Ville Taviohan on hyvinkin koulutettu ja yläluokkainen
En ole tiennyt hänestä mitään ja kaikki aina huutavat, miten alaluokkainen ja kouluttamaton Perussuomalaiset ja kaikki siellä olevat ja sitä äänestävät ovat.
Mutta Ville Taviohan on juristi ja jo kolmannessa polvessa, eli hyvinkin yläluokkaisesta taustasta. Onpa yllättävää.
Kommentit (112)
Onko moni ajatellut, että Euroopan rallienglanti on vain Irlannin jäsenyydestä kiinni. Iso-Britanniahan erosi EUsta. Jos itkut lähtee, englanti ei ole enää virallinen kieli....
Vierailija kirjoitti:
Onko moni ajatellut, että Euroopan rallienglanti on vain Irlannin jäsenyydestä kiinni. Iso-Britanniahan erosi EUsta. Jos itkut lähtee, englanti ei ole enää virallinen kieli....
Skotlanti irtautuu Britanniasta ja Irlanti yhdistyy, eli ei englanninkieli mihinkään katoa EUn sisällä.
Mä niin toivon, että Perussuomalaisiin liittyy jatkossa enemmän ja enemmän fiksua, koulutettua väkeä näiden turtiaisten ja hakkaraisten sijaan. Onhan siellä toki jo monta mutta lisää tarvitaan, jotta puolueen painoarvo ja uskottavuus nousee. Nythän koulutetut, fiksut ihmiset ei kehtaa sanoa äänestävänsä persuja, vaikka oikeasti niin tekevätkin. Esim. itse lääkäri ja työkavereista todella moni on samalla kannalla mutta asioista puhutaan vain pikkuporukassa, kukaan ei julkisesti voi sanoa, mitä puoluetta kannattaa. Onneksi äänestyskopissa saa sentään tehdä oman valintansa.
Mä niin toivon, että Perussuomalaisiin liittyy jatkossa enemmän ja enemmän fiksua, koulutettua väkeä näiden turtiaisten ja hakkaraisten sijaan. Onhan siellä toki jo monta mutta lisää tarvitaan, jotta puolueen painoarvo ja uskottavuus nousee. Nythän koulutetut, fiksut ihmiset ei kehtaa sanoa äänestävänsä persuja, vaikka oikeasti niin tekevätkin. Esim. itse lääkäri ja työkavereista todella moni on samalla kannalla mutta asioista puhutaan vain pikkuporukassa, kukaan ei julkisesti voi sanoa, mitä puoluetta kannattaa. Onneksi äänestyskopissa saa sentään tehdä oman valintansa.
Jos skotit irtautuu, voi viralliseksi kieleksi tulla gaelinkieli. Skotithan halveksii englantilaisia muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti irtautuu Britanniasta ja Irlanti yhdistyy, eli ei englanninkieli mihinkään katoa EUn sisällä.
Jos Irlannit jossain kansallismielisessä kiihkossa yhdistyvät, luultavasti ottavat ainoaksi viralliseksi kielekseen iirin ja kieltävät englannin.
TeePee kirjoitti:
”Miksi ihmeessä niinkin korkean profiilin persut kuin kansanedustaja ja eduskuntaryhmän puheenjohtaja Ville Tavio, Turun perussuomalaisten puheenjohtaja Jyrki Åland ja perussuomalaisten aktiivijäsen Katja Nummenranta ja monet muut persut vainoavat SKE:n jäseniä ja vieläpä niin avoimesti?”
Lue lisää persujen harrastamasta vainosta kansallismielisiä kohtaan:
https://laitonlehti.net/category/persuilu/
Mikä juttu tämä oikein on? Sivusto vaikuttaa melkolailla asialliselta sivulta. Pitää tutustua tarkemmin paremmalla ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei fiksu ihminen voi liittyä persuihin tai edes äänestää niitä. Tajuaisit sen, jos olisit fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei fiksu ihminen voi liittyä persuihin tai edes äänestää niitä. Tajuaisit sen, jos olisit fiksu.
Kyllä voi, jos on ongelmia tunnepuolella.
Mielenkiintoista miten nämä persujen ylistysketjut kuolee heti, kun joku postaa niihin jotain faktaa pimeämmästä puolesta.
-zuvacci.
"Ville Taviohan on hyvinkin koulutettu ja yläluokkainen"
mutta kuinka on se perusta luotu, se kotikasvatus.
puhuu kyllä uskottavasti, mutta seuratkaa mitä tekee , ei ainakaan minun parhaaksi yhtään mitään.
Ja jokainen ääni Halla-aholle tai Taviolle mahdollistaa sen että he vetävät perässään 10 sekoilevaa idioottia.,