Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kt- asukit. Missä säilytätte työkaluja esim sahat ja porat

Vierailija
01.08.2020 |

Säilytysprobleemi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nerot jonossa vastaamassa kysymykseen.

Vierailija
22/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisessä on kaappi, johon mahtuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on porakoneet ja muut eteisen kaapissa.

Vierailija
24/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsloorassa.

Vierailija
25/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista vasaraa, ruuvinväännintä ja ruuvimeisseleitä kummempia työkaluja. Nuo mahtuu eteisen kaappiin.

Tarvittaessa lainaan naapurilta, ystävältä, kirjastosta tms. Ei kaikkea tarvitse omaksi ostaa ja tilaa viemään, harvoin tarvin noitakaan, jotka mulla on.

Vierailija
26/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasitetulla parvekkeella isossa laatikostossa, siellä myös partsipuutarhatarvikkeet.

Vierailija
27/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen vanhanaikaisen (vm. -85) kerrostalokaksiopohjapiirustuksen etuna on todella runsas kaappitila. Eli yksi kokonainen eteisen kaappi on pyhitetty työkaluille. Ylähyllyllä puutyökalut ja hiomavehkeet, alempana sähkötyökalut terineen, siitä alempana polkupyörätyökalut ja -varaosat, siitä alaspäin on joulukoristeet ja pöytätuuletin ja alimpana öljyt, liuottimet, maalit, pensselit. Ja jollain hyllyllä on aina voimakas taskulamppu koska tämä kirottu eteinen on niin törkeän pimeä.

Pisimmät esineet kuten pitkän kaarisahan olen sujauttanut näpsäkästi kirjahyllyn ja vaatekaapin takana olevaan kapeaan tilaan. Ja siivouskaapissakin taitaa olla jotain pitkää vatupassia ja momenttiavainta ja jatkovartta.

Eri asia sitten on että missä näitä voisi järkevästi käyttää... Muutaman pienen tee-se-itse-projektin olen tehnyt keittiössä mutta kun tekee yhdenkin homman niin että aurinko paistaa suoraan ko. huoneeseen, tajuaa pölyn leviävän aivan kaikkialle.

Vierailija
28/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon varastokomerossa ja pienemmät kalut sisällä yhdessä kaapissa. Ei kerrostaloihminen niin paljon niitä kaluja tarvi. Jos omistaa mökin , niin ne on siellä. Siellähän niitä tarvitaan.

Jos taas on kaupungissa oikeasti tuon alan harrastaja, niin pyhittää yhden kaapin näille tavaroille...

Vierailija
29/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskaapissa ne eniten tarvittavat (ruuvit, meisselit, naulat, vasarat, pihdit jne.), isommat vempeleet vaatehuoneessa, jossa ei sitten muuta olekaan.