Kt- asukit. Missä säilytätte työkaluja esim sahat ja porat
Kommentit (29)
Muijan pikkuhousulaatikosta löytyy ne isoimmat porat ja meisselit.
Mä oon tehnyt siivouskaapista työkalukaapin, siellä on porakone, kärki- ja teräsarjat, teipit, liimat, pensselit, puristimet jne.
Harvemmin käytössä olevia säilytän varastossa, mm sirkkeli, lehtisaha, iskupora, maalit jne.
Huoltofirma säilyttää omiaan puolestani.
Meillä ei ole otsikossa mainittuja, mutta pienemmät työkalut löytyy keittiön kaapista.
Vaatehuoneen hyllykössä. Yksi hylly näille.
Mutta seinänaapurini paikkaa en tiedä. Vastaus olisi varmaan: käsillä. Poraa aina, kun me tai muut naapurit uskallamme kävellä kodeissamme. WRRrrrrrmmm!
Vaatehuoneessa on työkalupakki ja yksi hylly useimmin tarvittaville työkaluille.
Vintin kanahäkissä. En kyllä veisi sinne mitään kallista ja uutta, sinne murtaudutaan jatkuvasti.
En omista sellaisia. Tilaan tarvittaessa työntekijän, joka tuo kamat tullessaan.
Eteisen kaapissa sulassa sovussa porakone, tasohiomakone ym. pyyhkeiden ja muiden liinavaatteiden kanssa. Meikkipussista löytyy kuusiokulma-avainta ym. Keittiöstä löytyy ruuvimeisselit lusikoiden joukosta telineestä jne. Siivouskaapissa on käsityökalut ja hiomapaperit, liuottimet ja maalit.
Ehkä tyhmä kysymys, mutta mihin ja miten te käytätte sahaa kerrostaloasunnossa?
Saha on auton peräkontissa ja pora mökin liiterissä.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen mm. sahannut kylpyhuoneen kulmahyllyn putkia lyhyemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pieni rautasaha. Viimeksi käytin kun kaveri hukkasi pyöränlukon avaimet ja sahattiin lukko auki. Jonkinlainen saha on ihan perustyökalu mikä joka asunnossa tulisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Itselläkin on sahoja ja sirkkelwitä, mutta kiinnostaa mitä muut niillä tekee? 🧐
Mä meen yleensä muualle tekemään, jos on joku isompi projekti. Toki kotona teen jos on joku nopea homma kuten jonkun levyn katkaisu.
eteisen kaapissa ja loput kellarissa