun miehen sekavan käytöksen vuoksi...Ja aivan eri asia, jos me olemme sopineet siitä molemmin puolin, kuinka menetellään ja toinen jättää kertomatta?

Vierailija
27/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

(20 taas täällä). Kuule ap - tarkoititko muuten niin että jos mies olisi vuosi sitten kun muutti kertonut että hänellä on toinen suhde, olisi tuntunut ok ? mutta millä lailla uskot että olisi ollut erilaista nyt sen takia? sitä en ymmärtänyt. Jos olisit saanut silloin tietää toisesta naisesta niin en usko että olisitte yhdessä tänään. Ehkä ongelma on siinä että et saanut tietää, pettymys siitä? Toki ymmärrän sen MUTTA oikeesti - onko sillä väliä, ? jospa yrittäisit silti katsoa sen asian yli (siis että hän ei ollut rehellinen), ja mennä eteenpäin. Epärehellisyys x:n puolelta on kuitenkin pikkuasia erossa ja itse voit paremmin jos et takerru siihen asiaan. 

Vierailija
28/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi, ap. Olet pettynyt miehesi käytökseen, ja siihen sinulla on täysi oikeus.Sinulla on oikeus olla myös vihainen miehellesi. Siitä se henkinen ero alkaa, kun tulee vahvat tunteet pinnalle. Ehdit kyllä rauhoittua myöhemmin, mutta nyt anna itsellesi tuntea se kaikki tuska ja muut repivät tunteet, jotta voit sitten päästää miehestä irti. 

Ilmeisesti olette käyneet pariterapiassa sen takia, että joskus vielä palaisitte yhteen. Koska todennäköisesti yhteen palaaminen ei ole nyt mahdollista, kannattaisi terapiassa keskittyä eron työstämiseen. Puhukaa myös siitä, millaisia toivomuksia ja odotuksia teillä on toisillenne avioerovanhempina. Vanhemmus kuitenkin pitää teitä vielä yhdessä niin kauan kuin lapset ovat alaikäisiä. 

Toivottavasti masentunut mies käy myös yksilöterapiassa, sillä sitä hän tarvitsee. Todennäköisesti hän tarvitsee paljon ammattilaisen tukea isänä olemiseen. 

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi